tzd Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Wybór padł na Geolandar A/T-S G012 jak się sprawują? w jakim terenie jeździłeś, jak na asfalcie, czy jeździłeś zimą (śnieg) lub jesienią (deszcz) ? jak ze spalaniem? wzrosło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Geolandary A/T-S sprawdzają się na suchej nawierzchni, na podjazdach po trawie, ale na mokrej glinie momentalnie się zaklejają. Uczestnicy ostatniej Subariady mogli zobaczyć jak dwa nowe XT-ki parę razy nie dały rady w błocie. Zastanawiam się, jakby w takim błocie sprawdziły się zwykłe zimówki? @@MUrsus, widzę, że rozpocząłeś "zbrojenia" na Gruzję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Wybór padł na Geolandar A/T-S G012 jak się sprawują? w jakim terenie jeździłeś, jak na asfalcie, czy jeździłeś zimą (śnieg) lub jesienią (deszcz) ? jak ze spalaniem? wzrosło? Jeszcze ich nie mam, dopiero zamówiłem i czekam na dostawę. Trochę pojeżdżę i coś o nich napiszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 (edytowane) ale na mokrej glinie momentalnie się zaklejają. Bo to trudny przeciwnik. Mało opon daje radę. Edytowane 18 Maja 2014 przez leon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subary Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 Irka wspomniała, że błoto rumuńskie to jakieś pierońskie iły, strasznie klejące. Poza oponą Miłosza to chyba nie ma mocnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 18 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 ogolnie w rumuni malo zalezalo od opon. byly ATS, zimowe, letnie i kazdy przejechal, a gdzie potrzebny byl "sznure" to kazdy byl ciagniety zecydowanie wieksze naczenia miala skrzynia biegow (automaty swietnie sobie radzily) i przeswit Irka wspomniała, że błoto rumuńskie to jakieś pierońskie iły, strasznie klejące. Poza oponą Miłosza to chyba nie ma mocnych dokladnie do dzis znajdujemy "wlejone" ily w rozne czesci garderoby Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 18 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2014 MUrsus, a jak z ich głośnością na asfalcie przy większych prędkościach? Miałem identyczny dylemat co do wyboru opon. Wybór padł na Geolandar A/T-S G012 Zrobiłem ok 400km więc mało miarodajne dane, opony są na dotarciu. @@MUrsus, widzę, że rozpocząłeś "zbrojenia" na Gruzję. Najciekawszy zakup to prysznic turystyczny z kabiną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Geolandary A/T-S sprawdzają się na suchej nawierzchni, na podjazdach po trawie, ale na mokrej glinie momentalnie się zaklejają. Wszystko zależy od gliny, jak z Wojtasem startowaliśmy w przeprawach często nawet BFG MT zaklejał się np. Góry Sowie. Czasem warto dać więcej gazu żeby opona zaczęła się oczyszczać-byle by nie stracić trakcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Nie należy przesadzać z rodzajem ogumienia do forka, MT może zmielić dyfer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubabb Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Simexy bierz jak szaleć to extremalnie w terenie ;-) ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 19 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Simexy bierz jak szaleć to extremalnie w terenie ;-) ;-) Simex ekstremalnie ... :drool: :drool: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekM461 Opublikowano 19 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2014 Nie należy przesadzać z rodzajem ogumienia do forka, MT może zmielić dyfer. Racja, my startowaliśmy Samurajem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 21 Maja 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 (edytowane) Opony General GRABBER AT2 215/65 R16 98 T BSW zdecydowanie polecam. Po przejechaniu 2000km mogę już coś napisać: na plus: - dobrze robią w błotku i szutrach ( warunki zbliżone do Subariady - Rumunia ) - przystępna cena - agresywny wygląd ( terenowy ) - zabezpieczają ranty felgi - bieżnik podobny do BFG AT na minus: - do cichych nie należą ( huczą/szumią ) Edytowane 21 Maja 2014 przez MUrsus 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 21 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2014 Radio głośniej i minus znika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacenty_ Opublikowano 24 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2014 (edytowane) . Edytowane 11 Kwietnia 2018 przez Jacenty_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 (edytowane) Minęły dwa lata i znowu dylemat jakie opony na wyjazd w plener ... Po Gruzji i Armenii nastąpił rozwód z General GRABBER AT2 215/65R16 z powodu słabej wytrzymałości boków, na cztery opon przetrwała bez szwanku tylko jedna.Powodów uszkodzeń było kilka: - styl jazdy w terenie ( wymuszony brakiem reduktora i elektroniką ESP ) - dynamiczne podjazdy - ostre jak brzytwa skały wulkaniczne Tym razem zdecydowałem się na zwiększenie rozmiaru opon tj. 225/70R16 i padło na BFG ... od zamontowania przejechałem ok 1000km na plus: - dobrze "robią" w piachu i szutrach - przystępna cena ( wersja KO ) - agresywny wygląd ( terenowy ) - zabezpieczenie rantu felgi - bieżnik - szum opon ok 15-20% większy od szosowych 225/55R18 Edytowane 9 Czerwca 2016 przez MUrsus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Gdyby się ktoś aktualnie zastanawiał to koledzy polecają nową wersję KO2 z agresywniejszym bieżnikiem na ściankach opony. Podobno w błocie robi lepiej niż poprzednik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 @choiny tylko ta cena .... x2 do KO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ayu Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Mam te opony w OBK, rozmiar 215/70R16: https://www.goodyear.eu/pl_pl/consumer/tires/wrangler_at_sa_.WRLATSA+.html Bardzo fajne własciwości w terenie i na szutrowych drogach, oczywiście nie wjadę OBK tam gdzie Forester, ale też dobre właściwości na szosie. IMO - fajny zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 (edytowane) Edit do skasowania. Pomyliłem uUtkownika Edytowane 9 Czerwca 2016 przez akir Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Ja kupiłem KO2 do mojego Forka (w moim rozmiarze były tylko takie ). Nie miałem okazji jeździć po błocie, ale na Plejadach na próbach "sportowych" sprawowały się całkiem fajnie. Jeśli chodzi o wytrzymałość, to ważą przynajmniej 2xtyle co szosówki, i macając bok niezałożonej na felgę opony, jest tam naprawdę sporo "mięsa". @@MUrsus, masz oryginalnie te białe napisy, czy sam poprawiałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Tylko jako ciekawostka. Takie są 225/70r16 http://opony-4x4.pl/wp-content/uploads/2014/05/30x95r15-Breaker.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 9 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Napisy oryginalne :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 9 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2016 Na at/ta napisy sa "w cenie" Ostatnio mile zaskoczyły mnie na piechu wranglery. Do tej pory jeździlem a at/ta BFG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 10 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2016 No właśnie nie na wszystkich. Na moich są czarne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się