mati Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Siła hamowania zalezy od dźwigni, pojemnośc cieplna od całkowitej objętości, a oddawanie od całkowitejpowierzchni tarczy. Chyba nie musze więcej? Dlatego zamontowanie większych tarcz do seryjnego zacisku daje sporą poprawę w hamowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Wojtek K, ZTCW to od dziś już od ręki ?? a ktore to? Masz jakis link? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Wojtek K, :arrow: http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... th=1_11_43 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały 5150 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 No widzicie, niby temat tak przewałkowany a jak wszyscy odżyli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Azrael, a ile sie czeka na ten kit D2 bo na stronie pisze ze Na zamowienie. mogę mieć od ręki, jak Cię interesuje :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Azrael, nie musisz mi tłumaczyć rzeczy podstawowych. Założyłem po prostu, że Tar-ox ma te hamulce, z których korzystam tak w wersji WRX jak i w wersji STI (dwie różne wersje tego samego modelu, przystosowane do dwóch różnych modeli). Nie wiem, na jakiej podstawie wywnioskowałeś, że potrzebny jest mi wykład dotyczący tego, dlaczego dwa plus dwa jest cztery i dlaczego przeontowanie 50-milimterowych tarcz z mojego roweru do samochodu się nie sprawdzi :razz:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek K Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 mati, aaaaaa, a mi chodzilo o to :-) :arrow: http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=780 carfit, daj cene na PW :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Ok, bo ja myślałem że chodziło o te klocki Tarox Jak zamawiałem D2 to dostałem na drugi dzień. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Przemeq, Z tego że Tobie sie nie gnie, nie trzesie, nie pęka itp nie wyika ze tak będzie w WRX. W WRX klocek i tarcza pracuja w wyzszych temp przy takiej samej jeździe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Przemeq, Z tego że Tobie sie nie gnie, nie trzesie, nie pęka itp nie wyika ze tak będzie w WRX. W WRX klocek i tarcza pracuja w wyzszych temp przy takiej samej jeździe To trzeba tak było od razu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 poza tym czy ktos przegrzal kiedys hamulce pod cyna :?: :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Przemeq, prosiłeś żeby CI rzeczy podstawowych nie tłumaczyć :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 poza tym czy ktos przegrzal kiedys hamulce pod cyna Przegrzał to moze nie ale mi tam ostatnio autobus zajechal i musialem mocno heblować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mały 5150 Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 mati, aaaaaa, a mi chodzilo o to :-) :arrow: http://www.nie-ASO.pl/katalog/index.php? ... cts_id=780 carfit, daj cene na PW :cool: Carfit - me too :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Raczej z właściwym ET i miejscem na felgę, rozstawu oczywiście nie trzeba zmieniać. rzeczywiscie jesli zaadaptujemy hamulce ze starszego sti to nie trzeba zmieniac."Te ostatnie"' date=' a więc Tar-ox: można się w ich sprawie skontaktować również ze mną. Jeżdże od ponad pół roku na zestawie G88 + .114, zaliczyłem na tym zestawie między innymi Ring plus trasę tam i z powrotem, i sprawują się rewelacyjnie: żadnych zwichrowanych tarcz, żadnych stuków, klocki wytrzymują bardzo długo i nie pylą. [/quote'] Twoich nie ogladalem za to widzialem te drugie po paru tys km. niestety ale gwarancja odrzucona przez producenta Montaz i dobor w siedzibie ciemnej strony mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Twoich nie ogladalem za to widzialem te drugie po paru tys km. niestety ale gwarancja odrzucona przez producenta Montaz i dobor w siedzibie ciemnej strony mocy. Będę się więc upierał, że w tym przypadku zawinił człowiek, nie sprzęt . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Będę się więc upierał, że w tym przypadku zawinił człowiek, nie sprzęt . na pewno warunki pracy tarczy w WRX (rozmiar seryjny) sa zupelnie inne niz w STI - tak jak Az napisal zupelnie inna pojemnosc cieplna i zdolnosc do jego oddawania. No i metal nie wytrzymal Druga rzecz to moze Ty sie wozisz a nie jezdzisz pochwalilbys sie chociaz czasem z Ringu - mialbym jakies odniesienie np. do Transita ktory zrobil dycha z hakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Jabar, Niecałe 9 minut 8). Myślałem, że Berlin ma STI. Jeśli ma WRX-a, to faktycznie słowa Az-a stanowią tu wyznacznik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Jabar, na Rignu hamulce nie dostaja tak strasznie jakby się mogło wydawać, ale oczywiście WRX raczej nie da rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 ..... W ogóle hamulce w GT i WRX są takie same, co przy masie WRX większej o ok. 200kg jest IMHO konkretnym fuckupem firmy FHI. Dokładnie jest to długość WRXsa podczas testu takich samych hamulców WRX> Droga jest taka: 1. Kombinacje lepsze tarcze lepsze klocki niż seria - jest trochę lepiej przy mocnych przeciążeniach. 2. Większa tarcza zacisk na dystansie - odczuwalnie lepiej ale szału nie robi 3. Lekki druciany kawior, Zaciski od STI i tarcze wymiana felg na takie co to pomieszczą - Jest dużo lepiej, jest prawi jak w STI ale coś jeszcze trochę pływa. 4. D2 Płacisz konkret, hamulce masz konkret 5. AP Racing - jak nie lubisz rzeczy które żółty tykał... Takie wnioski wysnułem z waszych dyskusji na temat hamulców w WRXsie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 3. Lekki druciany kawior, Zaciski od STI i tarcze wymiana felg na takie co to pomieszczą - Jest dużo lepiej, jest prawi jak w STI ale coś jeszcze trochę pływa. 4. D2 Płacisz konkret, hamulce masz konkret Czy opcja 4 nie jest... tańsza? Wojtek K, ZTCW to od dziś już od ręki Z ciekawości, do WRXa 06 są inne niż do wszystkich poprzednich? Do Forestera takie same jak do WRXa przed MY06 czy zupełnie inne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Wszytskei WRX i GT to samo, Forek też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 AP Racing - jak nie lubisz rzeczy które żółty tykał... Ciekawe sformułowanie na forum japońskich samochodów :wink: A w temacie to chyba D2 mają najkorzystnieszy stosunek jakości do ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Zaciekawiło mnie to, jak taki zestaw D2 sprawdziłby się w STI w porównaniu do seryjnych zacisków z "zestawem" Tar-ox G-88 & .114... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 12 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2007 Zaciekawiło mnie to, jak taki zestaw D2 sprawdziłby się w STI w porównaniu do seryjnych zacisków z "zestawem" Tar-ox G-88 & .114... :roll: Trzeba zrobić jakiś test na najbliższym zlocie, bo w necie chyba nie ma :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się