Skocz do zawartości

Remap czy "świnia" :?:


Aniolek

Rekomendowane odpowiedzi

No właśnie czesto słyszy sie ktoś był na remapie w pewnej renomowanej firmie.... niepowiem , sam jezdziłem STI po remapie i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony,samochod jechał poprawnie w kazym zakresie obrotow ale co ze przysłowionymi świnkami typu SMT6-7 ktos z was przeczwiczył ten temat czy tez zna kogos kto miał to na pokladzie swojego Subaru?

 

O samym SMT wiem juz troszke wiec o wadach nie ma co wspaminać,także tego nie piszcie że remap jest lepszy od świni bo to także jest oczywiste.Porosze tylko o żeczowe wypowiedzi.

 

ps.ostatnio na forach taka moda że w kazdym temacie pisze sie o wszystkim,jestem zmeczony i nie chce mi sie czytac o dupie maryni wiec wybaczcie mi moja oziębłość :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 85
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

SMT, z jakiegos tam powodu nie dziala z turbodoladowanymi Subaru, szczegolnie tymi nowszymi. Nadaje sie natomiast do wolnossacych.

Do modeli z turbo, sa juz dostepne darmowe narzedzia do remapu i nie trzeba placic za licencje. Trzeba tylko znalezc osobe, ktora umie stroic samochody Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SMT, z jakiegos tam powodu nie dziala z turbodoladowanymi Subaru

 

dziala, kiedys nie mozna bylo ogarnac zaplonu, ale po probach i testach wszystko ladnie dziala.Mozna przy tej okazji zrobic konwersje z MAF na MAP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SMT, z jakiegos tam powodu nie dziala z turbodoladowanymi Subaru, szczegolnie tymi nowszymi. Nadaje sie natomiast do wolnossacych.

Do modeli z turbo, sa juz dostepne darmowe narzedzia do remapu i nie trzeba placic za licencje. Trzeba tylko znalezc osobe, ktora umie stroic samochody Subaru.

 

Jesli masz mozliwość podania mi do tej osoby kontakt na priv to bardzo prosze,bede wdzieczny :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście że SMT do aut takich jak Subaru czy evo nie nadaję się , a dlatego że nie ogarnia wszystkich parametrów potrzebnych do prawidłowego wystroienia auta, co nie znaczy że takie nie jeżdżą ale to ich świadoma decyzja.Tylko remaping fabrycznego ecu , w polszy najpolularniejszy(dla subaru) Ecutec a jesli dalej chcemy iść to tylko stand-alone.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G.Kossakowski, prosiaq juz nie ma subaru

 

:D

co nie zmienia faktu ze jego ex SI jezdzila na SMT i nadal jezdzi z tego co wiem.

 

smt6 lub 7 ma kontroler doladowania ?

 

nie ma, trzeba dokupic jakiegos AVCR-a podobnie jak do Unichipa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie doladowanie, z seryjnej turbiny gtka 99 jest bezpieczne dla motoru ?

Z tego co wiem to max 1.2 bara jest maksymalnie co może wytrymac seryjny GT, mój jeździ na 1.1 bara i z tego co rozmawiałem z chłopakami z Tomaracing jak jeździli i sprawdzami mi AFR to powiedzieli że doładowanie można podnieść jeszcze o 1 jednostkę i powinno być to bezpieczne.

no i jeszcze afr egt jakie powinny byc ?

Po uruchomieniu silnika zimnego temperatura spalin jest w okolicach 520-600 st. C.

Jak temperatura wody osiągnie normalną temperaturę pracy (około 90st) na wolnych obrotach jest około 470-500st C.

Podczas normalnej jazdy bez ostrego przyśpieszania egt jest 650 do 700st C.

Natomiast podczas ostrego przyśpieszania jest około 750-820st C.

AFR przy ostrym przyśpieszaniu jest na poziomie 11,2-11,4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...