burzum Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 mam komplet, tylko uzywane... a co do sprzedazy, to wrzucilem w "ogloszenia", tylko kupic nikt nie chce No i troche mi szkoda, bo zaciski odnawialem, uszczelki, lakier, itp dziekuje za pomoc i pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 kashmere,jak sa podobne do tych z WRX EU, to Ci jutro zwaze i dam na PW. są takie same, będę wdzięczny :wink: Kashmere szkoda że wcześniej nie mówiłeś - leżały u mnie zdjęte zaciski 4-tłoczkowe GT zaraz koło wagi - tylko położyć trza było :wink: ale już sprzedałem. Teraz sobie o tym przypomniałem. Jako mistrz wagi lekkiej mogłeś sam o tym pomyśleć :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 a co do sprzedazy, to wrzucilem w "ogloszenia", tylko kupic nikt nie chce wpisałeś rezerwacja przecież :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 baach, zapomnialem zdjac. Kolega sie rozmyslil. Juz zmieniam. Sorry za OT. Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Czy ktoś może wie ile waży 4tłoczowy zacisk z GT? Nigdzie nie mogę sie doszukać :???: przy okazji tez zwaze, ale od razu powiem, ze waza sporo... tak na oko sam zacisk ok. 3,5-4 kg :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 eddie_gt4, wiem właśnie jak zmieniałem zaciski to miałem wrażenie że 1 Gtkowy= 2 aftermarketowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakalos Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Panowie, Zastawiam się nad tarczą i kosztami z tym związanymi do SI GT MY98. Dlatego rozważam zestaw Brembo + DS2500. Klocek już zakupiony, ale że tarcze oryginały już swoje dostały i zmienię przy okazji. Prośba o opinie, czy zwykłe tarcze Brembo dadzą rozsądnie rade z DS 2500? Jaki ekonomiczny zestaw na tył proponujecie do w/w kompletu? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Prośba o opinie, czy zwykłe tarcze Brembo dadzą rozsądnie rade z DS 2500? A co mialoby byc nie tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 A co mialoby byc nie tak? Będą biły :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Bo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 Bo zwykłe Brembo w Imprezie słabo dają radę. Napewno sprawdzą się w mieście i spokojnej jeździe po bułeczki, ale przy intensywniejszym uzytkowaniu niestety już nie jest tak różowo. Stwierdzenie te opieram na własnych dośiwadczeniach, jak i opiniach innych użytkowników :!: Wiele razy pisałem, że warto kupić Brembo, ale w wersji Sport ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 No, to ja chyba mam Sport (nacinane), ale z tylu zwykle (ciemne). Do tego wlasnie DS2500 i nie narzekam, poza piskiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 No, to ja chyba mam Sport (nacinane), ale z tylu zwykle (ciemne). Do tego wlasnie DS2500 i nie narzekam, poza piskiem. JED Czy ty masz GT, czy STi? :roll: Bo porównywanie tarcz Brembo w STi i GT jest raczej nie na miejscu :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 No, to ja chyba mam Sport (nacinane), ale z tylu zwykle (ciemne). Do tego wlasnie DS2500 i nie narzekam, poza piskiem. JED Czy ty masz GT, czy STi? :roll: Bo porównywanie tarcz Brembo w STi i GT jest raczej nie na miejscu :!: Aaaa, to "sorki". Nie wiedzialem! p.s. a dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szakalos Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 Dzięki, jasna sprawa, pozostaje Sport, ORO czy seria 95 (o ile to nie to samo). Z tego co wiem tył nie jest zbyt mocno wykorzystywany i myślę, że nie będzie kolosalnej zmiany, gdy zastosuje przewody w stalowym oplocie, jednak pozostaje pytanie: czy istnieje potrzeba wrzucania tam DS2500 w parze ze SPORT Brembo? Jeśli macie alternatywę, ciekawe cenowo doświadczenia to chętnie z nich skorzystam. Thx from the mountain. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek_z Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Panowie, dajcie mi namiary na jakieś normalne, przyzwoite tylne tacze wentylowane do GT99 (takie do bujania się po mieście głównie), bo mam wrażenie, że jakaś taka problematyczna oferta jest, jeśli chodzi o tylną oś.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Panowie, dajcie mi namiary na jakieś normalne, przyzwoite tylne tacze wentylowane do GT99 (takie do bujania się po mieście głównie), bo mam wrażenie, że jakaś taka problematyczna oferta jest, jeśli chodzi o tylną oś.. oryginal z ASO albo z innego zrodla (i to calkiem serio ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Panowie, dajcie mi namiary na jakieś normalne, przyzwoite tylne tacze wentylowane do GT99 (takie do bujania się po mieście głównie), bo mam wrażenie, że jakaś taka problematyczna oferta jest, jeśli chodzi o tylną oś.. oryginal z ASO albo z innego zrodla (i to calkiem serio ) zgadzam się mam wrażenie, że jakaś taka problematyczna oferta jest, jeśli chodzi o tylną oś.. Do GT to jeszcze coś jest, gorzej z tarczami pod 2tłoczkowy zacisk z WRX :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Do GT to jeszcze coś jest, gorzej z tarczami pod 2tłoczkowy zacisk z WRX :???: a co, w ASO nie maja? :shock: p.s. ile u was w ASO kosztuja tylne tarcze od GT MY'99-00 i od EDM WRX :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 gorzej z tarczami pod 2tłoczkowy zacisk z WRX :???: Pojawiły sie tarcze do tyłu FERODO , wentylowane do WRX i GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 gorzej z tarczami pod 2tłoczkowy zacisk z WRX :???: Pojawiły sie tarcze do tyłu FERODO , wentylowane do WRX i GT jak mowisz A, to mow i B jaka cena :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 eddie_gt4, nie chodzi mi o dostępność OEMów tylko jakiś fajny aftermarket 290mm. Co do cen to nie wiem, bo nie kupuje nic w ASO. Mogę Ci za to powiedzieć jaką cenę podali mi 2lata temu w ASO za IC z GT99 ~3000zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 eddie_gt4, nie chodzi mi o dostępność OEMów tylko jakiś fajny aftermarket 290mm (...) ale o co Ci chodzi z tym aftermarketem? :roll: tyl w GT/WRX tak czy siak prawie nie hamuje, wiec nawet ( ) OEM starcza na baaaardzo dlugo - nawet upalajac, o normalnym uzytkowaniu nie wspominajac... no chyba ze chodzi o kawiorowy wyglad - a la nacinane/nawiercane/blah blah blah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 eddie_gt4, kupiłem OEM, ale zazwyczaj wole kupić aftermarket bo często jest w podobnej cenie i zazwyczaj lepszy po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 eddie_gt4, kupiłem OEM (...) ponawiam pytanie: za ile :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się