Skocz do zawartości

Subaru Outback [BS] (MY15=>MY20)


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

Czegoś nie rozumiem, z tego filmiku o EyeSight. CO? Samochód się widzi, poznaje i ma zamerdać ogonkiem? :biglol:

 

Ciekawa sprawa ze światłami. Mijania są LED. CO im przeszkadzało również zrobić długie w tej technologii?

Edytowane przez sjak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ogóle brak manuala? czy czegoś nie spostrzegłem ?

Właśnie, Outback 2015 z silnikiem 2,5i produkowany jest w wersji z CVT + sprzęgło wielopłytkowe oraz w wersji z przekładnią manualną i centralnym dyfrem.

Ciekawe czy u nas będzie manual. Ta wersja jest też żwawsza od CVT (ździebko powyżej 8s do 100km/h). Osobiście brałbym właśnie 2,5 6MT gdyby 2,0DIT nigdy nie powstało.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu jest info po angielsku. Wyglada na to ze diesel bedzie rowniez oferowany z manualem.

Wg tego tekstu Europejska wersja zostanie oficjalnie zaprezentowana na salonie w Genevie w marcu 2015.

 

The model, introduced at New York Auto Show earlier this year, will be on display at Geneva Motor Show in March next year.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W ogóle brak manuala? czy czegoś nie spostrzegłem ?

Właśnie, Outback 2015 z silnikiem 2,5i produkowany jest w wersji z CVT + sprzęgło wielopłytkowe oraz w wersji z przekładnią manualną i centralnym dyfrem.

Ciekawe czy u nas będzie manual. Ta wersja jest też żwawsza od CVT (ździebko powyżej 8s do 100km/h). Osobiście brałbym właśnie 2,5 6MT gdyby 2,0DIT nigdy nie powstało.

Wygląda na to, że nie będzie manuala. Znalazłem specyfikację modelu na słowackiej stronie, nie wiem jednak czy to są oficjalne informacje:

www.subaru-vxp.sk/pdf/Outback_2015.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bym sie ucieszyl jakby go dobrze wygluszyli i te 100 kg na wyciszenie poszlo :)

Na takie Auto to nawet 8 litrow to bardzo dobry wynik i na diesla to bym nawet nie spojrzal. Aktualnie mam realne spalanie e Legacy 2D 7l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mogą to być również materiały wygłuszające
 

 

to tez głównie na przodzie

 

 

 

 

bym sie ucieszyl jakby go dobrze wygluszyli i te 100 kg na wyciszenie poszlo
 

 

dodatkowe poprawienie wygłuszenia to max 30-35 kg o ile nie chce się z auta zrobić sali do odsłuchu sprzętu high end

zresztą jak już raz sobie zrobisz taka "poprawkę" w aucie to (prawie) każde kolejne tez będziesz poprawiał  ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

One-touch lane changer - czyżby kierunkowskazy "autostradowe"  ?

 

Power windows*1

*1 Auto up/down function 

 

 

 

SS-mana oczywiście musieli wsadzić
 

 

taki znak czasu  ;)

ale Euro6 silnik spełnia

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok, ale then SI drive mnie zaintrygowal. Z tego co pisza na subaru-global to jest jakies rozwiazanie typu hybrydowego, z silnikiem elektrycznym zintegrowanym z CVT:  http://www.subaru-global.com/tec_sidrive.html

To z jednej strony moze oznaczac start/stop ale z drugiej - wiecej Nm przy mniejszym spalaniu...

Edytowane przez sewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ale średnie spalanie 2,5 benzyny 7l/100km - o 1l więcej niż diesla, to można między bajki włożyć.

 

Średnie pewnie będzie większe, ale przy prędkościach autostradowych (zgodnych z naszymi przepisami) różnica może oscylować wokół 1 l.

Wynika to z niższych obrotów benzyny od diesla - kto by pomyślał, zazwyczaj jest odwrotnie.

 

W moim OBK D manualną skrzynią (MY2012) przy licznikowych 150 km/h silnik kręci się 2700 obr/min i spala w takich warunkach 8,5l ON.

Z tego, co widzę na filmach umieszczonych w sieci Outback 2.5 CVT (aktualny model) przy analogicznej prędkości ma obroty na poziomie 2500.

 

Z tego, co pamiętam, to OBK Diesel CVT pali więcej niż manual, w przypadku OBK 2.5 jest odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...