respect Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 (edytowane) Mógłby ktoś wytłumaczyć co to jest te MBC i gdzie tego szukać? to manualna nastawa doładowania. Jak masz pokrętło jakieś do regulacji na kokpicie to może byc to. http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/89355-mbc/ - tu akurat obok było. Edytowane 15 Lipca 2016 przez respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorsz914 Opublikowano 15 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2016 Później zauważyłem ten temat. Regulacji, pokrętła żadnego u mnie nie ma, więc raczej jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Info dla innych i kolejne pytanie: założyłem środkowy przelot magnexa o fabrycznej średnicy i pięknie ładuje 0,9 bar - żadnego przeładowania, zmiany w performance też nie zauważyłem. Pytanie: chciałbym iść dalej i założyć przelotowy downpipe o fabrycznej średnicy (tj. 2,5"?). Tu już pewnie przeładuje:D? ktos probowal zmieniac downpipe na przelot bez remapu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2016 @@Mateusz Piotrowski w jakim aucie te zmiany opisujesz? Bo jeśli w GT MY98 i siedzi tam oryginalny komp,to sprawdź najpierw czy jest remapowalny. ktos probowal zmieniac downpipe na przelot bez remapu? Wielu pewnie to robiło bo nie było możliwości remapu oryginalnego Ecu,skutki też pewnie bywały różne,nawet jeśli Ecu nie jest remapowalne,to warto sprawdzić parametry pracy silnika takie jak AFR,poziom doładowania i inne takie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 No ja mam stare ecu niestety wiec mapa nie wchodzi w grę. i w ogóle nie zamierzam iść w tę strone bo z mojego doświadczenia to same problemy i koszty jak auto ma być na codzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Jak auto ma byc na codzien, to zostaw downpipe taki, jaki jest i nie bedziesz sie musial zastanawiac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 17 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2016 w poprzednim subaraku mialem caly wydech z nierdzewki z przelotem i mial taki fajny metaliczny dźwięk bez buczenia i urywania glowy , ten jest taki jakiś stłumiony, wydaje mi sie ze to własnie kwestia downpipe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wałek Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Zakładaj DP, nie martw się przeładować nie przeladuje NIGDY producent nie wypuści auta turbo gdzie zrobi mapę bez "wybiegu" Jeśli auto jeździ na jakimś doladowaniu to strojone jest tak aby wytrzymalo kapke więcej. Oprócz tego jest boost cut który wrazie w odetnie zapłon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 boost cut akurat bezpieczy nie jest z tego co wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wałek Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Boost cut akurat ma zabezpieczać przed przeladowaniem, w seryjnym sterowniku jest ponad 1bar ustawiony, dokładnie nie pamiętam. Jak dojdzie do boost cut na seryjnym setupoe to wiedz że długo nie pojezdzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu24 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Pozwole sobie zadac pytanie tutaj bo ciekaw jestem opinii. A co sadzicie o przelozeniu zestawu tak jak wydech przelot , wtryski , turbo , pompa paliwa i ecu wysterowane na 300km , siedzialo to w wrx z 2003 i mialo by byc przelozone do takiego samego wrxa z 2003 , konieczny remap ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Piotrowski Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 na pewno, kazdy silnik pewnie troszke inaczej chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Jeszcze MAF wsadź z tego auta i powinno jeździć. Bynajmniej przydała by się jakaś kontrola stuku i afr w jakimś zakładzie. Po prostu pojedź sobie na hamownie i niech wsadza sondę w dupe to Ci powinni powiedzieć czy jest ok. Pozdrawiam - Krzysztof Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzychu24 Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 A co to jest maf ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wałek Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Mass ait flow - potocznie przeplywka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 20 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2016 niech wsadza sondę w dupe to Ci powinni powiedzieć czy jest ok. takie badanie daje tyle , co gastroskopia skończona w krtani 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Jak auto ma katalizator to w wydech można sobie i pięć sond afr wsadzać a i tak nic to nie da. Sonda musi być przed katem żeby pokazać poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Sonda musi być przed katem żeby pokazać poprawnie. dokładnie a nawet jak nie ma kat., to jak wkręcisz AFR zaraz za turbo , a wsadzisz w koniec wydechu , to różnice są na tyle duże że ……. generalnie nie potrzebujesz afr . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wałek Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 z tym się do końća nie zgodze - fakt przy wolnych obrotach afr w końcówce wydechu będzie pokazywał pogodę ale przy WOT będzie pomiar doładnie taki sam - z tym że kilka setnych sekundy później idealnie jest zaraz za turbo mierzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek sz-n Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2016 Cześć, mam u siebie cały wydech na przelocie bez katalizatorów (taki już kupiłem) moje pytanie brzmi jak to wygląda na przeglądzie, czy samochód go przejdzie? Zastanawiam się czy nie założyć tych katalizatorów a ewentualnie pozbyć się końcowej puszki ADI w STI MY15 ma katy bez tłumika i pięknie to brzmi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 z tym się do końća nie zgodze - fakt przy wolnych obrotach afr w końcówce wydechu będzie pokazywał pogodę ale przy WOT będzie pomiar doładnie taki sam - z tym że kilka setnych sekundy później idealnie jest zaraz za turbo mierzyć uuuuu , to chciałbyś aby przy Twoim aucie pomiar AFR był nie współmierny do obciążenia w danej chwili ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
budyn Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Panowie czytam i czytam - przekopałem już wile wątków na ten temat i cały głupi jestem kupiłem sti gc8 v2 gdzie jak wiadomo nie da się zrobić remapu ( wymiana kompa mnie nie interesuje ) poprzedni właściciel ( prawdopodobnie przed sprzedażą bo widać że wydech jest nowy ale to no name ) założył totalny przelot dosłownie rura od turbo do końcowego tłumika też przelotowego, po drodze nie mam ani kata ani żadnych tłumików. Efektem jest cholernie głośna praca ale to mogę przeżyć, problemy przy przeglądach, ale to tez mogę przeboleć, natomiast zastanawiam się co z tym zrobić w temacie bezpieczeństwa silnika i turbo - żadnych kontrolek zapalonych nie mam typu check ale martwię się że będzie problem i na razie jeżdżę jak ciota bo nie chcę narobić bigosu Napiszcie mi proszę : opcja pierwsza zakup nowego lub przeróbka aktualnego wydechu - co wydech mieć powinien aby nie przeładowywał i mógł pracować na oem ecu sti v2 opcja druga gdzie mam pojechać i jakie parametry pracy silnika, turbo i spalin sprawdzić aby wiedzieć że jest ok czy jednak nie jeśli macie kogoś do polecenia w okolicach Wrocławia to bardzo proszę o namiary Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 24 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2016 (edytowane) Tak czytam to wszystko i dochodze do wniosku, ze ludzie bez pojecia robia przerobki w garazu, a pozniej wylewaja swoje zale na forum jakie to Subaru fe, bo silniki padaja na cycki.. Edytowane 24 Sierpnia 2016 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 (edytowane) sti gc8 v2 gdzie jak wiadomo nie da się zrobić remapu ( wymiana kompa mnie nie interesuje ) To nie wymieniaj - dokup ESL i ciesz sie i remapem, i funkcjonalnoscia oryginalnego ecu. Albo wroc z autem do oryginalnego w miare setupu i tez bedziesz mial swiety spokoj. Edytowane 25 Sierpnia 2016 przez AMI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ursusraketa Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2016 Albo sprzedaj Subaru i kup Skodę, spokój na lata 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się