Czlapus Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Witam . Mam pytanie . Czy w subaru Imprezie 2.0 N/A jest możliwość zamontowania szpery z tylu? Dodam jeszcze ze jest to model z 97r. Nie chodzi mi o zespawanie na sztywno ,tylko o szpere ok 30%?? Czekam na odpowiedzi Pozdrawiam Edytowane 17 Listopada 2014 przez Czlapus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 (edytowane) Można zamontować. Możesz kupić dyfer z LSD fabrycznym, tylko szukaj, zeby pasowało przełożenie, albo montaż szpery płytkowej, ale to już gruba kasa wchodzi w gre. Edytowane 17 Listopada 2014 przez ADOS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 17 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 A gdzie moge sprawdzic jakie ja mam u siebie przełożenie? Jak gruba Kasa ? Jeżeli chodzi o szperę płytkową od czego ewentualnie bedzie pasowal dyfer aby mial oryginalnie szpere?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Przełożenie można sprawdzić fizycznie w aucie po odkręceniu tylnej obudowy dyfra po uprzednim spuszczeniu oleju. Wtedy masz pewność 100% jakie jest przełożenie, a zrobisz to licząc ilość zębów na kole talerzowym i wałku atakującym po czym dzielisz jedno przez drugie i masz wynik. Możesz jeszcze poszukać nakleiki na dyfrze bo fabrycznie były oznaczane, cyba, że już odpadła z biegiem czasu. Z tego co się oriętuje to masz 3.9 jeżeli to dwulitrowy manual. A co do szpery płytkowej to coś mi się obiło o uszy, że to koszt około 2tyś. Jeżeli się mylę to koledzy poprawcie. jak coś tu masz stronkę i możesz sobie poszukać po modelach jaki był dywer i jakie miał przełożenie: http://opposedforces.com/parts/ Po wybraniu modelu i silnika szukasz w zakładce "Train - browse" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 17 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2014 Z tego co się orientuję to 3,9 było w Antyku Turbo, w NA pewnie jest 4,111. Też kiedyś interesowałem się dyfrem z LSD, ale podobno w cywilnej jeździe nie odczułbym różnicy więc odpuściłem. Kiedyś zrobię sobie szperę 100% i będę ją montował na zimę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Hugo też myślałem o czymś takim ,aby mieć 2 dyfry i poprostu przekladac na zime ale 100% moze byc problemowe dla międymostowego cos bedzie targać albo półosie albo przeguby cos bedzie siadac :/:/ .Dlatego chciałem cos ok 30-50 % byloby idealnie chyba kupie dyfer i sam cos pokombinuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Szczegółów nie znam, ale jest jakas firma, ktora zajmuje sie modyfikacja dyfrow. Znajomy w gt robil cos u nich i cos mi sie obilo o uszy, ze 600 - 700 zl. Ale nie wiem czy z seryjnym dyfrem da sie zrobic cokolwiek innego niz 100% spawarką W ostatecznosci lewa noga na hebel i heja, albo reczny na 1. zabek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 I zabawa gotowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Ja tam bokiem umie latać nauczyło mnie już felge pristowałem raz a jak sie uda kupie dyfer do impry i zrobie blokadę ręczną albo zespawam i bede przekladal sezonowo:) mam dość trudny dojazd do domu i dyfer z spera bylby idealny:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus22100 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Ja też kiedyś myślałem o czymś takim w Imprezie i na tym się skończyło ale w S turbo skrzynia automat jest przycisk który podobno blokuje tylni dyfer. Nie wiem na jakiej zasadzie to działa czy podciśnienia czy może jakoś elektrycznie może by coś z tym pokombinować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 coś wymyślę bo ja jak już mi coś do głowy przyjdzie to prędzej czy póżniej muszę to zrealizować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Można policzyć ilość obrotów wału i koła i też wyjdzie "przełożenie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Niektóre forki miały z tyłu szperę LSD słabą bo słabą . Dałoby się ja jakoś wzmocnić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Jak się popatrzy w opposedforces to się okazuje, że całkiem sporo modeli miało dyfer z tyłu z LSD. Występują z róźnymi przełożeniami, tylko trzeba sobie poszukać co kogo interesuje, tak jak pisałem wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Opcje masz dwie: 1. przełożyć do swojego dyfra oryginalne visko LSD + półosie (około 500 zł): sprawność działania marna ale coś tam jest 2. kupić płytkę (2500-3500 zł): sprawność więcej niż zadowalająca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
boosti Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Tylko po co mu płytka na zimę, skoro wszyscy sobie chwalą otwarte dyfry w NA na śniegu. Płytka fajnie się sprawdza na asfalcie z momentami ograniczonej przyczepności na jednym kole - ale wtedy fajnie jest mieć jakieś tam niutony, czyli turbo. Nie wystarczy wisko z tyłu? 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 18 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 A czy moge kogoś prosic o przysluge chodzi mi o znalezienie takiego dyfra z szpera jak moja wroci od blacharza policzę jakie przełożenie jest umnie , albo jakis symbol dyfra poszukam Z góry dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 18 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2014 Jeździłem na otwartym w zimie i bawiłem się jak dziecko, na visko może ciut lepiej. Ale jak chłop się uparł no to co mu zrobisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Oco chodz z tym visko z tylu??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADOS Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 visko, czyli dyfer ze sprzęgłem wiskotycznym w skrócie oznaczane jako LSD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Mi wlasbie dokladnie o cos takiego chodzi tylko gdzie ja to moge dostac ? Ile to mnie bedzie kosztowac ? Czy wystarczy ze kupie sam dyfer czy do tego cos jeszcze musze dokupic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Odezwij się do Dehnel-a, rok temu miał dyfer z LSD od TurboDziadka na sprzedaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Spotkal sie ktos z oferta mocniejszego spiecia seryjnego wisko w tylnym dyfrze. Sa przeciez firmy ktore regeneruja centralne wisksjozy wiec moze da sie i tylna "podkrecic". Seryjna jest na tyle slaba ze nie warto sobie nia zerwać głowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Hugo a od turbo dziadka spasuje do moje imprezy ? A co oznacza gwiazdka na pokrywie dyfra ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Hugo a od turbo dziadka spasuje do moje imprezy ? A co oznacza gwiazdka na pokrywie dyfra ?? Jeżeli masz przełożenie 3,9 będzie pasować tylko musisz zmienić półosie bo są inne. Dokładnie to chyba prawa jest dłuższa. U siebie w Legacy Turbo miałem w sumie trzy dyferencjały. Ori LSD 3kg- bardzo słaba i ledwo wyczuwalna szpera, LSD z STI EU troche mocniejsze spięcie chyba 4kg, poprawa była wyraźna ale dopiero płytka ori STI po przestawieniu płytek robi robotę. I nie chodzi tu o zabawę i kręceniu kółek na śniegu, tylko znaczną poprawę trakcji w każdych warunkach. P.S. procentowe podawanie spięcia szpery jest błędem i dezinformacją, bo ja np. nie wiem co oznacza szpera 50% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się