Aruchna Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 Witam wszystkich Od kilku miesięcy szukam fajnego Outbacka 2010-2013 z automatem . Wpadł mi jeden taki w oko: http://otomoto.pl/subaru-outback-outback-bi-fuel-gaz-lpg-4x4-awd-2012-C33056023.html Natomiast mam pytanie do znawców tego modelu : 1. Dlaczego nie ma bocznych listw plastikowych i ma inne relingi (były różnice w modelach?) - dla mnie wygląda bliżej jak legacy:) 2. Co myślicie o modelach "Bifuel"? oczywiście inne trafne sugestie co do tego modelu będą mile widziane pozdrawiam Arek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 26 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2014 2. Co myślicie o modelach "Bifuel"? Pewnie pytanie czy miales zamiar zakladac gaz czy nie, jezeli tak to juz masz zalozona instalacje BRC. i wydaje mi sie ze we Wloszech masz na to gwarancje w Subaru, w Polsce pewnie nie. plusy sa takie ze masz to zalozone u dealera a nie u pana Mietka, (co moze nie koniecznie moze byc plusem, ale zakladam ze oni tego montuja tyle ze wiedza jak to zrobic) a minusem jest to ze auto ma juz przejechane pewnie 50kkm na gazie osobiscie jestem zdania ze lepiej kupic auto bez gazu i zalozyc samemu i kogos kto wie co i jak. (bazujac na wlasnym doswiadczeniu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 i wydaje mi sie ze we Wloszech masz na to gwarancje w Subaru, niestety pomyłka. Praktycznie wszystkie przedstawicielstwa Subaru zrezygnowały z instalacji LPG w ASO. Musiała być dołożona oddzielnie. u dealera a nie u pana Mietka, ( jeżeli już to diler zleca tą usługę firmie zewnętrznej o tyle dobrze, że na pewnie nie panu Mietkowi Dlaczego nie ma bocznych listw plastikowych i ma inne relingi (były różnice w modelach?) - dla mnie wygląda bliżej jak legacy:) listwy boczne i relingi zintegrowane mają wersję ze Stanów. Sprawdź dokładnie takie auto najlepiej w ASO. Ze zdjęć niewiele można powiedzieć ale wygląda na to, że przedni zderzak był malowany ( lakier nachodzi na dolne plastiki ) tył podobnie. Felgi są nieoryginalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aruchna Opublikowano 27 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Dzieki za wszystkie odpowiedzi. Oczywiscie cena jest taka ze auto napewno po jakiś przejściach:) ale warte zainteresowania. Mam doniego jakies 60 km wiec w przyszly weekend sobie pojade z czyjnikiem lakieru je obadac. Dam znac na forum co i jak. Pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 Adam 12 pewien jestes co do tej gwarancji? Wydawalo mi sie (gdzies czytalem) ze wlasnie we Wloszech mozesz kupic sub z lpg od razu, a skoro kupujesz to juz z instalacja jest to normalnie objete gwarancja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 27 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2014 jeden bok zdaje się być dwukolorowy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Wydawalo mi sie (gdzies czytalem) ze wlasnie we Wloszech mozesz kupic sub z lpg od razu, w 100 % to nie ponieważ mogą się zdarzać pojedyncze regionalne akcje np. we Włoszech. W każdym razie w Europie zachodniej odpuścili LPG parę lat temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 co prawda nie outback ale na LPG http://subaru.it/modelli/xv/13xv_16i_bifuel.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 Też mam wersję bi-fuel i też z Italii, do kompletu były oryginalne książki subarowskie opatrzone etykietą bi-fuel, więc nie wiem czy to było widzi-misie dealera czy jakaś grubsza akcja fabryczna. Za drugą wersją przemawiał by fakt że kod silnika nabity na tabliczce znamionowej jest niespotykany w egzemplarzach non-lpg. Ciekawe czy tak samo jest w tym przypadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 28 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2014 To samo w niektórych Foresterach były montowane silniki przystosowane do zasilania LPG , chodzi o gniazda zaworowe w głowicach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 29 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2014 książki subarowskie opatrzone etykietą bi-fuel, więc nie wiem czy to było widzi-misie dealera czy jakaś grubsza akcja fabryczna. Nie fabryczna tylko lokalnego importera. W tym przypadku Subaru Italia dogadała się z instalatorami LPG i montowali. SIP robi tak np. z webasto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 ... Za drugą wersją przemawiał by fakt że kod silnika nabity na tabliczce znamionowej jest niespotykany w egzemplarzach non-lpg. a coż to jest za kod? jeśli to nie tajemnica oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 (edytowane) EJ20F... Chodzi o utwardzane gniazda zaworowe Może źle się wyraziłem, nie chodzi o to to że niespotykany, ale bardziej przyjazny dla lpg. Edytowane 30 Lipca 2014 przez palmall Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 30 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2014 @palmall, zgadza się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszczewiak Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Mój bifuel ma instalacje piątej generacji gaz jest podawany w fazie ciekłej Na gazie jest bardziej dynamiczny co potwierdzają hamownie Gaz spala się w niższej temperaturze niż paliwo co zwiększa żywotność silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Zawsze mi wmawiano, że gaz = wyższa temperatura spalania = szybsze wypalanie gniazd. Czyżby lpg w fazie cieklej miał niższą temperaturę spalania od etyliny ? tak wynika z postu powyżej. ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Podczas wtrysku ciekły gaz ulega rozprężeniu co powoduje obniżenie jego temperatury (przemiana adiabatyczna) i w jakimś stopniu skompensowanie wyższej temperatury spalania gazu. Da się to policzyć na ile to jest skuteczne... ale nie chce mi się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Czyli jeśli to prawda to nic tylko zakładać lpg z instalacją najnowszej generacji. Gdyby jeszcze nie było z nimi problemów ( zasłyszane coś o pompach w butli itp ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Obniża temperaturę, ale nie wiem czy na tyle by całkowicie zniwelować skutki wyższej temperatury spalania. Pompa w butli musi być bo paliwo gazowe jest podawane bezpośrednio do wtryskiwaczy benzynowych i coś musi zadbać o jego odpowiednie ciśnienie. Za to brak parownika i redaktora. Odpada ingerencja w układ chłodzenia silnika i elektronikę sterującą wtryskami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Odpada ingerencja w układ chłodzenia silnika i elektronikę sterującą wtryskami. No że w układ chłodzenia to się zgodzę, ale dlaczego odpada ingerencja w elektronikę? Przecież Pb trzeba jakoś chociażby odciąć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2016 Benzyna jest odcinana na magistrali zaworem trójdrożnym i zamiast niej podawany jest do wtryskiwaczy benzynowych LPG w postaci ciekłej. Nie ma osobnych wtryskiwaczy gazu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszczewiak Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Mylisz się kolego ja mam osobne wtryskiwaczy LPG Jest przekaźnik który załącza gaz po 50 sekundach ( zawsze) A potem steruje tym wszystkim komputer auta Mam przejechane na tej instalacji 200000 i przy tym przebiegu wymieniłem pompe gazu koszt 700 zł z robocizną Instalacja bdb polecam Mam Icom Jtg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 200 k ? :? I te same wtryski ? Głowica i zawory ok ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Mylisz się kolego ja mam osobne wtryskiwaczy LPG Jest przekaźnik który załącza gaz po 50 sekundach ( zawsze) A potem steruje tym wszystkim komputer auta Mam przejechane na tej instalacji 200000 i przy tym przebiegu wymieniłem pompe gazu koszt 700 zł z robocizną Instalacja bdb polecam Mam Icom Jtg Ty masz starsza generację instalcji. w nowszej jest przez wtryski paliwowe. Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszczewiak Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 200 k ? :? I te same wtryski ? Głowica i zawory ok ? Tak kolego narazie jest wszystko ok i mam nadzieję że tak będzie dalej Mylisz się kolego ja mam osobne wtryskiwaczy LPG Jest przekaźnik który załącza gaz po 50 sekundach ( zawsze) A potem steruje tym wszystkim komputer auta Mam przejechane na tej instalacji 200000 i przy tym przebiegu wymieniłem pompe gazu koszt 700 zł z robocizną Instalacja bdb polecam Mam Icom Jtg Ty masz starsza generację instalcji. w nowszej jest przez wtryski paliwowe. Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Instalacja piątej generacji u mnie siedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się