Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

ale wiesz u Ciebie i buda większa i cięższa ,i pojemność 2.5,dodatkowo automat.

Nie udało się zejśc poniżej 15l :?: a jak jeździsz :?: jak najdelikatniej czy coś tam deptasz :?: :D

No ja delikatnie raczej nie potrafię jeździć.. :twisted: Ale wczoraj to mój wóz przeszedł już samego siebie. Na autostradzie - 150-180km/h i wyszło prawie 17:/ No ale jak to już zostało powiedziane - w końcu to tylko 8,5l PB, a moze nawet 8,47l:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś zna jakiegoś gazownika, który chciałby sprzedać mi graty do instalacji z homologacją lub tylko to drugie?

 

Proszę o info na PW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(A)rturo, mapa to jedno, ale zanim zrobi się mapę, trzeba założyć dobrą instalację, i powinien to zrobić ktoś, to to umie zrobić w subaru z turbiną - 2 głowice, nie obok siebie, duże moce - a więc najlepiej ktoś, kto już to kiedyś robił - polecam forumowicza jako, jego nr telefonu znajdziesz na forum w jego podpisie - wystarczy poszukać jego wypowiedzi, choćby w tym wątku. Również jego należy pytać o ceny, myślę, że niestety najtaniej nie jest, ale za jakość (reduktor, wtryskiwacze, wiedza i doświadczenie) się płaci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moje doświadczenia są złe. powracające CEL. fakt, że instalacji nie montował jako :cry:

raz jednak stroił mi instalację i widać było doświadczenie i szeroką wiedzę.

 

nowy właściciel, który kupił ode mnie auto po remoncie nie długo jeździł na LPG.

odłączył instalację i b. sobie chwali :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

może nie do końca post powinien być w tym wątku, ale zapytam - znacie kogoś z okolic Elbląga ogarniajacego subaru (nie musi być lpg); być może wybiorę się po autko do tego miasta i ewentualnie chciałbym zweryfikować stan techniczny przez kogoś poleconego;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj zmieniłem wtryski. Magiki wywalone a założono Hana. Autko odzyskało moc i równiuteńkie wolne obroty. :)

Wcześniej wypadały zapłony, mulił się - w ogóle porażka.

 

ile ci Magici wytrzymaly ?

Moje juz przeszlo 80kkm maja :wink: Podobno sa dosc trwale ale wolne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy padł po ok. 8kkm, drugi po 20 a trzeci po 35kkm. Dałem spokój, choć gazownik zapewniał, że to była jakaś kiepska seria z końca ubiegłego roku, bo w innych autach miał to samo. Inny gazownik też to potwierdził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy padł po ok. 8kkm, drugi po 20 a trzeci po 35kkm. Dałem spokój, choć gazownik zapewniał, że to była jakaś kiepska seria z końca ubiegłego roku, bo w innych autach miał to samo. Inny gazownik też to potwierdził.

 

Tez to slyszalem u mojegp gazownika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam posiadam legacy z 1991roku 1.8 na jedno punktowym wtrysku chce do niego zalozyc sam LPG poniewasz duzo pali bezyny. mozliwosci pojechania do punktu gdzie zakladaja gaz nie ma poniewaz samochod został przerobiony do jazdy po terenie i nie ma mozliwosci poruszania sie po drodze. moj problem dotyczy elektryki. mie wiem w ktore kable sie podpiac aby po przelaczeniu na gaz wylanczac wtrysk i pompe paliwowa. instalacja LPG jest uzywana wyciagnieta z poloneza z silnikiem na jedno punkcie. pomocy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polonez na jednopunkcie ale gaz I gen czyli sruba czy II czyli krokowiec sterowany po lambdzie i TPS? Jak na śrubę to za dużo tego podłączania nie ma. Dodatkowo musisz mieć mikser pasujący do silnika, od poloneza nie podejdzie bo to pewnie mikser-podkladka pod wtrysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompy paliwowej się nie rozłącza. Od wtryskiwacza musisz zrobić bypass na masie. Musisz jeszcze podłączyć przewód do czujnika położenia przepustnicy i od lambdy o ile to II generacja LPG .

Aby coś więcej pomóc to musiałbyś podać więcej szczegółów dot. samej instalacji z poldona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy mozna przerobic ta instalacje na regulacje śruba?

można, po prostu zamiast krokowca i kompa dajesz srube, Do wlaczania instalacji mozesz wykozystac "komputerek" stag 2w, który włącza instalacje LPG po obrotach silnika i do tego jednoczesnie podpiac odciecie wtrysku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę to forumowiczów oblatanych w temacie lpg. Jestem na etapie zakupu samochodu i w imprezie która mnie interesuje (rok '02, silnik 2.0 n/a) zamontowano instalacje fimy Landi Renzo, 2 listwy wtryskowe. Robiłem jazdę testową samochodem i wszystko było ok- zero falowania obrotów, zamulony chyba nie jest (a może jest? nie znam się :D ). Kwestia tylko tego, że sprzedający uprzedził, że czasem na gazie włącza się komunikat check engine. Ale co ciekawe - jak mówił- tylko jak gaz w zbiorniku ma się ku końcowi. I na benzynie problem nie występuje.

Na samochód wydam sporo kasy, czeka mnie też wymiana rozrządu, klocków itp... i chciałbym wiedzieć, czy taki komunikat związany z lpg wróży jakieś poważne problemy. Czeka mnie przed zakupem wizyta w aso subaru w Łodzi, ale oni nie pomogą w kwestii lpg. Mielibyście może jakieś propozycje co to może być? Walnięty wtryskiwacz? Coś innego? Nie chciałbym wpakować się w wymarzony samochód i musieć go postawić na podjeździe, bo przeliczyłem się z kosztami. Będę wdzięczny za każdą sugestie co to może być.

pozdrawiam

avic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...