Skocz do zawartości

........Impreza GT na gaz.........


matt

O której plejadzie zapomiało Subaru?  

5 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

nie mierz innych swoja miara, ja wole na co innego kase wydawac niz na paliwo, szczegolnie jak to jest rzecz zbedna...za cala ta kase co wydes na paliwo,to za 2-3 lata wymienil bys tego swojego truposza na jakiegos fajnego i dynamicznego dieselka...ale to jest moje zdanie

 

Albo rybka, albo pipka. Tylko ciekawi mnie, co robisz na forum Subaru, skoro zezujesz w kierunku fajnych i dynamicznych dieselków? Czekasz na Imprezę w dieslu?

 

K.Y.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 248
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Albo rybka, albo pipka. Tylko ciekawi mnie, co robisz na forum Subaru, skoro zezujesz w kierunku fajnych i dynamicznych dieselków? Czekasz na Imprezę w dieslu?

 

 

jestem subarofilem, SI to moje marzenie. Ale nie stac mnie na paliwo do tego auta, bo dawno bym je mial gdyby bylo ekonomiczne. A jesli nie moge miec na tym Forum diesla, to sorki, juz mnie tu nie ma :(

 

Filip sobie chyba jaja robi ....

Truposza? Tego auta nie widziałem, ale słyszałem w jakim jest stanie i jak jeździ, więc ..... a z resztą...

to byl zart, nie widzialem tego auta wiec nie wiem nawet jak to wyglada. Jesli tak to odebrales, to sorki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mierz innych swoja miara, ja wole na co innego kase wydawac niz na paliwo, szczegolnie jak to jest rzecz zbedna...za cala ta kase co wydes na paliwo,to za 2-3 lata wymienil bys tego swojego truposza na jakiegos fajnego i dynamicznego dieselka...ale to jest moje zdanie

 

Albo rybka, albo pipka. Tylko ciekawi mnie, co robisz na forum Subaru, skoro zezujesz w kierunku fajnych i dynamicznych dieselków? Czekasz na Imprezę w dieslu?

 

K.Y.

 

:?: :?: :?:

 

Ja zezuje w kierunku takiego zajefajnego dieselka. Nie, przepraszam. Moim najwiekszym marzeniem jest miec fajnego dieselka..........z napedem 4WD, wazacym 2,5t, z predkoscia max. ok. 140km/h o mocy 195KM i o ktorego spalaniu nie mowi sie na oficjalnej stronie internetowej. HUMMER, 6.5l, V8 DIESEL. Gdybym mial wybierac miedzy LegacyH6 + Impreza STi + Forester XT albo Hummerem to wybralbym pierwsza opcje, poczym sprzedal wszystkie 3 auta i kupil za te 605 357PLN dwa HUMMERy. 8)

 

Czy musze teraz odejsc z tego forum???

 

Than

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mierz innych swoja miara, ja wole na co innego kase wydawac niz na paliwo, szczegolnie jak to jest rzecz zbedna...

 

Samochód jest zasadniczo zbędny, przecież są tramwaje. I konie.

 

za cala ta kase co wydes na paliwo,to za 2-3 lata wymienil bys tego swojego truposza na jakiegos fajnego i dynamicznego dieselka...ale to jest moje zdanie

 

Ano właśnie. Póki co, nie ma dieselków, które z 1.8 litra rozpędzają się do setki w mniej niż 6 sekund i ganiają po autostradzie więcej niż 260 km/h, tak jak czyni to mój - jak byłeś uprzejmy nazwać - truposz. Niektórzy lubią się toczyć dieselkiem marki Brava, a ja lubię jeździć...

 

30 litrow jezdzisz na 2 bara

(tylko nie warcz ze glupi jestem )

 

Nie, 1.1, 1.2 maks. Przelewam trochę, nie chcę kolekcjonować stopionych tłoków ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z reszta kliknij na linka pod jego postami.

 

Dzięki, jakoś głupio mi tłumaczyć się z tego, że mam pasję do szybkich aut z gatunku Homologation Specials, rajdów, maszynerii i całego tego hałasu... A że mogę ją spełniać - póki co? Przecież nie będę się tego wstydzić...

Mazda jest potworem w skórze paskudnego kompaktu i nie zmienię tego choćbym chciał... Władowałem w nią mnóstwo serca, ogromną ilość pieniędzy (taaaak, wiem - "nie warto pompwać w tego rzęcha dwa razy tyle za ile go kupiłeś". Ale efekt jest tego wart, przynajmniej dla mnie) i mnóstwo cudzej i własnej pracy. Odczuwam jednak potrzebę pójścia o krok dalej i dlatego się jej pozbywam - mimo, że i tak dokładam nowemu właścicielowi co najmniej 1/3 tego, ile jest warta... Ale rynek mówi swoje ;-)

Zdecydowanie żal mi tylko jednego - że następne moje auto będzie się już jednoznacznie kojarzyć z wyczynem, miny kierowców pojazdów N-krotnie droższych, anihilowanych pociskiem o wyglądzie seryjnego diesla (przynajmniej z tyłu i boku) były warte zapamiętania. :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jako ciekawostka :D :

 

http://www.bankspower.com/sidewinder.cfm

 

i polecam:

 

http://www.getpower.com/sidewinder-muscleflexing.cfm

 

Aha i w filmiku slychac, ze nie jest to jakis glupi warkot dieslowski tylko naprawde zajefajny sound!!! :D

 

Than

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód jest zasadniczo zbędny, przecież są tramwaje. I konie.

 

Ano właśnie. Póki co, nie ma dieselków, które z 1.8 litra rozpędzają się do setki w mniej niż 6 sekund i ganiają po autostradzie więcej niż 260 km/h, tak jak czyni to mój - jak byłeś uprzejmy nazwać - truposz. Niektórzy lubią się toczyć dieselkiem marki Brava, a ja lubię jeździć...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki zarade z koniem. Poza tym nie mam diesla, jak Ci sie wydaje :) ale zrobie Ci ta przyjemnosc i potwierdze - ja swoim samochodem nie jezdze 260 km/h po pieknych polskich drogach, na codzien po prostu tocze sie max 30 km/h i podziwiam wyprzedzajacych mnie rowerzystow. Ty natomiast wtedy jezdzisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do truposza, to jak juz wczesniej wyjasnilem, byl to zart, nie widzialem na zywo Twojego samochodu w "skorze paskudnego kompaktu". Poza tym to nie chce sie klocic, ale widze, ze jestes bardzo zlosliwy.... ale trudno, moze nie bylbys taki ciety na mnie jakbym jezdzil autem palacym 30 l/100km, ale serio, mnie auto sluzy a nie przedluza ......... . A milosc do Subaru swoja droga. Chyba mozna to pogodzic ?

 

Ale sie rozpisalem ;)

Pozdrawiam serdecznie,

Filip D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filip, nie stresuj się. Nie klasyfikujemy ludzi po zużyciu paliwa ich samochodów...

Co do meritum - no tak, zapieprzam szybko (za) ale skutecznie... Zawsze w granicach rozsądku i z baczeniem na innych użytkowników dróg. A że mogę szybko - miałem wolne samochody, miałem szybkie i wolę szybkie, kropka.

Truposzem się nie przejmuję, bo jak wiadomo 323 GTR mają na drugie imię "turbośmietnik" :lol:

 

Hehehehe HWojtek, podnies do jakiegos 1,5 bara to bedziesz mial jak w dynamicznym dieselku... moze spalanie tez spadnie

 

Jeździłem na 1.7 bara - kwadrans, ale było warto...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hwojtek,

tak z czystej ciekawosci - jakie dokladnie masz parametry swojej Mazdy?

z tego co wyczytalem to silnik masz 1,8... a spalanie... :shock:

wskazuje, ze Twoje przewody paliwowe musialy byc poszerzane :wink:

Ostatnio wlasnie przegladalem artykul na temat silnika Wankla w nowej Mazdzie i zaskoczony bylem bardzo duza moca z malej pojemnosci (ok. 260 KM z 1,4l :shock:) No ale wlasnie mankamentem byl duzy apetyt na paliwo...

Pozdravka

Szymon vel Pumex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filip, nie stresuj się. Nie klasyfikujemy ludzi po zużyciu paliwa ich samochodów...

Co do meritum - no tak, zapieprzam szybko (za) ale skutecznie... Zawsze w granicach rozsądku i z baczeniem na innych użytkowników dróg. A że mogę szybko - miałem wolne samochody, miałem szybkie i wolę szybkie, kropka.

Truposzem się nie przejmuję, bo jak wiadomo 323 GTR mają na drugie imię "turbośmietnik"

Nie stresuje sie, po prostu odebralem to za niezbyt sympatyczna i zlosliwa wypowiedz w stosunku do mnie, musialem odpowiedziec ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście, że tak. Weź chociażby parametr niewiele mówiący, ale robiący wrażenie, czyli stopień sprężania, w nowoczesnym turbodieslu to ponad 19:1, w benzynie około 10:1... W tuningu samochodów VAG po osiągnięciu maksimum wytrzymałości bloków 1.8T wzięto się za konstruowanie silników beznynowych na bloku 1.9TDi - który ma ścianki grubości pół cegły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak z czystej ciekawosci - jakie dokladnie masz parametry swojej Mazdy?

 

1.8 turbo, doładowanie normalne 0.9, bezpieczne 1.2 bar, niebezpieczne 1.5, silnik kończy się przy 1.7. Koło 250KM na 0.9, koło 300KM na 1.2. Masa około 1150kg ze mną. Na 1.7 paliła wszystkie 4 opony po wduszeniu gazu do podłogi na czwórce, ale się skończyło wraz z tłokami i głowicą.

 

wskazuje, ze Twoje przewody paliwowe musialy byc poszerzane :wink:

 

Ciśnienie paliwa podwyższone pompą do 4,5 bara - podobno starczy.

 

Ostatnio wlasnie przegladalem artykul na temat silnika Wankla w nowej Mazdzie i zaskoczony bylem bardzo duza moca z malej pojemnosci (ok. 260 KM z 1,4l :shock:) No ale wlasnie mankamentem byl duzy apetyt na paliwo...

 

Wankel to zupełnie insza inszość. Pojemności silnika Wankla nie można porównywać do silnika o posuwisto-zwrotnym ruchu tłoka. Silnik z tłokami wirującymi, o pojemności 1.0 litra to odpowiednik zwykłego silnika 2.2 - 2.5l.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...