Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

dziwna ta dyskusja o wnętrzu bo mam wrażenie że część z nas po prostu nie widziała auta (Ketivv ?)

dorzucę więc swoje 3 grosze:

kiedy jakiś czas temu zobaczyłem fotki wnętrza bałem się że będą zbliżone do XV

z całym szacunkiem do tego auta ale jak kiedyś zobaczyłem je w salonie to wnętrze było mizerne  - i nie chodzi tu tylko jakość materiałow ale również design ogólnie pojęty.

Generalnie bida - jak na auto za 100tys - nieporozumienie, byś może wersja była jakaś prosta lub średnia. To było zaraz po premierze XV więc jakiś czas temu.

To był podstawowy powód dla którego czekałem na Levorga na żywo - bałem się że będzie kiepsko albo na tym samym poziomie.

Levorg mnie zaskoczył - w wersji gts-sport jest super - materiały są ok, skóra z przeszyciami super, są oczywiście jakieś wpadki - jak plastik na drzwiach poniżej górnego pasa - sprawia wrażenie jakieś tanizny ale to mały szczegół przy całym wnętrzu. nawet moja żona zauważyła że "jest postęp" w stosunku do naszego legacy.

Wersja gts-comfort też jest całkiem ok - skóra na boczkach drzwi, przy skrzyni, na daszku pozostaje. znika tapicerka na fotelach. Ale jest ok. Tyle że fotele w wersji sport są lepsze a skóra praktyczniejsza - więc ja brałem tylko pod uwagę wersję gts-sport. Być może wersja na zamówienie jest zbliżona do aktualnego xv - pewnie dzisiejszy xv jest lepiej wykonczony.

Gdzieś znalazłem info że w MY2016 XV będą pomarańczowe przeszycia - więc ida w dobrą stronę

Ja brałem pod uwagę jako punkt odniesienia mazde 6 w wersji skypassion /max wersja skóra itp/ - tam jest super - mówię o wersji po lifcie - Przy tym wnętrzu subaru levorg nie musi się wstydzić.

Inny klimat ale wrażenie jakości podobne. Polecam zobaczyć Levorga na żywo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ketiv Twój XV ma się nijak do obecnego ,który rzeczywiście ma środek przeszczepiony z levorga.
 

 

zgadzam się, tylko:

 

- wracając do drzwi ich budowa wciąż jest taka sama (różnią się tylko detale w samym plastikowym boczku drzwiowym)

- nie wiemy jak dużo i co zmieniło się "pod deską rozdzielczą" bo na zewnątrz to co widać to detale

 

moim zdaniem pod względem budowy wnętrza Levorg, Impreza tym samym i XV są niemalże takie same, to co je odróżnia to drobne zmiany stylizacyjne

na zewnątrz

 

Levorg drzwi tylne po zdjęciu plastiku

 

photo_2.jpg

wypisz wymaluj XV

 

Levorg wymiana głośnika w desce rozdzielczej

photo_3.jpg

 

zdjęcia pochodzą z http://basis1989.cocolog-nifty.com/blog/2014/09/post-0f61.html

 

Levorg deska rozdzielcza od spodu po demontażu schowka 

DSCq08875.jpg

znowu się powtórzę jak w XV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie nie rozumiem waszego uniesienia na opinie ketiva. Wczoraj bylem ogladalem to cudo w salonie ( oczywiscie wszystko porownywalem ze swoim XV ) i owszem jest lepiej jezeli chodzi design ale dalej kokpit ten sam co w forku/xv tylko inna listwa inna kierownica, tunel srodkowy inny niz wyzej wymienionych autach ale tez pelny plastiku , galka zmiany zmiegow inna jakby bardziej elegancka, fotele inne fajnie trzymaja, drzwi o innym designu ale tez plastikowe... Takze nie wiem czym wy sie tak zachwycacie... owszem jest lepiej ale nadal nie tak jak byc powinno. Wnetrze XV przy tym z Levorga jest po prostu smutne ale pare materialowych wstawek nie zrobi z Levorga Mercedesa. IMO wnetrza są zblizone

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

z całym szacunkiem do tego auta ale jak kiedyś zobaczyłem je w salonie to wnętrze było mizerne  - i nie chodzi tu tylko jakość materiałow ale również design ogólnie pojęty
 

 

design w Levorgu jest jakiś dramatycznie inny jak w XV czy Imprezie  ?


Levorg wymiana głośników w drzwiach przednich 

 

0e749f03-s.jpg

 

 

tapicerka drzwi Impreza vs. Levorg "niebieska nić"

6abdb3bd-s.jpg4591bab3-s.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Imprezy nie widziałem, nie ma w UE i tym samym w Polsce.

 

 

Panowie nie rozumiem waszego uniesienia na opinie ketiva. Wczoraj bylem ogladalem to cudo w salonie ( oczywiscie wszystko porownywalem ze swoim XV ) i owszem jest lepiej jezeli chodzi design ale dalej kokpit ten sam co w forku/xv tylko inna listwa inna kierownica, tunel srodkowy inny niz wyzej wymienionych autach ale tez pelny plastiku , galka zmiany zmiegow inna jakby bardziej elegancka, fotele inne fajnie trzymaja, drzwi o innym designu ale tez plastikowe... Takze nie wiem czym wy sie tak zachwycacie... owszem jest lepiej ale nadal nie tak jak byc powinno. Wnetrze XV przy tym z Levorga jest po prostu smutne ale pare materialowych wstawek nie zrobi z Levorga Mercedesa. IMO wnetrza są zblizone

 

Dlatego ktoś inny kupi Mercedesa ale też można się srogo rozczarować, zwłaszcza w wersji podstawowej. Wiem, oglądałem.

 

W epoce unifikacji - mistrz świata to VAG - nic dziwnego, że spotykamy te same elementy w innych modelach ale, na miłość boską, bez jaj nie rozkładajmy wszystkiego na atomy jak to robi Ketivv bo zaraz usłyszymy, że Levorg jest ze stali tak samo jak Subaru Leon więc wieje średniowieczem ;) Troszkę zdrowego rozsądku i trzeźwości w spojrzeniu na produkt w kontekście całego rynku.

 

Dostaliśmy bardzo dobry produkt, w bardzo rozsądnej cenie będącym dużym krokiem w odświeżaniu marki Subaru w Europie.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czego się spodziewaliście ? LV to Impreza kombi, a XV to Impreza HB z podniesionym zawiasem.


 

 

1. Levorg jest istotnie mniejszy od Legacy V generacji. Natomiast jest bardziej przestronny od Legacy IV generacji ( i wcześniejszych ) . Oto wymiary dla porównania ( Legacy IV kombi / Levorg ) Długość 4720 / 4690 ( - 30 ) Szerokość 1730 / 1780 ( + 50 ) Wysokość 1470 / 1490 ( + 20 ) Długość kabiny 1840 / 2005 Szerokość kabiny 1445 / 1490 Wysokość kabiny 1190 /1205

 

Czy mógłbym prosić o porównanie rozstawu osi i poj. bagażnika ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Ketivv nie chodzi o design w sensie projektu - bo jak sam widzisz na fotkach to to samo, lub prawie to samo. Różnica jest w materiałach, jakości i ich zestawieniu - a to jest zasadnicza różnica. Powiem szczerze że jestem zaskoczony ile designerzy subaru wyciągnęli z tego zachowawczego projektu wnętrza imprezy/xv/forestera.

Edytowane przez piotrr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leon po prostu panowie wpadli w zachwyt dotyczacy wnetrza levorga, a tak naprawde rozni sie on tylko paroma blyskotkami i kolorowymi wstawkami od tego z forka czy xv. Plastik dalej jest taki sam jak tych modelach z lat 2014-2015 tylko ladnie "nawoskowany" dla klientow

Edytowane przez Karas
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leon po prostu panowie wpadli w zachwyt dotyczacy wnetrza levorga, a tak naprawde rozni sie on tylko paroma blyskotkami i kolorowymi wstawkami od tego z forka czy xv. Plastik dalej jest taki sam jak tych modelach z lat 2014-2015 tylko ladnie "nawoskowany" dla klientow

 

Są te same elementy ale zdecydowanie lepiej prezentują się w Levorgu będąc lepiej wykonanymi, lepiej spasowanymi i z dołożonymi błyskotkami. Stąd ten zachwyt, że tak niewiele trzeba żeby auto wyglądało świeżo i lepiej.

 

Imprezy nie widziałem, nie ma w UE i tym samym w Polsce

UE nie konczy sie na PL ;)

Impreza jest dostepna w Burundi np.

 

 

 

Ok faktycznie, ale mówimy o rynku polskim. Niestety tu nie mamy tyle szczęścia do wyboru modeli Subaru i bawić się w malkontentów.

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Są te same elementy ale zdecydowanie lepiej prezentują się w Levorgu będąc lepiej wykonanymi, lepiej spasowanymi i z dołożonymi błyskotkami. Stąd ten zachwyt, że tak niewiele trzeba żeby auto wyglądało świeżo i lepiej.

lepiej sie prezentuja to prawda. Co do spasowania hmm -  spróbujcie  poruszac daszkiem nad komputerkiem pokladowym - jak wam nie zaskrzypi to stawiam piwo:)

Czego ja sie spodziewalem po levorgu? spodziewalem sie ze plastiki beda  miekkie , przyjemne w dotyku a jest dalej to co bylo + pare blyskotek+kolorowe wstawki. Wiadomo Levorg to nie OBK ( w ktorym tez siedziaelm i to jest dopiero porzadnie wykonane auto) ale spodziewalem sie wiecej. Mimo to uwazam ze jest dobrze , auto prezentuje sie wysmienicie i podobno fajnie jezdzi. No i cena za wersje GT - dobra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że ją nie mowie o tym co jest na zewnątrz tylko "pod spodem"

 

Dlaczego kobiety się maluja, bo meżczyźni są wzrokowcami, tylko że nawet pomalowana, odwalona zołza to dalej zołza, wnętrze to samo.

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

leon po prostu panowie wpadli w zachwyt dotyczacy wnetrza levorga, a tak naprawde rozni sie on tylko paroma blyskotkami i kolorowymi wstawkami od tego z forka czy xv. Plastik dalej jest taki sam jak tych modelach z lat 2014-2015 tylko ladnie "nawoskowany" dla klientow

 

A Ty widziałeś?

Tylko że ją nie mowie o tym co jest na zewnątrz tylko "pod spodem"

 

Dlaczego kobiety się maluja, bo meżczyźni są wzrokowcami, tylko że nawet pomalowana, odwalona zołza to dalej zołza, wnętrze to samo.

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

 

To tak jakby powiedzieć,że nie ważne co jesz, bo i tak gówno z tego będzie.Taka filozofia.

Edytowane przez stach1111
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do deski - owszem projekt jak w XV czy Forku, ale właśnie te drobne zmiany, ta skórka ekologiczna z niebieskimi przeszyciami tu i tam zamiast kolejnej połaci plastiku, znacznie lepsze fotele czy wreszcie fajna, mięsista kierownica - to i kilka innych dodatków tworzą nowy, lepszy odbiór całości. Zyczylbym sobie takich zmian w moim FXT.

 

Jak ktoś spodziewał się za 130 000 zł jakości z Audi to się rozczaruje. Proponuję tylko skonfigurować sobie A4 avant quattro z automatyczną skrzynią i śmiało podać tu ile wyszło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To tak jakby powiedzieć,że nie ważne co jesz, bo i tak gówno z tego będzie.Taka filozofia.
 

 

w zależności od tego co zjesz to gówno będzie lepsze lub gorsze  ;)

 

nie wszytko co ładnie wygląda jest zdrowe, co więcej często im ładniej zapakowane tym gorsze w środku 

 

wyśmiewanie się z "plastików Skody" vs. Subaru jest wg. mnie nietrafione oba auta prezentują ten sam poziom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To tak jakby powiedzieć,że nie ważne co jesz, bo i tak gówno z tego będzie.Taka filozofia.
 

 

w zależności od tego co zjesz to gówno będzie lepsze lub gorsze  ;)

 

nie wszytko co ładnie wygląda jest zdrowe, co więcej często im ładniej zapakowane tym gorsze w środku 

 

wyśmiewanie się z "plastików Skody" vs. Subaru jest wg. mnie nietrafione oba auta prezentują ten sam poziom

 

 

Ketiv,ja Cię proszę ,idź, zobacz i potem skomentuj :P

 

Doceniam Skody i często tutaj staję w ich obronie,ale wnętrze Levorga to inna liga.To trzeba zobaczyć i poczuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Ty widziałeś?

siedzialem w srodku, macalem, dotykalem ale nie jechalem. Uwierz mi gdybym nie widzial to nie bralbym udzialu w tym watku. A ze mam porownanie do XV ktorego prawie codziennie dosiadam to pisze jak jest tzn wnetrze jest zrobiono z tych samych podzespolow co obecny forek i xv z tym ze ma kolorowe wstawki+ blyskotki sportowe fotele kierownice i stacje multimedialna. Jakosc plastikow czy spasowanie  takie  samo jak w pozostalych modelach( oprocz OBK) Mozna spokojnie porownywac do nowej oktavi :) Zeby nie bylo auto mi sie bardzo spodobalo ale po prostu nie moge zgodzic sie z niektorymi wpisami panow ze stron poprzednich o bajecznie wykonczonym wnetrzu czy super jakosci. Owszem wnetrze wyglada lepiej m.in przez dodanie kolorowych wstawek ale dalej jest to to samo co w forku czy xv. Stach a moze to ty nie siedziales w nowym forku /xv ze nie masz porownania b347679eab962dcb.jpg

eef5c7424c980047.jpg

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levorg podłoga w trakcie wygłuszania

 

20141113_551445.jpg

 

dokładnie to samo co w XV, ta sama fabryczna mata w okolicy skrzyni biegów, ta sama wypraska na ścianie grodziowej

 

Levorg bagażnik przygotowany do wygłuszenia

20141113_551447.jpg

widać jak został przedłużony po zarysie wnęki na koło zapasowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...