lukass Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Łojezu Mnie auto teraz pali jakieś 20l/100 i jestem szczęsliwy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Wczorajsza trasa XT , N.Sacz - Balice , średnia 18.8 oczywiscie S# + manetki , bo na trasie automat to nieporozumienie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Właśnie zrobiłem trasę ponad 300 km z Trójmiasta na Mazury jechałem spokojnie bocznymi drogami ale i tak wszystkich (czyli parę lokalnych golfow) wyprzedzalem średnia wg komputera 7,8 ale przy spokojnej rownomiernej jeździe z prędkościami poniżej 100 (szybciej się nie dało) wiem że sbd spaliłby pewnie z 5,5 ale dla mnie i tak to świetny wynik Dokładnie, XT jest wybitnie oszczędnym autem. Zrobiłem XT dopiero ok 6 tys, ale poprzednio miałem 4 lata Forestera 2.0 NA 3 gen - i osobiście nie widzę dużych różnic w spalaniu. Pokusiłbym się o stwierdzenie że przy takiej samej trasie, tak samo przejechanej, Forek 2.0 DIT i 2.0 NA spalą takie same ilości benzyny. Zaznaczam ponownie, że chodzi o taki sam styl jazdy, podobne prędkości i przyspieszenia. Zresztą ma to sens, oba silniki benzynowe, taka sama pojemność i podobna sprawność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Wczorajsza trasa XT , N.Sacz - Balice , średnia 18.8 oczywiscie S# + manetki , bo na trasie automat to nieporozumienie . Jestes moim idolem. Podkreciles go juz na 280 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Wczorajsza trasa XT , N.Sacz - Balice , średnia 18.8 oczywiscie S# + manetki , bo na trasie automat to nieporozumienie . Jestes moim idolem. Podkreciles go juz na 280 ? Total seria , w końcu na gwarancji jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 na trasie Gdynia Rumia, nie spiesząc się pokazał mi po zgaszeniu 8 @@Jaca68, sprawdź na tej trasie w lipcu/sierpniu, jak turyści jada na Hel Mieszkałem w Rumii 2 lata i wiem coś o tym, poza spalaniem odcinek ten w lecie zajmuje nawet 2 godziny... Zresztą ma to sens, oba silniki benzynowe, taka sama pojemność i podobna sprawność. W kwestii formalnej - nie jest tak. Silnik doładowany ma niższą sprawność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Wczorajsza trasa XT , N.Sacz - Balice , średnia 18.8 oczywiscie S# + manetki , bo na trasie automat to nieporozumienie . Jestes moim idolem. Podkreciles go juz na 280 ? Total seria , w końcu na gwarancji jest Nie no oczywiście. Co do łopatek za każdym pociagnieciem przy redukcji spada ci bieg czy trzeba czekac ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 (edytowane) Wczorajsza trasa XT , N.Sacz - Balice , średnia 18.8 oczywiscie S# + manetki , bo na trasie automat to nieporozumienie .Jestes moim idolem. Podkreciles go juz na 280 ?Total seria , w końcu na gwarancji jestNie no oczywiście. Co do łopatek za każdym pociagnieciem przy redukcji spada ci bieg czy trzeba czekac ?W trybie S# + manual + łopatki , trzyma cały czas zadany bieg , jak i w gore tak i w dół . Edytowane 11 Lutego 2015 przez carfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 11 Lutego 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Wczorajsza trasa XT , N.Sacz - Balice , średnia 18.8 oczywiscie S# + manetki , bo na trasie automat to nieporozumienie .Ale chyba to miało być auto żony ? Teraz śmiga pewnie STI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Wczorajsza trasa XT , N.Sacz - Balice , średnia 18.8 oczywiscie S# + manetki , bo na trasie automat to nieporozumienie .Ale chyba to miało być auto żony ? Teraz śmiga pewnie STI No miało byc , ale nie jest STI stoi i czeka na wiosnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Wczorajsza trasa XT , N.Sacz - Balice , średnia 18.8 oczywiscie S# + manetki , bo na trasie automat to nieporozumienie .Jestes moim idolem. Podkreciles go juz na 280 ?Total seria , w końcu na gwarancji jestNie no oczywiście. Co do łopatek za każdym pociagnieciem przy redukcji spada ci bieg czy trzeba czekac ?W trybie S# + manual + łopatki , trzyma cały czas zadany bieg , jak i w gore tak i w dół .Sprawdze jutro bo na I mam wrazenie ze nie za kazdym razem mnie slucha. Wprawdzie nie na manualu ale wydawalo mi sie ze kazde pociagniecie lopatki ma przyniesc efekt ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Redukcja łopatką nie zadziała, jeśli po zmianie obroty skoczyły by poza zakres. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Co oznacza poza Zakres ? Obroty skacza w pulapie 2-4 tys. Zgodnie z instrukcja ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Chyba chodzi o to że nie zejdzie na niższy bieg, w momencie w którym obroty wyskoczyły by np na 7500obr/min Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 No nie ma opcji o przypadku o ktorym pisze. Zalozmy jade I wrzucam lopata 3,2, i jedynka za pociagnieciem nie wchodzi a obroty na poziomie 2-3 tys. Drugie pociagniecie wchodzi. Lub druga sytuacja redukuje do 2 wchodze w zakret wychodze dodaje gazu tryb I a obroty ida w gore na wyswietlaczu 2 a nie D i ida w gore a d sie nie pojawia ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 D po zmianie łopoatkami wraca po chwili stabilizacji - jak się daje w palnik, to się trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zk Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 No ta chwila trwa i trwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 No ta chwila trwa i trwa Mnie by denerwowało, gdyby powrót na D był za szybki. Ta możliwośc chwilowego przejścia na ręczne sterowanie, to dość unikalna cecha i bardzo cenna. Zawsze można wrzucić inny bieg, jeśli czas powrotu na automat sie dłuży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Wystarczy ująć lekko gazu, lub go nie dodawać i po 2-3 sek przechodzi na D. Co do samej zmiany manetkami, to zauważyłem, że w trybie I nie można zbić 2 biegów na raz, a sama zmiana odbywa się z lekkim opóźnieniem, na S# tego nie ma. No chyba, że to tylko u mnie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaca68 Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) na trasie Gdynia Rumia, nie spiesząc się pokazał mi po zgaszeniu 8 @@Jaca68, sprawdź na tej trasie w lipcu/sierpniu, jak turyści jada na Hel Mieszkałem w Rumii 2 lata i wiem coś o tym, poza spalaniem odcinek ten w lecie zajmuje nawet 2 godziny... Zresztą ma to sens, oba silniki benzynowe, taka sama pojemność i podobna sprawność.W kwestii formalnej - nie jest tak. Silnik doładowany ma niższą sprawność. Mamy do siebie niedaleko zapraszam na test. Spotkamy się na stacji, zatankujemy pod korek i pojedziemy razem, wybieraj autostrada, drogi boczne, jedziesz pomału albo na 100% (oczywiście 100% NA). Dojeżdżamy do następnej stacji po 100-200 km i tankowanie. Wtedy zobaczymy różnice Latem nie jeżdżę Morską, chociaż Hutnicza też lubi być zawalona .... Edytowane 12 Lutego 2015 przez Jaca68 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 A jeździ tu ktoś 2.0i cvt? Czy albo dizel albo XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2015 Mamy do siebie niedaleko zapraszam na test. Jeśli tylko będzie czas - no problem A co do XT to bez wątpienia super auto. Jeśli silnik 2.0 DIT nie pojawi się na naszym rynku to Forek XT to probably następne auto Latem nie jeżdżę Morską, chociaż Hutnicza też lubi być zawalona .... Ja z Gdyni często jeżdżę przez Wiczlino i Łężyce - nie ma korków, a dodatkowo okoliczności przyrody i krajobrazu... PS - w Galeri Rumia Auto Spa - polecam :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fortis Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 A jeździ tu ktoś 2.0i cvt? Ja jeździłem na próbnej - i szczerze powiedziawszy nie ma dramatu, normalny samochód, przyspiesza po dodaniu gazu i dobrze się prowadzi, ma troszkę miększe zawieszenie co po przesiadce z xt door to door jest odczuwalne - Jedyne co to po prostu nie ma banana na gębie po dodaniu gazu dlatego większość osób kupuje XT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
logicsys Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 Przeglądam różne prospekty i internety w poszukiwaniu następcy sztrucla, ale ogólnie ciemność widzę. Wszystko wskazuje na to ze forek do mojego zastosowania jest najlepszy. Miała być skoda, ale pewien kapelusznik w 3city mnie wkur ten tego, w szeryfa się bawić zaczął, wiec nie będę się utożsamiać z takimi ludźmi BTW jeśli chodzi o testy zderzeniowe, to wśród suvików forek wypadł bdb wg iihs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 13 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) Miała być skoda, ale pewien kapelusznik w 3city mnie wkur ten tego, w szeryfa się bawić zaczął, wiec nie będę się utożsamiać z takimi ludźmi BTW jeśli chodzi o testy zderzeniowe, to wśród suvików forek wypadł bdb wg iihs ocenianie samochodu po osobie ktora nim smiga jest niewlasciwe - tak jak kiedys bylo z BMW - nie kupie bo to auta dla dresa. A ten kto raz zakocha sie w komforcie oferowanym przez ta marke nie chce innego auta. Podobnie jest z Subaru - jednak tu nie chodzi o komfort, ktory jest sredni czy wykonczenie wnetrza, ktore jest kiepskie a o naped , wlasciwosci jezdne, trakcje i bezpieczenstwo. Skoda auto jak ford czy fiat- nie ma w czym sie zakochac, nie ma zadnej charkterystycznej cechy - ot zwyczajny pojazd sluzacy do przemieszczania sie z punktu A do B i dla prezesa firmy - superb i dla przedstawiciela handlowego- fabia Edytowane 13 Lutego 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się