Jumpman Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Instalacja piątej generacji u mnie siedzi A mowa była o szóstej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 w 6 jest przez wtryski pb Wysłane z mojego SM-N7505 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszczewiak Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 W szóstej tak jest jak mówicie Tam można odpalić na gazie w każdych warunkach nie potrzebna jest temperatura itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Mój bifuel ma instalacje piątej generacji gaz jest podawany w fazie ciekłej Na gazie jest bardziej dynamiczny co potwierdzają hamownie Gaz spala się w niższej temperaturze niż paliwo co zwiększa żywotność silnika to w jakim kraju takie bi-fuel'e sprzedawali ? Masz skany pomiaru z hamowni ? W jaki sposób to niby zwiększa żywotność silnika ? Edytowane 20 Stycznia 2016 przez sherif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszczewiak Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 U mnie musi popracować 50 sekund na Pb za każdym uruchomieniem silnika Samochodzik jest z Włoch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 20 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2016 Obniża temperaturę, ale nie wiem czy na tyle by całkowicie zniwelować skutki wyższej temperatury spalania. Pompa w butli musi być bo paliwo gazowe jest podawane bezpośrednio do wtryskiwaczy benzynowych i coś musi zadbać o jego odpowiednie ciśnienie. Za to brak parownika i redaktora. Odpada ingerencja w układ chłodzenia silnika i elektronikę sterującą wtryskami. Tyle teorii, choć nadal nie ma dowodów, że efekt rozprężenia powoduje obniżenie temp spalani, bo imho to tak nie jest. Praktycznie zbyt mało jest aut z tą generacją a już w szczególności Subaru, żeby wyciągać wnioski. Swego czasu była podobna dyskusja w wątku o lpg w kontekście m.in częstotliwości regulacji zaworów w H6. Jako się wypowiadał, że ma się to nijak, ja też nie znalazłem dowodów aby warto do takiej instalacji dopłacać. Mówimy tu oczywiście o nowej instalacji za kilka tyś zł a nie bifuel. U mnie musi popracować 50 sekund na Pb za każdym uruchomieniem silnika Samochodzik jest z Włoch Dziwne, jestem niemal pewien, że widziałem OBK przed FL ze zwykłą instalacją sekwencyjną z Włoch. Czyżby tak zmieniali graty .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barszczewiak Opublikowano 22 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2016 Jak weszła piąta generacja to zaczęli ją montować Dużo BMW i Audi ma tą instalacje Moje autko jest z listopada 2006 r Dodam tylko że na gazie lepiej mi się jeździ niż na benzynie A co chodzi o hamownie to wyczytałem gdzieś że auto z ciekłym wtryskiem gazu ma 2-3 KM więcej pod warunkiem że instalacja jest dobrze zamontowana http://holenderskielpg.com.pl/serwisy,30.html Powyższy link pokazuje reklamę instalacji Icom JTG piątej generacji na silniku subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się