Skocz do zawartości

skala07

Nowy
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Auto
    SUBARU LEGACY IV 2,0 138KM

Ostatnie wizyty

396 wyświetleń profilu

Osiągnięcia skala07

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

1

Reputacja

  1. Witam. Podłącze się pod temat. Moje auto jak jest zimno na skręconych kołach ma uskoki typowe dla uszkodzonej wiskozy ale jak się nagrzeje uskoki są minimalne a wręcz nieodczuwalne. Pytanie czy to na pewno wiskoza? Legacy 2,0 138KM manual.
  2. skala07

    Zablokowane sprzęgło

    To co opisujesz to raczej pompa sprzęgła. Tu bym się skupił. A sprzęgło też może ma już dość.
  3. Witam. Przerabiałem podobny problem i raczej go rozwiązałem środkiem firmy Kleen-Flo o nazwie Red Rocket Power Steering Fix-All. Jest cicho a przejechałem ok 2tys. km. Powodzenia
  4. Ja kupiłem przez allegro. Pod Wrocławiem wymieniłem sam. Przejechałem już ok. 8tys. Jest ok.
  5. skala07

    Błąd P1521

    Błąd P1521 czujnik stopu. szukałem na forum ale nic konkretnego nie znalazłem. nie mam tempomatu a stop działa poprawnie jakieś sugestie. jak go wykasuje cisza przez ok.150-350km potem powraca. poza kontrolka objawów brak.Wymieniłem czujnik stopu ale nadal pojawia się błąd P1521 więc przyczyna tkwi gdzieś indziej pytanko tylko gdzie? Błąd wyskakuje tylko przy odpalaniu nigdy w czasie jazdy. Nawet gdy błąd się świeci wszystko działa.
  6. skala07

    Opony letnie 16"

    Fulda SportControl 205/55 R16 Dunlop SP Sport Bluresponse 205/55 R16 Goodyear Efficientgrip Performance 205/55 R16
  7. Wiskoza regenerowana we Wrocławiu puki co przejechane 2000 km jest ok. gwarancja 1 rok bez limitu km myślę że warto. Koszt to około 600 zł. Wymieniłem ją sam. Mogą być jeszcze do wymiany łożyska do wiskozy ok 65 zł i na wałek dwa stożkowe ok 200 zł sztuka. Łożyska należy wyregulować powodzenia.
  8. wiskoza wymieniona stuki ustały a szuranie to wina klocków wymiana na nowe pomogła
  9. Szuranie zdiagnozowane, po zdemontowaniu klocków okazało się że są przegrzane. Dla pewności zamieniłem je z drugą stroną i to było potwierdzenie mojej diagnozy. Po wymianie na nowe cisza.
  10. Witam. Bez rozbierania się nie obejdzie. należy wyjąć klamkę i wyprasować bolec który łączy w całość. Następnie oczyścić, nasmarować i poskładać.
  11. Tak z ciekawości.. teflonowe gdzie zakupiłeś? Jaki koszt? Dorabiane według projektu od WOJA. Polecam ale wez pod uwagę grubość zwojów sprężyny. Więc tuleja według projektu podnosi auto o 3 cm a zwoje sprężyny dodają jeszcze 1,5-2 cm weż to pod uwagę przy starych sprężynach. Powodzenia.
  12. Jestem po montażu tulei bez sprężyn. jest ok auto się podniosło o ok. 5 cm ale to mi pasuje dzięki WOJO. W moim przypadku podniesienie o te 5 cm wynika z zostawienia starych sprężyn i grubości jej zwoju. Jestem zadowolony polecam te tuleje ja mam teflonowe.
  13. skala07

    Problem Automat

    Jakie to polskie. Chyba powinniśmy wprowadzić zapis w regulaminie mówiący, że za takie rady/wpisy będzie ban dożywotni. To nie rada tylko życie i polskie realia. Jeżeli ktoś twierdzi że olej jest drogi (koszt eksploatacyjny) to gdzie i kiedy mówić o cenie naprawy gdy koszta naprawy będą większe o ponad 10 wymian oleju.
  14. skala07

    Problem Automat

    Proponuje zastosować preparat kleen flo RED ROCKET TRANSMISSION FIX-ALL, Upuść 2 litry i wlej tego specyfiku. jeżeli zacznie działać to ok. możesz jezdzic i zbierać pieniądze na naprawe albo sprzedać i udawać że wszystko z nim ok.
  15. Tuleje umieszczasz między elementami 2 i 6 na tym rysunku. Jest tak zaprojektowana, że wchodzi do sprężyny. Jeżeli nie masz zamiaru montować gazu i wozić sporej ilości gratów w bagażniku, to tuleje mogą być zbędne. Jeżeli dokładasz gaz to okazuje się, że tył jest dalej mocno obciążony i w takim przypadku tuleja ratuje sprawę. U mnie jest lpg czyli bez tuleji się nie obejdzie? pytanko jeszcze jedno jeżeli oba zbiorniki są na rezerwie i jadę sam czy tył nie będzie za wysoko?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...