Wiatrak Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Możecie coś polecić? Jeżdżę już kilka lat cały rok na zimówkach, pora na zmianę bo się już kończą. ŻADNEJ różnicy w prowadzeniu nie zauważyłem jak osobno na letnich i zimowych. Teraz przymierzę się do wielosezonowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Ciekawe podejście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 ŻADNEJ różnicy w prowadzeniu nie zauważyłem jak osobno na letnich i zimowych. Trudno ,żebyś widział skoro: Jeżdżę już kilka lat cały rok na zimówkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Jeszcze jakieś 4 mm bieżnika zostało... Możecie coś polecić? Pełno tego na rynku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yapco Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Osobiście polecam goodyera 4seasons. Nie wiem tylko czy będzie rozmiar dla forka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 (edytowane) Rozmiary są. Co o tych sądzicie? http://www.nokaut.pl...5-r16-91-h.html http://www.nokaut.pl/opony-caloroczne/goodyear-vector-4seasons-205-60-r16-92-h.html Edytowane 22 Listopada 2013 przez Wiatrak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Kolego jak przejeździłeś jedno lato na zimówkach to choć by i 8mm zostało bieżnika to się na zimę już nie nadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abbaman Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Kolego jak przejeździłeś jedno lato na zimówkach to choć by i 8mm zostało bieżnika to się na zimę już nie nadają. Dokładnie, guma Panie, guma... tu jest psina pogrzebana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Jeżdżę na nienadających się do jeżdżenia oponach? :-) Jak ja jeszcze żyję? :-) Panowie, podajcie choć jedno źródło przeprowadzonych badań... Bzdury. Zimówka latem tylko szybciej się ściera, ot i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Bzdury. Zimówka latem tylko szybciej się ściera, ot i tyle. Nie tylko tyle,ale sporo więcej rzeczy się z nią dzieje. Ale każdemu według jego potrzeb i wymagań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 oho... jest wątek z potencjałem. Idę po kawę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Napisałem, że zimowka po jeździe w lecie już się nie nadaje żeby znowu jeździć na niej w zimie. Jeżeli Tobie nie przeszkadza, że masz dłuższą drogę hamowania w lecie, auto gorzej się prowadzi, opona się notorycznie przegrzewa, to oczywiście Twoja sprawa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Chcesz powiedzieć, że latem przegrzałem oponę się "zważyła" i tylko nadaje się do śmieci? Jezuuuuuu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 to też i nie zażyła tylko stwardniała a wiesz o co chodzi z twardością w zime Ale głownie chodzi mi o lamele które starłeś i zaokrągliłeś na asfalcie, nie ma co wgryzać się w śnieg, tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Uwaga! Jak ktoś zmienił letnie na zimówki po pierwszych przymrozkach to letnie nadają się na śmietnik :-) Odwrócony tok rozumowania co do powyższego :-) to też i nie zażyła tylko stwardniała a wiesz o co chodzi z twardością w zime Ale głownie chodzi mi o lamele które starłeś i zaokrągliłeś na asfalcie, nie ma co wgryzać się w śnieg, tyle. Ale te lamele czy jak to się zowie, zetrą się na pięknej styczniowej, słonecznej suchej drodze... Nic do tego lato nie ma.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 wielokrotnie o tym było mówione/pisane (nie tylko my i nie tylko tutaj na forum), że lepszym i tańszym rozwiązaniem są 2 kpl opon, (letnie na lato i zimówki na zimę). Opona wielosezonowa jest też droższa niż letnia/zimowa, szybciej się zużywa niż 2kpl lato+zima, jest średnia latem i średnia zimą .... i przy 2 zestawach częściej kontrolujesz ciśnienie i wyważasz koła .... ale jak Ci to nie przeszkadza - Twój wybór. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Ja Ci Wiatrak życzę bezpiecznej i bezwypadkowej jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Uwaga! Jak ktoś zmienił letnie na zimówki po pierwszych przymrozkach to letnie nadają się na śmietnik :-) Odwrócony tok rozumowania co do powyższego :-) to też i nie zażyła tylko stwardniała a wiesz o co chodzi z twardością w zime Ale głownie chodzi mi o lamele które starłeś i zaokrągliłeś na asfalcie, nie ma co wgryzać się w śnieg, tyle. Ale te lamele czy jak to się zowie, zetrą się na pięknej styczniowej, słonecznej suchej drodze... Nic do tego lato nie ma.... W styczniu rzadko asfalt nagrzewa się do 50 stopni, więc zimówka jest mniej podatna na ścieranie, aczkolwiek po części masz rację, że najzdrowiej dla opony zimowej byłoby cały czas toczyć się po śniegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 (edytowane) wielokrotnie o tym było mówione/pisane (nie tylko my i nie tylko tutaj na forum), że lepszym i tańszym rozwiązaniem są 2 kpl opon, (letnie na lato i zimówki na zimę). Opona wielosezonowa jest też droższa niż letnia/zimowa, szybciej się zużywa niż 2kpl lato+zima, jest średnia latem i średnia zimą .... i przy 2 zestawach częściej kontrolujesz ciśnienie i wyważasz koła .... ale jak Ci to nie przeszkadza - Twój wybór. Jeszcze nigdy nie musiałam się pozbyć opon bo były wytarte, a zawsze bo już miały w okolicach 10 lat. Wiec taka wielosezonówka akurat na tyle powinna starczyć... Więc na pewno nie jest taniej. Edytowane 22 Listopada 2013 przez Wiatrak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 miały w okolicach 10 lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Ja Ci Wiatrak życzę bezpiecznej i bezwypadkowej jazdy Dzięki, wzajemnie :-) Rzadko łamię przepisy > 120% więc i rzadko hamuję :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehu Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Sprawdź nośność, która potrzebujesz w forku, bo te 91 z linku to tak chyba trochę mało... P.S. Vectory miałem, były ok zimą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abbaman Opublikowano 22 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 oho... jest wątek z potencjałem. Idę po kawę Mnie przerósł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 A kto z Was, ręka do góry, wywarza koła założone już w samochodzie? Wywarzanie odkręconego koła to pic na wodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się