Lookash Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Witam zastanawiam się jakie paliwa są najlepsze do FXT . Temat był wczesniej wałkowany ,wiem o tym ale wtedy gdy nie było jeszcze silników DIT . Zastanawiam się czy jest sens tankowania Vervy czy V powera skoro na wlewie pisze 95 only. W instrukcji z kolei piszą żeby tankować 95 lub lepszą. Wiem że silnik skonstruowany do paliwa 95 nie będzie w stanie wykorzystać potencjału lepszych paliw ale podobno te lepsze mają dodatki czyszczące i silniki z wtryskiem bezpośrednim są narażone na powstawanie nagaru na wtryskiwaczach. Ja staram się co trzecie lub czwarte tankowanie zalać to lepsze paliwo dla czyszczenia ale zastanawiamsię czy bardziej to nie działa na moje samopoczucie niż na silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 paliwo standardowe 95 tankowane na dobrej stacji nie powinno powodować nagaru, więc tankowanie premium - oczywiscie nie zaszkodzi - to nie pomoże, bo w nowym silniku i jeżdżonym na dobrym paliwie 95, nie powinien zbierać się "syf". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Osobiście tankuję 95 a czasem (gdy są jakieś promocje) to coś lepszego ponadto stosuję dodatki do paliwa 1-2 razy na rok do czyszczenia wtrysków. Wydaje mi się że ta metoda jest skuteczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 paliwo standardowe 95 tankowane na dobrej stacji nie powinno powodować nagaru, więc tankowanie premium - oczywiscie nie zaszkodzi - to nie pomoże, bo w nowym silniku i jeżdżonym na dobrym paliwie 95, nie powinien zbierać się "syf". A jak jest z dieslem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ja zawsze tankowałem i tankuję paliwa premium, niezależnie czy wcześniej do diesla, czy obecnie turbo benzyny. Nie wiem czy dają coś pozytywnego, ale na pewno nie szkodzą. W każdym razie wał mi się nie ukręcił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ja po wielu doświadczeniach z moim XT pozostałem na 95 albo 100+ z Shella. Wszystko co po środku było tylko droższe, a żadnej różnicy nie zauważałem Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ja leje 98 Dynamic na Lotosie, ale czy to coś polepsza to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Polepsza ... Sponsorowanie Roberta przez Lotos. BTW też najczęściej tankuję na Lotosie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) Polepsza ... Sponsorowanie Roberta przez Lotos. BTW też najczęściej tankuję na Lotosie. I szczerze mówiąc to jest główny powód moich wizyt na tych stacjach . Chociaż uważam ze naprawdę maja dobre paliwa. Edytowane 2 Listopada 2014 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arizz Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Zawsze 98. Odczuwalnej różnicy raczej nie stwierdzam, ale spokój ducha i świadomość że daję mojemu Forkowi to co najlepsze Cheers! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 O zmianę odczucia na pewno trudno, ale za to paliwa premium są wydajniejsze i czyszczą nagar. Moje auto od nowości tylko na 98 z dodatkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ja leje 98 Dynamic na Lotosie, ale czy to coś polepsza to nie wiem dzis zatankowalem to paliwo (silnik 2.0i) tylko dlatego ze na dystrybutorze z 95 byla awaria. Osiagow lepszych nie zauwazylem ale jeszcze nigdy na zadnym paliwie nie udalo mi sie zejsc do tak niskiego spalania jak na tym paliwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arizz Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 (edytowane) ale jeszcze nigdy na zadnym paliwie nie udalo mi sie zejsc do tak niskiego spalania jak na tym paliwie Potwierdzam. Na tym paliwku mój 2.0X N/A robi prawie 540 km z pełnego baku. Po mieście rzecz jasna. Cheers! Edytowane 2 Listopada 2014 przez Arizz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOREK08 Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ja jeżdżę tylko na 98 Verva. Lepsze dodatki, większa trwałość silnika. Ale nikt z Was nie wspomniał o ilości oktan. 95-ka ma od 91-93, a 98 94-97. Odpowiedz musi być tylko jedna . Chcesz jeżdzić długo wybór jest jeden.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ja to wariat jestem. H6-kę od zakupu tankuję tylko i wyłącznie na Shellu - w większości przypadków V-Powerem (niestety na stacjach przejętych od Neste tego paliwa nie ma). Zdarzyło mi się jechać z Jastarni do Wejherowa żeby zatankować na Shellu . Takie moje własne widzimisię . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 2 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2014 Ja do swojego forka zawsze tankowałem 98 PB Ultimate, od roku leje 100+ Racing Shella. Zdaję sobie sprawę, że tego typu paliwa nie podniosą osiągów w silniku nie modyfikowanym ale nie o to mi chodzi. Nie mam punktu odniesienia bo nigdy nie zalałem jeszcze 95 PB.... ale przypuszczam, że paliwa premium w moim silniku nie poprawią osiągów. Shell ma dodatki czyszczące i wolę zasypiać ze świadomością, że mam czyściutki silnik Jeszcze pozostaje inna kwestia, może błędna ale tak sobie myślę, że jeżeli właściciel stacji chciałby "kombinować" na paliwie to prędzej "popsuje" 95-tkę bo jej najwięcej idzie niż 98 i więcej .... ale pewnie reguły nie ma. PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 95-ka ma od 91-93, a 98 94-97..... Proszę nie propagować kłamstw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoń Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 No właśnie..... ciekawe jak to sprawdziłeś FOREK08 ??? A shell 100+ (na którym jeżdżę) według Ciebie ile ma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 7 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2014 przypuszczam, że paliwa premium w moim silniku nie poprawią osiągów Raczej nie poprawią na standardowym programie, poza tym główną zaletą paliw wysokooktanowych jest mniejsze ryzyko spalania stukowego i to chyba jest ich największa zaleta jeśli chodzi o wpływ na żywotność silnika. Tak mi się przynajmniej wydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się