Skocz do zawartości

Remap czy "świnia" :?:


Aniolek

Rekomendowane odpowiedzi

U mnie nie jak został sprowadzony samochód to juz był po jakimś remapie. Tak stwierdził Kornecki po tym jak się nim przejechał. Żadnego MBC nie znalazłem, elektronicznego kontrolera też nie mam, więc podejżewam że info powinno być zaszyte gdzieś w ECU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Dokładnie teraz jest strojone pewne GT z Bydgoszczy na SMT6 i narazie jest 1,5bara i bedzie wiecej,na chwile obecna jest mały problem z chwilowym przeładowaniem,ale ma byc docelowoo w piku 1,6 i do konca obrotow 1,5bara.Zobaczymy jak to sie skonczy dam znac,jesli bedzie smochod latał jak trzeba pewnie taz załoze SMT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalozyc smt to nie rpblem lecz osobe ktora to dobrze wystroi znlesc nie jest latwo podobno sporo osob juz stroi smt .. ja byłem w kreatorze i powiedzieli ze smt bedzie u mnie działało wiec chcą mnie naciagnac czy co wrescie? dziwne troche to ale osoba ktora powiedziała ze smt bedzie działało u mnie to nie jest obca osoba... wiec dziwne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalozyc smt to nie problem lecz osobe ktora to dobrze wystroi znlesc nie jest latwo podobno sporo osob juz stroi smt .. ja byłem w kreatorze i powiedzieli ze smt bedzie u mnie działało wiec chcą mnie naciagnac czy co wrescie? dziwne troche to ale osoba ktora powiedziała ze smt bedzie działało u mnie to nie jest obca osoba... wiec dziwne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie masz wymienioną zwężke w przewodzie od wastegate'u.

Mati to jak będe na spocie to spojżysz czy tak jest, bo ja nie wiem gdzie mam tego szukać.

Masz zmienioną kryze.

Co do temp. EGT, ważne jest gdzie masz zamontowany czujnik- czy w uppipe czy za turbo.

Czy jest kryza... tego nie wiem....

EGT mam jakies 3-4 cm od wyjścia z 4 cylindra, więc można powiedzieć z najcieplejszego miejsca które najczęściej ulega awarii

 

Wykres prawie serii u mnie wygląda tak, pomiar był robiony na 3 biegu do odcięcia, na początku kwietnia. Co ciekawe na 1,2,3 biegu wskazania na wskaźniku doładowania mam ~1bar, natomiast na 4,5 ~1,15 bara, jak wkońcu uda mi się zrobić wydech i natrysk to pojadę na remap do ecuteka. Teraz to bez sensu.

wykres.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwężka o której mowi Mati nazywa się kryzą. Znajduje się wewnątrz tego wezyka o którym wspomniał Mati. Jak ją zlokalizować, albo na owym wezyku jest zgrubienie, albo zacząć powoli ściskać palcami ten wezyk. Kiedy napotkasz na coś twardszego- jak pestka to będzie to. Pełny sukces :D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G.Kossakowski, zapytaj sie swojego znajomego co ma zamiar zrobic z opuznieniem wystepujacym przy przejsciu z closed loop do open loop (moment kiedy komputer do sterowania paliwem przechodzi z odczytow sondy lambda do odczytow z przeplywomierza). W zmodyfikowanych samochodach, w niektorych sytuacjach, takie opoznienie moze trwac nawet i 2 sekundy. Wtedy silnik pracuje z uboga mieszanka (w okolicach lambda) i przy maksymalnym cisnieniu doladowania, co jest bardzo zla kombinacja. Jesli nie bedzie wiedzial co to jest, to uciekaj z tamtad najdalej jak sie tylko da.

Ty potrzebujesz osoby, ktora umie stroic samochody Subaru a nie piggibacki SMT.

Jak kolega bedzie wiedzial o co chodzi, to mu powiedz zeby zapoznal sie z oprogramowaniem ze strony http://www.openecu.org/ i niech nauczy sie jego obslugi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli pozamiatane ogolnie no to trzeba sprzedac smt i sprobowac czegos innego... ale ta sama osoba stroiła prosiaqowi jeszcze jak miał subaru i było dobrze.... ale z tego co wiem to z smt jest podobno problem ze doladowanie idzie wraz z obrotami ktos mi cos takiego tlumaczył ale nie do konca niestety juz pamietam..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już koniecznie upierasz się przy śwince, to proponuję :mrgreen:

 

A tak na poważnie, to ja bym SMT odpuścił, bo nic dobrego o nim nie słyszałem. Jeżeli koniecznie świnka to jednak Unichip. A najlepiej remap. Ja mam kolejne juz auto po remapie i jestem mega zadowolony.

 

W WRX sensowne doładowanie na seryjnej turbinie, seryjnych gratach i prawidłowym zestrojeniu to 1.20-1.30 bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest mit, że remap jest 3 razy droższy.

 

To może podasz jakieś namiary na osobę która robi to taniej,tak sie składa ze nie długo chcę zrobic pare konkretnych modów wiec bez zmiany oprogramowania sie nie obejdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

smt6 nowe ze strjojeniem oferowano mi za 1200 pln

 

 

Pytanie to to stroi jak stroi itp.

 

 

Strojenie strojeniu nie równe. Np. w tym roku w zimie przeszła przez wawę fala nie odpalających dłubanych SUbaraków (i nie tylko Subaraków), po prostu rzuciły palenie i już, i co z tego że mają 270KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg www mapteku remap gt 99 to 3660 pln

 

Ale netto jest już 3000, a nie każdemu jest potrzebna faktura. A te 3000 to tez jest do małych negocjacji

 

smt6 nowe ze strjojeniem oferowano mi za 1200 pln

 

 

A na ile wyceniasz swój święty spokój?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A na ile wyceniasz swój święty spokój

No wlasnie to chyba jest bezcenne.

Co komu po powiedzmy 320KM dostepnych pare razy w roku a reszta jazdy to same problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...