Grzegorz Magdziarz Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Dokładnie to chyba prawa jest dłuższa. SAWD? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Dokładnie to chyba prawa jest dłuższa.SAWD? Tak bo jedna półoś głębiej wchodzi w dyfer. Z zewnątrz tego nie widać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Czyli półoś jest taka sama, a wielowypust przegubu różny. SAWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Wiesz mg. mnie półoś to kompletny element wraz z przegubami i te w systemie otwartego dyfra rzeczywiście są jednakowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Lsd to nie oznaczenie visko tylko angielski skrot szpery czyli limited slip differential. Centralne wisko idzie mocniej spiąć ale te z tylnego dyfra podobno jest nierozbieralne. Visko to slaba szpera ale lepsze to niż nic. Jak chcesz to jest gdzieś na rynku szpera plytkowa cusco do dyfra r160 chyba najlepszy wybór ale i cena duza. Ponad 3k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Można i tak, ale półoś to półoś, a przegub to przegub Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Tommo bede pamietal na przyszlosc o tych procentach Pozdrawiam:-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Z tymi procentami to proste: 100% - dyfer zaspawany 50% - dyfer zaspawany tylko w połowie Tak na poważnie to z tymi procentami to ja to rozumuję tak że dyfer jest w stanie przekazać ileś % momentu na koło o lepszej przyczepności. Czyli np. dyfer otwarty przekaże 100% na koło o mniejszej przyczepności i 0% na to większej. Szpera np. 20% da odpowiednio 80% momentu na koło o mniejszej przyczepności i 20% na to o większej... i tak dalej. Tak ja to rozumiem, ale czy poprawnie to już inna bajka. Choć chyba bardziej poprawnie będzie że to jest procent momentu przekazanego na koło, czyli: Szpera 100% - to moment po równo na lewo i prawo Szpera 50% - to 75% momentu na koło o mniejszej przyczepnosci i 25% o większej. Chyba lepiej już wrócę do kuchni Edytowane 19 Listopada 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 ja to rozumuję tak(...) Niestety kompletnie źle rozumujesz. Poszukaj sobie wątków o zasadzie działania dyfrów i pojęciu momentu obrotowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 http://www.subaru.pl/copy1209041615_tec_dccd.html Tu też można poczytać co nieco. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 ... Chyba lepiej już wrócę do kuchni Oj tak, dobre posunięcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 19 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2014 Tyle razy było pisane W imprezie NA jest dyfer owszem 3,9 co za tym ze skrzyni też jest 3,9.W Turbo dyfer jest 3.54 więc zapomnijcie o przekładce samego dyfra. Można przełożyć skrzynie razem z z dyfrem ale w turbawkach jest sprzęgło hydrauliczne a w NA na linkę. Dodatkowa robota i koszty gratów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Racja, zapomniałem że na wyjściu ze skrzyni jest przełożenie 1,1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Wygląda na to ze w dyfrach 160 optymalnym rozwiazaniem (KOSZT/EFEKT) Pozostaje Phantom grip i częstą zmiana oleje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Phantom grip Przetestowane w nie-Subaru, kupa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Czy ktoś wie coś na ten temat: http://www.jdl-performance.com/sruby-blokujace-dyferencjal-tyl-subaru-impreza-wrx-sti-2006-2007.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Czy ktoś wie coś na ten temat: http://www.jdl-performance.com/sruby-blokujace-dyferencjal-tyl-subaru-impreza-wrx-sti-2006-2007.html Ciekawe! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 To jakaś pomyłka w opisie jest. To nie jest do blokady mechanizmu różnicowego tylko: KSB750 is designed to lock the rear subframe which allows for more precise alignment of the rear wheels & limits the amount of rear subframe movement under cornering loads which can result in poor dynamic alignment settings. The hardware can easily be installed & removed between motorsport activities. The kit will increase rear NVH as it effectively locks out the rear subframe bushings. It is designed for motorsport use only & should not be used for extended periods as it may lead to premature chassis wear. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avic Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Ja też chciałem włożyć LSD na tył, do imprezy NA z 02r. Nie pamiętam jakie było przełożenie główne i na wyjściu.. ale wyszło mi tylko tyle, że żeby wsadzić "szperę" do mojego auta musiałbym szukać dyfra tylko i wyłącznie z hamerykańskiego LGT z rocznika 03-05 czy jakoś tak Generalnie zabawa na tyle mało efektywna, że pieniądze które miałem na do przeznaczyć wrzucam do skarbonki pod nazwą ""zmiana auta". IMO wsadzenie grubego staba na tył i usztywnienie zawiasu poli da dużo większą frajdę z jazdy niż LSD w wozie drabiniastym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Dziekuje za wszystkie informacje i wypowiedzi zwiazane z moim zapytaniem. Bardzo sie sprzydaly:) co oznacza symbol (gwiazda 5 ramienna ) na pokrywie dyferencjału? czy jest to jakieś specjalne oznaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Сделано в СССР 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 20 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 (edytowane) Czyli że to ma byc jak to ruskie "Гнётся не ламёться" Edytowane 20 Listopada 2014 przez Czlapus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 20 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2014 Leon napisz Proszę cos więcej o Phantom Grip.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 21 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) Dziekuje za wszystkie informacje i wypowiedzi zwiazane z moim zapytaniem. Bardzo sie sprzydaly:) co oznacza symbol (gwiazda 5 ramienna ) na pokrywie dyferencjału? czy jest to jakieś specjalne oznaczenie? Czlapus a tak ogólnie to po jaką cholerę Ci ta szpera? Na mokrym czy lodzie/śniegu wprowadzenie samochodu w poślizg to żadna wielka filozofia. Na suchym i tak w wolnym ssaku masz mało mocy więc żeby zrobić dobrego powerslide'a będziesz musiał się dobrze rozpędzić i wybić auto z balansu. Jak ktoś napisał lepiej zainwestować w dobry zawias. Edit: Dobra doczytałem że masz ciężki dojazd do domu Kup Lade Niva Edytowane 21 Listopada 2014 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czlapus Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2014 Niekupie nivy bo Kocham Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się