Skocz do zawartości

Rajdowe dyskusje - sezon 2015


Dehnel

Rekomendowane odpowiedzi

Nie chce gdybać ale po takiej przerwie i relatywnie małym doświadczeniu Filip prezentował tak mocne tempo w tym aucie ze to wręcz musiało sie tak skończyć.Dobrze ze wszyscy cali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bouffier porozstawiał po kątach R5 !!! Widać i takim ulepem da się wygrywać jak ma się talent ;)

 

Szkoda Filipa, dzwon wyglądał grubo. Dobrze że chłopaki w jedym kawałku.

 

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawde jest tala jak ktos chce byc mistrzem Polski to oprocz budzetu na sezon musi uzbierac landa summer ktora wplynie na konto Bryana tylko za to zeby Nie zglaszal sie do tego cyklu.Szacun takim ulempen rozstawia wszystkich po katach i aż dziw bierze ze taki talent Nie daje Jest w stanie znaleść sponsora na WRC :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawde jest tala jak ktos chce byc mistrzem Polski to oprocz budzetu na sezon musi uzbierac landa summer ktora wplynie na konto Bryana tylko za to zeby Nie zglaszal sie do tego cyklu.Szacun takim ulempen rozstawia wszystkich po katach i aż dziw bierze ze taki talent Nie daje Jest w stanie znaleść sponsora na WRC :(

....może Papa Stec poprawił znacznie tego ulepa i jest konkurencyjny???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Prawde jest tala jak ktos chce byc mistrzem Polski to oprocz budzetu na sezon musi uzbierac landa summer ktora wplynie na konto Bryana tylko za to zeby Nie zglaszal sie do tego cyklu.Szacun takim ulempen rozstawia wszystkich po katach i aż dziw bierze ze taki talent Nie daje Jest w stanie znaleść sponsora na WRC :(

....może Papa Stec poprawił znacznie tego ulepa i jest konkurencyjny???
Jak widać z dobrym kierowcą jest bardzo konkurencyjny.

Nazywając ten wynalazek ulepem bardziej chodzi o to że to rajdówka poskładana w przysłowiowej szopie do tego na częściach z "przechodzonego" mitsubishi ;) Tym większy szacunek dla kunsztu Steców że potrafili poskładać coś co powalczy z rozwiązaniem, nazwijmy to, fabrycznym/taśmowym. Do tego wręcz w promocyjnej cenie w porównaniu do R5. Bouffier zrobił wczoraj mega reklamę tej konstrukcji.

 

 

 

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest problem! W ten weekend odbywa sie Rajd Ypres i niestety jest to kolejna eliminacja, w ktorej uczestniczy Vojtech Stajf, lider klasyfikacji ERC2. Za to SPRT nie bierze udzialu, a na domiar zlego poza Stajfem zgloszony jest tylko jeszcze jeden zawodnik do ERC2 w tym rajdzie, wiec nawet jak sie dotoczy na szarym koncu stawki, tuz przed szachownica, to wciaz zbierze 28 punktow...

 

aktualnie sytuacja wyglada tak:

 

106 Stajf

102 Hadik

69 Dominykas

39 Plangi

25 Svilis

 

 

Domino jest zdecydowanie szybszy od dwoch Czecha, ale co z tego, jak ten bierze udzial w pelnym cyklu...? Jedyna nadzieja w tym (az wstyd o tym myslec), to ze uszkodzi auto i nie dojedzie do mety  :mellow:

 

Niestety w ERC1 tez nie wyglada rozowo, bo Kajto nie startuje, ale Craig Breen - tak. Wiec znow ma szanse odskoczyc w punktacji:

 

117 Breen

103 Kajto

55 Consani

43 Lukyanuk

 

Tyle ze tu Breen moze miec wieksze wyzwanie przed soba niz Stajf w ERC2, bo w ERC1 jest zgloszonych bardzo duzo zalog, w tym sporo lokalesow (np. Freddy LOIX!). Oj ciekawie bedzie...

 

https://www.youtube.com/watch?t=16&v=ucsx4LsCV3w

 

 

PS Zawada myslal na zapoznaniu, ze to bedzie "deep cut"  :biglol:

 

11201119_523212967827752_522053959526342

http://www.fiaerc.com/zawada-goes-extreme-corner-cutting-in-ypres/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy wyjazd i uczestnictwo w rajdzie to pewnie znaczny koszt, ale myślę że można ułożyć budżet tak (albo też się bardzo mylę), aby rajdy, w których liczy się na dobry wynik pojechać z pełnym zaangażowaniem, a inne tylko przejechać treningowo, aby zebrać punkty i doświadczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat "tanio" to raczej niewłaściwe określenie bo Stajf wydaje całkiem spora kasę na udział w pełnym cyklu (minimalna ilośc żeby byc klasyfikowanym to bodajże sześć rajdów) ;)

Słowo tanio było użyte w innym kontekście. Chodziło mi o łatwość- systematyczność gwarantuje sukces. Zdaję sobie sprawę z budżetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli mistrzem zostaje ten ktory ma najwiecej kasy, na udział we wszystkich eliminacjach?

:)

Z tego co pamiętam to liczy się klika najlepszych wyników - wiadomo, im więcej startów, tym więcej szans na dobry wynik. Jak się okazuje, są rajdy, w których można osiągnąć znakomity wynik poprzez dojechanie do mety jadąc tempem spacerowym - taki tur-szos  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest, nie liczą sie wszystkie rajdy, tylko pewna ilośc. Cóż, liczyliśmy na to, ze na Ypres tradycyjnie bedzie duża konkurencja ze strony lokalesów, a umówmy sie, ze silna strona Dominika to nie asfalty ;) o ile faktycznie erc1 jest w tym rajdzie bardzo silnie obsadzone, to dla erc2 plan trochę nie wypalił :(

 

Cóż, pozostaje walczyć o max punktów w Estonii, Cyprze i Grecji oraz wysoka pozycje na Barum ... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...