arosiak Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 A ja mam pytanko, czy mam zakładać lubryfikator do swojego forysia turbo LPG, czy to tylko bajer?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Ja nie posiadam i smiga - gaz zalozyc sie da ale musi to byc dobry pewny warsztat - gdybym wczesniej poznal JAKO - zrobilbym to od razu u Niego i nei musial teraz poprawiac - mimo ze gaz zakladalem w firmie z duzym doswiadczeniem - i to PRINSa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niejeden z nas Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Jakiego rodzaju zbiorniki na gaz montuje się w miejsce koła do Outbacków z silnikiem 3,0?? Przeglądając ofertę jednego z producentów do wyboru są następujące: - zbiorniki pod wielozawór toroidalne - zbiorniki pod wielozawór toroidalne pełne a może zbiorniki czterootworowe ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Jakiego rodzaju zbiorniki na gaz montuje się w miejsce koła do Outbacków z silnikiem 3,0?? Przeglądając ofertę jednego z producentów do wyboru są następujące:- zbiorniki pod wielozawór toroidalne - zbiorniki pod wielozawór toroidalne pełne a może zbiorniki czterootworowe ?? Ja mam w forku 50l, wchodzi 40 chyba, że pływak zagniesz i będzie wchodziło 50l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taz Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 jako :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 taz, jako poza granicami Najjaśniejszej, przynajmniej do poniedziałku. G. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
didimario1313 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 CZy to prawda ze po 40tys kilometrów jezdząc na gazie powinno sie ustawiac zawory ? Tak powiedział mi serwis ,i dodał ze jesli tego nie zrobie to silnik moze kaput Przez to mam straszny dylemat czy zakladac instalacje gazową . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 18 Grudnia 2007 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Nie. Po 30.000. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Po, czy co? =) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 No to Dyrekcja dowaliła do pieca. Ciekawe co na to nasi spece od gazu. I kto przejechał ponad 30 dychy i mu się silnik nie rozleciał ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Mi się nie rozleciał, ale ja mam hydrauliczną regulację Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Ja zdążyłem zrobić tylko 19 tyś.km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Grzegorz, nie, Dyrekcja "nie dowaliła do pieca". Zaleciła jedynie, przegląd pod kątem ustawienia zaworów co 30.000km. Uwaga o silniku kaput pochodzi z wypowiedzi didimario1313, który taką informację otrzymał w serwisie. Nie ma informacji natomiast, czy serwis w Polsce, czy SIP udziela w ogóle już gwaranacji na zagazowane silniki Subaru. Jeszcze raz - w wypowiedzi Dyrekcja, nie ma żadnej wzmianki o tym, że silnik się rozleci. Nie ma co nadinterpretowywać (Jerumku, najdłuższe polskie słowo ). Abstrahując zupełnie od spraw gwarancyjnych, to w każdym zagazowanym (a w szczególności zatrubionym) Subaru warto bacznie się przyglądać głowicom, w tym w szczególności zaworom i gniazdom zaworów. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 18 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2007 Mi się nie rozleciał, ale ja mam hydrauliczną regulację No widzisz i tu jest ból. Bo w nowszych już nie ma, więc na co wymienić jak przyjdzie pora? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 leonID, na nowszy model, przecież też się nie rozpadają. Po prostu skoro jest zalecenie kontroli to można to robić. Jestem ciekaw jak wygląda zmodyfikowana książka przeglądów takiego OBK 2.5 zagazowanego u naszych zachodnich sąsiadów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Ale co pół roku? Zupełnie jak w Poldku, tragedia. :sad: Może następny jakiś Mondziak na gnojówce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Grzegorz, nie Dyrekcja, "nie dowaliła do pieca". Zaleciła jedynie, przegląd pod kątem ustawienia zaworów co 30.000km. Uwaga o siniku kaput pochodzi z wypowiedzi didimario1313, który taką informację otrzymał w serwisie. Nie ma informacji natomiast, czy serwis w Polsce, czy SIP udziela w ogóle już gwaranacji na zagazowane silniki Subaru. Jeszcze raz - w wypowiedzi Dyrekcja, nie ma żadnej wzmianki o tym, że silnik się rozleci. Nie ma co nadinterpretowywać (Jerumku, najdłuższe polskie słowo ). Wiem, wiem wiem starszy Grzegorzu. ALE... jak to w tym starym dowcipie było . niesmak pozostał BTW: Czy są jakieś objawy tego, że należy czym prędzej udać się na regulację zaworów ?? Jakieś efekty dźwiękowe ? No i sakramenckie pytanie - ile kosztuje taka usługa w ASO/nie ASO ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 19 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2007 Grzegorz, do tego co napisałem wyżej (apropos poświęcenia szczególnej uwagi głowicom, szczególnie w zaturbionych forkach) dodałbym jeszcze, iż warto zakupić porządny gauge EGT (to jest właśnie to co "zabija" głowice przy LPG, a w każdym razie przy żle ustawionym LPG - zbyt uboga mieszanka, zbyt wysokie EGT, gaz ma wyższą od benzinen temperaturę spalania). Jednocześnie - niższą temperaturę zapłonu, stąd w starszych instalacjach dochodziło do tzw. strzału i przy plastikowych kolektorach, ich uszkadzania. A pełnia szczęścia, jeżeli chodzi o monitorowanie pracy instalacji LPG i jej wpływu na procesy zachodzące w silniku, będzie osiągnięta przy gaugesie AFR (taki, jak ma mati, mimo, że na LPG nie jeżdzi - wot kawior ), czyli proporcje w składzie mieszanki . Te dwa wskażniki zapewniają naprawdę rzetelną kontrolną pracy instalacji LPG a w przypadku "dłubniętych" zaturbionych Subarynek to chyba pozycje z serii "must have". :wink: Cieplutko Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość benito Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Witam ,posiadam Outbacka model 2007 z USA 2.5XT z turbo. Zastanawiam się nad montażem instalacji LPG ale już w dwóch warsztatach w Warszawie powiedzieli, że mogą być problemy bo: w moim OB są magistrale cyfrowe typu KAN -podobno jest czujnik w zbiorniku paliwa i jadąc na gazie nie będzie ubywać benzyny i ten czujnik będzie powodował wyrzucenie błędu engine chec. W moim OB "chek engine" rozłącza tempomat,kontrolę trakcji i coś tam jeszcze. Czy wiecie co można z tym problemem zrobić? Proszę o telefon do Jako lub innej osoby kompetentnej w tej materii /nie ujmując innym osobom/ ale już troszkę tu poczytałem. Z góry wielkie dzięki i życzę wszystkim zdrowych i pogodnych Świąt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 benito, poszło PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmus Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Czy ktoś mógłby mi polecić warsztat w Gdańsku lub okolicach gdzie mógłbym zagazować mojego Subaru Legacy Outback 2004 (AUT)? Jaką instalację (markę) polecacie. Pozdrawiam Tomasz P.S. Jeśli nie znacie w Gdańsku to w jakim mieście ma warsztat Jako? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Jeśli nie znacie w Gdańsku to w jakim mieście ma warsztat Jako? W Warszawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Jeśli nie znacie w Gdańsku to w jakim mieście ma warsztat Jako? W Warszawie. Ul. Codzienna na Targówku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotres Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Drogi Panie Jako prosilbym o odpowiedz na drugiego maila (pytalem o zakup GTka, montaz gazowni, a teraz chce sie dowiedziec jaki jest koszt montaztu dobrego gazu do imprezy GT). Wyslalem maila kilka dni temu ... pozdrawiam Piotrek W. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 piotres, cena około 4500 zł. u Jako. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się