uxon Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 A powiedzcie mi, czy wymiana samego UPPIPE z wersji z precatem na ta z sti (w blobie) obejdzie sie bez remapu? Dodam, ze samochod ma ecu PPP, chociaz nie wiem, czy ma to znaczenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Trzeba robić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wałek Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2016 z tym się do końća nie zgodze - fakt przy wolnych obrotach afr w końcówce wydechu będzie pokazywał pogodę ale przy WOT będzie pomiar doładnie taki sam - z tym że kilka setnych sekundy później idealnie jest zaraz za turbo mierzyć uuuuu , to chciałbyś aby przy Twoim aucie pomiar AFR był nie współmierny do obciążenia w danej chwili ? Źle napisałem, już podczas normalnej jazdy jest poprawne wskazanie, przy wot tymbardziej.problem jest tylko na biegu jałowym i przy bardzo niskich obciazeniach. Ale fakt, idealnie jest przy turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek sz-n Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 (edytowane) Panowie na ktore logi zwrocic uwagę przy przelocie? Wrx my01 uppipe mam seryjny, za turbo downpipe przelot. Druga lambda jest obecna. Knock correction Boost error Injector duty Czy cos jeszcze sygnalizowałoby problemy odetkania wydechu? Ja tego nie przerabiałem ale chcialbym sprawdzic czy bylo to zrobione dobrze. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 25 Września 2016 przez tomek sz-n Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 patrz po samym ciśnieniu w kolektorze, korekta stuku ewentualnie pokaże Ci czy nie stuka, ale wypadałoby przy okazji zapiąć afr do pomiaru - ale to już musisz znaleźć kogoś, kto ma sondę szerokopasmową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 25 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2016 Takiego pytania jeszcze nie znalazłem, więc może ktoś pomoże. Auto wrx 2009 seria 265. Czy zmieniając catback na przelotowy (tylko dla dźwięku i pozbycia się widoku podrdzewiałych rurek i puszek spod zderzaka) można dla świętego spokoju w ASO sprawdzić parametry i gdyby było coś nie halo, to ewentualnie zmienić coś w mapie? Pytam tylko o ASO (na razie ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
usa Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Up! Może ktoś zmieniał catback i potem mapę w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 W ASO jako takim to Ci raczej remapu chyba nie zrobia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAZI 86 Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Potwierdzam potwierdzone 100 razy, jeżeli ruszysz coś oprócz samego końca trzeba robić remap. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barney Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 Ale co oznacza koniec, sam tlumik czy catback? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 Ostatnia puszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 czy uszczelka między dp i turbo może mieć wpływ na przeładowania? Złożyłem nowy wydech na starej uszczelce i trochę słychać jak turbo świszczy, czego wcześniej nie było, chyba, że na przelocie to normalne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siewcu Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 na przelocie może być coś słychać, ale raczej nie z powodu uszczelki... choć lepiej wymienić i tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 czyli szykować kasę na kompa i strojenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 17 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2016 (edytowane) Turbo może inaczej świergolic po zmianie downpipe i to jest norma, natomiast przeladowania mogą świadczyć o nieszczelności, np. na łączeniu... Edytowane 17 Grudnia 2016 przez Dottoree Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 uszczelka przy turbo wymieniona na nową, dalej to samo, trzeba zbierać kasę na kompa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się