ASAHI Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Ja mam spalanie ustawione bardzo ładnie, na 42 litrach gazu zrobię 360 km. Butle mam chyba 50 litrów. Przy jeździe na total emeryt zero gazu i szaleństw zrobiłem 412 km. Ale tylko raz :-) tak się nie da jechać :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 [ Witam.Od kilku dni gaz od Jako.Tyle że coś cyka na gazie a na benzynie nie.Było już późno i mam wrócić po ok 2 tyś na regulacje.Jako sugerował że może przepływka coś nawala.Jestem laik ale czemu na benzynie ok? Słyszalne na wolnych obrotach. Wszysto pomieszałeś, cykanie to jedno, a przepływka drugie. Jedno z drugim nie ma żadnego związku. Cykanie czyli dźwięk wtryskiwaczy, który przenosi się do wnętrza jakimś cudem, bo hana raczej ciche są. Przepływka, ponieważ korekory paliwowe przekraczają 20% na benzynie, auto ma 200tys km przejechane, ale nie mówię że na pewno, jest dużo różnych innych możliwych przyczyn. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zoowty Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 [Witam.Od kilku dni gaz od Jako.Tyle że coś cyka na gazie a na benzynie nie.Było już późno i mam wrócić po ok 2 tyś na regulacje.Jako sugerował że może przepływka coś nawala.Jestem laik ale czemu na benzynie ok? Słyszalne na wolnych obrotach. Wszysto pomieszałeś' date=' cykanie to jedno, a przepływka drugie. Jedno z drugim nie ma żadnego związku. Cykanie czyli dźwięk wtryskiwaczy, który przenosi się do wnętrza jakimś cudem, bo hana raczej ciche są. Przepływka, ponieważ korekory paliwowe przekraczają 20% na benzynie, auto ma 200tys km przejechane, ale nie mówię że na pewno, jest dużo różnych innych możliwych przyczyn. Pozdrawiam,[/quote] hhehhehe a ja sie juz zastanawialem czy ty Robercie zaczynasz sie juz starzec ?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 11 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2011 [Witam.Od kilku dni gaz od Jako.Tyle że coś cyka na gazie a na benzynie nie.Było już późno i mam wrócić po ok 2 tyś na regulacje.Jako sugerował że może przepływka coś nawala.Jestem laik ale czemu na benzynie ok? Słyszalne na wolnych obrotach. Wszysto pomieszałeś' date=' cykanie to jedno, a przepływka drugie. Jedno z drugim nie ma żadnego związku. Cykanie czyli dźwięk wtryskiwaczy, który przenosi się do wnętrza jakimś cudem, bo hana raczej ciche są. Przepływka, ponieważ korekory paliwowe przekraczają 20% na benzynie, auto ma 200tys km przejechane, ale nie mówię że na pewno, jest dużo różnych innych możliwych przyczyn. Pozdrawiam,[/quote] hhehhehe a ja sie juz zastanawialem czy ty Robercie zaczynasz sie juz starzec ?? pozdrawiam Czasu coraz mniej żeby na forum się wypowiadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefanekmac Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Fakt,mówiłeś o tym.Przepraszam za babola.Ale chodzi jak dawniej.Leciałem nocą i było pusto to się rozwijał naprawdę dobrze... pozdrawiam i życzę czasu na wszelki relaks... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 witam. prosze o rade czy spalanie 14 litrow lpg podczas jazdy po za miastem i troche w miescie jest norma czy tez moj forester 1999r 2.0 125km pali za duzo? chyba norma, tyle mi palił legac 2l Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qóba Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Czy ktoś z Was może polecić porządny zakład instalacji LPG w województwie pomorskim? Pacjent to Forester 2.0 N/A, 220 tys. km. przebiegu Zastanawiamy się nad tym co raz bardziej :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Zastanawiamy się nad tym co raz bardziej :roll: Nie ma się co zastanawiać, trzeba działać Potem człowiek sobie w brodę pluje, dlaczego tak późno to zrobił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkowalczuk Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Czy występowanie błędu P0011: "A" Camshaft Position - Timing Over-Advanced or System Performance (Bank 1) może być jakkolwiek związane z tym, że samochód posiada instalację LPG (Legacy 2.0 NA, 2006). Dodatkowo wydaje mi się, że błąd występuje tylko gdy tankuję LPG na stacjach Lotosu (możliwe, że to tylko zbieg okoliczności). Czy występowanie tego błędu może mieć jakiś związek z jakością paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Witam Posłuchajcie jak jest z gazem w przypadku silnika H6? wiem, że 2l, czy 2,5 NA gazownie znoszą b dobrze a jak H6? nosze się z zamiarem kupienia legaca a i korci mnie taka 240 konna h6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Posłuchajcie jak jest z gazem w przypadku silnika H6?wiem, że 2l, czy 2,5 NA gazownie znoszą b dobrze a jak H6? Z paru postów gdzieś wcześniej wynikało raczej, że sprawa raczej z tych nieopłacalnych. H6 nie bardzo sie nadaje na LPG, choćby ze względu na koszt regulacji zaworów, który jest znacznie wyższy niż przy H4. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Posłuchajcie jak jest z gazem w przypadku silnika H6?wiem, że 2l, czy 2,5 NA gazownie znoszą b dobrze a jak H6? Z paru postów gdzieś wcześniej wynikało raczej, że sprawa raczej z tych nieopłacalnych. H6 nie bardzo sie nadaje na LPG, choćby ze względu na koszt regulacji zaworów, który jest znacznie wyższy niż przy H4. Jak przeglądam ogłoszenia i widzę wypasione H6 z manualem 6 biegowym to mi się rozumowanie wyłącza.... będzie 2.0 lub 2.5 i koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkowalczuk Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 O jakich kosztach regulacji zaworów piszecie? Bo w 2.0 165 KM też trzeba chyba wyjmować do tego silnik... Jeszcze tego nie robiłem, ale poprzedni właściciel pokazywał mi fakturę na 1300 zł (i to nie było w ASO). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 I tym sposobem 2.5 N/A sohc, rządzi. Zawory na śrubki, silnik doskonały do gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuhen Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Regulacja zaworów w moim Forku 2.0 DOHC wyszła ok. 900 zet i ponoć miałem dużo szczęścia, bo zazwyczaj jest dwie, trzy stówki więcej... Jeżeli dla 4-rech garków 1000 zet to norma, to dla 6-ciu wychodzi 1500.... Po dwóch regulacjach 6 -tki w 4-ce masz jedną gratis. Ale to wszystko bajka o DOHC, a można mieć przecież SOHC tyle że nie 6-cio garkowym motorze... Ale za regulację 2.5 SOHC dasz najwyżej połowę tego co ja za 2.0 DOHC ITD ITP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Przeglądam forum od kilku h ( niestety nie znalazlem tego co chcialem ). Prośba o info. Posiadam Forestera 2001 turbo automat oraz Legacy 3.0 z 2005 i chciałbym je zagazować. - jaką instalację montować ( z jakim kosztem trzeba się liczyć ) - czy jesteście w stanie polecić jakiś warsztat w 3mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Oj tam nie znalazłeś. H6 nie bardzo sie nadaje na LPG, choćby ze względu na koszt regulacji zaworów, który jest znacznie wyższy niż przy H4. 4800 u Jako... ad. 2 Ze znanych mi instalacji LPG najlepiej (tj. najefektywniej i najbezpieczniej) spisują się instalacje BIGAS (włoska firma z wieloletnimi tradycjami) , ad. 3 Niestety, koszt dobrej (patrz wyżej) instalacji, tj. części, montaż i skonfigurowanie, to wydatek ok. 5 tys. PLN. Tu się jednak nie opłaca oszczędzać, lepiej raz wydać więcej i mieć spokój na lata, niż zaoszczędzić i mieć cały czas ból zęba z powodu permanentnych problemów , ad. 4 użytkownik jako, telefon który onegdaj podawał pro publico bono +48 692 325 541. Grzegorz A o tym, że w 3mieście nikt Ci nic nie poleci, to już Ci pisałem na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 THX wciąż liczę, że jest ktoś godnyn polecenia w 3miescie Co do H6 to post ten czytalem ( czy jest ktos taki kto się szarpnal zagazowac taki silnik ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Czy ktoś jest w stanie to rozszyfrować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 gdzieś mi sie cos odbiło, że owszem, gaz do subaru musi zakładać ktoś kto jest w temacie, ale jak wygląda sprawa z silnikiem bez turbo? (97 rok 115km)? bo nie wiem czy dobrze gdzieś czytałem , że to już nie jest tak skomplikowane i wystarczy, że robi to kroś kto ogołnie ma dobrą renome i umie zakladać gaz do aut. no i czy nie lepiej samemu kupić instalacje i pojechać do zamontowania(nie wiem czy i ile się oszczędzi)?. No bo dać za impreze 3360zł i drugie tyle albo troche więcej za instalacje to z lekka boli pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 dać za impreze 3360zł i drugie tyle albo troche więcej za instalacje to z lekka boli Za dość dobrą sekwencję w wolnymssaku dasz 2600 z montażem w ogarniającym warsztacie. Subaru, nawet wolnossące, ma swoje wymagania dotyczące montażu, ale wolnossaka powinien ogarnąć każdy dobry zakład montujący LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Czy ktoś jest w stanie to rozszyfrować ? [ http://img232.imageshack.us/img232/3637/mix084.jpg ] System wydaje się tworem na bazie kapitału firmy farmaceutycznej Teleflex przy udziale kilku producentów komponentów instalacji lpg min Holenderskich firm AG i Koltec. Na zdjęciu są numery Homologacji; E4 uzyskane w Holandii, E20 zrobione w Polsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Qba dzięki za odpowiedź No to dobrze bo do takich...no może ciut mniejszych cen instalacji się przyzwyczaiłem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 simonnt, w tej cenie uwzględniono już wlew pod klapką benzyny :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 no niby nic ale jaki luksus w zime czysty wlew...odkąd mam taki nie chce nigdzie indziej:D hmm...a tam się zmieści pod klapka? bo jeżeli dobrze kojarze to miejsca za duzo nie ma... -- Śr kwi 27, 2011 10:34 pm -- no niby nic ale jaki luksus w zime czysty wlew...odkąd mam taki nie chce nigdzie indziej:D hmm...a tam się zmieści pod klapka? bo jeżeli dobrze kojarze to miejsca za duzo nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się