Jump to content

atomic

Nowy
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralny

About atomic

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wyszków

Recent Profile Visitors

311 profile views
  1. Dzień dobry, podłącze się pod bieżący temat. Legacy IV Kombi USA, 2.5l. Wymieniłem amortyzatory i spreżyny z tyłu. Znacznie poprawiło się prowadzenie, jednak wciąż wydaje mi się, że zbytnio buja na nierównościach. Wydaje się, że żadnych luzów nie ma. Na badaniu technicznym sprawność przednich amorków wyszła ponad 70%, ale z doświadczenia nie ufam tym pomiarom. Myślę nad wymianą sprężyn i amortyzatorów z przodu. Co polecacie? Może gdzie indziej szukać przyczyn?
  2. Dzień dobry, czy jesteście w stanie poradzić w sprawie maski silnika do Legacy IV 2007 2.5l USA kombi? Zamiennik który mam u siebie zaczyna przypominać sito i zastanawiam się, czy polować na nową maskę, czy ratować obecną. Czy maski od wszystkich wersji Legacy IV będą pasować? Michał
  3. Dziękuję bardzo za pomoc. W takim układzie zamawiam wzmocnione sprężyny Lesjofors ( LPG ) i pozostałe elementy od EU. Sądzicie, że KYB ujdzie? Odnośnie różnic między EU to USA, to delikatnie różni się szyba przednia. Zaliczyłem kiedyś sarnę i podczas naprawy okazało się, że szyba nie pasuje. Różnica była minimalna. Pomógł dopiero fachowiec od opon, który użył innej uszczelki.
  4. Dzień dobry, Legacy kombi IV 2.5l USA 2007 zaczął ostatnio bujać tyłem na nierównościach. Zawieszenie sztywne, ale amortyzatory od nowości już zardzewiałe i przy okazji badania technicznego sprawność na poziomie 40%. W związku z powyższym jakie polecacie amortyzatory? Kilku sprzedawców po sprawdzeniu VINu orzekło, że ponieważ jest to wersja USA, to amortyzatory i sprężyny od EU nie będą pasować. Michał
  5. Problem widzę na pierwszym biegu. Na wstecznym chyba też, ale samochód jest u elektryka, więc nie mam jak sprawdzić. Faktycznie zapomniałem o szperze. Czy zatem może być tak, że mechanizm działa wadliwie i generuje zbyt duże opory wewnętrzne? Czy opowiadam brednie?
  6. Hej, zauważyłem ostatnio dziwne zachowanie kół tylnej osi przy powolnym skręcaniu. Wyraźnie wewnętrzne koło tylnej osi podczas skręcania ulega uślizgowi. Czyżby coś nie tak było z mechanizmem różnicowym?
  7. atomic

    SVX Alcyone

    Dzięki. Trochę jeszcze czasu minie nim osiągnie akceptowalny stan. Ostatnio wypolerowalem pokrywę zaworów Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  8. atomic

    SVX Alcyone

    Z samego Białegostoku. Zdaje się, że gdzieś pod Bialymstokiem był jakiś żółty trup. Mój nie był w jakimś super stanie, bo faktycznie przez wiele lat stał. Przez to w mechanike musiałem włożyć kupę kasy. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  9. atomic

    SVX Alcyone

    Poprzedni właściciel obrzydliwie przemalowal go na żółto. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  10. atomic

    SVX Alcyone

    Odnoszę wrażenie, że skądś znam to auto ... Oj nie jestem pewien, bo w lecie przywrocilem mu oryginalny kolor. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  11. atomic

    SVX Alcyone

    No to i ja coś wrzucę
  12. atomic

    SVX Alcyone

    A myślałem, że tylko wersje USA miały jasną tapicerkę.
  13. atomic

    SVX Alcyone

    Widzę, że udało mi się wywołać gorącą dyskusję Wydaje mi się, że cała kontrowersja wynika z pomieszania dwóch podejść do tego modelu. Pierwsze z nich, to podejście w duchu kolekcjonera. Czy SVX jest właściwym obiektem kolekcjonerskim, ewentualnie czy stanie się takim w przyszłości? Sądzę, że chyba wszyscy czytający ten wątek zgodzą się z taką tezą. Drugie, to podejście użytkowe. Czymś jeździć trzeba, a SVX ma swoje walory. Jeśli popatrzymy na kwestię ceny z drugiej perspektywy, to faktycznie im mniej płacimy tym lepiej. To tylko samochód. Natomiast pierwsza perspektywa trochę zmienia wn
  14. atomic

    SVX Alcyone

    Pozwolę sobie nie zgodzić się z opinią kolegi na temat ceny SVXa w dobrym stanie. Jeśli chcesz mieć coś z przebiegiem faktycznie poniżej 200k bez dramatycznej historii wypadkowej, to jednak zbliżamy się do 20k pln. Do tego oczywiście trzeba doliczyć kilka tysięcy na standardowy serwis. Popatrz na ceny na zachodzie, są one znacznie wyższe. Oznacza to, że to co w większości dociera do nas, to szroty, które nie znajdą na zachodzie nabywców. Porównywanie SVXa do innych, nowszych, szybszych Subaru jest chyba trochę nie na miejscu. SVX jest bardzo inny od każdego, szybkiego Subaru:)
  15. atomic

    SVX Alcyone

    Czy możecie doradzić czy opona o szerokości 245 (40/17) zmieści się w kosmodronie?
×
×
  • Create New...