Skocz do zawartości

LPG w Subaru


Azrael

Rekomendowane odpowiedzi

[

Witam.Od kilku dni gaz od Jako.Tyle że coś cyka na gazie a na benzynie nie.Było już późno i mam wrócić po ok 2 tyś na regulacje.Jako sugerował że może przepływka coś nawala.Jestem laik ale czemu na benzynie ok? Słyszalne na wolnych obrotach.

 

Wszysto pomieszałeś, cykanie to jedno, a przepływka drugie.

Jedno z drugim nie ma żadnego związku.

Cykanie czyli dźwięk wtryskiwaczy, który przenosi się do wnętrza jakimś cudem, bo hana raczej ciche są.

Przepływka, ponieważ korekory paliwowe przekraczają 20% na benzynie, auto ma 200tys km przejechane, ale nie mówię że na pewno, jest dużo różnych innych możliwych przyczyn.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[
Witam.Od kilku dni gaz od Jako.Tyle że coś cyka na gazie a na benzynie nie.Było już późno i mam wrócić po ok 2 tyś na regulacje.Jako sugerował że może przepływka coś nawala.Jestem laik ale czemu na benzynie ok? Słyszalne na wolnych obrotach.

 

Wszysto pomieszałeś' date=' cykanie to jedno, a przepływka drugie.

Jedno z drugim nie ma żadnego związku.

Cykanie czyli dźwięk wtryskiwaczy, który przenosi się do wnętrza jakimś cudem, bo hana raczej ciche są.

Przepływka, ponieważ korekory paliwowe przekraczają 20% na benzynie, auto ma 200tys km przejechane, ale nie mówię że na pewno, jest dużo różnych innych możliwych przyczyn.

 

Pozdrawiam,[/quote]

 

 

 

hhehhehe

a ja sie juz zastanawialem czy ty Robercie zaczynasz sie juz starzec ?? :P

pozdrawiam :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[
Witam.Od kilku dni gaz od Jako.Tyle że coś cyka na gazie a na benzynie nie.Było już późno i mam wrócić po ok 2 tyś na regulacje.Jako sugerował że może przepływka coś nawala.Jestem laik ale czemu na benzynie ok? Słyszalne na wolnych obrotach.

 

Wszysto pomieszałeś' date=' cykanie to jedno, a przepływka drugie.

Jedno z drugim nie ma żadnego związku.

Cykanie czyli dźwięk wtryskiwaczy, który przenosi się do wnętrza jakimś cudem, bo hana raczej ciche są.

Przepływka, ponieważ korekory paliwowe przekraczają 20% na benzynie, auto ma 200tys km przejechane, ale nie mówię że na pewno, jest dużo różnych innych możliwych przyczyn.

 

Pozdrawiam,[/quote]

 

 

 

 

hhehhehe

a ja sie juz zastanawialem czy ty Robercie zaczynasz sie juz starzec ?? :P

pozdrawiam :D

 

Czasu coraz mniej żeby na forum się wypowiadać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy występowanie błędu P0011: "A" Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance (Bank 1) może być jakkolwiek związane z tym, że samochód posiada instalację LPG (Legacy 2.0 NA, 2006). Dodatkowo wydaje mi się, że błąd występuje tylko gdy tankuję LPG na stacjach Lotosu (możliwe, że to tylko zbieg okoliczności). Czy występowanie tego błędu może mieć jakiś związek z jakością paliwa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłuchajcie jak jest z gazem w przypadku silnika H6?

wiem, że 2l, czy 2,5 NA gazownie znoszą b dobrze a jak H6?

 

 

Z paru postów gdzieś wcześniej wynikało raczej, że sprawa raczej z tych nieopłacalnych.

H6 nie bardzo sie nadaje na LPG, choćby ze względu na koszt regulacji zaworów, który jest znacznie wyższy niż przy H4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posłuchajcie jak jest z gazem w przypadku silnika H6?

wiem, że 2l, czy 2,5 NA gazownie znoszą b dobrze a jak H6?

 

 

Z paru postów gdzieś wcześniej wynikało raczej, że sprawa raczej z tych nieopłacalnych.

H6 nie bardzo sie nadaje na LPG, choćby ze względu na koszt regulacji zaworów, który jest znacznie wyższy niż przy H4.

 

Jak przeglądam ogłoszenia i widzę wypasione H6 z manualem 6 biegowym to mi się rozumowanie wyłącza....

 

będzie 2.0 lub 2.5 i koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakich kosztach regulacji zaworów piszecie? Bo w 2.0 165 KM też trzeba chyba wyjmować do tego silnik... Jeszcze tego nie robiłem, ale poprzedni właściciel pokazywał mi fakturę na 1300 zł (i to nie było w ASO).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja zaworów w moim Forku 2.0 DOHC wyszła ok. 900 zet i ponoć miałem dużo szczęścia, bo zazwyczaj jest dwie, trzy stówki więcej...

Jeżeli dla 4-rech garków 1000 zet to norma, to dla 6-ciu wychodzi 1500....

Po dwóch regulacjach 6 -tki w 4-ce masz jedną gratis.

Ale to wszystko bajka o DOHC, a można mieć przecież SOHC tyle że nie 6-cio garkowym motorze...

Ale za regulację 2.5 SOHC dasz najwyżej połowę tego co ja za 2.0 DOHC

ITD

ITP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądam forum od kilku h ( niestety nie znalazlem tego co chcialem ). Prośba o info.

Posiadam Forestera 2001 turbo automat oraz Legacy 3.0 z 2005 i chciałbym je zagazować.

- jaką instalację montować ( z jakim kosztem trzeba się liczyć )

- czy jesteście w stanie polecić jakiś warsztat w 3mieście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj tam nie znalazłeś.

 

H6 nie bardzo sie nadaje na LPG, choćby ze względu na koszt regulacji zaworów, który jest znacznie wyższy niż przy H4.

 

4800 u Jako...

 

ad. 2 Ze znanych mi instalacji LPG najlepiej (tj. najefektywniej i najbezpieczniej) spisują się instalacje BIGAS (włoska firma z wieloletnimi tradycjami) ,

ad. 3 Niestety, koszt dobrej (patrz wyżej) instalacji, tj. części, montaż i skonfigurowanie, to wydatek ok. 5 tys. PLN. Tu się jednak nie opłaca oszczędzać, lepiej raz wydać więcej i mieć spokój na lata, niż zaoszczędzić i mieć cały czas ból zęba z powodu permanentnych problemów ,

ad. 4 użytkownik jako, telefon który onegdaj podawał pro publico bono +48 692 325 541.

 

Grzegorz

 

 

A o tym, że w 3mieście nikt Ci nic nie poleci, to już Ci pisałem na PW :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzieś mi sie cos odbiło, że owszem, gaz do subaru musi zakładać ktoś kto jest w temacie, ale jak wygląda sprawa z silnikiem bez turbo? (97 rok 115km)? bo nie wiem czy dobrze gdzieś czytałem , że to już nie jest tak skomplikowane i wystarczy, że robi to kroś kto ogołnie ma dobrą renome i umie zakladać gaz do aut. no i czy nie lepiej samemu kupić instalacje i pojechać do zamontowania(nie wiem czy i ile się oszczędzi)?. No bo dać za impreze 3360zł i drugie tyle albo troche więcej za instalacje to z lekka boli :D pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dać za impreze 3360zł i drugie tyle albo troche więcej za instalacje to z lekka boli

Za dość dobrą sekwencję w wolnymssaku dasz 2600 z montażem w ogarniającym warsztacie. Subaru, nawet wolnossące, ma swoje wymagania dotyczące montażu, ale wolnossaka powinien ogarnąć każdy dobry zakład montujący LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś jest w stanie to rozszyfrować ?

 

[ http://img232.imageshack.us/img232/3637/mix084.jpg ]

 

 

System wydaje się tworem na bazie kapitału firmy farmaceutycznej Teleflex przy udziale kilku producentów komponentów instalacji lpg min Holenderskich firm AG i Koltec.

Na zdjęciu są numery Homologacji; E4 uzyskane w Holandii, E20 zrobione w Polsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no niby nic ale jaki luksus w zime czysty wlew...odkąd mam taki nie chce nigdzie indziej:D hmm...a tam się zmieści pod klapka? bo jeżeli dobrze kojarze to miejsca za duzo nie ma...

 

-- Śr kwi 27, 2011 10:34 pm --

 

no niby nic ale jaki luksus w zime czysty wlew...odkąd mam taki nie chce nigdzie indziej:D hmm...a tam się zmieści pod klapka? bo jeżeli dobrze kojarze to miejsca za duzo nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...