Jump to content

atomic

Nowy
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

About atomic

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wyszków
  1. Problem widzę na pierwszym biegu. Na wstecznym chyba też, ale samochód jest u elektryka, więc nie mam jak sprawdzić. Faktycznie zapomniałem o szperze. Czy zatem może być tak, że mechanizm działa wadliwie i generuje zbyt duże opory wewnętrzne? Czy opowiadam brednie?
  2. Hej, zauważyłem ostatnio dziwne zachowanie kół tylnej osi przy powolnym skręcaniu. Wyraźnie wewnętrzne koło tylnej osi podczas skręcania ulega uślizgowi. Czyżby coś nie tak było z mechanizmem różnicowym?
  3. atomic

    SVX Alcyone

    Dzięki. Trochę jeszcze czasu minie nim osiągnie akceptowalny stan. Ostatnio wypolerowalem pokrywę zaworów Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  4. atomic

    SVX Alcyone

    Z samego Białegostoku. Zdaje się, że gdzieś pod Bialymstokiem był jakiś żółty trup. Mój nie był w jakimś super stanie, bo faktycznie przez wiele lat stał. Przez to w mechanike musiałem włożyć kupę kasy. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  5. atomic

    SVX Alcyone

    Poprzedni właściciel obrzydliwie przemalowal go na żółto. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  6. atomic

    SVX Alcyone

    Odnoszę wrażenie, że skądś znam to auto ... Oj nie jestem pewien, bo w lecie przywrocilem mu oryginalny kolor. Wysłane z mojego F8331 przy użyciu Tapatalka
  7. atomic

    SVX Alcyone

    No to i ja coś wrzucę
  8. atomic

    SVX Alcyone

    A myślałem, że tylko wersje USA miały jasną tapicerkę.
  9. atomic

    SVX Alcyone

    Widzę, że udało mi się wywołać gorącą dyskusję Wydaje mi się, że cała kontrowersja wynika z pomieszania dwóch podejść do tego modelu. Pierwsze z nich, to podejście w duchu kolekcjonera. Czy SVX jest właściwym obiektem kolekcjonerskim, ewentualnie czy stanie się takim w przyszłości? Sądzę, że chyba wszyscy czytający ten wątek zgodzą się z taką tezą. Drugie, to podejście użytkowe. Czymś jeździć trzeba, a SVX ma swoje walory. Jeśli popatrzymy na kwestię ceny z drugiej perspektywy, to faktycznie im mniej płacimy tym lepiej. To tylko samochód. Natomiast pierwsza perspektywa trochę zmienia wnioski. Jeśli szukam samochodu, który ma zadatki na bycie youngtimerem, to kluczowy jest stan samochodu, jego przebieg i historia. Nie zależy mi, żeby sprawdzał się na co dzień, ale był w możliwie perfekcyjnym stanie. Stąd według mnie kontrowersje na temat cen, czy pytanie o to czy ludzie na zachodzie EU szukają SVXów ( na rynku kolekcjonerskim te samochody w Niemczech czy Szwajcarii zaczynają dobijać do 10k EUR, choć mówimy o stanie prawie perfekcyjnym ). uff Tak przy okazji. Padł mi napęd CD w moim kosmodronie. Panasonic uznał, że napęd jest nieosiągalny. Może ktoś ma do sprzedania cały deck albo jakiś pomysł jak ugryźć temat?
  10. atomic

    SVX Alcyone

    Pozwolę sobie nie zgodzić się z opinią kolegi na temat ceny SVXa w dobrym stanie. Jeśli chcesz mieć coś z przebiegiem faktycznie poniżej 200k bez dramatycznej historii wypadkowej, to jednak zbliżamy się do 20k pln. Do tego oczywiście trzeba doliczyć kilka tysięcy na standardowy serwis. Popatrz na ceny na zachodzie, są one znacznie wyższe. Oznacza to, że to co w większości dociera do nas, to szroty, które nie znajdą na zachodzie nabywców. Porównywanie SVXa do innych, nowszych, szybszych Subaru jest chyba trochę nie na miejscu. SVX jest bardzo inny od każdego, szybkiego Subaru:)
  11. atomic

    SVX Alcyone

    Czy możecie doradzić czy opona o szerokości 245 (40/17) zmieści się w kosmodronie?
  12. atomic

    SVX Alcyone

    o to chodzi, że można je zablokować tylko w jednej pozycji. Zdaje mi się, że musi być coś uszkodzone mechanicznie.
  13. atomic

    SVX Alcyone

    Panowie, mam problem z regulacją kierownicy. W płaszczyźnie pionowej kierownicę da się jedynie zablokować w najniższym położeniu. Podobnie w płaszczyźnie poziomej, tutaj możemy tylko maksymalnie odsunąć ją od siebie. Jak wygląda to u Was? Może ktoś miał podobny problem?
  14. atomic

    SVX Alcyone

    Panowie, na początku listopada kupiłem żółtego US w Białymstoku. Nawet wspominałem tutaj. Samochód ma bardzo niski przebieg, 43k mil, ale jak chyba wszystko z USA, historię wypadkową, a dodatkowo strasznie zaniedbany mechanicznie. Jestem po pierwszym etapie przywracania go do świetności. Mechanicznie samochód jest w już w bardzo dobrym stanie. Padało tutaj pytanie, jaki budżet należy założyć na doprowadzenie do optymalnego stanu mechaniki SVX. W moim przypadku było to około 8,5k pln. Co zrobiłem? 1. Rozrząd z pompą wody - ebay 2. Regeneracja rozrusznika 3. Regeneracja pompy wspomagania 4. Uszczelnienie łączenia silnika ze skrzynią ( wyjęcie silnika ) 5.Naprawa EGRu 6. Serwis zawieszenia - wymiana gum stabilizatorów, łączników. 7.Wymiana płynów 8. Nowe uszczelnienie dekli silnika 9. Wymiana klocków, tył i przód 10. Regeneracja tarcz hamulcowych 11. Wymiana pasków do napędu osprzętu Silnik już nie brzmi jak pijana orkiestra dęta i w końcu mogłem lekko poszaleć Kolejny etap to prace blacharskie ( podłoga po wypadku miejscami jest w kiepskim stanie ) oraz powrót do oryginalnego koloru. Potem wymieniam wydech na nowy z kwasówki i kosmetyka.
  15. atomic

    SVX Alcyone

    http://www.ebay.com/itm/300949977548 http://www.ebay.com/itm/300688647398 Części nie zostały jeszcze zamontowane, więc absolutnej pewności nie mam. Mechanik jednak twierdzi, że zna tego producenta i jego produkty są OK Koniecznie daj znac jak zmienisz czy wszysko ok. Rozumiem ze rocznik i us eu nie robi roznicy No i 600 dolcow to nie 1100zl.... O faktycznie z ceną coś się im pomieszało. Ja zapłaciłem ok. 200USD. O tym, czy te części będą pasować do EU, nie jestem pewien. Mój to USA, ale mechanika chyba nie różniła się w przypadku EU i USA.
×
×
  • Create New...