krako Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Cześć, Biorąc pod uwagę fakt, że na forum jest wielu doświadczonych fanów motoryzacji co nie z jednego pieca chleb jadło podrzucam temat do zaopiniowania, Szukan samochodu w cenie do 40 000 zł, preferowany napęd na tył ( nie będzie służył do driftu ) Ma być to weekendowe auto, którym wyjadę od czasu do czasu posmakować prawdziwej motoryzacji Subrau już było ( WRX GH - miło wspominam ) chce zasmakować czegoś innego Pierwotnie szukałem e46 M3 - mimo, że to wspaniałem auto to przez kierowców z marginesu zachowuje dystans (szroty z oznaczeniami M i kierowcy chamscy na drodze, parkujący na miejscach dla inwalidów lub w poprzek), niestety nadal margines takich użytkowników pokutuje na postrzeganie marki. Póżniej zapaliłem sie na 350Z, 2 obejrzałem ale po podejściu sprzedających straciłem wenę - cały malowany, nierówne szczeliny ale bezypadkowy / budżet ogranicza w dotarciu do dobrego egzemplarza z Europy (USA nie wchodzi w gre - znacząca różnica w wyposażeniu) Ostatnbio zacząłem weryfikować Jaguara XKR - mocny motor, ponoć żywotny motor, do tego sądze , że to kultowe auto które jak sie utrzyma w nienagannym satnie to nie będzie miało dużych utrat wartości Co śądzicie nt tych 3 opcji? Jaką alternatywe byście rokomendowali ? hmmm wszedłbym w BRZ ale na dzień dzisiejszy sa inne priorytety i na auto jest tylko 40k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Osobiście polecam 350z mam od trzech lat i jedyne co robiłem to zaraz po kupnie wahacze przednie i poźniej katalizatory wymieniłem przy przebiegu 150 tyś km . Jako alternatywa może bmw z4 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 (00-[][]-00) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2014 Ja brałem jeszcze pod uwagę hondę s2000 i porsche boxstera , największym minusem dla mnie było to ,że są tylko w cabrio. Jest jeszcze mustang , tyle ,że tam praktycznie tylko US. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropek Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 nissan 200sx s14?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 S2000, jednak koszty i ewentualny serwisu/części mogą być problematyczne (mało części, długo się czeka). Trochę się interesowałem (ale tylko trochę) i właśnie dostępność części mnie odstraszyła. Do tego mała podaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hefty Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Jeśli chodzi o BMW to zaintresuj się klasyczną serią 8 - ostatnio bardzo wzrosło zainteresowanie tym youngtimerem. Osoby z jak to mówisz "marginesu" raczej nie są zainteresowane takimi autami. Albo Porsche 928 jeśli oczywiście w grę wchodzą klasyczne auta. Ma być to weekendowe auto, którym wyjadę od czasu do czasu posmakować prawdziwej motoryzacji http://allegro.pl/mirek-handlarz-uszczupla-kolekcje-fsm-fiat-126p-i4499686318.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Co do Jaguara to o ile kupno takiego nie wymaga dużo kasy to utrzymanie potrafi przyprawić o ból głowy. Ceny używanych samochodów luksusowych są niskie lub bardzo niskie szczególnie w porównaniu do pierwotnej ceny zakupu. Niestety koszt utrzymania jest nadal luksusowy. Z budżetem 40k trzymałbym się daleko od tego typu samochodów. Pozostając na ziemi szukałbym coś ze znaczkiem Nissana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chefofrats Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Co do Mustanga - 5. generacji (od 2005) nie kupi się w dobrym stanie za 40k z silnikiem V8 (a ten spełnia warunek mocy powyżej 250 km). W tej cenie tylko V6, ale ten ma 210 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomi79 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Co do Mustanga - 5. generacji (od 2005) nie kupi się w dobrym stanie za 40k z silnikiem V8 (a ten spełnia warunek mocy powyżej 250 km). W tej cenie tylko V6, ale ten ma 210 km. znajomy ma mustanga V6 i daje radę , jest jeszcze merc CL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 e46 m3 nie kupisz w tych pieniadzach. Nie wiem jak z 350z, ale jeszcze jakis czas temu za podobna kwote byly tylko USDM (różnice m.in w hamulcach wzgledem EUDM, no i zazwyczaj powypadkowe). Jag to wysokie koszty utrzymania. 200sx spoko, ale ciezko o dobry egzemplarz, bo wiekszosc miala epizody z bardziej lub mniej profesjonalnym driftem + sr20det ktory jest spoko, ale jednak zawsze bedzie potencjalnie bardziej awaryjny niz wolnossacy silnik. Ja bym sie sklanial ku Bosxterowi jesli nie przeszkadza Ci ze to cabrio, ew s2000 jesli masz wieksze jaja Albo poszukaj Infinity G35. Praktycznie to samo co 350z, ale jednak zazwyczaj sa mniej zniszczone życiem. Moj kolega kupil jakis czas temu za ok 40k PLN i chwali sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Tyle że większość infinity G35 ma ten sam problem co 350z. Pochodzi z USA i niestety w tym wypadku o bezwypadek będzie bardzo ciężko. Prosiak niestety z kosztami utrzymania może za portfel dobrze pociągnąć. Z tych wszystkich propozycji moim zdaniem nissan lub honda. Ewentualnie coś słabszego np jakaś Toyota MR2 lub Mazda Mx5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 e46 m3 nie kupisz w tych pieniadzach. Nie wiem jak z 350z, ale jeszcze jakis czas temu za podobna kwote byly tylko USDM (różnice m.in w hamulcach wzgledem EUDM, no i zazwyczaj powypadkowe). Jag to wysokie koszty utrzymania. 200sx spoko, ale ciezko o dobry egzemplarz, bo wiekszosc miala epizody z bardziej lub mniej profesjonalnym driftem + sr20det ktory jest spoko, ale jednak zawsze bedzie potencjalnie bardziej awaryjny niz wolnossacy silnik. Ja bym sie sklanial ku Bosxterowi jesli nie przeszkadza Ci ze to cabrio, ew s2000 jesli masz wieksze jaja Albo poszukaj Infinity G35. Praktycznie to samo co 350z, ale jednak zazwyczaj sa mniej zniszczone życiem. Moj kolega kupil jakis czas temu za ok 40k PLN i chwali sobie. no tak, bo przecież boxster uchodzi za niesamowicie bezawaryjne auto dużo większa jest dostępność gratów do s14(a) niż do porsche, to po pierwsze; po drugie - zupełnie inna dostępność serwisu; po trzecie - pisanie, że większość s14 była katowana w drifcie to bzdura... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
QbaqBA Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Nie twierdzę, że boxster jest bezawaryjny, natomiast z doświadczeń moich (z sx200) i znajomych (tez z nissanem i porsche) wynika, że jednak nissan pochlanial wiecej $$$, choc tez boxster zazwyczaj byl spokojniej eksploatowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 A może poszukaj infi g37? Jeżdzę takim z ostatniego wypustu przed q50. Co prawda nie wiem, ile kosztują używki, ale samochód gwarantuje przyjemność z jazdy. Jest tyłopęd, jest piękniebrzmiący V6 3.7 i jest 320 koni. Salon w Warszawie jest OK, ludzie są tam bardzo mili, może warto zapytać? Używane się tam zdarzają, wiem to na 100% bo jak się pozbywałem poprzedniego auta, to proponowali przyjęcie w rozliczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Corvette C5 da sie znalezc w tych pieniadzach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chefofrats Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Co do Mustanga - 5. generacji (od 2005) nie kupi się w dobrym stanie za 40k z silnikiem V8 (a ten spełnia warunek mocy powyżej 250 km). W tej cenie tylko V6, ale ten ma 210 km.znajomy ma mustanga V6 i daje radę , jest jeszcze merc CL Dawać daje, też mam takiego. Ale tytuł wątku jednoznacznie wskazuje na 250+ KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Do głowy mi przyszły jeszcze dwa wynalazki: Mazda RX8 lub Opel GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Boxstera mieliśmy i tak jak nie lubię Porsche to ten samochód przekonał mnie do tej marki. Niesamowite dla mnie było to, że w nastoletnim samochodzie wszystko działa, guziki nie są wytarte, wyraźnie klikają przy naciśnięciu, to wszystko się tak nie rozmywa po latach tylko jest niemiecko precyzyjne i trwałe. Mieliśmy wersje 2,7 jakieś tam 200 koni i fajerwerków nie było ale sam układ jezdny dostarczał tylu wrażeń, że to była bajka. Brat teraz ma 911 i o ile jest ogólnie szybsze to wg mnie prowadzi się gorzej... ale to moja opinia laika Boxster w zakrętach prowadził się bajecznie, siedziało się nisko i szedł przez ronda jak marzenie, jedyne co mi przeszkadzało to zła pozycja za kierownicą (brak regulacji kierownicy na wysokość i długa przekładnia kierownicza). Od tego samochodu poważnie polubiłem kabriolety, są tego warte i każdemu polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 (edytowane) Rx8 -wygląd,prowadzenie,wygoda itp wszystko na wysokim poziomie,tylko renesis taki sobie.Ziomek dlugo kombinowal z różnymi autami(typowo na tor,ale z możliwością jazdy na drogach publicznych).W końcu kupił opla gt i stwierdził ze to co w poprzednich udalo sie uzyskać pod względem jazdy,prowadzenia,zawiasu itp po wpakowaniu malej fortuny w cywilne auta,tutaj dostal w standardzie.Ma wersje n/a 140hp i ostatnio na torze poznan porobil porszaka gt2,m3,m5,e30 V8 i kilka innych mocarzy.uległ "tylko"radicalowi i mocno podlubanym evo9 i evo10.Po założeniu hampli z porszawki opel ma lepszy czas od 200do 0 niż ferrari italia a od 0-200-0 czas ok12 sekund.W tym roku będzie swap na k20 hondy i będzie pocisk.Jak mnie juz teraz na prawym przewiozl po sprawnosciowce to czulem sie jak bohaterowie filmu "Tron";)tak to skręca.A najlepsze ze koszta serisowania motoru są smieszne(zwykly 2.2 z omegi) W dodatku np sam koszt opon już jest akceptowalny ze względu na rozmiar.Temat można znaleźć na forum mazdaspeed.pl w" pojazdach zastępczych " tytuł wątku "biala wdowa"capazo http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=320&t=152843 Edytowane 20 Sierpnia 2014 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Przez 2 lata nie było żadnych awarii, tylko standardowy serwis. Jedyny problem to mocne dymienie w zakrętach ale coś tam się wymienia za grosze i problem znika. Wg mnie żeby naprawdę pobawić się tym autem lepiej kupić wersje S. Problem z Porsche jest inny: cenione, szanowane akceptowane są jedynie oryginalne egzemplarze. Wymieniasz zderzak na ładniejszy i wg użytkowników Porsche to auto to kundel, wsród nich jest niesprzedawalne. Strasznie są zboczeni pod tym względem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 19 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2014 W tym budżecie szukalbym opla Gt turbo.Dodatkowy plus to gwarancja ze drugiego takiego na drodze raczej ciężko spotkać . 911 przy gt to prawie octavia czy mondeo;) Ewentualnie rx7 FD,ale tu juz koszta eksploatacyjne bolą,chociaz kumpel ma FC ,jeździ nim prawie "na codzien"i zero problemów.jedynie spalanie boli-przy palowaniu na torze wzięła 70/100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krako Opublikowano 14 Września 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 przeanalizowałem Wasze opinie odpada USA, kabriolet , Opel GT niestety 186 cm wzrostu, będzie raczej cięzko znaleźć pozycję za kierownicą, Jagur XKR, Mercedes CL 500-600 - lukus który może kosztować, czy miał ktoś doświadczenie w serwisie takich aut ? nie obawiałam się wymian eksploatacyjnych po 1-2-3000 zł, normalne ale obawiam się grubszych napraw za 10 000 .... szczególnie zawieszenie w CLu Mazdarx8 - naczytałem się o serwisie, silnik wankla mimo, że prosty to jak się orientowałem niewielu mechaników ma doświadczenie - uszczelnienie tłoka, technologia której nikt poza mazda w modelu RX8 nie rozwijał. Nissan 350Z cały czas chodzi mi po głowie jednakże ma jeden minus - 2 miejsca / w sumie sam go będę użytkował ale czasem chciałbym zabrać na weekendowy wypad swoich synków i to jest ograniczenie. No i calkiem poważnie zacząłem patrzec na BMW 850 - ciekawy klasyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iron Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 A Toyota Supra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2014 Mustang V6 od 2011 albo Hyundai Genesis Coupe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się