Skocz do zawartości

Jakie opony wielosezonowe do Forka?


Wiatrak

Rekomendowane odpowiedzi

Możecie coś polecić? Jeżdżę już kilka lat cały rok na zimówkach, pora na zmianę bo się już kończą. ŻADNEJ różnicy w prowadzeniu nie zauważyłem jak osobno na letnich i zimowych. Teraz przymierzę się do wielosezonowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga! Jak ktoś zmienił letnie na zimówki po pierwszych przymrozkach to letnie nadają się na śmietnik :-) Odwrócony tok rozumowania co do powyższego :-)

 

to też i nie zażyła tylko stwardniała a wiesz o co chodzi z twardością w zime ;) Ale głownie chodzi mi o lamele które starłeś i zaokrągliłeś na asfalcie, nie ma co wgryzać się w śnieg, tyle.

Ale te lamele czy jak to się zowie, zetrą się na pięknej styczniowej, słonecznej suchej drodze... Nic do tego lato nie ma....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielokrotnie o tym było mówione/pisane (nie tylko my i nie tylko tutaj na forum), że lepszym i tańszym rozwiązaniem są 2 kpl opon, (letnie na lato i zimówki na zimę). Opona wielosezonowa jest też droższa niż letnia/zimowa, szybciej się zużywa niż 2kpl lato+zima, jest średnia latem i średnia zimą .... i przy 2 zestawach częściej kontrolujesz ciśnienie i wyważasz koła .... ale jak Ci to nie przeszkadza - Twój wybór.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uwaga! Jak ktoś zmienił letnie na zimówki po pierwszych przymrozkach to letnie nadają się na śmietnik :-) Odwrócony tok rozumowania co do powyższego :-)

 

to też i nie zażyła tylko stwardniała a wiesz o co chodzi z twardością w zime ;) Ale głownie chodzi mi o lamele które starłeś i zaokrągliłeś na asfalcie, nie ma co wgryzać się w śnieg, tyle.

Ale te lamele czy jak to się zowie, zetrą się na pięknej styczniowej, słonecznej suchej drodze... Nic do tego lato nie ma....

 

W styczniu rzadko asfalt nagrzewa się do 50 stopni, więc zimówka jest mniej podatna na ścieranie, aczkolwiek po części masz rację, że najzdrowiej dla opony zimowej byłoby cały czas toczyć się po śniegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wielokrotnie o tym było mówione/pisane (nie tylko my i nie tylko tutaj na forum), że lepszym i tańszym rozwiązaniem są 2 kpl opon, (letnie na lato i zimówki na zimę). Opona wielosezonowa jest też droższa niż letnia/zimowa, szybciej się zużywa niż 2kpl lato+zima, jest średnia latem i średnia zimą .... i przy 2 zestawach częściej kontrolujesz ciśnienie i wyważasz koła .... ale jak Ci to nie przeszkadza - Twój wybór.

Jeszcze nigdy nie musiałam się pozbyć opon bo były wytarte, a zawsze bo już miały w okolicach 10 lat. Wiec taka wielosezonówka akurat na tyle powinna starczyć... Więc na pewno nie jest taniej. Edytowane przez Wiatrak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...