Skocz do zawartości

........Impreza GT na gaz.........


matt

O której plejadzie zapomiało Subaru?  

5 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 248
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

HWojtek jeszcze tylko jedno pytanie... jakim cudem to auto przechodzilo przeglady rejestracyjne :twisted:

 

 

pewnie takim jak moj:

 

(ja)- bry

(przegladacz)- bry

(ja)- trzeba przeglad rejstracyjny zrobic

(przegladacz)- wszystko w porzadku z wozem?

(ja)- tak

(w tym momencie wbija pieczatke)

(przegladacz)- sto zlotych sie nalezy

(ja)- do zobaczenia za rok

(przegladacz)- do zobaczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafał Impreza to jest auto zdecydowanie o charakterze rajdowym - duzy skok zawieszenia, jego odpowiednia konstrukcja wytrzymałoc, napęd na 4 koła i tak dalej. To nie są auta torowe.

Jakos uzywane sa na torach z niezlym powodzeniem. Wiec gdzie problem?

 

 

WRC też będize się dobrze w asfaltowym specu spisywało na torze. BA wiele osób uzywa swoich homologation specials własnie na torze bo o OS znacznie cięzej nie-zawodnikowi, niemniej to nie jest miejsce ich przeznaczenia i dlatego na torze nie są najszybsze - są za to uniwersalne jak to tylko mozliwe.

 

Mały cytacik ->

A track is not the "natural" environment of this type of car. Cars designed for rallying perform best on roads with irregular surfaces and important level variations. These cars have important suspension travel in order to deal with these situations. As you can see in the pictures and movies below the car, when driven on a track, displays significant body-roll which negatively affects its cornering limits. All the same it is able to score very good times mainly due to the very efficient corner extraction phase and excellent traction.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie auto wykorzystasz w pelni na ulicy?

 

No Panowie ( i Panie )

1. Takie autko z Powrotu do przyszłości, bodajże DeLoran po modyfikacji :wink:

2. Men in Black - jeździło w tunelu po suficie

3. Ta BIG Ciężarówka, ona nie musi mieć hamulców - pojeździła by po innych gdyby nieopatrznie się zatrzymali w korku :lol:

 

HUMMER auto typowo uliczne. Sa na to dowody. Np: Sean Connery zarabal takiego przed hoteelem w San Francisco i ggo Nicolas Cage nie mogl ferrari dogonic. I ile innych aut narozpruwal tym Hummerem. CHyba tylko Zuk potrafi tyle rozpruc na ulicy. ( FIILM: Twierdza, w Rosji SKAŁA - The Rock). Auto uliczne tto takie, ktorym mozna bez dania racji skrecic z lewego pasa w prawo na jezdni trzy pasowej np Wisostrada, i kazden jeden sie zatrzymie zeby nasz ppuscic. Czyli ZUK, Maly Kamaz, ZIŁ, Ził jest bardzo dobry, zdaje sie ze ZIŁAMI sie scigali panowie po Powislu, w tym jeden bez powietrza w kole, w fiilmie CO MI ZROBISZ JAK MNIE ZLAPIESZ. Na dodatek stawia sie ZIŁA gdzie sie chce. I kto Ci założy homonto, chomąto, homąto, na koło? To jest prawdziwy samochód.; I praktryczny. I na szutry i na asfaldy. A pali tyle co HAMVI. Ewentulanie w drodze wyjatku można zakceptiowacjako auto uliczne UAZA lub GAZa po przeróbkach, zeby jeednak zapalał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem swojego zrobic na szutry ale to sie wiaze ze zmiana hamulcow w calym aucie by wsadzic 15'' a na tyle upierdliwosci mnie nie stac.

 

O ja szczęśliwy, hamulec w Mazdzie jest zrobiony pod 15" ;-)

Co do toru - a niech sobie jeździ po torach czy po czymkolwiek. Ja najbardziej lubię luźne nawierzchnie. I tyle ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wojtek's Mazda - the leading virtual Subaru killer :P

 

Virtual, since there was virtually no Subaru that could cope? :lol:

 

Dobra, dość, bo psujemy forum :-P

 

Wojtuś,

 

Ja Cię proszę. W Łodzi ś(n)więta Mazda dostała łomot od Subaru i większośc czasu dostawała łomot od dowolnego pojazdu gdyż stała w warsztacie z rozwalonym czymś.

 

Maksymalnie rozbrajający jest Twój własny opis Mazdy. Te przyspieszenia, ten vmax - stary co Ty jarasz? Muszę zostać tego importerem :D:D:D

 

EOT :D

 

--

Serdeczności,

M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

As you can see in the pictures and movies below the car, when driven on a track, displays significant body-roll which negatively affects its cornering limits. All the same it is able to score very good times mainly due to the very efficient corner extraction phase and excellent traction.

A jakims cudem pominales moj komentarz, ze z tym sobie radzisz inwestycja ok. $500 w sprezyny i anti-roll bar? Malo ktore auto jest sprzedawane w stanie gotowym na tor a juz w cenie ok. $30K to nie ma nic. Z06 przychodzi na mysl za prawie $60K lub przyszloroczny (w USA) Elise za ok. $40K. I zakladam, ze sie juz naogladales filmikow BestMotoring gdzie zazwyczaj maja EVO badz STi na torze. Ja dobrze rozumiem, ze to auto nie jest idealne na tor ale na formule mnie nie stac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ja szczęśliwy, hamulec w Mazdzie jest zrobiony pod 15" ;-)

Co jest wlasciwe na szutry ale na asfalcie znowu moze byc cienko.

Co do toru - a niech sobie jeździ po torach czy po czymkolwiek. Ja najbardziej lubię luźne nawierzchnie. I tyle ;-)

To co wymyslasz dodatkowe teorie, ze niby sie nie nadaje? I ile razy jezdziles na torze? Bo zakladam, ze wiesz o czym mowisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja Cię proszę. W Łodzi ś(n)więta Mazda dostała łomot od Subaru

 

...jadąc słownie raz pełny objazd toru bez lewej przedniej półosi zresztą? Niewątpliwie dostała, kończąc z prędkością 60 km/h. Jeśli masz trudność z odnalezieniem, przypomnę, że sam to napisałem:

 

Nawet jak pojechaliśmy z www.klubsubaru.pl do Łodzi, to nie dałem rady wklepać Subarynom

 

i większośc czasu dostawała łomot od dowolnego pojazdu gdyż stała w warsztacie z rozwalonym czymś.

 

Kuba Sz. i Łukanio mieli odmienne doznania - pozawarsztatowe.

 

Maksymalnie rozbrajający jest Twój własny opis Mazdy. Te przyspieszenia, ten vmax - stary co Ty jarasz?

 

Własne fajki - te którymi się ode mnie częstujesz... Rozumiem konieczność zaspakajania własnego ego, ale proszę nie moim kosztem...

Finalnie: http://www.323gtx.co.uk/pn/index.php?na ... 15&start=0 - to jeszcze bez dobicia do revlimitera na piątce. Moja dobija.

 

Ewentualne followupy -> priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co jest wlasciwe na szutry ale na asfalcie znowu moze byc cienko.

Klocki i płyn hamulcowy są kluczami do sukcesu, chociaż myślałem o zestawie Wilwooda 330mm/4pots.

To co wymyslasz dodatkowe teorie, ze niby sie nie nadaje?

Och czyżby? Nie mogę sobie przypomnieć, żebym jakąś teorię na ten temat wymyślał, że nie wspomnę o wygłaszaniu... Byłbyś tak dobry i mi wskazał?

I ile razy jezdziles na torze? Bo zakladam, ze wiesz o czym mowisz.

Mam liczyć kółka, czy wizyty? Na TP pewnie z 700 kółek... Ale byłem tylko ze 30 razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki i płyn hamulcowy są kluczami do sukcesu,

Niezupelnie. Cieplo wytwarzane w ukladzie jest proporcjonalne do masy i predkosci wytraconej i gdzies sie musi podziac. Lepszy plyn i klocki moga spowodowac przegrzanie calosci a troche efektow takich przegrzan widzialem. Np. stopione razem kloski i pistonki, cieknace gumy na zaciskach, czy niemoznosc odkrecenia kol bo szpilki potraktowane temperatura oslably na tyle, ze gwint sie pozrywal.

chociaż myślałem o zestawie Wilwooda 330mm/4pots.

Te zestawy trzeba czesto przegladac i czyscic. Jest powazna roznica pomiedzy niemal bezobslugowymi OEM a Wilwoodami.

Och czyżby? Nie mogę sobie przypomnieć, żebym jakąś teorię na ten temat wymyślał, że nie wspomnę o wygłaszaniu... Byłbyś tak dobry i mi wskazał?

Przestac Plaszczycowac. :)

Mam liczyć kółka, czy wizyty? Na TP pewnie z 700 kółek... Ale byłem tylko ze 30 razy.

I zakladam, ze to bylo twoja "rajdowa" Mazda? Bardzo to auto odstawalo od innych "specjalnych torowych"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

As you can see in the pictures and movies below the car, when driven on a track, displays significant body-roll which negatively affects its cornering limits. All the same it is able to score very good times mainly due to the very efficient corner extraction phase and excellent traction.

A jakims cudem pominales moj komentarz, ze z tym sobie radzisz inwestycja ok. $500 w sprezyny i anti-roll bar?

 

Rafał to jest tekst Tryphona Georgalidesa (www.rallycars.com) o jego własnym aucie które ma pełnego Proflexa, wymienione wszystkie połączenia guymowe na N/A-grupowe i na torze jeździ w maksymalnie asfaltowej specyfikacji. Więc włożono tutaj nie 500$ tylko bardziej 5000$

 

 

 

Ja dobrze rozumiem, ze to auto nie jest idealne na tor ale na formule mnie nie stac.

 

 

To po co mnie przekonujesz o czymś innym? Jedyne co Ci próbuję powiedzieć to to że to auto nie zostało do tego stworze, a że przy okazji sobie świetnie z tym radzi to prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na torze jeździ w maksymalnie asfaltowej specyfikacji. Więc włożono tutaj nie 500$ tylko bardziej 5000$

Czyli w sumie bez sensu bo przypuszczam, ze nikt z czytajacych to forum ma zamiar isc tak daleko w przystosowaniu do toru. A chocby porownujac auta prosto z salonu to STi wymaga tylko zmiany plynu hamulcowego i, w moim przypadku, zalozenia SS lines by jezdzic po torze caly dzien z przerwami na tankowanie. I to calkiem skutecznie.

To po co mnie przekonujesz o czymś innym? Jedyne co Ci próbuję powiedzieć to to że to auto nie zostało do tego stworze, a że przy okazji sobie świetnie z tym radzi to prawda.

I myslisz, ze mowisz mi cos odkrywczego? Znasz mnie chyba na tyle dlugo, ze powinienes wiedziec. Nigdy nie twierdzilem, ze moje auto jest najlepsze. Wiem dobrze, ze nie jest to perfekcyjne auto ani do rajdow ani na tor w obecnej formie ale jest na tyle dobre bym mogl objechac wiekszosc innych przy mniejszych umiejetnosciach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niezupelnie.
Ja na asfalcie gotowałem płyny, do czasu użycia Castrola.
Te zestawy trzeba czesto przegladac i czyscic. Jest powazna roznica pomiedzy niemal bezobslugowymi OEM a Wilwoodami.

Mówisz o starszych modelach typu Dynalite, Superlite II . New Superlite wymaga obsługi na poziomie OEM.

Przestac Plaszczycowac. :)

Nawet Płaszczyca wspiera się cytatami, jeśli ma coś do zarzucenia...

I zakladam, ze to bylo twoja "rajdowa" Mazda? Bardzo to auto odstawalo od innych "specjalnych torowych"?

Nie - torowym CC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja na asfalcie gotowałem płyny, do czasu użycia Castrola.

A mimo wszystko na drogach publicznych hamulce nie dostaja az tak jak na torze.

Mówisz o starszych modelach typu Dynalite, Superlite II . New Superlite wymaga obsługi na poziomie OEM.

Nie. Mowie o wszystkich obecnych zestawach BBK od Wilwooda. Duzo ludzi wsadza je do Subaru bo stockowe sa kiepskie. StopTech robi IMO lepsze BBK do aut uzywanych na co dzien.

Nawet Płaszczyca wspiera się cytatami, jeśli ma coś do zarzucenia...

Ech....

Nie, wszystko ale nie Imprezę na tor... Na szutrach, tak, ale na tor to dobry jest Lotus Elise... Impreza na asfaltowym torze to dla mnie coś sztucznego. Na asfaltowym oesie jeszcze ujdzie, ale na torze - nie
Nie - torowym CC.

Acha. Czyli CC zostalo zaprojektowane specjalnie na tor? :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Mowie o wszystkich obecnych zestawach BBK od Wilwooda. Duzo ludzi wsadza je do Subaru bo stockowe sa kiepskie. StopTech robi IMO lepsze BBK do aut uzywanych na co dzien.

 

Dziwne, Wilwood twierdził co innego, kiedy 323gtx.co.uk zwróciło się do niego o pomoc przy BBK dla GTR. Zresztą i tak projekt "323 GTR webclub BBK" stanął w końcu na zaciskach HiSpec.

 

Nie, wszystko ale nie Imprezę na tor... Na szutrach, tak, ale na tor to dobry jest Lotus Elise... Impreza na asfaltowym torze to dla mnie coś sztucznego. Na asfaltowym oesie jeszcze ujdzie, ale na torze - nie

 

Zauważasz różnicę między moją opinią a Twoim przekonywaniem, że "tworzę teorie"?

 

Acha. Czyli CC zostalo zaprojektowane specjalnie na tor? :?

 

Nie. Te egzemplarze zostały do jazdy torowej dostosowane. Tak dobrze, że nie nadawały się do jazdy gdziekolwiek indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, Wilwood twierdził co innego, kiedy 323gtx.co.uk zwróciło się do niego o pomoc przy BBK dla GTR.

A co mieli twierdzic? ;)

Zresztą i tak projekt "323 GTR webclub BBK" stanął w końcu na zaciskach HiSpec.

Ciekawe dlaczego? ;)

Nie. Te egzemplarze zostały do jazdy torowej dostosowane. Tak dobrze, że nie nadawały się do jazdy gdziekolwiek indziej.

I niby Imprezy czy EVO nie da sie przygotowac tak dobrze jak CC? Poza tym pierwsze slysze by FWD uznawano za cos rewelacyjnego na tor. Jeszcze nie spotkalem profesjonalnej ksiazki o jezdzie po torze FWD. Nawet AWD jest ledwo zauwazane. Wszystko raczej dotyczy RWD mid engine. No ale co ja wiem. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe dlaczego? ;)

 

Byli gotowi zrobić cały kit, no i taniej...

 

I niby Imprezy czy EVO nie da sie przygotowac tak dobrze jak CC?

 

Da się... pewno że się da. Ale będzie to dekonstrukcja oryginalnego designu, który szedł w inną stronę (albo raczej - z innej strony).

 

Poza tym pierwsze slysze by FWD uznawano za cos rewelacyjnego na tor. Jeszcze nie spotkalem profesjonalnej ksiazki o jezdzie po torze FWD. Nawet AWD jest ledwo zauwazane. Wszystko raczej dotyczy RWD mid engine. No ale co ja wiem. :?

 

Takie były sprzęty, takimi się jeździło. Dużo fajniej mi się jeździło po TP za pomocą BMW, mimo, że była to marna 320i którą marnowaliśmy w firmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byli gotowi zrobić cały kit, no i taniej...

Tez dobry powod. Ale nie mogliscie sie przekonac jak to jest z obietnicami Wilwooda. :twisted:

Da się... pewno że się da. Ale będzie to dekonstrukcja oryginalnego designu, który szedł w inną stronę (albo raczej - z innej strony).

I mowisz, ze w CC bylo inaczej? :twisted:

Takie były sprzęty, takimi się jeździło. Dużo fajniej mi się jeździło po TP za pomocą BMW, mimo, że była to marna 320i którą marnowaliśmy w firmie.

Byl gosc ostatnio BMW 330i. Ta bidulka nawet nie ma szpery z tylu. Lykalem go ITR jakby stal w miejscu. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...