ketivv Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 160-180km/h licznikowe średnia z całej trasy Muszyna - Wrocław - 11,5 średnia z odcinka Muszyna - Brzesko - 6,4 powiedzmy, że przy tych 160-180 km/h XV 2.0 i pali 13 l/100 km to jednak XV Diesel jest oszczędniejszy bo będzie to ok 10-11 l/100 km natomiast na odcinku gdzie 2.0i spalił 6,4 jadąc płynnie ze wspomnianymi prędkościami pewnie byłby to okolice 5-5,5 l/100km biorąc pod uwagę cenę, ryzyko "nowoczesnego diesla" i spalanie chyba XV 2.0i jest najbardziej optymalny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Taki właśnie zakupiła moja mama i nie chce z niego wysiadać Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 ALE: znajdzie auto ktore jest gabarytow XV i ma stały naped , nie dolaczany w kwocie do 100k pln. Jedynym konkurentem jest chyba skoda yeti . A skoda jak skoda jedni kochaja inni nie nawidza... z takich aut stały napęd oparty o centralny dyferencjał ma tylko Subaru XV z manualną skrzynią biegów żadne inne podobne auto we wspomnianej cenie tego nie oferuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 ALE: znajdzie auto ktore jest gabarytow XV i ma stały naped , nie dolaczany w kwocie do 100k pln. Jedynym konkurentem jest chyba skoda yeti . A skoda jak skoda jedni kochaja inni nie nawidza... z takich aut stały napęd oparty o centralny dyferencjał ma tylko Subaru XV z manualną skrzynią biegów żadne inne podobne auto we wspomnianej cenie tego nie oferuje Stały napęd z centralnym dyferencjałem to już nawet w Subaru rzadkość. Oprócz XV jeszcze tylko Forester w manualu i STI. Teoretycznie OBK diesel 6mt ale bardzo jest lansowany z CVT.Szkoda, że FHI nie zdecydowała się na pozostanie przy konserwatywnych dopracowanych rozwiązaniach. Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) Wyedytowany - pomyliłem posta. Edytowane 3 Stycznia 2016 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Szkoda, że FHI nie zdecydowała się na pozostanie przy konserwatywnych dopracowanych rozwiązaniach. glownym rynkiem FHI jest USA gdzie ludzie nie lubia manualnych skrzyn biegow. Byc moze pomysleli ze jezeli cvt bedzie lansowane w europie to tutaj ludziska tez sie przyzwyczaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) MPT + CVT jest wystarczające w szczególności do aut o tak niewielkich mocach które do tego i tak są bardzo mocno ograniczane działaniem ESP system 4x4 jakich wiele, są coraz bardziej popularne tapatalk Edytowane 3 Stycznia 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Dzisiaj spadł długo oczekiwany śnieg Mieszkam na uboczu, gdzie nie wszystkie drogi są odśnieżane i "solone". No to próbowałem trochę przypomnieć sobie, jak się jeździ Subaru zimą. Ale po krótkiej przejażdżce XV żałuję, że nie da się całkowicie odłączyć ESP. Co z tego, że wyświetla się kontrolka ESP OFF, skoro wystarczy wprowadzić auto w poślizg i próbować skontrować, a zaraz pojawia się ten dźwięk: trrrrrrrrr, trrrrr, trrr..... i zabawa zepsuta. Jakikolwiek by ten napęd S-AWD nie był czy z MT, czy z CVT, całą zabawę psuje elektronika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Psuje niestety Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 (edytowane) tez probowalem sie dzis pobawic ( sniegu we Wroclawiu wiecej niz w gorach ) i dupa blada... trrrry i trrry Edytowane 3 Stycznia 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 U mnie do ciągłego trrryyyyyytyryrrrryyy przyczyniają się także opony: Nokian WDR3 - trzecia zima i ostatnia, bo nie mam jakoś zaufania do tych opon, a ich profil się i tak kończy obecnie 6mm przy wymaganych min. 4mm. Niestety brak śniegu, kręte drogi i wyższe temperatury niż zwykle dały o sobie znać: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Akurat dobre opony Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszael Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Temat opona jest tak szeroki i tak śliski, że dywagowanie, która lepsza, może nie mieć końca. Ta sama opona może inaczej zachowywać się w dwóch różnych samochodach. Często zależy to od masy samochodu, również od tego, jak pracuje zawierzenie. Może się okazać, że ten sam bieżnik inaczej trzyma się drogi, gdy opona jest szeroka, a inaczej gdy jest wąska. Nawet styl jazdy danego kierowcy ma znaczenie. To jest tak duży zespół czynników, że naprawdę trudno tu cokolwiek porównywać. Może Geolandar nie jest optymalną oponą do XV, ale wśród użytkowników innych marek ma swoich zwolenników. Może akurat do XV nie pasuje. Warto przypomnieć to, co ktoś już wcześniej napisał o tym, że jest to opona przejściowa szosowo-terenowa. Jako taka nigdy nie będzie sprawować się na szosie, jak typowa szosówka. W terenie pewnie również wykazuje swoje niedostatki spowodowane tym, że nie jest typowo terenowa. Opona szosowo-terenowa to zawsze będzie jakiś kompromis. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Za każdym razem, kiedy przechodzę obok lub przez garaż, przyglądam się XV i na twarzy pojawia się wyraz sympatii do tego samochodu Dziś mały jubileusz: PS: co do opon. Ja nie twierdzę, że ten konkretny model opony zimowej - Nokian WR-D3 - jest zły, w końcu w porównaniu ADAC był to przodujący produkt i bardzo polecany. Niemniej jeżdżę na tych oponach już trzecią zimę i od początku podchodzę do nich z rezerwą, stąd napisałem o braku zaufania. Opony to temat rzeka, a ja porównuję tylko odnoszę to do innych opon na których jeździłem. Na kolejny sezon szukam innego produktu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 I to jest najważniejsze Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Za każdym razem, kiedy przechodzę obok lub przez garaż, przyglądam się XV i na twarzy pojawia się wyraz sympatii do tego samochodu fakt z wyglądu ładny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 I cały czas wzbudza zainteresowanie ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 https://www.facebook.com/OfftraxAdventures/photos/a.10151201346378407.475250.123793428406/10153826627578407/?type=3&theater dziewczyny które niedawno zrobiły Londyn - Mongolia -Londyn teraz znowu jakimś kolejnym XV włóczą się po europejskich Alpach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 tym razem hybrydowym XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) nie chce zakładać nowego wątku więc wtrącę tutaj dzisiaj zauważyłem, że nie działa elektryka szyby w drzwiach pasażera z przodu z poziomu panelu kierowcy działa bez zarzutu z poziomu włącznika w drzwiach pasażera, natomiast wszystkie inne szyby działają bez problemu z poziomu włącznika w drzwiach kierowcy na 100% do niedawna działało bo mam zwyczaj uchylania okien gdy auto stoi sobie w garażu i zawsze operowałem wszystkimi szybami z poziomu drzwi kierowcy trochę szkoda ale mnie XV leczy z Subaru na przyszłość Edytowane 8 Stycznia 2016 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 (edytowane) Masz pecha nie ma co Kup sobie coś z nowszego rocznika to dopiero bedą awarie Nie załamuj się Tapatalk Edytowane 8 Stycznia 2016 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Nie załamuj się bez przesady, pogodziłem się już z faktem, że to zmarnowane pieniądze, lepiej co prawda uczyć się na obcych błędach no ale cóż swoje też trzeba popełniać co ciekawe włącznik z panelu sterowania w drzwiach kierowcy w jakiś sposób komunikuje się z prawymi przednimi drzwiami gdyż w momencie pracy np. otwierania okna przyciskiem w prawych przednich drzwiach naciśniecie odwrotnej opcji na panelu kierowcy zatrzymuje szybę, natomiast okno w prawych przednich drzwiach nie reaguje na komendy przycisku sterowania z panelu w drzwiach kierowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 nie działa elektryka szyby w drzwiach pasażera z przodu z poziomu panelu kierowcy ... Grzebałeś w drzwiach (głośniki, wygłuszanie)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 nie działa elektryka szyby w drzwiach pasażera z przodu z poziomu panelu kierowcy ...Grzebałeś w drzwiach (głośniki, wygłuszanie)? Oczywiscie, że tak i to nie tylko pawych przednich Zapewpiam, że jeszcze pare dni temu wszystko działało jak nalezy. tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Ketiv jakis pechowy ten twoj XV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się