Skocz do zawartości

Tani leasing


grzes124

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Czy macie w planach uruchomienie podobnego produktu jak np tani leasing w Audi?

Coraz więcej takich ofert się pojawia, może też zawita w Subaru?

 

Pozdrawiam, Grzesiek

 

SIP współpracuje z Raiffeisen leasing. Wejdź na stronę RF i sprawdź ich ofertę. Ostatnio były preferencyjne warunki na OBK 2.5 N/A.

SIP nie ma swojego banku/leasingu jak Audi ( Volkswagen Leasing Polska ).

Osobna sprawa to, że "tani" nie zawsze oznacza "najtańszy " :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ofertę Raiffeisen leasing znam, przynajmniej tą z oficjalnej strony Subaru.

Gdyby nie ta wysoka wstępna opłata, pewnie nowe Subaru stało by już w garażu.

 

Odwrócone proporcje czyli niska opłata wstępna i wysoka wartość końcowa z możliwością wymiany samochodu na nowy po zakończeniu leasingu, może nie zawsze najtańsze rozwiązanie, ale za to przystępne, no i super opcja dla firm :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie patrz na stronę. Zadzwoń do regionalnego oddziału i poproś o ofertę na podstawie Twoich dokumentów finansowych.

 

 

 

z możliwością wymiany samochodu na nowy po zakończeniu leasingu,

 

taka opcja zawsze istnieje. Kwestia tylko ceny. Jak zwykle "diabeł" tkwi w szczegółach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba faktycznie ciekawa propozycja do rozważenia dla SIP, Leasing (ew, WDT) z minimalną wpłatą i wykupem jako opcja za wartość zbliżoną do rezydualnej.

Takie rozwiązanie coraz częściej jest proponowane w innych markach a w przypadku modeli Subaru z wysoką wartością R  mogłoby to być całkiem atrakcyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

tani leasing w Audi?

Generalnie niektóre firmy w, powiedzmy, "walce o rynek" stosują dofinansowywane leasingi jako środek zachęcania klientów do nabywania samochodów, zamiast bezpośredniego obniżania cen. Taki sposób jest oczywiście z punktu widzenia wizerunku marki bardziej korzystny, gdyż brak jest własnie tej wizualnej obniżki. Jest to, szczególnie na zachodzie bardzo popularna metoda, w której celują głównie marki luksusowe, chcące zdobyć nowych klientów. Stąd też np. w Niemczech jest to szczególnie chętnie uzywane przez takie marki jak Lexus, czy Infiniti. Należy tu pamiętać, że samo ryzyko finansowe po stronie leasingodawcy jest znacznie mniejsze niż w Polsce, gdyż tzw. historia kredytowa ( Schufa Auskunft)  jest bardzo dokładnie udokumentowana.

 

W naszym kraju, bez dofinansowania ze strony importera tego typu leasing nie będzie zasługiwał na nazwę "tani leasing", lecz "drogi leasing".

Przyczyny to :

- zdecydowanie większe ryzyko finansowe instytucji finansującej ( niż w przypadku większej wpłaty inicjalnej );

- większe ryzyko finansowe leasingobiorcy ( bo przy wykupie po wartości rynkowej każde przekroczenie ustalonego przebiegu, każde uszkodzenie samochodu itp. oznacza bezpośrednią dopłatę z jego strony na skutek obniżenia wartości rezydualnej )

- wyższe koszty samego finansowania ( ze względu na wyższy faktor ryzyka oraz wyższą sumę kredytowaną )

 

W przypadku naszej marki bardzo rzadko spotykamy się z takim oczekiwaniem ze strony klientów; przyczyna leży w znacznej mierze już w tym prostym fakcie, iż zdecydowana większość klientów po zakończeniu leasingu wykupuje samochód, lecz go nie sprzedaje, lecz pozstawia w gronie rodziny, znajomych itp. ( stąd m.in. ubiegloroczne poszukiwanie aut używanych ) .

 

Oczywiście, gdyby tendencje rynkowe, czy też oczekiwania naszych klientów zmierzały w tym kierunku, nie wykluczam wprowadzenia tego typu oferty ( czyli innymi słowy leasing odnawialny ) .

W tej chwili takich planów jednak nie mamy.

 

Pozdrowienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Oczywiście, gdyby tendencje rynkowe, czy też oczekiwania naszych klientów zmierzały w tym kierunku, nie wykluczam wprowadzenia tego typu oferty ( czyli innymi słowy leasing odnawialny ) . W tej chwili takich planów jednak nie mamy.

Wiem, że to pewnie procentowy przypadek ale tutaj już jest strata jednego klienta XV SBD (no może też przez brak CVT, ale finansowanie bardziej) na rzecz nowej Skody Yeti 4x4 2.0 TDI :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Wiem, że to pewnie procentowy przypadek ale tutaj już jest strata jednego klienta XV SBD (no może też przez brak CVT, ale finansowanie bardziej) na rzecz nowej Skody Yeti 4x4 2.0 TDI

Subrau to marka niszowa - napewno widzisz ile aut marki Subrau a ile aut marki Skoda jezdzi po naszych drogach. Subaru nie daje  rabatow jak Skoda, nie ma takiego finansowania jak Skoda, jest marką uważana w Pl za marke premium w przeciwieństwie do Skody. Niestety tak już jest , że jak już raz kupisz Subaru to później nie chcesz jeżdzic autami innch marek wiec może lepiej że kupujesz Skode  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tutaj już jest strata jednego klienta XV SBD (no może też przez brak CVT, ale finansowanie bardziej) na rzecz nowej Skody Yeti 4x4 2.0 TDI  

 

 

ja zrobiłem odwrotnie pozbyłem się "wszystkomajacej" Yeti na rzecz "ubogiego" XV 

 

to zdecydowanie 2 różne auta, jedno i drugie jest dobre ale jakby inna "filozofia aranżacji wnętrza"

 

co jak co ale "finansowanie" było by dla mnie ostatnim kryterium wyboru auta dla siebie

 

 

druga sprawa to nie do końca rozumiem problem

 

w czym SIP miałby pomoc aby był to "tani leasing"  (kwestia definicji) ?

 

leasing (wynajem) o niskiej racie raczej nie jest tani  ;)

 

leasing tani to bardziej forma zakupu auta dla przedsiębiorcy i zdecydowanie jest to "wysoka rata"

 

 

 

 

Subrau to marka niszowa

 

 

;)

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru nie daje  rabatow jak Skoda, nie ma takiego finansowania jak Skoda, jest marką uważana w Pl za marke premium w przeciwieństwie do Skody. Niestety tak już jest , że jak już raz kupisz Subaru to później nie chcesz jeżdzic autami innch marek wiec może lepiej że kupujesz Skode

Na szczęście to nie ja miałem taki dylemat. Chodzi mi o to, że jak mamy Skodę i Subaru w podobnej cenie ale Skoda ma lepsze finansowanie dla wolnych zawodów to klient wybierze Skodę. W przypadku zbliżonych warunków zakupu/leasingowania/kredytowania etc, jak masz do wyboru markę premium i samochód "dla Kowalskiego" wybierzesz Subaru.

 

ja zrobiłem odwrotnie pozbyłem się "wszystkomajacej" Yeti na rzecz "ubogiego" XV    to zdecydowanie 2 różne auta, jedno i drugie jest dobre ale jakby inna "filozofia aranżacji wnętrza"   co jak co ale "finansowanie" było by dla mnie ostatnim kryterium wyboru auta dla siebie     druga sprawa to nie do końca rozumiem problem   w czym SIP miałby pomoc aby był to "tani leasing"  (kwestia definicji) ?   leasing (wynajem) o niskiej racie raczej nie jest tani    leasing tani to bardziej forma zakupu auta dla przedsiębiorcy i zdecydowanie jest to "wysoka rata"

Niestety niektórzy muszą się orientować tylko w kręgu swoich możliwości finansowania a wybór wnętrz czy marki, znajduje się na drugim miejscu. Pytanie było o prawdziwy leasing, gdzie wpłacając część, płacimy raty i użytkujemy samochód z określonym limitem kilometrów na x lat. Potem można samochód wymienić na nowy (za dopłatą) lub wykupić ale wszystko odbywa się fizycznie bez zaangażowania całej sumy za auto przez klienta. Dyrekcja już odpowiedziała, nie planują ale przyjrzą się sprawie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...