Skocz do zawartości

outback 2.5 vmax


sneer

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

automat.
Może na reduktorze

Chyba nie na reduktorze... :wink:

 

Gdyby to był manual, to bym stawiał, że poprzedni właściciel za wcześnie zmieniał biegi i nie kręcił silnika... ale automat chyba nie tak łatwo zamulić... :roll:

 

Chociaż, jak ktoś ma wrodzony kapelusz, to pewnie i to potrafi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój wskazuje 225 km/h czyli idzie ok. 200 km/h. :mrgreen:

Do 180 km/h (na liczniku) dochodzi bez problemu.

Raz na autostradzie straciłem czujność :wink: i pokazał 210 z oznakami chęci na więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegladalem wlasnie dane Outback-ow z roznych lat i jedno mnie zastanawia:

 

Outback '00, moc 156KM, masa 1500kg, 0-100: 9,5s

Outback '06, moc 165KM, masa 1430kg, 0-100: 9,8s

 

oba manuale.

Dlaczego nowszy, mocniejszy, lzejszy (wydaje sie tez bardziej oplywowy) Outback gorzej przyspiesza?

Vmax jest taka sama

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegladalem wlasnie dane Outback-ow z roznych lat i jedno mnie zastanawia:

 

Outback '00, moc 156KM, masa 1500kg, 0-100: 9,5s

Outback '06, moc 165KM, masa 1430kg, 0-100: 9,8s

 

oba manuale.

Dlaczego nowszy, mocniejszy, lzejszy (wydaje sie tez bardziej oplywowy) Outback gorzej przyspiesza?

Vmax jest taka sama

Może kwestia skrzyni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przegladalem wlasnie dane Outback-ow z roznych lat i jedno mnie zastanawia:

 

Outback '00, moc 156KM, masa 1500kg, 0-100: 9,5s

Outback '06, moc 165KM, masa 1430kg, 0-100: 9,8s

 

oba manuale.

Dlaczego nowszy, mocniejszy, lzejszy (wydaje sie tez bardziej oplywowy) Outback gorzej przyspiesza?

Vmax jest taka sama

Może kwestia skrzyni?

Może kwestia poprawy wiarygodnoiści danych :?: OBK 2.5 to straszny muł(sorry,ale to prawda).

P.S.Mój 2.5 manual rozpędzał się do 200km/h (oczywiście licznikowych :wink: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK 2.5 to straszny muł(sorry,ale to prawda).

 

Nie pisz tak, bo ranisz moje uczucia do auta, ktore chce kupic ;) Jeszcz sie odkocham i kupie cos zaturbionego...

Naprawdę!Wiem co piszę!Wydawołyby się, że 15x kon to dużo....ale OBK 2.5 na trasie ma poważne problemy z Sieną 1.6. Czy o to Ci chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX, jezdzisz tez WRX? jesli tak, to tlumaczy twoje odczucie przy Outback-u 2.5. Ja nim ostatnio jechalem i nie narzekalem zbyt bardzo na osiagi. Zaraz potem wprawdzie jechalem GT-kiem, faktycznie roznica spora, ale mi bardziej odpowiada komfort Outbacka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX, jezdzisz tez WRX? jesli tak, to tlumaczy twoje odczucie przy Outback-u 2.5.

Mój Tata tak stwierdził, a jesli sa to jego słowa....to uwierz mi...musi to być dramat.

P.S.To, że jeździłem WRX nie wpływa na moje opinie. Jeszcze raz. Jesli szukasza auta dynamicznego...to zapomnij o OBK 2.5 (to nie tylko moja opinia :wink: ). Komfort i niezawodność - to jest to

P.S.Jeśli wierzysz w reduktorki,to zacznij się już modlić,bo kiedy zobaczysz TIR z naprazeciwka to będzie naprawdę za późno... :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX, a czy sa Outback-i 3.0 w manualu? zalezy mi na dynamicznym aucie, ale jesli Outback jest bardziej niezawodny niz Forester/Impreza turbo to mnie to przekonuje.

 

Reduktory do zwiekszenia przyspieszenia? Nieeee, takich chwytow bym raczej nie stosowal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK 2.5 to straszny muł(sorry,ale to prawda).

 

Nie pisz tak, bo ranisz moje uczucia do auta, ktore chce kupic ;) Jeszcz sie odkocham i kupie cos zaturbionego...

Stanowczo protestuję !!! To nie ja napisałem, że OBK 2.5 to muł - tym bardziej straszny !!!

Mój OBK nie jest mułem - jest świetny!!! Jedynie jak spotykam się z Forumowymi Imprezami mam kłopoty z dotrzymaniem kroku, ale nie jestem rajdowcem - mogę się z tym pogodzić. Dla mnie mój samochód jest czymś więcej niż wymarzyłem - samochodem marzeń był Allroad - zapłaciłem połowę tego, a jestem bardziej zadowolony !!! :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX, niewątpliwie na Twoje odczucia ma też wpływ powoooooolny automat w OBK ;) W końcu Legac 2.5 to praktycznie to samo, a z manualną skrzynią te autka naprawdę dawały radę ;) Może nie tak jak 2.0T z początku lat 90' ale sporo sprawniej od 2.0 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur, w duzej mierze czytajac twoje posty przekonalem sie do Legacy/OBK. Mam nadzieje, ze bede sie nim dlugo cieszyl

Ja się cieszę, każdego dnia badziej :D:D:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

guni1, to już zależy czego po aucie się spodziewasz. Legacy/OBK nie są ani tak zwinne jak imprezy, ani tak wypasione jak większość odpowiadających im aut klasy średniej. Ale jednak mają coś w sobie ;) Swoją drogą po wymianie amorków (w których tłoki zjeżdżały do cylindrów pod wpływem grawiatacji) na nowe, zauważyłem nowy wymiar trakcji Subaru :)

I nie ufajcie nigdy stacjom diagnostycznym. Na testach, stare amorki mieściły się w normie, ale jak z powyższego opisu wynika, nie wbyły wiele warte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OBK 2.5 to straszny muł(sorry,ale to prawda).

 

Nie pisz tak, bo ranisz moje uczucia do auta, ktore chce kupic ;) Jeszcz sie odkocham i kupie cos zaturbionego...

Naprawdę!Wiem co piszę!Wydawołyby się, że 15x kon to dużo....ale OBK 2.5 na trasie ma poważne problemy z Sieną 1.6. Czy o to Ci chodzi?

Siena 1,6 (i Palio tez) zapie...ala juz raz sie naciolem (a jechalem Honda) i bylem w szoku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...