Z tego co czytam to nie do konca - moze byc tak, ze przy cisnieciu potrzebujesz dodatkowo noPB. Jakbym chcial polatac (na torze) bokami to chyba dla wlasnego lepszego samopoczucia na 98 bym przelaczal...
Licze najgorszy scenariusz. Mamy 2 samochody (oba turbo benzyna) i Subaru nie jest tym, ktory najwiecej jezdzi.
Nie lubie fusiastej, chyba dlatego nie wiem Z tego co wczoraj rzucilem okiem - na stacji w ktorej zazwyczaj tankuje wczoraj za noPb98 placilem 4.6/l a gaz byl po 1.74. Rok temu benzyna na tej samej stacji byla deko ponad 4pln a (w/g danych znalezionych w necie) lpg po 2.4.
Jesli juz to wlasnie V generacji. Parowniki, pierdzielniki i inne powody do awarii nie sa mi potrzebne (wystarczy ze juz 2 razy robilem silnik). Poza tym przekonuje mnie niska temperatura rozprezonego gazu (taki dodatkowu i-cooler).
Pomysle, przelicze - w weekend wybieram sie subarakiem na wycieczke 1100km - policze dokladnie ile pali (kiedys wyszlo mi ok 11l na trasie Wawa-Wroc-Wawa). W miescie wiem, ze ok 13-14l (nigdy nie liczylem - ale ok 350km na baku z tego co pamietam).
Pzw,
MCC