leon Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Stożek zdecydowanie tylko wtedy gdy z jakiegoś uzasadnionego powodu jestkonieczne zastosowanie go. I stała się jasność. Trzeba było tak od razu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Wszyscy mówią ,,stożek dziurawy,, ale nikt nie powie i nie wiem czy wszyscy wiedzą że stożek przed założeniem (K&N) trzeba pokryć specjalną oliwą Nie każdy stożek to mokry filtr bawełniany, np. ja mam stożek typu "steel mesh" ale zakłądamy z góry że fitlry sa instalwoane zgodnie z instrukcją, nie? Widizałem testy różnych filtrów i stopień filtracji był bardzo różny w różnych markach, ale "sportowe" fitlry były zawsze gorsze od typowego filtru papierowego i szybciej się zapychały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Stożek zdecydowanie tylko wtedy gdy z jakiegoś uzasadnionego powodu jestkonieczne zastosowanie go. I stała się jasność. Trzeba było tak od razu. Pomyslałem że ktoś może niezrozumieć więc już wyjaśniam. Chodzi mi o sytuację gdy przeróbki silnika powodują że serynej puszkinie da się zastosować, nie mieszczą sie przewody, nie pasują, nie ma miejsca na puszkę etc. Ewetnualnie w autach o ogromnej mocy, ale takie zwykle już buduja ludzie któzy wiedzą co robią ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Jestem OSTATNIM człowiekiem który jest fanem bajerów K&N też. Chodzi o to ze przyjezdzały do mnie samochody z założonymi stożkami a w kolektorze piaskownica bo ktoś nie wiedzał ze trzeba naoliwić mówię tu konkretnie o stożku K&N. Jeśli chodzi tu o filtr powietrza do bolidów 1.6 , 1.8 , 2.0 (bez turbo ) to spokojnie wystarczy seryjny papierowy skoro ten sam filtr jest wstanie obsłuzyć 2.0T-200KM to i wasze 100KM obsłuży Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 No coż... dłubaczy amatorów miliony, kultura techniczna niska to i takie fakty, ale to jakby inna kwestia od samej sensowności takich filtrów. U mnie jedyny obiaw stosowania stożka to błyszczący połyskna krawędzi natarcia łopatek kompresora turbiny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 28 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Zrobiłem tak: zostawiłem stożek przy przepływomierzu, włozyłem płaski filtr tam grzie powinien byc i zamknąłem wszystko w obudowie! Teraz chyba nie grozi mi zasysanie przez stożek całego syfu z ulicy, a z jazdą nic się nie zmieniło, moc ta sama, nic sie nie dusi i pozostał dźwięk sinika zmieniony przez stożek! Przejechałem już tak ok 0.5 kkm i nic sie nie dzieje, różnic w spalaniu też nie zauważyłem. Zależało mi na tym stożku, gdyż nie stać mnie narazie na przerobienie całego wydechu żeby mieć fajny dźwięk! Ale czytając odpowiedzi, że stożek zasyfia silnik, postanowiłem zrobić właśnie taki myk co kto o tym sądzi niech pisze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Nie bardzo rozumiem gdzie siedzi stożek. Możesz jakieś fotki zapodać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 bez sensu kombinowanie, lepiej wywal ten stozek -> umyj w benzynie -> sprzedaj na allegoro -> za zarobiona kase niech ci jakis spec od wydechow przerobi tylni tlumnik na przelotowy, chyba ze chcesz org tlumnik z GTeka to ci sprzedam -> pisz PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 A spec od BHP niech przygotuje dobre zatyczki do uszu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 Jakieś mocno przelotowe to miasto skoro spalanie takie samo jak w trasie nominalnie około 13 tysięcy minus wszyscy ci, którzy wyjechali za granicę . tak, jest dość przelotowe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 To pytanko dla wszystkich doswiadczonych ... :?: Jaka strumienica do EJ22E ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Mark L.A., żadna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Mark L.A., żadna. Czyli że zostawić i nie ruszać .... :???: A końcowy ??? Śjakiś fajny niski basik aczkolwiek nieprzytłaczający ... :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 28 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2006 Ja mam z WRX'a, różnica subtelna względem serii, jest też wersja hard-core - środkowy tłumik poloneza wsadzić do legaca na koniec, będzie rasowo, ale głośność może przytłaczać. Można jeszcze powiększyć średnicę samej rury wychodzącej z tłumika, lolek i guma tak modyfikowali swoje wydechy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbigniew B. Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Widizałem testy różnych filtrów i stopień filtracji był bardzo różny w różnych markach, ale "sportowe" fitlry były zawsze gorsze od typowego filtru papierowego i szybciej się zapychały. To oczywiste że mokry stożek sie szybciej zapcha. Dlatego w instrukcji piszą, aby go płukać co 2000 km. Stożek potrafi dać z 3-5% mocy do tego zakładam wiosną strumienice i to da ok 5-10% więc w moim M3 E36 może dać nawet 40 KM ! Wiec to już nie przelewki, a to wszystko bez cudów typu programowanie komputera itp. Jestem ciekaw ile będę mieć przyrostu na LPG jak założę w marcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 no napewno wiecej niz F-16 z USA... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zbigniew B., załóż magnetyzery to jeszcze 10% moc podniesiesz Dodatkowe kilka % uzyskasz zakładając magiczny rezystor przy sondzie lambda to już nie przelewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarak 555 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 To oczywiste że mokry stożek sie szybciej zapcha. Dlatego w instrukcji piszą, aby go płukać co 2000 km. Stożek potrafi dać z 3-5% mocy do tego zakładam wiosną strumienice i to da ok 5-10% więc w moim M3 E36 może dać nawet 40 KM ! Wiec to już nie przelewki, a to wszystko bez cudów typu programowanie komputera itp. Jestem ciekaw ile będę mieć przyrostu na LPG jak założę w marcu. Zbysiu.B ! Nie zważaj na śmiechy i dziwne komentarze - pisz! Od Twojej radosnej twórczości i kolegi dowolnyego zaczynam przegląd forum i poprawia mi to humor na resztę dnia. Szczere me wyznanie złośliwych podtekstów nijakich nie posiada więc twórz dalej ku radości czytających. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zbigniew B., załóż magnetyzery to jeszcze 10% moc podniesiesz Dodatkowe kilka % uzyskasz zakładając magiczny rezystor przy sondzie lambda to już nie przelewki ja mysle ze moze jeszcze strumienice niech zalozy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subarak 555 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 do tego zakładam wiosną strumienice i to da ok 5-10% więc w moim M3 E36 może dać nawet 40 KM !zakłada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 ach faktycznie...tak sie zapatrzylem na to zdjecie jego Bumy ze przeoczylem jakze ten niezwykly fakt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Zbigniew B., załóż magnetyzery to jeszcze 10% moc podniesiesz Dodatkowe kilka % uzyskasz zakładając magiczny rezystor przy sondzie lambda to już nie przelewki ja mysle ze moze jeszcze strumienice niech zalozy. No przeciez pisal ze zaklada strumiennice. Ja bym poza ta w wydechu zalozyl jeszcza taka na dolocie. Ze stozkiem i koncowka wydechu powinno dac realny przyrost mocy jakies 15% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Ze stozkiem i koncowka wydechu powinno dac realny przyrost mocy jakies 15% Phi! Dobra nalepka da mniej więcej tyle samo... znacznie taniej (a kaskę można na przykład na... neona :roll: ). Ekonomicznie trzeba mysleć, ot, co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ninja Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 no ale nalepka musialaby byc o tresci conajmniej "Pionieer" bo wtedy do kompletu potężne audio by to zwiastowało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sykstus Opublikowano 30 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2006 Ze stozkiem i koncowka wydechu powinno dac realny przyrost mocy jakies 15% Phi! Dobra nalepka da mniej więcej tyle samo... znacznie taniej (a kaskę można na przykład na... neona :roll: ). Ekonomicznie trzeba mysleć, ot, co. Masz racje WiS troche mnie ponioslo z tymi inwestycjami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi