Kruk Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Azrael, czyli rozumiem że radzisz wymieniać płyn stopniowo dolewając nowy do starego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Kruk, tak zwykle tak się wymienia płyn, oczywiście najpierw odsysając to co w zbiorniczku i zamieniając na nowy- w ten spośob sie nie miesza w zasadzie. Mozna caly spuścić, ale to potencjalnie potem uciażliwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 tak zwykle tak się wymienia płyn tak wiem ale jak się zagłębiłem w temat to jak zwykle różne teorie ludzie głosza i wolę spytać kilka razy żeby się upewnić że nic się w tym temcie nie zmieniło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Z powodu że ostatnio jakoś dziwnym trafem przybyło mi mocy w aucie :wink: i wspólnie z forumowiczem jako stwierdziliśmy że seryjne hamulce ciut się palą to stwierdziłem że czas założyć coś lepszego. Auta używam na ulicy żadne tam upalanie. Klocek będzie raczej na pewno Ferrodo Perfomance, ale nie wiem jaką tarczę - Brembo? Co polecacie w rozsądnej kasie - oczywiście zacisk zostaje seryjny 4 tłoczkowy pod tarczę 293mm.Ps jeździł ktoś na takim wynalazku jak SPEEDMAX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Bierz DS2500 a nie Performance. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 SPEEDMAX to te pasztety sprzedawane przez intercars? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Lukass, polecam Ci tarcze gładkie, bo nacinane i wiercone pękają (przynajmniej u mnie pękały). Z tego co wiem bardzo polecają Brembo gładkie hartowane w oleju. Do tego dobre będą Ferodo Performance lub DS2500 lub np. niebieskie Pagidy. Super hamowanie jest na klockach Carbon Lorrein ale podobno masakrycznie piszczą. DS-y trochę mniej ale też piszczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 lorreiny piszczą jak hamujacy tramwaj Ja bym kupił DS2500, świetny sprawdzony klocek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Auta używam na ulicy żadne tam upalanie. Klocek będzie raczej na pewno Ferrodo Perfomance, ale nie wiem jaką tarczę - Brembo? Co polecacie w rozsądnej kasie - oczywiście zacisk zostaje seryjny 4 tłoczkowy pod tarczę 293mm.Ps jeździł ktoś na takim wynalazku jak SPEEDMAX Ja dokładnie do takich zastosowań wybrałem setup gładkich Zimmermann i Ferodo DS2500, płyn Ferodo Racing DOT 5.1 plus przewody w stalowym oplocie. Hamowanie poprawiło się zauważalnie i nie ma problemu z przegrzanymi hamulcami. Znajomym sie dymi z hamulców a ja hamuje coraz lepiej Pewnie do zastosowań hardcorowo-torowych za słabe, ale do cywilno- zabawowych bardzo ok :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 lukass napisał/a: SPEEDMAX to te pasztety sprzedawane przez intercars? Dokładnie [ Dodano: Sro Gru 17, 2008 8:45 pm ] Bierz DS2500 a nie Performance. Dlaczego? Które tarcze Brembo będą lepsze: 09.9077.95 czy FS153.000 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Ja mam nacinane Brembo z przodu (Sport?), jakies naweglane Brembo z tylu (gladkie) i DS2500. Chyba hamuja niezle, skoro Felix z kolega krzyczeli "hamuj, hamuj", a ja nie wiedzialem o co chodzi, a i tak zatrzymalem sie X mtr od przeszkody. Tyle, ze piszczalki na maxa... Nie wiem, czy to widac na tym filmie, ale auto hamuje zadowalajaco: http://pl.youtube.com/watch?v=AYq0ctbaZ ... annel_page Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 ja mam teraz tarcze brembo i DS performance i shitowe sa - wczesniejszy zestaw ori tarcze Subaru i pagid niebieski byly duzo lepsze w styczniu bede wywalal to co mam (mimo ze ma to jakies 3k km) i planuje KSporta pod 16tke zalozyc chyba ze fundusze jeszcze nie beda dostepne to wtedy Az polecil mi EBC tarcze (bodajze ultimax) a ja do tego doloze niebieski pagid i juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 No i kupiłem DS2500 i nacinane tarcze Brembo FS153.000. Jutro montaż i zobaczymy jak to hamuje w porównaniu do serii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 nacinane tarcze Brembo FS153.000 a co to? jakieś specjalnie wzmacniane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 lukass napisał/a: nacinane tarcze Brembo FS153.000 a co to? jakieś specjalnie wzmacniane? Zestaw 2 tarcz. Czy jakoś specjalnie wzmacnianych to nie wiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Czy ktoś może wie ile waży 4tłoczowy zacisk z GT? Nigdzie nie mogę sie doszukać :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Czy ktoś może wie ile waży 4tłoczowy zacisk z GT? Nigdzie nie mogę sie doszukać :???: Rozbroiłeś mnie...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Czy ktoś może wie ile waży 4tłoczowy zacisk z GT? Nigdzie nie mogę sie doszukać :???: Rozbroiłeś mnie...... czym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Tym pytaniem....Strzelam nma wyrost... 0.5 do 2.5... ...Zgadłem,czy to kolejna sensacja na Forum, że zestaw 4 tłoczkowy waży ...np.4.5 kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 ALEX, pytam z ciekawości, nie musisz komentować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 ALEX, pytam z ciekawości, nie musisz komentować. Sorry za atak. Ale pomału się podaję... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 kashmere, jak sa podobne do tych z WRX EU, to Ci jutro zwaze i dam na PW. Przy okazji chcialbym zapytac, o czym decyduje ilosc tloczkow w zacisku ? O czasie reakcji ? Czy to istotny parametr, czy szczegol konstrukcyjny ? pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 kashmere, jak sa podobne do tych z WRX EU, to Ci jutro zwaze i dam na PW. Przy okazji chcialbym zapytac, o czym decyduje ilosc tloczkow w zacisku ? O czasie reakcji ? Czy to istotny parametr, czy szczegol konstrukcyjny ? pozdrawiam, Piotr Kashmere szkoda że wcześniej nie mówiłeś - leżały u mnie zdjęte zaciski 4-tłoczkowe GT zaraz koło wagi - tylko położyć trza było :wink: ale już sprzedałem. Burzum co do 4 tłoczków i innych wielotłoczkowych zacisków to chodzi o lepszy rozkład sił dociskających klocek i lepsze odprowadzanie ciepła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Burzum co do 4 tłoczków i innych wielotłoczkowych zacisków to chodzi o lepszy rozkład sił dociskających klocek i lepsze odprowadzanie ciepła. Kruk, dzieki. Pytam w kontekscie wymiany zaciskow w Foresterze z 2 na 4ro tloczkowe (z WRXa) - jest sens ? Docelowo i tak zaloze inny zestaw (k-sport czy inne xyz)... Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Burzum co do 4 tłoczków i innych wielotłoczkowych zacisków to chodzi o lepszy rozkład sił dociskających klocek i lepsze odprowadzanie ciepła. Kruk, dzieki. Pytam w kontekscie wymiany zaciskow w Foresterze z 2 na 4ro tloczkowe (z WRXa) - jest sens ? Docelowo i tak zaloze inny zestaw (k-sport czy inne xyz)... Piotr zmiana sie laczy z wymiana tarcz o ile dobrze pamietam - wiec jezeli chcesz ksporty to chyba poczekac a te sprzedac jak masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się