skala07 Opublikowano 2 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2015 wiskoza wymieniona stuki ustały a szuranie to wina klocków wymiana na nowe pomogła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Kupowałeś nową wiskozę? Jaki to jest +/- koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nurek Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2015 Dołączam się do prośby o orientacyjny koszt całej zabawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skala07 Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2015 Wiskoza regenerowana we Wrocławiu puki co przejechane 2000 km jest ok. gwarancja 1 rok bez limitu km myślę że warto. Koszt to około 600 zł. Wymieniłem ją sam. Mogą być jeszcze do wymiany łożyska do wiskozy ok 65 zł i na wałek dwa stożkowe ok 200 zł sztuka. Łożyska należy wyregulować powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nurek Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Dzięki skala, czyli ogólnie nie ma tragedii, bałem się ze to może być wyzszy koszt. U mnie póki co się nie zanosi, ale tak pytałem z ciekawości, pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredzik20 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Witam wszystkich. Temat dawno nie ruszany ale może ktoś jeszcze czyta. Kupiłem Legacy (jak się okazało po dłuższej trasie) z upaloną wiskozą. Wiskozę zregenerowałem sam. od tej pory mam przejechane 10000km. Działa tak jak orginał. na filmiku, który sam nagrywałem auto jest bez wału. więc teoretyczne jeżeli wiskoza nie sklei to auto powinno stać a zachowuje się tak jak widać. Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy z wiskozą to piszcie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Witam wszystkich. Temat dawno nie ruszany ale może ktoś jeszcze czyta. Kupiłem Legacy (jak się okazało po dłuższej trasie) z upaloną wiskozą. Wiskozę zregenerowałem sam. od tej pory mam przejechane 10000km. Działa tak jak orginał. na filmiku, który sam nagrywałem auto jest bez wału. więc teoretyczne jeżeli wiskoza nie sklei to auto powinno stać a zachowuje się tak jak widać. Jeżeli ktoś potrzebuje pomocy z wiskozą to piszcie. Chcesz powiedzieć, że auto rusza bez założonego wału i to jest na coś dowód (na co?). W 4WD to raczej nic dziwnego. Gdybyś w w jakimś RWD odpiął wał i ruszył to bym się zdziwił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 U mnie na razie ok, ale co? Płytki stare dałeś i zalałeś olejem/ Co toza olej i ile go dałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 6 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2015 (edytowane) ? Płytki stare dałeś i zalałeś olejem/ Co toza olej i ile go dałeś? Na "Kresce" jest ciekawy wątek na temat regeneracji wiskozy. Edytowane 6 Kwietnia 2015 przez tedimy99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredzik20 Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Płytki jeżeli są nie uszkodzone to nie wymagają wymiany. Ważne są "druciki" które są dystansami między płytkami. Co do pytania gdzie wlałem olej to pytanie jest z całym szacunkiem dla autora troszeczkę nie na miejscu. Temat jest o regeneracji wiskozy więc wiadomo, że olej wlałem do koła zapasowego . To że auto jeździ to dowód na to że wiskoza blokuje centralny mechanizm różnicowy. Jak wiadomo w mojej subarynie znajduje się centralny mechanizm różnicowy, który przekazuje napęd jak każdy różnicowy tam gdzie ma lżej. I tu do pracy zaprzęgana jest wiskoza, która przy różnicy obrotów między że tak powiem wałem przednim i tylnym blokuje je do kupy. Oczywiście w pewnym stopniu gdyż robi to na oleju. A jaki to dokładnie olej to troszeczkę za dużo pracy mnie kosztowało dojście do tego żebym od razu tak zdradził na pierwszej randce. A co do tego że w 4WD to nic dziwnego to zależy od rozwiązania. Teoretyczni prawie każdy jedzie (o ile wszystko jest ok). Audi 80 Quattro miałem, testowałem i nie jeździło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 ? Płytki stare dałeś i zalałeś olejem/ Co toza olej i ile go dałeś? Na "Kresce" jest ciekawy wątek na temat regeneracji wiskozy. Wyślij mi link na PW, bo jakoś nie mogę namierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2015 Wykonanie iście aptekarskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredzik20 Opublikowano 3 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2015 (edytowane) WOJO dla rozwiania twoich wątpliwości odgrzebałem stary filmik który nagrałem jak miałem Audi 80 Quatro. Teoretycznie TORSEN jest sprawniejszym rozwiązaniem (a przynajmniej mniej awaryjnym od wiskozy). Na filmiku jest ta sama sytuacja co z Subaru. Wał na tył jest zdjęty i próbuje ruszyć z miejsca. A jak znajdę to wrzucę filmik z naprawy mojej wiskozy. Edytowane 3 Maja 2015 przez Fredzik20 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredzik20 Opublikowano 13 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2015 Przyjaciele, pokusiłem się o sprawdzenie razem ze szwagrem subaryny na rolkach. Legacy szwagra (te srebrne) jest na oryginalnej wiskozie. Oba auta są z tego samego roku, mają takie same silniki i skrzynie biegów. Gdyby ktoś z okolicy chciał sprawdzić swoje napędy to zapraszam. A oto efekt mojego testu: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredzik20 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Po teście na rolkach rozebraliśmy wiskoze szwagra. Okazało się że pękł jeden oring i olej wyciekł do skrzyni. Tutaj macie efekt naprawy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 30 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 Po teście na rolkach rozebraliśmy wiskoze szwagra. Okazało się że pękł jeden oring i olej wyciekł do skrzyni. Tutaj macie efekt naprawy: Teraz widać ładnie działającą wiskozę. Wątek kwalifikuje się na edukacyjny - jak sprawdzić wiskozę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredzik20 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 Jak by coś to zapraszam na roleczki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Skąd jesteś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WOJO Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Jak by coś to zapraszam na roleczki. Może bliżej wiosny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredzik20 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Jestem z Niedrzwicy Dużej. To jest w połowie drogi między Lublinem a Kraśnikiem. Jak by co to pracuje w Lublinie tak że możemy się tam umówić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Ok. W sumie mam niedaleko. A macie tam dużo śniegu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredzik20 Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 Niestety ale właśnie zginoł. Tak że nie ma nawet gdzie się po bawić. Kiepska zima w tym roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 9 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2016 (edytowane) @@Fredzik20, w celach porównawczych ten test fajny, ale koledzy pisali o chyba o wyjeździe z rolek diagnostycznych.Tam koła głębiej siedzą i jest trudniej. Istotne są rozmiary rolek i rozstaw i średnica koła i prędkość obrotowa kół. Bez tego porównywać ciężko. Fajne te rolki. Z jakiegoś taśmociągu wziąłeś,czy sam robiłeś? Edytowane 9 Stycznia 2016 przez respect Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredzik20 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Rolki są z taśmociągu. Na rolkach na przeglądzie auto wyjeżdża tak samo. Jeżeli chodzi o predkość koła to z moich testów wywnioskowałem że im prędkość większą tym auto szybciej wyjedzie. Jak na razie testowałem też passata 4motion z 2003 roku i niestety poległ na moich rolkach. Była też Alfa Romeo 156 Q4 i muszę przyznać że ładnie zjechała. Pokusiłem się też o zdjęcie wału i podłożenie pod koła kostki brukowej 8 centymetrów. Auto wyjechało na furę bez problemu. Uwieżcie mi że za nim zaczołem się tu wypowiadać zagłębiłem się mocno w temacie. Na pewno coś przeoczyłem ale puki co jestem bardzo zadowolony z napędu. A i bardzo chętnie sprawdził bym subaryne z oryginalną i sptawną wiskozą. Bo nie miałem okazji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcc Opublikowano 11 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2017 zalezy jaka Subaryna - STI - jak postawisz chociaz 1 kolo na ziemi - zjedzie (zakladajac, ze nie masz rozpietych osi) WRX - 1 kolo z tylu na ziemi wystarczy (jesli tyljko 1 przednie bedzie na ziemi nie pojedzie - ma otwarty przod) Jak obejzalem Twoje zmagania z Legasiem od razu widac, ze wiskoza nie dziala - u mnie w WRX na lodzie efekt jest taki, ze tylko przod ciagnie (znaczy 1 kolo obraca sie), Pzw, MCC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się