sneer Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Wczoraj po raz pierwszy usilowalem rozbujac outbacka do vmax. auto z 2002 roku, przebieg 150k, spaliny OK, automat. skonczyl sie rozpedzac na 175 km/h wg GPS (licznik pokazywal ~185). co moze byc nie halo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 A spadochron się nie rozłożył? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Może na reduktorze Mój wskazuje 225 km/h czyli idzie ok. 200 km/h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 automat. Może na reduktorze Chyba nie na reduktorze... :wink: Gdyby to był manual, to bym stawiał, że poprzedni właściciel za wcześnie zmieniał biegi i nie kręcił silnika... ale automat chyba nie tak łatwo zamulić... :roll: Chociaż, jak ktoś ma wrodzony kapelusz, to pewnie i to potrafi :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Raczej na pewno nie na reduktorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 A moze 4 biegu automat nie wrzucil? jest tam u ciebie przełacznik OD/OFF, czy cos takiego?? Over Drive taz zwa ameryknace 4 bieg czesto skrzynie A/T maja taki wylacznik i wtedy skrzynia zmienia biegi od 1 do 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 A auto ma moc czy sprawia wrażenie jakby chodziło na połowie garów? :-/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuNo Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Mój wskazuje 225 km/h czyli idzie ok. 200 km/h. Do 180 km/h (na liczniku) dochodzi bez problemu. Raz na autostradzie straciłem czujność :wink: i pokazał 210 z oznakami chęci na więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guni1 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Przegladalem wlasnie dane Outback-ow z roznych lat i jedno mnie zastanawia: Outback '00, moc 156KM, masa 1500kg, 0-100: 9,5s Outback '06, moc 165KM, masa 1430kg, 0-100: 9,8s oba manuale. Dlaczego nowszy, mocniejszy, lzejszy (wydaje sie tez bardziej oplywowy) Outback gorzej przyspiesza? Vmax jest taka sama Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuNo Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Przegladalem wlasnie dane Outback-ow z roznych lat i jedno mnie zastanawia: Outback '00, moc 156KM, masa 1500kg, 0-100: 9,5s Outback '06, moc 165KM, masa 1430kg, 0-100: 9,8s oba manuale. Dlaczego nowszy, mocniejszy, lzejszy (wydaje sie tez bardziej oplywowy) Outback gorzej przyspiesza? Vmax jest taka sama Może kwestia skrzyni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Przegladalem wlasnie dane Outback-ow z roznych lat i jedno mnie zastanawia: Outback '00, moc 156KM, masa 1500kg, 0-100: 9,5s Outback '06, moc 165KM, masa 1430kg, 0-100: 9,8s oba manuale. Dlaczego nowszy, mocniejszy, lzejszy (wydaje sie tez bardziej oplywowy) Outback gorzej przyspiesza? Vmax jest taka sama Może kwestia skrzyni? Może kwestia poprawy wiarygodnoiści danych :?: OBK 2.5 to straszny muł(sorry,ale to prawda). P.S.Mój 2.5 manual rozpędzał się do 200km/h (oczywiście licznikowych :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 guni1, bo to przez normy czystości spalin niestety. Maksymalny moment obrotowy w silniku 2,5 litra z 2000 roku był rozwijany przy 3600obr, w nowym jest przy 4400obr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guni1 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 OBK 2.5 to straszny muł(sorry,ale to prawda). Nie pisz tak, bo ranisz moje uczucia do auta, ktore chce kupic Jeszcz sie odkocham i kupie cos zaturbionego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 OBK 2.5 to straszny muł(sorry,ale to prawda). Nie pisz tak, bo ranisz moje uczucia do auta, ktore chce kupic Jeszcz sie odkocham i kupie cos zaturbionego... Naprawdę!Wiem co piszę!Wydawołyby się, że 15x kon to dużo....ale OBK 2.5 na trasie ma poważne problemy z Sieną 1.6. Czy o to Ci chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guni1 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 aflinta, mozliwe, jechalem Outback-iem 2.5 z '99 i Impreza RS 2.5 z '02 i nie odnioslem wrazenia, ze Outback jest wolniejszy (chociaz bylo to w sporym odstepie czasu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Guni1!jeżeli szukasz dynamiczego auta,to zapomnij o OBK MY00-02. To są auta dla dziadków. Super wygodne i praktyczne...ale nie dynamiczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guni1 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 ALEX, jezdzisz tez WRX? jesli tak, to tlumaczy twoje odczucie przy Outback-u 2.5. Ja nim ostatnio jechalem i nie narzekalem zbyt bardzo na osiagi. Zaraz potem wprawdzie jechalem GT-kiem, faktycznie roznica spora, ale mi bardziej odpowiada komfort Outbacka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 ALEX, jezdzisz tez WRX? jesli tak, to tlumaczy twoje odczucie przy Outback-u 2.5. Mój Tata tak stwierdził, a jesli sa to jego słowa....to uwierz mi...musi to być dramat. P.S.To, że jeździłem WRX nie wpływa na moje opinie. Jeszcze raz. Jesli szukasza auta dynamicznego...to zapomnij o OBK 2.5 (to nie tylko moja opinia :wink: ). Komfort i niezawodność - to jest to P.S.Jeśli wierzysz w reduktorki,to zacznij się już modlić,bo kiedy zobaczysz TIR z naprazeciwka to będzie naprawdę za późno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guni1 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 ALEX, a czy sa Outback-i 3.0 w manualu? zalezy mi na dynamicznym aucie, ale jesli Outback jest bardziej niezawodny niz Forester/Impreza turbo to mnie to przekonuje. Reduktory do zwiekszenia przyspieszenia? Nieeee, takich chwytow bym raczej nie stosowal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuNo Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 OBK 2.5 to straszny muł(sorry,ale to prawda). Nie pisz tak, bo ranisz moje uczucia do auta, ktore chce kupic Jeszcz sie odkocham i kupie cos zaturbionego... Stanowczo protestuję !!! To nie ja napisałem, że OBK 2.5 to muł - tym bardziej straszny !!! Mój OBK nie jest mułem - jest świetny!!! Jedynie jak spotykam się z Forumowymi Imprezami mam kłopoty z dotrzymaniem kroku, ale nie jestem rajdowcem - mogę się z tym pogodzić. Dla mnie mój samochód jest czymś więcej niż wymarzyłem - samochodem marzeń był Allroad - zapłaciłem połowę tego, a jestem bardziej zadowolony !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 ALEX, niewątpliwie na Twoje odczucia ma też wpływ powoooooolny automat w OBK W końcu Legac 2.5 to praktycznie to samo, a z manualną skrzynią te autka naprawdę dawały radę Może nie tak jak 2.0T z początku lat 90' ale sporo sprawniej od 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
guni1 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Artur, w duzej mierze czytajac twoje posty przekonalem sie do Legacy/OBK. Mam nadzieje, ze bede sie nim dlugo cieszyl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JuNo Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 Artur, w duzej mierze czytajac twoje posty przekonalem sie do Legacy/OBK. Mam nadzieje, ze bede sie nim dlugo cieszyl Ja się cieszę, każdego dnia badziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 guni1, to już zależy czego po aucie się spodziewasz. Legacy/OBK nie są ani tak zwinne jak imprezy, ani tak wypasione jak większość odpowiadających im aut klasy średniej. Ale jednak mają coś w sobie Swoją drogą po wymianie amorków (w których tłoki zjeżdżały do cylindrów pod wpływem grawiatacji) na nowe, zauważyłem nowy wymiar trakcji Subaru I nie ufajcie nigdy stacjom diagnostycznym. Na testach, stare amorki mieściły się w normie, ale jak z powyższego opisu wynika, nie wbyły wiele warte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 OBK 2.5 to straszny muł(sorry,ale to prawda). Nie pisz tak, bo ranisz moje uczucia do auta, ktore chce kupic Jeszcz sie odkocham i kupie cos zaturbionego... Naprawdę!Wiem co piszę!Wydawołyby się, że 15x kon to dużo....ale OBK 2.5 na trasie ma poważne problemy z Sieną 1.6. Czy o to Ci chodzi? Siena 1,6 (i Palio tez) zapie...ala juz raz sie naciolem (a jechalem Honda) i bylem w szoku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi