carfit Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 Pozwoliłem sobie wstawić zebraną wiedzę na temat klocków i tarcz którą otrzymałem od jednej z firm zajmujących się na co dzień dobieraniem i sprzedażą tarcz i klocków. Mi to kompendium pomogło . Jeżeli nie jest to zgodne z zasadami forum proszę o moderację :roll: Treść wiadomości:Witam Poszukuję zestawu do SUBARU FORESTER 2.5 XT felga 17- 5x100. Wchodzi w grę również powiększenie tarcz Witam serdecznie, Niestety przy powiększaniu tarcz trzeba zwykle zmieniać również zaciski. Najtaniej jest znaleźć STI na części z tej samej generacji. Można również kupić zaciski sportowe, ale koszt jest spory, no i trzeba dorobić do nich odpowiednie mocowania (jarzma, aby idealnie pasowały do tarczy). Mamy w ofercie zaciski Taroxa, podstawowy zacisk 6-tłoczkowy na przód kosztuje około 500 euro. Podaje ceny tarcz 294mm do tego modelu: - tarcza przód Zimmermann (gładka) 530.2458.00 - 194zł - tarcza przód Zimmermann Sport (wiercona) 530.2458.50 - 308zł + tarcza przód EBC Standard (gładka) D972 - 382zł + tarcza przód EBC TurboGroove (nacinana i nawiercana) TGD972 - 654zł + tarcza przód EBC Ultimax (nacinana) USR972 - 654zł - tarcza przód Tarox SportJapan (nacinana i nawiercana) 2703 - 676zł - tarcza przód Tarox G88 (nacinana) 2703 - 676zł - tarcza przód Tarox F2000 (nacinana) 2703 - 676zł Dla ułatwienia wyboru załączam przykładowe zdjęcia sportowych tarcz. Jeżeli chodzi o dostępność to części które są na miejscu (dostępne od zaraz bądź dzień po zamówieniu) oznaczone są "+", a pozostałe możemy sprowadzić na zamówienie. Kolejny transport Zimmermann zaplanowany jest na 22 października. Na części Tarox czeka się maksymalnie 14 dni. Najtańszy wariant i sposób na poprawienie osiągów układu hamulcowego to oczywiście gładkie tarcze i dobrej jakości klocki (nawet sportowe). Tarcze Zimmermann są tutaj chyba najlepszą propozycją pod względem stosunku jakości do ceny. Tarcza Zimmermann Sport to już produkt z wyższej półki - bardzo dobrej jakości stop i otwory do redukcji gazów znacznie poprawiają hamowanie przy wyższych prędkościach i zapobiegają przegrzaniu układu. Dodatkowo brak nacięć powoduje, że tarcza ta jest bardzo cicha. EBC TurboGroove dają jeszcze większą siłę hamowania i odporność na wysokie temperatury. Nacięcia pomagają szybko usuwać brud z powierzchni tarczy i klocka, a otwory redukować poduszkę gazową pomiędzy współpracującymi elementami. Tarcza ta może być głośniejsza od standardowych produktów (zwłaszcza na początku użytkowania). EBC Ultimax to kompromis pomiędzy komfortem a polepszonymi właściwościami ciernymi. Hamuje skuteczniej od zwykłej tarczy i jest od niej cichsza. Dodatkowo polakierowana jest na czarno dzięki czemu nie rdzewieje. Tarox to najwyższa półka i ekspert w tej dziedzinie (firma współpracuje z Formułą 1). Oferowane są trzy modele tarcz o różnych wzorach dla najbardziej wymagających kierowców. Wyprodukowane są z tego samego, pierwszej jakości stopu. Wybór tarczy zależy głównie od preferencji kierowcy - czy kładzie nacisk na komfort, czy na jeszcze większą skuteczność swoich hamulców. Podane wyżej ceny dla tarcz dotyczą jednej sztuki. Jeżeli są jakiekolwiek pytania proszę o kontakt. Pozdrawiam, Marcin Dziża brakes.pl Jak czytam takie dorady, to mi sie szczerze słabo robi . Gość chyba nigdy nie widział porządnych hamulców, tylko doradza to co może kupić na Polskim rynku i zarobić :???: . A tekst o Taroxie że to najwyższa półka i współpracują z F1 , mnie rozwalił :shock: . Myśle że na forum Calibry zrobi szał :roll: , tu raczej nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ukaszWRX Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 witam, czy ktokolwiek ma jakies doswiadczenie z tarczami Tarox Sport Japan,chcialbym je zalozyc do swojego WRXa z klockami DS2500 + przewody w oplocie stalowym i jakis sportowy plyn hamulcowy. Chcialbym tym wszystkim poprawic hamowanie mojego wozidla autkoo raczej uzywam jako szybszego dupowozu ale jesli nadazy sie okazja jakiejs pojezdzawki to chetnie skozystam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 24 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2009 Jak czytam takie dorady, to mi sie szczerze słabo robi . Gość chyba nigdy nie widział porządnych hamulców, tylko doradza to co może kupić na Polskim rynku i zarobić Całkowicie się z Tobą zgadzam..... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Testował ktoś klocki OMP Road&Sport? Cenowo są mega konkurencyjne tylko czy to nie jakaś straszna rzepa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 raison, pewna osoba, która to sprzedaje stwierdziła, że pod redstuff to podchodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 ja tam nic nie mowie, ale chyba pogialem chyba rowkowane Brembo MAX od carfita, klocki DS Performance. W forku. Gamoń ze mnie i ośla łąka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Testował ktoś klocki OMP Road&Sport? Cenowo są mega konkurencyjne tylko czy to nie jakaś straszna rzepa? przyłączam się do pytania. Jak czytałem o nich pewien czas temu to porównywali je do DS2500 do zastosowania miejsko / ulicznego i dopiero na torze się przegrzewały... Ludzie, którzy je używali stwierdzili, że jak na tak dużą różnicę w cenie oczekiwali większej przewagi Ferodo nad OMP. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 pewna osoba, która to sprzedaje stwierdziła, że pod redstuff to podchodzi. a Redstuff podchodzi pod co? DS Perf. ?? ja tam nic nie mowie, ale chyba pogialem chyba rowkowane Brembo MAX od carfita, klocki DS Performance. W forku. Gamoń ze mnie i ośla łąka ? Nie znam się zbytnio na tym, ale o uszy mi się obiło, że Brembo MAX to niezbyt udany produkt. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 a Redstuff podchodzi pod co? DS Perf. ?? Mniej więcej ta sama klasa. Ogólnie ta osoba zdecydowanie polecała te klocki do normalnej jazdy i lekkiego katowania, ale nie licz na cud za taką kasę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Z doswiadczenia jako sprzedawca sklepowy, powiem Wam ze ostatnio wszystkie brembo (zwykle i maxy) wracają na reklamacje bo mają bicie. Sprawdzalismy czym to jest spowodowane i doszlismy do wniosku ze pierwszy raz jak tarcza sie zagrzeje i ostygnie to sie delikatnie krzywi, natomiast po przetoczeniu problem juz nie wystepuje. Troche ciekawie jest toczyc nowe tarcze ale zrobilismy tak juz ze 6 kompletów i klienci sa zadowoleni. Materiału trzeba zebrac zaledwie kilka setnych mm, wiec niema to znaczenia dla zywotnosi/jakości tarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Powiem Tobie, ze mialem i zadnej roznicy nie czulem. Ale mowia, ze duzo daje, to do Evo tez kupilem nawet na mocno nagrzanych?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 ale nie licz na cud za taką kasę. cud za taka kase to firma REMSA. Sprzedaje te klocki do driftowozów i sam bede zakladal, bo normalnie kosztują smieszne pieniadze a hamuja jak niejedne ferodo albo lepiej. Problem tylko z ich dostepnoscia :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 cud za taka kase to firma REMSA Problem tylko z ich dostepnoscia Spróbuj ABS-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Z doswiadczenia jako sprzedawca sklepowy, powiem Wam ze ostatnio wszystkie brembo (zwykle i maxy) wracają na reklamacje bo mają bicie.Sprawdzalismy czym to jest spowodowane i doszlismy do wniosku ze pierwszy raz jak tarcza sie zagrzeje i ostygnie to sie delikatnie krzywi, natomiast po przetoczeniu problem juz nie wystepuje. Troche ciekawie jest toczyc nowe tarcze ale zrobilismy tak juz ze 6 kompletów i klienci sa zadowoleni. Materiału trzeba zebrac zaledwie kilka setnych mm, wiec niema to znaczenia dla zywotnosi/jakości tarczy. To sie niestety zgadza. Co na to Brembo ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Co na to Brembo ? złe uzytkowanie, wadliwy montaz... itp itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 no tak... trzeba bylo nie hamowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 18 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2009 Dlatego nie sprzedaje juz brembo, bo 8 na 10 klientów zrozumie w czym rzecz, a dwoch zrobi zamieszanie za tych reszte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 wlasnie chcialem zapytac o brembo. mam dobra oferte na brembo oro, tarcza bedzie wspolpracowala z klockiem ds2500. zalezy mi zeby tarcze nie giely sie, bo juz zbyt wiele razy przez to przechodzilem. jak oceniacie ten wybor? i jak to sie ma do tych giec max sportow i gladkich? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Oro to te maksymalnie podziurawione?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 z tego co wyczytalem to ORO wystepuja jako nacinane i nawiercane. mozna latwo je poznac, bo mienia sie na zloto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 wlasnie chcialem zapytac o brembo. mam dobra oferte na brembo oro, tarcza bedzie wspolpracowala z klockiem ds2500. zalezy mi zeby tarcze nie giely sie, bo juz zbyt wiele razy przez to przechodzilem. jak oceniacie ten wybor? i jak to sie ma do tych giec max sportow i gladkich? ORO wystepuje w obu wersjach, ja mam taki zestaw (rowkowane) i bija - w wtorek bedzie wiedzial dlaczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 burzum po jakim przebiegu i w jakich okolicznosciach tarcze zaczely bic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 po 500km, zalozylem, smignalem do chorwacji i w trakcie zaczely bic - czuc na pedale (yyy, geju) i kierownicy. i tylko przy >80kmh. moze piasta, albo tyl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 Miałem rowkowane oro + DS2500 w WRX i było ok - tylko najcichszy zestaw to to nie był :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 20 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2009 po 500km, zalozylem, smignalem do chorwacji i w trakcie zaczely bic - czuc na pedale (yyy, geju) i kierownicy. i tylko przy >80kmh. moze piasta, albo tyl? tylu to raczej bys nie wyczul na kierownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się