Skocz do zawartości

JP

Nowy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Bydgoszcz

Osiągnięcia JP

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Luzik , teorie ewolucji tez ostatnio obalono . :)
  2. U mnie w WRX nawet przy 1.3 nie było problemu z przepływką. W STi na większym turbo i doładowaniu 1.6 bara przepływka rzeczywiście jest wymaxowana. Natomiast prostym sposobem na usunięcie tego problemu jest zastosowanie dolotu o większej średnicy, np. big maf perrina i oczywiście zestrojenie tego na nowo. Wiec wszystko sie zgadza , najwyrazniej przeplywka u Aniolka jest uszkodzona , poniewasz auto przed jakimkolwiek strojeniem czy tez podlaczenieniem SMT bylo przelewne ponad wszystkie normy . Dolot o wiekszej srednicy , oczywiscie masz 100% racje to dobry i sprawdzony sposob , ale w przypadku tej konkretnej przeplywki to jestem za jak najszybszym pozbyciem sie jej , bo nie ma gwarancji czy jej wada nie bedzie postepowac z czasem. Pozdrawiam Jacek
  3. Przy doładowaniu 1.2 Bara od 6100 obr/min przeplywka osiaga maxymalna wartosc , nie wiem czy w tym modelu one tak maja , czy poprostu z ta akurat jest cos nie tak. Zdecydowanie MAP+MAT sie tu sprawdzi a i dolocik bedzie odrobinke bardziej przepustowy. Nie ma zadnego problemu z OL i CL ... - podłaczenie to juz tylko kwestia fantazji podlaczajacego , mozna to zrobic na kilka sposobow , ja trzymam sie sprwdzonego. pozdrawiam
  4. Panowie , to ja zakladalem i stroilem auto Aniolka , moge Was uspokoic ze wszystko dziala poprawnie i nic nie bedzie sie z czasem przestawiac. Oczywiscie nie liczcie na taki efekt z przepisowym i zalecanym schematem podlacznia swinki.Sprzet i sygnaly zostaly dopasowane i zmodyfikowane , podlaczenia rowniez sa bardzo ciekawe. Mysle ze osoby ktore naprawiaja sterowniki nie tylko do SUBARU wiedza o czym mowie.Kolejnym etapem Aniolkowego SUBARU bedzie wywalenie przeplywki , zdecydowanie nie nadaje sie przy dalszych modywfikacjach.Podobnie wyglada z wtryskiwaczami , wyleca przy najblizszej okazji . Pozdrawiam JACEK
  5. JP

    Remap czy "świnia" :?:

    Oczywiscie ze tak , przy takim doladowaniu to juz loteria. Liczymy sie z ewentualna awaria , kuty zestaw czeka w gotowości , ale natą chwile jezdzi bardzo fajnie , wszystkie patametry są wzorcowo stabilne. Auto na takim doładowaniu przejechalo juz ok 1000km w cylku mieszanym miasto/trasa.Teraz wiedzac ze SMT6 w zupelnosci nadaje sie do tego auta wiemy ze mozna zainwestowac w kute zabawki . Bez koniecznosci zmiany sterownika .
  6. JP

    Remap czy "świnia" :?:

    Ani ani ... to jest zwykle GT
  7. JP

    Remap czy "świnia" :?:

    Nie , nie ... ja jeszcze subaru nie posiadam , ale dąże do tego dzielnie :) . Wykresu nie posiadam . Auto bylo strojone ma podstawie monitorowania 5 parametrow z duzym marginesem bezpieczenstwa dla silnika . Oczywiscie korekty temperaturowe , bez tego ani rusz ! Doladowanie na 3 tys 1Bar , przy 3.6 tys i juz do samego konca 1.65 Bara. To oczywiscie na 2 mapie tj. wyscigowej . Normalna miejska 1.4 Bara , mapa 1 jaki i mapa 2 posiada dynamicznie kontrolowane doladowanie. Pozdawiam
  8. JP

    Remap czy "świnia" :?:

    ... mojego znaczy Audi czy pytasz o SI bo to drugie nie jest moje tylko klijenta.
  9. JP

    Remap czy "świnia" :?:

    Był ktoś może wczoraj na zawodach w Pruszczu ? Subaru Impreza z Bydgoszczy przygotowana przez Yakuzę , na SMT zdobylo 2-gie miejsce w swojej klasie . Nawet dała rade z Evo9 340 PS . Fakt że nad elektronika siedzialem prawie tydzień , ale bylo warto . Tak wiec śmialo można powiedziec ze SMT spokojnie sie nadaje do modyfikacji SI . Teraz będą kolejne spore zmiany w mechanice auta i mamy nadzieje na kolejne 50-70 PS
  10. JP

    Remap czy "świnia" :?:

    ehhh gdyby to byl vag to wiadomo ze tryb awaryjny jak jest w subaru to nie mam pojecia
  11. JP

    Remap czy "świnia" :?:

    Pewnie ze moge , SMT6 - strojenie zgodnie z instrukcja + mod. na MAP sensor , MAF wywalony . Poszukuje pinologii sterownika poniewaz brzydal odcina mi paliwo przy 1.5-1.6 Bara.Ale mysle ze to chwilowa bolączka ... pozdr
  12. JP

    Remap czy "świnia" :?:

    Witam wszystkich , jestem tu na forum pierwszy raz i bardzo mi milo poznac tylu użytkowników subaru. Zdaje sie ze chodzilo tu o mnie Czy któryś z szanownych forumowiczów dysponuje lista pinout sterownika Imprezy GT 97/98 rok ? Modul ma oznaczenie AD200 . Byłbym baaardzo wdzięczny.... ps na chwile obecna auto jest wystrojone na stałe 1.4 bara i po raz pierwszy w życiu podczas startu tym samochodem straciłem na kilka sekund swiadomość!! Moje A4 1.8T (Q) ma 3.87s do 96km/h ale czegoś takiego jeszcze nigdy nie odczułem jak przyspieszenie w tym subaru! Wlasnie dlatego postanowilem jak najpredzej zmienic auto na subarke.Aha czas mojego audi był mierzony na Gtechu Pro przy stalym doladowaniu 1.8 Bara , chwilowe równe 2 Bary. Pozdrawiam i z góry dzieki za liste pinów sterownika AD200
×
×
  • Dodaj nową pozycję...