Skocz do zawartości

........Impreza GT na gaz.........


matt

O której plejadzie zapomiało Subaru?  

5 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 248
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jesli tak pomysle o haslach FWD + WYSCIGI + OSIAGNIECIA to przychodzi mi do glowy:

 

ALfa 156GTA w serii SUper Touring Cars (europejskie mistrzostwa)

Wygrywaja tam bez przerwy od roku (moze dwoch), prawie niepokonani. :)

Bo to kwestia polityki. Sprawdz sobie przepisy a raczej roznice w przepisach dla RWD i FWD i wszystko stanie sie jasne. Na starcie RWD wygrywa ale jak juz jada to korzystniejszy stosunek mocy do masy powoduje, ze AR wydzieraja do przodu na kazdej prostej. Jak ogladalem jakis wyscig na kretym torze to FWD jechaly w ogonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

i większośc czasu dostawała łomot od dowolnego pojazdu gdyż stała w warsztacie z rozwalonym czymś.

Kuba Sz. i Łukanio mieli odmienne doznania - pozawarsztatowe.

Coście się tak za łby wzięli...

Wojtek, używając twojego argumentu, tak jak ty zrobiłes tylko jedno okrążenie na torze w Łodzi, tak samo tylko raz spróbowaliśmy wspólnego startu ze świateł. Przy pojedyńczej próbie ciężko jest wyciągnąć jakiekolwiek ostateczne wnioski, prawda?

 

Poza tym skoro ty się powołujesz na uszkodzoną półoś, ja mogę się powołać na twoj odłaczony napęd i luźny wydech vs full seria STi :twisted:

 

Jeżeli chcesz pełnoprawnie korzystać z tytułu "STi killer" proponuę serię pojedynków - na śniegu (wróbel?), na szutrze (żwirownia?), na torze (łódź?) i na 1/4 mili? Tylko czy twoja święta mazda wytrzyma?? :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coście się tak za łby wzięli...

 

Musimy wytrzymywać ciśnienie naszego Admina ;-)

 

Wojtek, (...) proponuę serię pojedynków (...) Tylko czy twoja święta mazda wytrzyma?? :shock:

 

Nie - bo już jej nie będzie...

Poza tym - wkładka, panie, najważniejsza jest wkładka ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te wasze ( jeśli mogę być z wami na "ty") dygresje są naprawdę wqr....wkurzające. Wchodzę na to forum żeby dowiedzieć się czegoś ciekawego ( pożytecznego) o "swoim" aucie , klikam na temat "Impreza GT na gaz " czy jakoś tak a tam 11 stron (narazie) związanych z tym tematem. Z racji tego , że temat mnie zainteresował zacząlem go przeglądać a tam co? (jestem posiadaczem modemu...jeszcze). Nie dość , że marnuje swój czas i kase na zeby zaladowac tych 11 stron to w dodatku Nie odnajduje tam informacji "Impreza GT na gaz czyjasks...czy jakos tam tylko starcie jakiegos GTR`a z innymi przyjemnościami. Nie twierdze , że to nie ciekawe ale fajnie by bylo otwierac jakis temat i czytac konkrety a nie walki na słowa jakich to nie macie samochodów. Rozumiem gdybyście sieę nie znali , ale z tego co widzę to wy znacie i to bardzo dobrze. Nie możecie takich rozmów typu" ja moim F-16 rozpędzam sie do 100KM/H w ..." umieszczac jako osobny post albo omawiac tego przy kiełbaskach z grilla i ....soku marchwiowym?

 

Pewnie mnie teraz zlinczujecie , ale musiałem powiedzieć gdzie mnie boli :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z prawdziwym rozbawieniem czytałem niektóre posty w tym temacie. LOL Przypomniało mi się przedszkole i dyskusje z kolegami w stylu:

- Moje buty są najszybsze bo mają zaokrąglone czubki!

- Wcale że nie, bo moje moje są szybsze, bo mają lepsze odpychanie!

- No to się możemy ścigać!

- ...

- No i co teraz powiesz?

- Łee... no bo ty szybciej biegasz...

 

I tak jeszcze na marginesie do szanownego eksperta hwojtka:

 

-

- LPG nie chłodzi tak skutecznie jak etylina tłoków w silnikach turbo...

... biorąc pod uwagę przewidywany wzrost ceny LPG (nawet o 75%) po wejściu do UE, i niewielki w porównaniu do niego wzrost cen etylin.

"Etylina" = benzyna silnikowa zawierająca środek przeciwstukowy -tetraetyloołów = "ołowiowa"

Czy ty kolego aby przypadkiem nie próbujesz tu sprzedać wałka rozrządu do Syreny?

 

P.S. Czy jakiś ekspert może mi powiedzieć czy jak zainstaluję napęd zasilany ogniwami słonecznymi do legacy to będę oszustem podatkowym? Czy powinienen zgłosić się do stosownego urzędu i płacić akcyzę od słońca? Czy raczej obciążą mnie opłatą klimatyczną?

A może wnętrze mojego samochodu będzie się tak przegrzewać, że klimatyzacja zeżre całą energię i będę stał jak widły w gnoju? Pomóżcie bo nie wiem co zrobić!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Etylina" = benzyna silnikowa zawierająca środek przeciwstukowy -tetraetyloołów = "ołowiowa"

 

 

I tak i nie. Niestety utrwaliło się nieprawidłowe użycie tego słowa prowadzące do takich wynaturzeń jak "etylina bezołowiowa". Zdaje się że w dowodach do niedawna wpisywano "rodzaj paliwa: etylina". To trochę tak jak z czarną bielizną - pierwotne znaczenie słowa "bielizna" implikowaoby sprzeczność, niesety praktyka językowa odeszła daleko od źródłosłowu.

 

 

Aha żeby nie było że tutaj coś teoretyzuję - sądzę że Wojtek się przejęzyczył i tylko podaję parę możliwych powodów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczyłbyś przybliżyć, co konkretnie kłuje Twe wszechwiedzące oko?

Dla mnie np. to jest kompletny BS:

Na 1.7 paliła wszystkie 4 opony po wduszeniu gazu do podłogi na czwórce, ale się skończyło wraz z tłokami i głowicą.

Na czworce przy 4800 RPM zakladam, ze masz conajmniej w okolicach 150 km/h (na oko, jesli twierdzisz, ze na piatce dochodzisz do 260 km/h). malo ktore auto z setkami koni i RWD to potrafi. A jesli bylo slisko to nie mialo co dymic (i watpie bys sie na takie rzeczy odwazyl). Dodatkowo musialbys, by to osiagnac, wkrecic silnik i dropnac sprzeglo by zerwac przyczepnosc gwaltownie.

Takze dla mnie ten tekst leci na polke z bajkami dla srednio kumatych dzieci. :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na czworce przy 4800 RPM zakladam, ze masz conajmniej w okolicach 150 km/h (na oko, jesli twierdzisz, ze na piatce dochodzisz do 260 km/h). malo ktore auto z setkami koni i RWD to potrafi.

 

Mnóstwo aut potrafi mieć na czwórce w okolicach 4800 rpm około 150 km/h i nie potrzebuje do tego setek koni ani RWD... Za to 323 GTR na seryjnych kołach ma na czwórce @ 4800 rpm 130 km/h. I ponad 1300Nm na kołach.

 

A jesli bylo slisko

 

...nie wątpię, że dopiszesz wiele innych "a jeśli", które nadadzą Twojej tezie cech prawdopodobieństwa...

 

Dodatkowo musialbys, by to osiagnac, wkrecic silnik i dropnac sprzeglo by zerwac przyczepnosc gwaltownie.

 

Bzdura. Obawiam się, że nie widziałeś w życiu silnika doładowanego tak wysokim ciśnieniem, w dodatku skokowo od 0,3 bar do 1.7 między 3500 a 4500 rpm... Dropnąć sprzęgło :lol: Naucz mnie jeździć proszę :lol: Chyba jeszcze tylko mnie nie zirytowałeś tym monopolem na jedynie słuszne rady "co zrobić, żeby" i wszechwiedzą motoryzacyjną, którą błogosławisz zza Wielkiej Wody :lol:

 

Aha - dla pewności poprosiłem o sprawdzenie... Różnica między wyliczonym przez Gtech Pro Competition momentem obrotowym podczas przyspieszania na piątym biegu na 3500 rpm i 5000 rpm wynosi 100%... nie podaję wartości bezwzględnych, bo są nieprecyzyjne. Za to różnica między Nm/3500 a Nm/5000 jest bezwarunkowa... Nie ja mierzyłem, dostałem wyniki przez telefon, więc nawet nie mogłem próbować oszukać tego GTecha...

 

Takze dla mnie ten tekst leci na polke z bajkami dla srednio kumatych dzieci. :twisted:

 

Na razie to wyłącznie dla Ciebie, a nie także dla Ciebie... chyba ze już jest was grupa? LOL. Czy ta grupa szkoli się w interpretacji negatywnej, w razie wątpliwości na niekorzyść, a jeśli fakty przeczą, to tym gorzej dla faktów? Płaszczyca, jak nie ma co powiedzieć, to chociaż znika...

 

A, dzięki za pomoc. Bardzo się przydała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnóstwo aut potrafi mieć na czwórce w okolicach 4800 rpm około 150 km/h i nie potrzebuje do tego setek koni ani RWD... Za to 323 GTR na seryjnych kołach ma na czwórce @ 4800 rpm 130 km/h. I ponad 1300Nm na kołach.

Twierdzisz, ze masz wiecej w swoim GTR na kolach na czworce niz ja na jedynce? Nie rozsmieszaj mnie. :roll:

...nie wątpię, że dopiszesz wiele innych "a jeśli", które nadadzą Twojej tezie cech prawdopodobieństwa...

Ja potrzebuje cech prawdopodobienstwa? To nie ja opowiadam, ze przy 130 km/h po wcisnieciu do deski jakies auto pali cztery gumy. Widzialem takie co to potrafilo ale bylo RWD i mialo dwa razy wiecej mocy z prawie trzy razy wiekszego silnika niz twoj.

Bzdura. Obawiam się, że nie widziałeś w życiu silnika doładowanego tak wysokim ciśnieniem, w dodatku skokowo od 0,3 bar do 1.7 między 3500 a 4500 rpm...

WRX z 450 WHP sie zalicza?

Dropnąć sprzęgło :lol: Naucz mnie jeździć proszę :lol:

Ucze sie. Natomiast ty chyba wolisz e-jezdzenie? :twisted:

Chyba jeszcze tylko mnie nie zirytowałeś tym monopolem na jedynie słuszne rady "co zrobić, żeby" i wszechwiedzą motoryzacyjną, którą błogosławisz zza Wielkiej Wody :lol:

Gdzie jest niby moja wszechwiedza? To ze twierdze, ze gadasz bzdury to akurat zdrowy rozsadek a nie wszechwiedza. A co do tych zirytowanych to pokaz mi ich bo jeszcze sie nie ujawnili. Znaczy z wyjatkiem niektorych zirytowanych twoimi tekstami. :twisted:

Aha - dla pewności poprosiłem o sprawdzenie... Różnica między wyliczonym przez Gtech Pro Competition momentem obrotowym podczas przyspieszania na piątym biegu na 3500 rpm i 5000 rpm wynosi 100%...

No i co z tego? Wiele aut turbo z duzym lagiem tak ma. To tylko swiadczy o slabo zestrojonym silniku.

nie podaję wartości bezwzględnych, bo są nieprecyzyjne.

W przypadku momentu liczonego G-Tech'iem "nieprecyzyjne" to jest powiedziane ze zbyt duza wiara w dokladnosc. On tylko mierzy przyspieszenia.

Na razie to wyłącznie dla Ciebie, a nie także dla Ciebie...

Sure, to poprosze o liste tych co w ta bajke wierza. :roll:

Przypominam, ze pisales o Mazdzie, ze paliła wszystkie 4 opony a nie tylko, ze ci sie zaczely slizgac bo byl piasek, snieg, lod, mokro.

chyba ze już jest was grupa? LOL.

Jestes zalosny. :roll:

Czy ta grupa szkoli się w interpretacji negatywnej, w razie wątpliwości na niekorzyść, a jeśli fakty przeczą, to tym gorzej dla faktów?

Fakty sa takie, ze nie znam auta AWD, ktore by palilo gumy po wduszeniu gazu przy 130 km/h na suchym asfalcie. Niektorzy twierdza, ze US STi Stage 1 (czyli ok. 370 hp na crank) potrafi zerwac przyczepnosc po wduszeniu gazu na jedynce i w to wielu ludziom jezdzacym rasowanymi w kosmos WRXami sie nie chce wierzyc. Ale twoja e-GTR potrafi na dlugiej czworce. :roll:

Płaszczyca, jak nie ma co powiedzieć, to chociaż znika...

To co tu jeszcze robisz? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coz za wymiana zdan :).

ja tam ekspertem nie jestem, a nawet tak mocnym autem na codzien nie jezdze.

zostalem natomiast przewieziony kawalek sti z ppp

o ile dobrze pamietam 305 km, tak ??

przy podwyzszeniu obrotow i dosc gwaltownym puszczeniu sprzegla

na jedynce (suchy) asfalt auto faktycznie ruszylo z poslizgiem 4 kol

ale do "palenia" gum to daaaaaaaaleko. ciezko jest mi sobie wiec wyobrazic

smrod opon na 4 biegu (obojetne czy to bedzie 100, 130 czy 170 km/h).

jezeli cos takiego istnieje to polosie ma chyba grubosci slopow od oswietlenia ulicznego :lol: .

 

pzdr,

abt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twierdzisz, ze masz wiecej w swoim GTR na kolach na czworce niz ja na jedynce? Nie rozsmieszaj mnie. :roll:

 

Policz jeszcze raz i sprawdź czego zapomniałeś...

 

Ja potrzebuje cech prawdopodobienstwa? To nie ja opowiadam, ze przy 130 km/h po wcisnieciu do deski jakies auto pali cztery gumy.

 

Ja nie muszę udowadniać, że nie jestem wielbłądem...

 

Widzialem takie co to potrafilo ale bylo RWD i mialo dwa razy wiecej mocy z prawie trzy razy wiekszego silnika niz twoj.

 

"Trzy razy większego" to znaczy "trzy razy cięższego", "trzy razy dłuższego", "trzy razy szerszego", czy "o trzy razy większej pojemności"? A ile razy więcej ważyło to palące gumy cudo? Trzy? :lol:

Śpieszę Cię poinformować, że efektywna pojemność silnika 1.8l nadmuchanego na 1.7 bara to ponad 5 litrów. Jak chcesz, to podrzucę Ci dane wydajności wtryskiwaczy, stopień sprężania, suw i średnicę tłoka, policzysz sobie ile mocy ma silnik o VE 270%. Nagle zrobi Ci się bardzo dużo KM.

Ja liczyłem kiedyś parametry dla doładowania 1.2, bo z takim jeżdziłem. Nie mam pojęcia ile jest na 1.7, o czym zresztą już pisałem już... wiem, że jest więcej. I nie o 42%.

 

Bzdura. Obawiam się, że nie widziałeś w życiu silnika doładowanego tak wysokim ciśnieniem, w dodatku skokowo od 0.3 bar do 1.7 między 3500 a 4500 rpm...

 

WRX z 450 WHP sie zalicza?

 

Mało. Jestem gotów położyć dolary przeciwko orzechom, że sposób jego rozwijania momentu zasadniczo się różni od nakręconej GTR. Nie wspominając o tym, że raczej wątpie żeby dmuchało tam 1.7 bar.

 

Gdzie jest niby moja wszechwiedza? To ze twierdze, ze gadasz bzdury to akurat zdrowy rozsadek a nie wszechwiedza.

 

rotfl.gif gdybyś był bliżej, to chyba bym Ci wysłał słownik techniczny polsko-japoński, żebyś w swoim zdrowym rozsądku mógł się go trochę poczepiać... nie znając dobrze technicznych określeń z żadnego języka... To aluzja do tego, że trochę czujesz temat, trochę poczytałeś, trochę Ci powiedzieli, ale hands-on expirience w kwestii podkręcania silników masz zerowe... :lol:

 

No i co z tego? Wiele aut turbo z duzym lagiem tak ma. To tylko swiadczy o slabo zestrojonym silniku.

 

Yeah! Wiedziałem, że się przyczepisz. Rzecz w tym, że tak jest specjalnie :P

"Słabo zestrojony silnik", niech skonam. Obejrzyj sobie kiedyś auto WRC i powiedz mechanikom, że ma słabo zestrojony silnik, bo wolne obroty na 2000 a efektywny zakres między 4000 a 7000. :lol: I najlepiej zajmij się zestrojeniem tego silnika samodzielnie... :lol: "Nie wszechwiedza, tylko zdrowy rozsądek". :lol:, śmieszniej chyba już nie będzie.

 

On tylko mierzy przyspieszenia.

 

Ale jest wystarczająco dobrym akcelerometrem, żeby zmierzyć różnicę między wartościami. I tylko do tego został użyty. Ale spoko, udało Ci się teraz przyczepić do GTecha...

 

Sure, to poprosze o liste tych co w ta bajke wierza. :roll:

 

Niestety jest to niemożliwe. Musiałbym przyjąć Twoje założenie, że to bajka.

Zbyt dobrze znam kierowcę z którym jechałem, żebyś nie uznał jego potwierdzenia za zmowę. Zresztą, wisi mi i powiewa uznanie bądź nie, za "rozsądną prawdę" przez takiego pseudofachowca...

I dalej nie mam zamiaru udowadniać, że nie jestem wielbłądem.

 

Jestes zalosny. :roll:

 

Bo tak mówisz? Niestety, to że sobie rzucisz epitetem podając jako jedyny kontrargument Twój "zdrowy rozsądek", który - jak już parę razy tutaj i gdzie indziej dałeś odczuć - mija się z rzeczywistością, to naprawdę niewiele...

 

Fakty sa takie, ze nie znam auta AWD, ktore by palilo gumy po wduszeniu gazu przy 130 km/h na suchym asfalcie.

 

Generalnie jeszcze niedawno, szczególnie mocne AWD znałeś głównie z opowiadań i czytania. Mocne auta w ogólności nawet...

 

Niektorzy twierdza, ze US STi Stage 1 (czyli ok. 370 hp na crank)

 

Jest i opowieść! Siadamy i słuchamy.

 

potrafi zerwac przyczepnosc po wduszeniu gazu na jedynce i w to wielu ludziom jezdzacym rasowanymi w kosmos WRXami sie nie chce wierzyc.

 

Buahahahahaaaaaaa! Przy ruszaniu? Nie może zerwać przyczepności? Człowieku, co ty za bzdury piszesz...

Zobacz sobie co na asfalcie robi po wduszeniu gazu do podłogi 280-konny Lancer... Chcesz powiedzieć, że 370-konne Subaru nie zerwie? :lol: Nauczcie się operować tymi samochodami, to wam zerwą przyczepność :lol: Wzruszyłeś mnie poważnie...

 

To co tu jeszcze robisz? :twisted:

 

Sprzątam po Twoich jedynie słusznych mrzonkach... To, że Tobie się coś nie mieści w głowie - to nie znaczy, że jest niemożliwe. To, co sobie tłumaczysz jako "zdrowy rozsądek" jest tak naprawdę ograniczeniem.

I nie rób już z tego Twojego pompatycznego "zdrowego rozsądku" użytku, bo publiczność czekając na to pośmiewisko zaczęła już kupować colę i popcorn...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...