Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Brokerzy konkurują i wystawiają tego turbo za 143000.

 

i chyba za duzo nie sprzedadzą bo......proponuje poczekac na oficjalny cennik... :)

 

Ja bardzo chętnie kupię u dilera nawet jak będzie 5-6 tysięcy drożej niż u brokerów dla dobra współpracy przy przeglądach ewentualnych naprawach.

 

Niezła wazelina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nigdy nie zrozumiem postępowania osób, które kupują auto za +/- 140k pln i chcąc zaoszczędzić 5k pln rezygnują z 3 letniej gwarancji, assistance, isr ......

 

Dlaczego bez gwarancji ?

Mój znajomy kupił Legacy od brokera i serwisował normalnie auto u Freya w Krakowie , nie mając żadnego kłopotu z gwarancją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pełna zgoda ale pod jednym warunkiem: za każdym razem zagraniczny diler/ASO/importer ( nie broker, który sprzedał auto) Subaru musi potwierdzić pełny zwrot kosztów naprawy. Wolę nie myśleć ile trwa samo uzgodnienie kosztów......

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolę nie myśleć ile trwa samo uzgodnienie kosztów......
we Francji 1 miesiac

 

i wszystko jasne.....

 

Również widziałem nowego Forestera XT. Na żywo wygląda jeszcze lepiej niż na zdjęciach :) Ciekawe jaka będzie różnica w cenie wersji Comfort a w wersji ze skórą i navi. Początkiem marca może się już dowiemy ;)

 

dywagacji ciąg dalszy.... stawiam na ok. 6k euro czyli podobnie jak w obecnym OBK .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za każdym razem zagraniczny diler/ASO/importer ( nie broker, który sprzedał auto) Subaru musi potwierdzić pełny zwrot kosztów naprawy. Wolę nie myśleć ile trwa samo uzgodnienie kosztów......

Z doświadczenia powiem tylko tyle - uzgodnienia z Nordic są gorsze niż wizyta u dentysty. Kwestionują wszystko, zasadność, cenę, czas pracy i na końcu kurs walut. Ostatnio wysłałem faceta na Litwę lawetą (bo nie chcieli uznać naprawy gwarancyjnej, choć jak auto trafiło do nich to część zrobili). W sumie i tak wyszło taniej niż naprawa na koszt właściciela (laweta 2000PLN) ale facet chce podać ich do sądu (jak mu prawnik uzmysłowił, że roszczenia wobec brokera ma na poziomie 5000zł bo na tyle ma od niego fakturę lekko pobladł ;) ). Szkoda, bo w zasadzie "wyrzuciłem" klienta z serwisu a to przecież wyrzucanie kasy w błoto. O tyle dobrze, że facet następne auto (pewnie już nie Subaru, bo się zraził...) kupi w salonie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za każdym razem zagraniczny diler/ASO/importer ( nie broker, który sprzedał auto) Subaru musi potwierdzić pełny zwrot kosztów naprawy. Wolę nie myśleć ile trwa samo uzgodnienie kosztów......

Z doświadczenia powiem tylko tyle - uzgodnienia z Nordic są gorsze niż wizyta u dentysty. Kwestionują wszystko, zasadność, cenę, czas pracy i na końcu kurs walut. Ostatnio wysłałem faceta na Litwę lawetą (bo nie chcieli uznać naprawy gwarancyjnej, choć jak auto trafiło do nich to część zrobili). W sumie i tak wyszło taniej niż naprawa na koszt właściciela (laweta 2000PLN) ale facet chce podać ich do sądu (jak mu prawnik uzmysłowił, że roszczenia wobec brokera ma na poziomie 5000zł bo na tyle ma od niego fakturę lekko pobladł ;) ). Szkoda, bo w zasadzie "wyrzuciłem" klienta z serwisu a to przecież wyrzucanie kasy w błoto. O tyle dobrze, że facet następne auto (pewnie już nie Subaru, bo się zraził...) kupi w salonie.

Pozdrawiam

ale przeciez Subaraki nie psuja sie, szczegolnie te "w dizlu", wiec komu potrzebna ta gwarancja :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra chłopy ,ja wam powiem tak ,co do brokerów, to zejdą z ceną.To raz

Dwa,jesteśmy w Unii,każdy może kupić auto GDZIE CHCE,w Krakowie,Poznaniu,Katowicach ,ale i Berlinie,Rzymie i gdzie mu sie zamarzy !!Protestujecie przeciw pewnego rodzaju wolności o którą walczyliśmy całe dziesięciolecia!Zastanówcie się.W imię czego?Bo dealer X chce zarobić więcej kasySorry.Moje zdanie,kazdy ma prawo do wlasnego. Są sposoby ,by takie auta właściwie serwisować i ludzie to robią,ale ja nie o tym,tylko litery mi pozamienialo ,zaraz naprawie i dokoncze mysl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otóz chciałem jedną rzecz powiedzieć.Bardzo fajnie mi się Subaru jezdzi i Outbackiem i Foresterem.Brzydkie jedno i drugie, jak gradowa noc listopadowa, w środku i na zewnątrz,ale jezdzi się dla mnie super.Ale jak to jest ,że nawet najpodlejsza koreańska marka ma automat w dieslu ,a tu wchodzi nowy Forester i dalej nie ma.Co to jest? Chłopaki na japońskiej wiosce klepią to w garażu i nie mają zaplecza,czy to fabryka samochodów?

Dlatego nie kupiłem poprzedniego Forestera ani Outbacka.Wiem ,że automat ma być,ale on powinien być już dawno !.Do tego jeszcze cvt będzie

To raz

Dwa- 147km i 10.6 do setki.Co to ma być?Dla mamusi do szkoły ,ok .Niech będzie.Ale ja chcę coś mocniejszego,żebym nie musiał z Fabią 1.2tsi się borykać ze świateł.Też nie ma.A to przecież Subaru,marka ze sportowym rodowodem

Masakra Panowie.

Oczekiwałem nowego Forestera z minimum 180KM dieslem i automatem,a tak będę musiał pobiec ,może jeszcze mają 5 cylindrowe biturbo xc60 w wersji momentum z półskórą,automatem,felgą18 ,ciemnymi szybkami ,high-performance za 156koła.Ma 163KM ,ale za ok 2tys dealer wgrywa soft od mocniejszej 215KM wersji (motory ani osprzęt się nie różnią,tylko różnica programowa)Wgrywa legalnie.Od czasu do czasu Volvo robi taką promocję,w praktyce dealerzy robią to jeśli chcesz.

A tutaj ,jak ludzie próbowali ,żeby to jakoś jeżdziło i robili na 180Km to byli odsądzani od czci i wiary ,że to be ,że nie wolno,że producent,że gwarancja.Jakaś gorsza nacja ludzi niemal.NIe przesadzacie wy czasem?Zróbcie tak ,żeby to spełniało granice przyzwoitości (powiedzmy troszkę powyżej 9 do setki choć) i wtedy mówcie ,że chiptuning to zło.Niech choć wybór będzie.147 dla mamusi i 180-190dla tatusia.

Ale ja jak kupię,to jedynym wyjściem będzie chip ,bo nie będę się żyłował ,żeby gość w Fabii 1.2tsi mnie nie objechał na litość (Fabia ma 10.1 !!!)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam biec do Volvo mówicie.Zanim tam pobiegnę ,zobaczę jeszcze Dodę po lifcie (czyli Kugę nową)może jest lepsza

Za full wersję z 163KM diesla +powerschift (fordowskie DSG) w najbogatszym Titanium doposażonym o webasto!,szklany dach,nawigację z systemem muzycznym ,felgi 19,bixenon ,system zapobiegający kolizji przy małych prędkościach i coś tam jeszcze (nie wspomianam o pierdołach typu czujniki przód tył,metalik,składane lusterka itp), ofertę na maila ,bez targowania żadnego dostałem 134brutto.

Problem w tym,ze ja chcę Subaru !Mimo ,ze stylistyka z zewnatrz i wewnatrz jest rodem z lat 90 ,chce go.ale to ma chodzic !!!! A nie manual i 147 albo cvt wynalazek wyjacy i tez 147 i 10.6 do setki.Ja w Niemczech potrzebuje leciec tym przelotowo 170,180 ,a auto ,ktore ma 190 maks ,podrozna ma 140,150 ,bo potem sie meczy

Chce Subaru ,a nie autko dla mamusi do szkoly.Diesel moze byc mocny i szybki

Nie chce benzyny,bo lubie charakterystyke diesla

CX5 mialem na 3 dni benzyne 160km w automacie ,super nowoczesne kodo modo ,skyacitvy sraty taty i rozne inne 6.5 mialo palic.Innowacyjny silnik.Oddalem ze srednia prawie 12 ,a po miescie prawie nie jezdzilem ,dlatego rowniez z tego powodu,wole diesla

Edytowane przez madox
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...