sjak Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 W ogóle brak manuala? czy czegoś nie spostrzegłem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Mam nadzieje ze norweska cena nie jest miarodajna bo oscyluje wokol 54 tys. Euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 tam sa straszne podatki auto fajne tylko jakis silny motor by sie przydal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Czegoś nie rozumiem, z tego filmiku o EyeSight. CO? Samochód się widzi, poznaje i ma zamerdać ogonkiem? Ciekawa sprawa ze światłami. Mijania są LED. CO im przeszkadzało również zrobić długie w tej technologii? Edytowane 11 Listopada 2014 przez sjak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) W ogóle brak manuala? czy czegoś nie spostrzegłem ? Właśnie, Outback 2015 z silnikiem 2,5i produkowany jest w wersji z CVT + sprzęgło wielopłytkowe oraz w wersji z przekładnią manualną i centralnym dyfrem. Ciekawe czy u nas będzie manual. Ta wersja jest też żwawsza od CVT (ździebko powyżej 8s do 100km/h). Osobiście brałbym właśnie 2,5 6MT gdyby 2,0DIT nigdy nie powstało. Edytowane 11 Listopada 2014 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 Widzę, że wolnossąca benzyna ma też SI-DRIVE. Jak to działa w wolnym ssaku z CVT? Jak skrzynia zmienia biegi w tym trybie? Zmienia wirtualne biegi, czy cały czas trzyma równe wysokie obroty przy maksymalnym przyspieszaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Tu jest info po angielsku. Wyglada na to ze diesel bedzie rowniez oferowany z manualem. http://www.subaru.eu/media-corner/detail/all-new-subaru-outback-features-eyesight-drive-assist-technology Edytowane 11 Listopada 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 no i nie ma tego sztucznego drewna w srodku, yay! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Tu jest info po angielsku. Wyglada na to ze diesel bedzie rowniez oferowany z manualem. Wg tego tekstu Europejska wersja zostanie oficjalnie zaprezentowana na salonie w Genevie w marcu 2015. The model, introduced at New York Auto Show earlier this year, will be on display at Geneva Motor Show in March next year. Edytowane 12 Listopada 2014 przez mechanik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 W ogóle brak manuala? czy czegoś nie spostrzegłem ?Właśnie, Outback 2015 z silnikiem 2,5i produkowany jest w wersji z CVT + sprzęgło wielopłytkowe oraz w wersji z przekładnią manualną i centralnym dyfrem.Ciekawe czy u nas będzie manual. Ta wersja jest też żwawsza od CVT (ździebko powyżej 8s do 100km/h). Osobiście brałbym właśnie 2,5 6MT gdyby 2,0DIT nigdy nie powstało. Wygląda na to, że nie będzie manuala. Znalazłem specyfikację modelu na słowackiej stronie, nie wiem jednak czy to są oficjalne informacje: www.subaru-vxp.sk/pdf/Outback_2015.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan12 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Wygląda na to, że manuala brak. Ale średnie spalanie 2,5 benzyny 7l/100km - o 1l więcej niż diesla, to można między bajki włożyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 hm, diesel wazy 1668 kg.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) ten OBK NA może być całkiem ciekawym samochodem hm, diesel wazy 1668 kg benzyna prawie 100 kg lżejsza, miło bo to przecież głównie waga na przedniej osi Edytowane 12 Listopada 2014 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 benzyna prawie 100 kg lżejsza, miło bo to przecież głównie waga na przedniej osi Niekoniecznie. Mogą to być również materiały wygłuszające Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 bym sie ucieszyl jakby go dobrze wygluszyli i te 100 kg na wyciszenie poszlo Na takie Auto to nawet 8 litrow to bardzo dobry wynik i na diesla to bym nawet nie spojrzal. Aktualnie mam realne spalanie e Legacy 2D 7l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Mogą to być również materiały wygłuszające to tez głównie na przodzie bym sie ucieszyl jakby go dobrze wygluszyli i te 100 kg na wyciszenie poszlo dodatkowe poprawienie wygłuszenia to max 30-35 kg o ile nie chce się z auta zrobić sali do odsłuchu sprzętu high end zresztą jak już raz sobie zrobisz taka "poprawkę" w aucie to (prawie) każde kolejne tez będziesz poprawiał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Znalazłem specyfikację modelu na słowackiej stronie, nie wiem jednak czy to są oficjalne informacje: Ale osłony przeciwsłoneczne mają podświetlenie! Vanity mirrors with lids and lamps (for driver and frontpassenger) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Ale w benzynie SS-mana oczywiście musieli wsadzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) One-touch lane changer - czyżby kierunkowskazy "autostradowe" ? Power windows*1 *1 Auto up/down function SS-mana oczywiście musieli wsadzić taki znak czasu ale Euro6 silnik spełnia Edytowane 12 Listopada 2014 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Wybór tapicerki też robi wrażenie - zwłaszcza w Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Ale w benzynie SS-mana oczywiście musieli wsadzić. chodzi o SI drive? Czy to auto ma elektryczny silnik wbudowany w CVT? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Chodzi o start - stop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sewa Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 (edytowane) ok, ale then SI drive mnie zaintrygowal. Z tego co pisza na subaru-global to jest jakies rozwiazanie typu hybrydowego, z silnikiem elektrycznym zintegrowanym z CVT: http://www.subaru-global.com/tec_sidrive.html To z jednej strony moze oznaczac start/stop ale z drugiej - wiecej Nm przy mniejszym spalaniu... Edytowane 12 Listopada 2014 przez sewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Ale średnie spalanie 2,5 benzyny 7l/100km - o 1l więcej niż diesla, to można między bajki włożyć. Średnie pewnie będzie większe, ale przy prędkościach autostradowych (zgodnych z naszymi przepisami) różnica może oscylować wokół 1 l. Wynika to z niższych obrotów benzyny od diesla - kto by pomyślał, zazwyczaj jest odwrotnie. W moim OBK D manualną skrzynią (MY2012) przy licznikowych 150 km/h silnik kręci się 2700 obr/min i spala w takich warunkach 8,5l ON. Z tego, co widzę na filmach umieszczonych w sieci Outback 2.5 CVT (aktualny model) przy analogicznej prędkości ma obroty na poziomie 2500. Z tego, co pamiętam, to OBK Diesel CVT pali więcej niż manual, w przypadku OBK 2.5 jest odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 12 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2014 Hmmm. Ciekawe. Coraz więcej pytań zbiera mi się do DT/Dyrekcji. Chyba dziś założę nowy wątek z tym związany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się