jbond Opublikowano 24 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2016 U mnie jest R134 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atomic Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Panowie, mam problem z regulacją kierownicy. W płaszczyźnie pionowej kierownicę da się jedynie zablokować w najniższym położeniu. Podobnie w płaszczyźnie poziomej, tutaj możemy tylko maksymalnie odsunąć ją od siebie. Jak wygląda to u Was? Może ktoś miał podobny problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 5 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 A bawiłeś się obydwoma dźwigniami do regulacji (osobna jest do regulacji wysokości, osobna do regulacji w poziomie)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atomic Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 o to chodzi, że można je zablokować tylko w jednej pozycji. Zdaje mi się, że musi być coś uszkodzone mechanicznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 (edytowane) o to chodzi, że można je zablokować tylko w jednej pozycji. Zdaje mi się, że musi być coś uszkodzone mechanicznie. Mam ten sam problem (stwierdzam, że mam, bo bawiłem się tym może z 3 minuty przed jazdą próbną po wymianie skrzyni) - jak to jakieś uszkodzenie to słabo :/ Na marginesie, Chłodnic-Pol z Sośnicowic przerobił mi chłodnice: Moim zdaniem jest dobrze Edytowane 5 Lipca 2016 przez BelegUS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 o to chodzi, że można je zablokować tylko w jednej pozycji. Zdaje mi się, że musi być coś uszkodzone mechanicznie. A ktorych dzwigni uzywales? Do regulacji poziomej jest jedna z boku, do pionowej jest pod kolumną kierownicy, a kolejna dzwignia z boku jest jedynie do podnoszenia w celu latwiejszego wsiadania-wysiadania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszemmek Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Mam problem ze skrzynią - po odpaleniu często miga mi błąd a sprawdziłem że to "duty Solenoid C " podjechałem do specy od skrzyń przejechał się i mówi że puki działa nie ma co grzebać ja jednak wolałbym mieć zrobione wszystko na TIP-TOP pytanie czy znacie kogoś w okolicach Warszawy kto mógłby się tym zająć ? Sprawdzając w necie trafiłem na coś takiego : http://svxworldforums.com/forum1/1294.html Ktoś badał temat o którą skrzynię z Forestera chodzi ? Taki Swap brzmi obiecująco ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Jak nie masz Amerykanina z MPT to żadna skrzynia EU/US Ci nie podejdzie... ... natomiast adixi i ja mamy wsadzone 4.44 VTD z JDM Legacy GTB. Swap jest P&P, skrzynia pancerna, przyśpieszenie wgniata w fotel - polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszemmek Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 @BelegUS Możesz mi podać symbol tej skrzyni, kupiłeś ją w PL czy ściągałeś z Anglii ?? Kombinowałeś coś z opornicą żeby biegi zmieniały się szybciej? Nie trzeba było zmieniać żadnych czujników ? Kto robił ci tego swapa ? Ostatnio zrobiłem w swoim ABS i inne drobiazgi , jeździ mi się super , tylko ta skrzynia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 TZ102YBABA-CF. Co ciekawe na Allegro są teraz, nawet taniej niż ja kupiłem... ale jedna opisana jako manual... przedziwne. Kupiłem w PL. Targuj cenę mocno w dół, to powinno 500-600zł kosztować w dobrym stanie - argument do zbicia ceny to fakt, że do ŻADNEGO europejskiego Subaru innego niż SVX to nie podejdzie Z opornicą nic nie kombinowałem. Mamy jeszcze z mechanikiem spróbować zlutować dwa przewody żeby był poprawny odczyt z przedniego czujnika prędkości (skrzynia z EU SVX ma go wewnątrz), teraz prędkościomierz przekłamuje, a to może być powód. Swapa robił mi mój mechanik Pasuje P&P. Jedyna sztuka to przeróbka dyfra - musisz kupić dyfer 4.44 (np. też z Legacy GTB, Impreza 1.5, Forestery któreś czy JDM Imprezy) i przełożyć do niego LSD z SVX - to wymaga fachowca od dyfrów, ale spec wziął za to stówkę, więc... nie ma tragedii. Nie mówię, że ta skrzynia nigdy nie padnie - ale znacznie mniej się grzeje i jest bardziej pancerna (Legac GTB to jednak 280 koni i podobna masa ), tak więc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszemmek Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 (edytowane) Skrzynia kupiona Teraz tylko dyfer i znaleźć kogoś kto to poskłada w okolicach Wawy. Planuje przy okazji oddać konwerter do regeneracji , a przy okazji fajnie by było znaleźć też coś takiego : http://svxworldforums.com/forum35/585.html , bo ta "komfortowa" zmiana biegów nie jest za fajna .. ale chyba już tego nie robią Licznik przekłamuję bo szczytuję obroty ze skrzyni a przełożenie jest inne - jedyne wyjście to zamontować coś takiego : http://allegro.pl/kalibrator-prędkości-speedohealer-gotowa-wtyczka-i6324401514.html W hondzie S2000 po zmianie dyfra działa PS BelegUS wysłałem Ci jeszcze parę pytań na priv-a Edytowane 12 Lipca 2016 przez pszemmek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Odpisane Dzięki za linka do tego kalibratora - szukałem czegoś takiego. Dalej jednak mnie zastanawia - skoro cała skrzynia została wymieniona, razem z czujnikami prędkości... to czemu odczyt jest niepoprawny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drakula-75 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Pszemmek co robisz z zepsuta skrzynią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszemmek Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Jeszcze nie wiem. Zobaczymy czy i kiedy uda mi się złożyć tego SWAPA i ile części ze starej będzie musiało być wykorzystane ... A byłbyś na nią chętny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Odpisane Dzięki za linka do tego kalibratora - szukałem czegoś takiego. Dalej jednak mnie zastanawia - skoro cała skrzynia została wymieniona, razem z czujnikami prędkości... to czemu odczyt jest niepoprawny? Bo inne przełożenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drakula-75 Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Kwestia do dogadania . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 12 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 Odpisane Dzięki za linka do tego kalibratora - szukałem czegoś takiego. Dalej jednak mnie zastanawia - skoro cała skrzynia została wymieniona, razem z czujnikami prędkości... to czemu odczyt jest niepoprawny? Bo inne przełożenie? Czyli impulsy na prędkość są przeliczane w... gdzie? ECU, TCU, w samym liczniku...? Tam gdzieś jest jakaś stała, różna dla różnych skrzyń, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pegi Opublikowano 12 Lipca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2016 To już za trudne pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Gdyby ktoś z Was lub Waszych znajomych przymierzał się do jakichś większych modów i był na początku tej drogi to przekażcie mu namiar na mnie. Niestety widzę ze smutkiem, że nie pociągnę tematu - dom, dziecko i trzeba odpuścić. Mam więc SVX ze skrzynią i napędem z STI 2005 i z wydmuchaną uszczelką pod głowicą. Coś tam porobione, ale dużo jeszcze do zrobienia. Nikt "normalny" tego nie kupi, ale gdyby znalazł się jakiś wariat to zapraszam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drakula-75 Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Jaka kwota wchodzi w gre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mik Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 rozsądna :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 13 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2016 Ja bym chętnie przygarnął coś jako "zbiornik części", ale takiego 6MT to szkoda... :/ Kurde... UPG często pada w SVX? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 14 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2016 Nie :-D http://otomoto.pl/oferta/subaru-svx-subaru-svx-ID6ysMTW.html Coś się znowu pojawiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
atomic Opublikowano 19 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2016 Czy możecie doradzić czy opona o szerokości 245 (40/17) zmieści się w kosmodronie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adixi1 Opublikowano 22 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2016 Wszystko zalezy jaka felga, jakie et. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się