Skocz do zawartości

outback 2.5 vmax


sneer

Rekomendowane odpowiedzi

W odpowiedzi do SNEER Moj jest z automatyczną skrzynią .Przy skrzyni jest przełącznik POWER oraz HOLD.Na pierwszym biegi zmienia zrzucając do 4 tys obrotów i ciągnie do 6 tys.Na HOLDZIE rusza tak jagby z dwójki .Codomoich doświadzeń z tą skrzynią w porównianiu do Hondy accord całkiempodobnie ,dużo lepiej do starszych modeliMercedesa i BMW.Doinnych niemam porównania.Ogólnie jestemz niej zadowolony.Czasami jeżdżę używając 2 lub 3 .Na 3 ładnie ciągniedo 160km/h.Wzakresie 120 -160 pozwala na całkiem przyzwoite wyprzedzanie.Osobny czujniktemperatury na skrzyni pozwalami na kontrolę czy czasamijej nie przegrzewam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 60
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Moj jest z automatyczną skrzynią .Przy skrzyni jest przełącznik POWER oraz HOLD.

 

czyli skrzynia mazda/ford R4AXEL, dokladnie taka jak u mnie.

czy moglbym Cie prosic, o zapisanie dwoch-trzech predkosci obrotowych przy wyzszych predkosciach na 4 i 5 biegu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Pomyśl o OBK 2.5 T z US. Może być tylko problem żeby znaleść wersję MT. W przypadku H6 z EU zawsze jest AT, skóra + nie działająca ( w Polsce ) nawigacja z super dotykowym ekranem. Pełny bajer ale 15.000 euro trzeba dopłacić.

Dla mnie 2.5 MT też jest troche powiedzmy "nie wystarczający" ale biorąc pod uwagę relatywnie małe spalanie i brak alternatywy w ofercie SIP ( np. H6 MT bez kosztownych i niepotrzebnych dodatków ) zdecydowałem się na OBK 2.5MT.

 

Odnośnie niezawodności to mam poważne wątpliwości. Mam OBK 4 miesiące, nie całe 15k km przejechane i w zasadzie co kika tygodni jestem w serwisie żeby usunąć kolejne pojawiające się ciężkie problemy.

Jutro jadę z listą 6 punktów. Im starsze auto tym więcej punktów. :evil:

 

Witam. Mój pierwszy post na tym forum. Już parę miesięcy poszukuję używanego OTB z 2005. Szukam w Polsce i z pomocą Europie. Teraz trafiła się okazja na lekko uszkodzonego OTB 2.5l ze Stanów (w manualu). W związku z tym mam pytanie o różnice pomiędzy wersją US a Europejską. Przede wszystkim czy są robione w Japonii czy składają je gdzieś np w Meksyku. Czy mają reduktor? Słyszałem też, że mają inne zawieszenie i uwaga... brak dodatkowej chłodnicy w dyfrze, co może doprowadzić do zespawania dyfra???!!!

Adam12 piszesz, że mało pali. Mniej więcej ile?

 

Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi, albo może będziecie w stanie mnie skierować do kogoś kto by wiedział.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abt, tak, to ten. gdybym teraz takiego znalazl w dobrym stanie to skusilbym sie zamiast OBK-a. Widzialem nawet jakis czas temu, byl w Niemczech, rok 1993, przebieg ok 100km (slownie: sto kilometrow). Przez kilkanascie lat stal w salonie, cena okolo 10tys Euro. Niestety juz go nie moge znalesc.

 

Zastanawiam się i nie mogę znaleźć odpowiedzi.

Po co ktoś trzymał auto w salonie przez kilkanaście lat?

Guni1, może pytałeś ich i wiesz po co?

Będę wdzięczny jeśli podasz odpowiedź na tą zagadkę.

 

Jeśli chodzi o v-max to miałem okazję sprawdzić OBK2.5 MY05 manual.

Prędkościomierz wskazał na benzynie: 220 km/h a na LPG: 210 km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...