elmo Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Moje nie warczą, ani też nie biją. To samo zrobiło mi się z OEM tarczami po założeniu RC5+. Gdzieś czytalem, że taki urok tych klocków. Pewnie lepsze tarcze by pomogły, ale chyba wolę częściej je wymieniać. Swoje zadanie wypełniają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzioba Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 @@elmo, tez wrocilem do CL5+ po EBC yelow. Bez dwoch zdan czuje sie roznice. Tarcze gładkie "GR-N" kosztują 150€ wiec mogą znikać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 (edytowane) Gładkie Brembo to koszt 300 PLN za komplet, więc mniej niż RC5+, a wytrzymują u mnie dwa komplety klocków Edytowane 23 Lutego 2013 przez elmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) Hej, mam zamiar w wolnymssaku przejść z ori tarczy 260 i jednotłoczka na mały dwutłoczek i 277 tarczę. Pytanie moje (pewnie już gdzies było na forum) jaka oemowa felga wejdzie na taki setup? Domyślam się że 15'' na pewno. A czy 14 daje radę? Druga rzecz to że brałem pod uwagę też duzy dwutłoczek z Forestera 2.5XT z tarczą 294mm. Jaka felga najmniejsza na to wchodzi? I jaka tarcza wystepuje z czterotłokiem w poliftorym GT? Edytowane 24 Lutego 2013 przez dodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 A czy 14 daje radę? Żadnych szans. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) Tak też myslałem Będę musiał setup na zimę zwiększyć. A jeszcze odnośnie tego dużego zacisku 2pot z foresia. Ten zacisk jest większy bo ma większe tłoczki i klocek czy tylko chodzi o mocowanie żeby banglał z tarczą 294mm, w porównaniu do tego małego dwutłloczka? Edytowane 24 Lutego 2013 przez dodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
geecek Opublikowano 27 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2013 Czy spotkaliście się z takimi zaciskami? Może ktoś takie posiada i podzieli się opinią....http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-IMPREZA-WRX-TURBO-4-PISTON-FRONT-CALIPERS-PAIR-NEW-BUDWEG-BCA020A-/261159683377?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3cce548531&_uhb=1 Wiem, że to zamienniki, i dostępne chyba tyko w UK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorcerer Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Panowi, pytanie, czy ktoś wie czym różni się zacisk Brembo z Nissan 350 od Brembo z STI, trzeba coś kombinować z montażem, może robił ktoś jakieś przymiarki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Teraz zasadnicze pytanie czy warto zmieniac 2pot na tarczy 29x na 4pot na tym samym rozmiarze tarczy? Czy gra warta świeczki? Teraz mam klocek Winmax i jest całkiem przyzwoicie w porównaniu do Ferodo Premier. Czy odczuję znaczną poprawę? Jesli zmieniac to tylko prtzód czy i tył(na 2pot)? Czy tył dużo da? Bo już nie wiem sam co robic a w Brembulce nie idę(chyba ;-)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Sprawdź RC5+. Jak wciąż bedzie mało to myśl nad wiekszym heblem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 A czy jest RC5+ na dwutłoczka?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Nie wiem, spytaj komancza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 A czy jest RC5+ na dwutłoczka?? jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 No i po problemie Spróbuj, bo ten klocek jak dla mnie to trochę inny wymiar względem serii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 No i po problemie Spróbuj, bo ten klocek jak dla mnie to trochę inny wymiar względem serii. klocek rzeczywiscie jest dobry , a nawet bardzo , ale niestety w zacisku szczególnie jednotłoczkowym musze przyznac ze jest porażka , odgłos wydający przy rozgrzaniu , nawet dla mnie jest niedopuszczalny , i niestety w codziennym uzytkowaniu moze sie okładzina odkleić . W czterotłoczkowych czy to z wrx-a czy z STI jest lepiej zdecydowanie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Ja mam co prawda 4-tłoczek, ale nigdy nie miałem problemu z tym klockiem, a już drugi komplet kończę. No i jeżdżę na tym codziennie. Jedyne co mogę im zarzucić to pylenie i piszczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Czyli na razie zostawic 2tłoczek w spokoju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 No i po problemie Spróbuj, bo ten klocek jak dla mnie to trochę inny wymiar względem serii. klocek rzeczywiscie jest dobry , a nawet bardzo , ale niestety w zacisku szczególnie jednotłoczkowym musze przyznac ze jest porażka , odgłos wydający przy rozgrzaniu , nawet dla mnie jest niedopuszczalny , i niestety w codziennym uzytkowaniu moze sie okładzina odkleić . W czterotłoczkowych czy to z wrx-a czy z STI jest lepiej zdecydowanie . Nie sądzę, aby typ zacisku miał tu bezpośredni wpływ. Przykład: Legacy gdzie nie ma 4 tłoczków i od lat nie ma żadnych problemów. Z odgłosami nie ma co dyskutować, jednemu przeszkadza drobny szmer w aucie, inny delektuje się bulgotem Wielokrotnie już wyjaśniałem na czym polega problem z odklejaniem okładzin. Dzieje się tak gdy w klocek wdaje się wilgoć, co w dłuższej perspektywie prowadzi do korozji. To są klocki typu wyczynowego, a nie do okazjonalnej, emeryckiej jazdy i toczenia się, jeśli są "właściwie" użytkowane czyli jeśli się hamuje, rozgrzewa je, wówczas wilgoć odparowuje, a problemu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Czyli na razie zostawic 2tłoczek w spokoju? Ja bym spróbował RC5+, bo między 2-tłoczkiem, a 4-tłoczkiem podobno wcale nie ma tak dużej różnicy, gdyż tarcza jest ta sama. Dopiero większa tarcza da lepszy efekt, ale wtedy to albo hamulec z Legacy Spec. B/GT, albo z STi. A co do RC5+ to ja po każdym myciu lub deszczu robię rundę po garażu podziemnym z lekko wciśniętym hamulcem by osuszyć hamulce. Wiadomo, że jak się zostawi je mokre to następnego dnia (nie mówiąc o dłuższej przerwie w jeździe) tarcza koroduje i klocki do niej potrafią konkretnie przywrzeć. Wtedy rzeczywiście mogę sobie wyobrazić, że w ten sposób można zniszczyć klocek, od którego odklei się okładzina. Ale tak to można załatwić każdy klocek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 To bym poprosil na pw cene za niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiepuczi Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 (edytowane) Dobrej jakości tarcza z stopów wysokiej jakość z domieszkami grafitu, molibdenu etc na pewno nie nie rdzewieje od wjazdu na myjnię, mi tam nigdy nie zardzewiały tarcze nawet w okresie wzmożonych opadów deszczu np. na wiosnę gdzie wilgotność i temperatury są na tyle wysokie by przyspieszyć zjawisko utleniania się stali po tygodniu stania pod chmurką , po kilku dniach może delikatnie zaczyna się pojawiać dopiero nalot na brzegach tarczy. A co do klocków to też zależy od producenta , RC5+ może i rdzewieją i się odklejają , EBC ceramiczne Red stuff też pamiętam xx lat w wstecz i niszczyły tarcze rdzewiejąc prawie cały czas, z innymi klockami które teraz używam nie mam tego problemu nawet tak jak pisałem kiedy auto stoi 1-2 tyg pod chmurką. Edytowane 9 Marca 2013 przez kiepuczi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 tarcza z stopów wysokiej jakość z domieszkami grafitu, Cro-Moly etc na pewno nie nie rdzewieje od wjazdu na myjnię, mi tam nigdy nie zardzewiały tzn jakie masz tarcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 @@tzd, kiepuczi handluje przecież hawkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 @tzd, kiepuczi handluje przecież hawkiem. Handluje nie handluje, ale ta tarcza naprawdę robi robotę jak mało jaka. Jeszcze się nie spotkałem, aby ktoś nie był zadowolony, a połowa mówi WOW! No, ale co z tego jak i tak w tym momencie na forum panuje kult RC5+ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 w tym momencie na forum panuje kult RC5+ Hmm, chyba szczepiony byłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się