Aniolek Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 No właśnie czesto słyszy sie ktoś był na remapie w pewnej renomowanej firmie.... niepowiem , sam jezdziłem STI po remapie i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony,samochod jechał poprawnie w kazym zakresie obrotow ale co ze przysłowionymi świnkami typu SMT6-7 ktos z was przeczwiczył ten temat czy tez zna kogos kto miał to na pokladzie swojego Subaru? O samym SMT wiem juz troszke wiec o wadach nie ma co wspaminać,także tego nie piszcie że remap jest lepszy od świni bo to także jest oczywiste.Porosze tylko o żeczowe wypowiedzi. ps.ostatnio na forach taka moda że w kazdym temacie pisze sie o wszystkim,jestem zmeczony i nie chce mi sie czytac o dupie maryni wiec wybaczcie mi moja oziębłość :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 SMT, z jakiegos tam powodu nie dziala z turbodoladowanymi Subaru, szczegolnie tymi nowszymi. Nadaje sie natomiast do wolnossacych. Do modeli z turbo, sa juz dostepne darmowe narzedzia do remapu i nie trzeba placic za licencje. Trzeba tylko znalezc osobe, ktora umie stroic samochody Subaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 SMT, z jakiegos tam powodu nie dziala z turbodoladowanymi Subaru dziala, kiedys nie mozna bylo ogarnac zaplonu, ale po probach i testach wszystko ladnie dziala.Mozna przy tej okazji zrobic konwersje z MAF na MAP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 W nowych nie dziala, ma to zwiazek z przechodzeniem ze sterowania closed loop na open loop. Podobnie jest z innymi swinkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 smt6 lub 7 ma kontroler doladowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aniolek Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 SMT, z jakiegos tam powodu nie dziala z turbodoladowanymi Subaru, szczegolnie tymi nowszymi. Nadaje sie natomiast do wolnossacych.Do modeli z turbo, sa juz dostepne darmowe narzedzia do remapu i nie trzeba placic za licencje. Trzeba tylko znalezc osobe, ktora umie stroic samochody Subaru. Jesli masz mozliwość podania mi do tej osoby kontakt na priv to bardzo prosze,bede wdzieczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Moge podac nawet tutaj, tylko nie wiem czy bedzie Ci sie chcialo jechac az tak daleko Dla przykladu jeden z bardzo wielu tematow mowiacych co jest nie tak ze swinkami. http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1022099 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekg Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Oczywiście że SMT do aut takich jak Subaru czy evo nie nadaję się , a dlatego że nie ogarnia wszystkich parametrów potrzebnych do prawidłowego wystroienia auta, co nie znaczy że takie nie jeżdżą ale to ich świadoma decyzja.Tylko remaping fabrycznego ecu , w polszy najpolularniejszy(dla subaru) Ecutec a jesli dalej chcemy iść to tylko stand-alone. Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Albo http://www.openecu.org/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
G.Kossakowski Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 z tego co wiem prosiaq ma wystrojone subaru smt i jakos jezdzi wiec nie rozumiem czemu ma nie działac jezeli ludzie jezdza... ja dowiadywałem sie i podobno da sie wystroic sam bede czyms takim stroił smt juz mam tylko jeszcze strojenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Pare postow wyzej dałem linka, gdzie masz wyjasnione dlaczego nie bedzie dzialac, lacznie z obrazkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 G.Kossakowski, prosiaq juz nie ma subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Prosiaq has evolved Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 G.Kossakowski, prosiaq juz nie ma subaru co nie zmienia faktu ze jego ex SI jezdzila na SMT i nadal jezdzi z tego co wiem. smt6 lub 7 ma kontroler doladowania ? nie ma, trzeba dokupic jakiegos AVCR-a podobnie jak do Unichipa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Dawne subaru prosiaqa nie jezdzi na smt. A do unichipa nie trzeba dokupowac AVCR tylko dodatkowy modul unichipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 a ile kosztuje avcr i kto to w polsc sprzedaje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Maniek z MTS, teraz z Czoper'a miał mojego używanego AVC-R'a, może jeszcze ma. Jak byś chciał nowy, to z Anglii wychodzi ok. 2k pln. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 czyli kupujac zalozmy avcra i do tego piggybacka wychodzi podobnie lub drozej od remapu w ecutecu - wiec jak dla mnie bez sensu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Dokładnie. IMHO do średnio zmodyfikowanej Imprezy Ecutek jest najlepszym rozwiązaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Dokładnie. IMHO do średnio zmodyfikowanej Imprezy Ecutek jest najlepszym rozwiązaniem. trzeba dodac ze Reamp dotyczy Imprez od 99r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 a rozwiazanie typu piggyback + mbc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 komancz, racja. Zapomniałem o tym. Adam., można, ale np. Unichip ma dodatkowy moduł to kontroli boost. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 a jakie doladowanie, z seryjnej turbiny gtka 99 jest bezpieczne dla motoru ? na jakie wartosci powinno byc ustawione a ktorych sie wystrzegac ? no i jeszcze afr egt jakie powinny byc ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek_WAWA Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 a jakie doladowanie, z seryjnej turbiny gtka 99 jest bezpieczne dla motoru ? Z tego co wiem to max 1.2 bara jest maksymalnie co może wytrymac seryjny GT, mój jeździ na 1.1 bara i z tego co rozmawiałem z chłopakami z Tomaracing jak jeździli i sprawdzami mi AFR to powiedzieli że doładowanie można podnieść jeszcze o 1 jednostkę i powinno być to bezpieczne. no i jeszcze afr egt jakie powinny byc ? Po uruchomieniu silnika zimnego temperatura spalin jest w okolicach 520-600 st. C. Jak temperatura wody osiągnie normalną temperaturę pracy (około 90st) na wolnych obrotach jest około 470-500st C. Podczas normalnej jazdy bez ostrego przyśpieszania egt jest 650 do 700st C. Natomiast podczas ostrego przyśpieszania jest około 750-820st C. AFR przy ostrym przyśpieszaniu jest na poziomie 11,2-11,4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 4 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2006 Krzysiek, masz mbc czy elektroniczny kontroler doladowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi