2di Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Pomóżcie bo już żodyn nie wie czym zalać ! Subaru Impreza 2.0 GX 125 KM N/A przebieg: 184 000 km samochód posiada sekwencyjną instalację LPG Jaki olej wybrać ? Do tej pory zalewany był Mobil 1 5W-40 i 1L musiałem zawsze dolać do następnej wymiany! To normalne, że skubaniec wychleje 1L oleju czy należy mu się coś gęstszego ? Bardzo prosiłbym o pomoc bo czytając tematy całkiem już się pogubiłem, a wszyscy mają te całe WRX i STi Z góry dziękuję za każdą pomoc ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
2di Opublikowano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Pomóżcie bo już żodyn nie wie czym zalać ! Subaru Impreza 2.0 GX 125 KM N/A przebieg: 184 000 km samochód posiada sekwencyjną instalację LPG Jaki olej wybrać ? Do tej pory zalewany był Mobil 1 5W-40 i 1L musiałem zawsze dolać do następnej wymiany! To normalne, że skubaniec wychleje 1L oleju czy należy mu się coś gęstszego ? Bardzo prosiłbym o pomoc bo czytając tematy całkiem już się pogubiłem, a wszyscy mają te całe WRX i STi Z góry dziękuję za każdą pomoc ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 (edytowane) To nie jest takie proste, wpierw należy wysłać próbkę oleju do Blackstone, celem weryfikacji PAO, ETF, WDP, KCHI. Potem wspólnie zastanowić sie nad stylem i celowością posiadania auta, potem analiza stanu silnika. Następnie zasugerujemy Ci olej niedostępny w wolnej dystrybucj w Polsce, będziesz musiał importować, conajmniej z Gabonu, ale zagwarantuje to niesamowite efekty. Od nanotechnolo-NASologii będzie za to aż kipiał. Troche to moze potrwać. Edytowane 4 Lutego 2014 przez carlos-wrx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Konieczna jest także temp. otoczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 To nie jest takie proste, wpierw należy wysłać próbkę oleju do Blackstone, celem weryfikacji PAO, ETF, WDP, KCHI. Potem wspólnie zastanowić sie nad stylem i celowością posiadania auta, potem analiza stanu silnika. Następnie zasugerujemy Ci olej niedostępny w wolnej dystrybucj w Polsce, będziesz musiał importować, conajmniej z Gabonu, ale zagwarantuje to niesamowite efekty. Od nanotechnolo-NASologii będzie za to aż kipiał. Troche to moze potrwać. carlos jak zwykle bezbłędny :D natomiast do 2di zajedź do pierwszej hurtowni i weź mobila, shella, lotosa, ... cokolwiek spełnia normę z Twojej instrukcji obsługi i kup to oraz zalej to... Najbardziej jestem za naszym Polskim Lotosem bo juz wystarczy na tym forum angielskiego poczucia humoru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pajac_am Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 a wszyscy mają te całe WRX i STi Nie wszyscy mają, ale każdy by chciał mieć To normalne, że skubaniec wychleje 1L oleju czy należy mu się coś gęstszego ? Lepiej jakby nie brał, ale powiedzmy, że liter na 1000 to tragedii nie ma. Nic gęstszego nie zalewaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 (edytowane) no dobra, nie mogłem sobie odmówić ------------------------------------------------------- skoro auto jeżdziło na pełnym syntetyku i od wymiany do wymiany (czyli zakladam 15kkm), brało tylko 1L, to nie ma się czym martwić. Zalewaj nadal pełen syntetyk i wymieniaj regularnie, kontroluj stan oleju. Pamietaj jeszcze że olej nie znajduje sie tylko w silniku i o innych miejscach także musisz pamiętać. Edytowane 4 Lutego 2014 przez carlos-wrx 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 bardzo polecam millers trident 5w40, mojemu 2.0 na wcale nie smakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 autor wątku założył 2 razy ten sam temat i zaczynają iść 2 dyskusje - można coś z tym zrobić? a tak na marginesie nie lepiej całość połączyć razem z tym? http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/69030-roznice-parametrow-olejow-5w40-np-lotos-a-motul/page__st__25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 1l pomiędzy wymianami to ok 0,1l/1000km całkowicie normalna wartość, wręcz bym powiedział że niska i nie ma się czym przejmować. Ja do forka 2.0 n/a lałem 5w40 Quaker'a deluxe, ale mi go shell skasował z rynki teraz pójdzie Gulf formula G o tej samej lepkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Ja do tego silnika leję olej o tych parametrach co w instrukcji - 10W40, marki takiej jaką akurat mam pod ręką były Castrole, Orleny, Motule... Przejechane ma grubo ponad 300 tys., regularnie 2x w miesiącu jeżdżę autostradą Kraków - Tarnów z gazem w podłodze i generalnie nie chucham i nie dmucham. To bardzo wytrzymałe silniki, śmiało możesz lać cokolwiek niepodejrzanego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaceksu79 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Giechu słusznie ale prośba prowadźcie dyskusję w jednym temacie bo autor założył 2 te same tematy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
impreza555 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 zalej Motul Specific cng /lpg 5W 40 dedykowane do samochodów z instalacją Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 To nie jest takie proste, wpierw należy wysłać próbkę oleju do Blackstone, celem weryfikacji PAO, ETF, WDP, KCHI. Potem wspólnie zastanowić sie nad stylem i celowością posiadania auta, potem analiza stanu silnika. Następnie zasugerujemy Ci olej niedostępny w wolnej dystrybucj w Polsce, będziesz musiał importować, conajmniej z Gabonu, ale zagwarantuje to niesamowite efekty. Od nanotechnolo-NASologii będzie za to aż kipiał. Troche to moze potrwać. :biglol: Ale za to jak miłe dyskusje można toczyć.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolo78 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 W Forku jeżdżę na Millersie I jest rewelacyjny, jutro napisze jaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
betun Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 Ja także polecam Millersa, Trident 5W40 - mam 300km na blacie z LPG i jedyny ubytek oleju to przez dekle. Silnik ładnie pracuje, poprzedni właściciel lał castrola połsyntetyk. Polecam także zrobić płukanke - z ciekawości przefiltrowałem spuszczony olej i rozciąłem filtr oleju - trochę syfu się znalazło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 bardzo polecam millers trident 5w40, mojemu 2.0 na wcale nie smakuje Też tego używam Ostatni Mohikanin Full SAPS Kiedyś używałem z serii Premium XFSa, ale go wycofali zastąpili innym. Wtedy zainteresowałem się rzeczonym Tridentem. Cena bardzo ok. Zużycie u mnie niewielkie ale jest, z tym że mam w H6 ponad 300kkm najechane. Ponad połowa z tego na LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 4 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2014 ciekawości przefiltrowałem spuszczony olej i rozciąłem filtr oleju - trochę syfu się znalazło... A tak z ciekawości: jak/czym rozcinales filtr? Wczoraj zamieniałem olej i filtr jeszcze leży w śmieciach, może zajrzałbym do niego Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 puszkę filtra przebijesz mocniejszym śrubokrętem resztę załatwią nożyce do blachy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Kiedyś używałem z serii Premium XFSa, ale go wycofali zastąpili innym. Wtedy zainteresowałem się rzeczonym Tridentem. Cena bardzo ok. Też żałuję, że nie ma już XFS-a, bo mój silnik bardzo go polubił - niskie zużycie oleju i paliwa. Z tego co mi powiedział oficjalny dystrybutor Millersa, seria Trident nie jest już tak jakościowo dobra, jak XFS, bo ma być wersją "budżetową" dla warsztatów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Kiedyś używałem z serii Premium XFSa, ale go wycofali zastąpili innym. Wtedy zainteresowałem się rzeczonym Tridentem. Cena bardzo ok. Też żałuję, że nie ma już XFS-a, bo mój silnik bardzo go polubił - niskie zużycie oleju i paliwa. Z tego co mi powiedział oficjalny dystrybutor Millersa, seria Trident nie jest już tak jakościowo dobra, jak XFS, bo ma być wersją "budżetową" dla warsztatów... Może i tak, ale to co widzę i czuję, to nie widzę i nie czuję różnicy. Może UOA pokazało by coś. Dla mnie ważne było FullSAPS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Czemu moderator pozwala na dublowanie wątku olejowego? :D Przecież jest taki fajny i dobłębnie analizujący wszelakie aspekty cyklu życia oleju od fabryki do samego śmietnika, przez laboratorium w USA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 (edytowane) Czemu moderator pozwala na dublowanie wątku olejowego? Główny wątek olejowy został w sposób wyjątkowo "niedemokratyczny" zamknięty, więc już się nie dublują... Edytowane 5 Lutego 2014 przez sebachon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 ło cholera...dawno nie wgłębiałem się w forum...moja mea kupla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysztof Szczuko Opublikowano 5 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Ja sie turlam na Motul 5w30 (z tyłu jest nawet napisane, że rekomendowane dla subaru ) w 2.0 N/A MY00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi