Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

 

Jeżeli faktycznie skóra (czy ecoskóra?)

 

pewnie będzie podobnie jak w obecnym czyli naturalna perforowana skóra w miejscach kontaktu z ciałem a reszta ekologiczna.

 

 

Jeżeli tak, to będzie nadal niezłe rozwiązanie. OBK to jedyny model, w którym fabryczna "skóra" do czegoś się nadaje, a nie "full skaj" jak w Foresterze  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jeżeli tak, to będzie nadal niezłe rozwiązanie. OBK to jedyny model, w którym fabryczna "skóra" do czegoś się nadaje, a nie "full skaj" jak w Foresterze

 

Ja mam odmienne odczucia. Przyzwoita, to była skóra w Forku XT MY2007 . Potem, jak kupowałem OBK, w 2012r. to nie mogłem się nadziwić, jak słabej jakości jest skóra.  Może w nowym będzie lepiej? Dla mnie optymalnym rozwiązaniem jest kupienie bez skóry i profesjonalne obszycie . Jakość totalnie nieporównywalna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czy to prawda, że My12 zrezygnowano z perforowanej skóry ? to jakby krok wstecz

 

Szczerze mówiąc, to nie pamiętam, czy była perforowana, czy nie.

 

 

 

PS. Odnośnie skóry w MY07 to trochę Cię poniosło
 

 

Może ;) W forku miałem kremową skórę i naprawdę wierzchnia część siedziska i oparcia były bardzo dobrej jakości.

Subiektywnie w OBK MY 2012 było dużo gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam perforowaną i o takiej pisałem, że daje radę, może w innych wersjach niż H6 była jakaś inna?

 

W Forku MY 07 miałem pełen skaj i nie było to niestety niebo  :biglol:

 

Ogólnie rzecz biorac, najlepiej zawsze sprawdzić na żywo, jak ta "skóra" wygląda w interesującym nas konkretnie modelu, bo potem można się mocno rozczarować...   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W Forku MY 07 miałem pełen skaj i nie było to niestety niebo 

 

Ciekawe - może zależało to od wersji? U mnie na pewno nie był to skaj (w tych miejscach o których pisałem).


 

 

Ogólnie rzecz biorac, najlepiej zawsze sprawdzić na żywo, jak ta "skóra" wygląda w interesującym nas konkretnie modelu, bo potem można się mocno rozczarować...  

 

To prawda. Ostatnio siedziałem w Passacie (schodzący model) i okazało się, że niemiecka krowa też była całkiem plastikowa ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio siedziałem w Passacie (schodzący model) i okazało się, że niemiecka krowa też była całkiem plastikowa ;)

 

nie przejmuj się. W A4 standardowa to dramat ale wersja "Alcantara" ( czy jakoś tak ) to już inna liga. Podobnie jak w SuperB.

 

Indywidualne obszywanie to najlepsze rozwiązanie ale koszty są spore. O ile dobrze pamiętam przy zachowaniu rozsądnej jakości 5-7k pln.

 

W każdym razie w MY10 po 4.5 roku zachowuje się nadspodziewanie dobrze. Jedynie na fotelu kierowcy są lekkie "pofałdowania". Reszta praktycznie jak nowa.  

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Panowie, zastanawiam się nad kupnem OBKa, nie ukrywam, że oglądając prezentację MY15 kusi mnie żeby poczekać.Podobno pierwsze samochody mają pojawić się w Polsce w maju 2015 (niepotwierdzona plotka). Na Outbacka MY 14 można dostać teraz jednak niezłe rabaty.

Myślę, że to zależy od priorytetów.

Nowy OBK ma przewagę w postaci ( automat; moja subiektywna ocena )

- Eyesight;

- X-Mode

- torque vectoring

- lepszy system audio

 

Te parę centymetrów więcej w środku nie ma dla mnie istotnego znaczenie - juz aktualny jest w śrdoku b.duży.

O ile "nowy" jest sprawniejszy w pokonywaniu zakrętów ( torque vectoring, sztywniejsze zawieszenie ) , o tyle jest to troche kosztem komfortu jazdy.

 

Zaletą aktualnego jest ( teraz !) niewątpliwie cena. 

Nota bene dlaszej obniżki po nowym roku już nie będzie ( bo i tak już i SIP i dealerzy idą "po bandzie" :) ).

 

Ze względu na wiele czynników ( w tym ograniczenia dostaw, gdyż FHI po prostu nie jest w stanie wyprodukować tyle samochodów, ile importerzy / dealerzy mogliby sprzedać ) rabatów na nowy model nie można oczekwiać.

Z powyższych względów może się też zdarzyć, że na dostawę nowego OBK trzeba będzie czekać ( no chyba, że zamówi się już teraz - jest to możliwe ).

 

Pozdrowienia

Edytowane przez Dyrekcja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

O ile "nowy" jest sprawniejszy w pokonywaniu zakrętów ( torque vectoring, sztywniejsze zawieszenie ) , o tyle jest to troche kosztem komfortu jazdy.

 

Proszę trochę więcej napisać o pracy zawieszenia. W dalszym ciągu ma tendencje do bujania? Czy też usztywnienie spowodowało, że jest bardziej spójne niż MY 2012 (w którym z jednej strony potrafi mocno wstrząsnąć a z drugiej czasami nieprzyjemnie się buja) i bliżej mu teraz do forestera XT? Komfort spadł mimo jeszcze bardziej "balonowych" opon?

Jak dokładnie działa torque vectoring?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

O ile "nowy" jest sprawniejszy w pokonywaniu zakrętów ( torque vectoring, sztywniejsze zawieszenie ) , o tyle jest to troche kosztem komfortu jazdy.

 

Proszę trochę więcej napisać o pracy zawieszenia. W dalszym ciągu ma tendencje do bujania? Czy też usztywnienie spowodowało, że jest bardziej spójne niż MY 2012 (w którym z jednej strony potrafi mocno wstrząsnąć a z drugiej czasami nieprzyjemnie się buja) i bliżej mu teraz do forestera XT? Komfort spadł mimo jeszcze bardziej "balonowych" opon?

Jak dokładnie działa torque vectoring?

 

 

polecam Plejadu 001/2014. Jest dokładny opis tego systemu. Jak nie masz mogę wieczorem skany wrzucić. Teraz niestety nie dam rady.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy OBK ma przewagę w postaci ( automat; moja subiektywna ocena ) P

- Eyesight;

- X-Mode

- torque vectoring

- lepszy system audio

 

Często powożę Insignią wyposażoną w OpelEye i to fajna rzecz jest :)

 

Zaletą aktualnego jest ( teraz !) niewątpliwie cena ...

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie obejrzalem nowego Outbacka :-) . Odwiozlem swoje Legacy na przeglad, a dealer mowi ze ma dla mnie niespodzianke :-) pokazal mi Outbacka 2.5 eyesight w topowej wersji Premium. Mieszkamy niedaleko Zaventem - siedziby centrali Subaru na EU, byc moze dlatego wiec ma juz ten samochod przed oficjalna premiera. Zrobilem pare zdjec ale poproszono mnie by ich nie publikowac.

 

Co do skory - zadnych obaw. Jakosc wykonczenia, skory, plastikow, przelacznikow - wszystkiego, jest w innej lidze niz to co do tej pory widzialem w Subaru. Zadnej "kultowej szmatki". Skora jest miekka, przyciski mile w dotyku, a pokretla klimatyzacji przypominaja stary sprzet hi- fi Unitry (to komplement!)

 

Widac ze kabina jest porzadnie wyciszona, trzasniecie drzwiami jedynie podkresla wrazenie ogolnej solidnosci. Miejsca jest sporo, rowniez z tylu. Po odchyleniu oparcia tylnych foteli mozna tam podrozowac prawie jak w limuzynie. Radio jest dobre, multimedia oferuja rowniez cos na ksztalt aplikacji ktore pokazuja np. Parametry jazdy lub historie serwisowa tego konkretnie samochodu.

 

Z zewnatrz auto rowniez prezentuje sie bardzo korzystnie. Jezeli bedzie sie prowadzic tak dobrze jak wyglada to nie bedziemy mieli powodow do narzekan.

 

Oczywiscie o ile cena nie bedzie z kosmosu ;-)

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czy to prawda, że My12 zrezygnowano z perforowanej skóry ? to jakby krok wstecz :)
Nie prawda,w MY12 nadal był perforowana na siedziskach a boczki eko-skóra

 

 

 

Nie wiem czy zauważyłeś ale to było pytanie z mojej strony a nie stwierdzenie faktu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...