Skocz do zawartości

SVX Alcyone


pegi

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

Panowie, 

 

 

     mam problem z regulacją kierownicy. W płaszczyźnie pionowej kierownicę da się jedynie zablokować w najniższym położeniu. Podobnie w płaszczyźnie poziomej, tutaj możemy tylko maksymalnie odsunąć ją od siebie. 

Jak wygląda to u Was? Może ktoś miał podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to chodzi, że można je zablokować tylko w jednej pozycji. Zdaje mi się, że musi być coś uszkodzone mechanicznie. 

 

Mam ten sam problem (stwierdzam, że mam, bo bawiłem się tym może z 3 minuty przed jazdą próbną po wymianie skrzyni) - jak to jakieś uszkodzenie to słabo :/

 

Na marginesie, Chłodnic-Pol z Sośnicowic przerobił mi chłodnice:

13615520_1227765440581147_31045510630120

Moim zdaniem jest dobrze ;)

Edytowane przez BelegUS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o to chodzi, że można je zablokować tylko w jednej pozycji. Zdaje mi się, że musi być coś uszkodzone mechanicznie.

A ktorych dzwigni uzywales? Do regulacji poziomej jest jedna z boku, do pionowej jest pod kolumną kierownicy, a kolejna dzwignia z boku jest jedynie do podnoszenia w celu latwiejszego wsiadania-wysiadania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem ze skrzynią - po odpaleniu często miga mi błąd a sprawdziłem że to "duty Solenoid C " 

 

podjechałem do specy od skrzyń przejechał się i mówi że puki działa nie ma co grzebać ja jednak wolałbym mieć zrobione wszystko na TIP-TOP

 

pytanie czy znacie kogoś w okolicach Warszawy kto mógłby się tym zająć ?

 

Sprawdzając w necie trafiłem na coś takiego :

 

http://svxworldforums.com/forum1/1294.html

 

Ktoś badał temat o którą skrzynię z Forestera chodzi ? Taki Swap brzmi obiecująco ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie masz Amerykanina z MPT to żadna skrzynia EU/US Ci nie podejdzie...

 

... natomiast adixi i ja mamy wsadzone 4.44 VTD z JDM Legacy GTB. Swap jest P&P, skrzynia pancerna, przyśpieszenie wgniata w fotel - polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BelegUS

 

Możesz mi podać symbol tej skrzyni, kupiłeś ją w PL czy ściągałeś z Anglii ??

 

Kombinowałeś coś z opornicą żeby biegi zmieniały się szybciej? Nie trzeba było zmieniać żadnych czujników ?

 

Kto robił ci tego swapa ?

 

Ostatnio zrobiłem w swoim ABS i inne drobiazgi , jeździ mi się super , tylko ta skrzynia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TZ102YBABA-CF. Co ciekawe na Allegro są teraz, nawet taniej niż ja kupiłem... ale jedna opisana jako manual... przedziwne. Kupiłem w PL. Targuj cenę mocno w dół, to powinno 500-600zł kosztować w dobrym stanie - argument do zbicia ceny to fakt, że do ŻADNEGO europejskiego Subaru innego niż SVX to nie podejdzie :P

 

Z opornicą nic nie kombinowałem. Mamy jeszcze z mechanikiem spróbować zlutować dwa przewody żeby był poprawny odczyt z przedniego czujnika prędkości (skrzynia z EU SVX ma go wewnątrz), teraz prędkościomierz przekłamuje, a to może być powód.

 

Swapa robił mi mój mechanik ;) Pasuje P&P. Jedyna sztuka to przeróbka dyfra - musisz kupić dyfer 4.44 (np. też z Legacy GTB, Impreza 1.5, Forestery któreś czy JDM Imprezy) i przełożyć do niego LSD z SVX - to wymaga fachowca od dyfrów, ale spec wziął za to stówkę, więc... nie ma tragedii.

 

Nie mówię, że ta skrzynia nigdy nie padnie - ale znacznie mniej się grzeje i jest bardziej pancerna (Legac GTB to jednak 280 koni i podobna masa ;) ), tak więc... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia kupiona :)

 

Teraz tylko dyfer i znaleźć kogoś kto to poskłada w okolicach Wawy.

 

Planuje przy okazji oddać konwerter do regeneracji , a przy okazji fajnie by było znaleźć też coś takiego :

 

http://svxworldforums.com/forum35/585.html , bo ta "komfortowa" zmiana biegów nie jest za fajna ..

 

ale chyba już tego nie robią   :(

 

 

Licznik przekłamuję bo szczytuję obroty ze skrzyni a przełożenie jest inne - jedyne wyjście to zamontować coś takiego :

 

http://allegro.pl/kalibrator-prędkości-speedohealer-gotowa-wtyczka-i6324401514.html   W hondzie S2000 po zmianie dyfra działa

 

PS

 

BelegUS wysłałem Ci jeszcze parę pytań na priv-a

Edytowane przez pszemmek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpisane ;)

 

Dzięki za linka do tego kalibratora - szukałem czegoś takiego. Dalej jednak mnie zastanawia - skoro cała skrzynia została wymieniona, razem z czujnikami prędkości... to czemu odczyt jest niepoprawny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odpisane ;)

 

Dzięki za linka do tego kalibratora - szukałem czegoś takiego. Dalej jednak mnie zastanawia - skoro cała skrzynia została wymieniona, razem z czujnikami prędkości... to czemu odczyt jest niepoprawny?

Bo inne przełożenie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Odpisane ;)

 

Dzięki za linka do tego kalibratora - szukałem czegoś takiego. Dalej jednak mnie zastanawia - skoro cała skrzynia została wymieniona, razem z czujnikami prędkości... to czemu odczyt jest niepoprawny?

Bo inne przełożenie?

 

 

Czyli impulsy na prędkość są przeliczane w... gdzie? ECU, TCU, w samym liczniku...? Tam gdzieś jest jakaś stała, różna dla różnych skrzyń, tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby ktoś z Was lub Waszych znajomych przymierzał się do jakichś większych modów i był na początku tej drogi to przekażcie mu namiar na mnie. Niestety widzę ze smutkiem, że nie pociągnę tematu - dom, dziecko i trzeba odpuścić. Mam więc SVX ze skrzynią i napędem z STI 2005 i z wydmuchaną uszczelką pod głowicą. Coś tam porobione, ale dużo jeszcze do zrobienia. Nikt "normalny" tego nie kupi, ale gdyby znalazł się jakiś wariat to zapraszam...


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...