Skocz do zawartości

Impreza napęd na tył,jak?


lucza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,powstała potrzeba przerobienia imprezy na tył,ma to być na stałe więc robota musi być profi. Chodzi oczywiście także o wywalenie wszystkiego co niepotrzebne (waga ma duże znaczenie) :) .

 

Uprzedzając pytania,nie nie kupimy BMW,a napęd na tył jest potrzebny do motosportu dla młodzików,pozdro.

 

Czy ktoś ma doświadczenie i wie jak to zrobić? dzięki i pozdro.

 

http://watanabe-service.jp/products/dcd/ coś tam znalazłem

Edytowane przez lucza
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyjęciu półosi daleko nie zajedziesz. Spalisz wiskozę- może już nie potrzebną-ale szkoda jej :). Trzeba zablokować-zaspawać satelity w centralnym i możesz wtedy masę obniżyć bo nie potrzeba dyfra przedniego, półosi i wałka atakujacego( chyba,że podtrzymuje łożyska przy centralnym dyfrze.

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wyjęciu półosi daleko nie zajedziesz. Spalisz wiskozę

 

 

 

 

 

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2145517

 

http://www.rs25.com/forums/f8/t80204-rwd-conversion-pics.html

 

Lucza, możliwe że dasz rade zrobić ten reduktor z dyfra Phase 1 (TY752) bo rzekomo są rozbieralne.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę tematów jest na forum wystarczy wpisać RWD w wyszukiwarce i się pokazuje multum tematów.

 

 

@@lucza, napisz jaką metodę wybrałeś bo też kiedyś myślałem o kupieniu drugiej skrzyni i zrobieniu RWD.

Edytowane przez ADK90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód do wyścigów w klasie młodzików o jakieś tam specyfikacji.Subaru dlatego że bardzo łatwo wymienić skrzynię i mieć do wyboru FWD,RWD lub AWD i wtedy można się ścigać w różnych klasach,zawsze to taniej niż utrzymywać trzy auta.Żeby dodać smaczku to klasy te zamykają się pojemnością 1.6.Nie pytajcie o szczegóły bo zielony jestem a to tylko przysługa dla mojego dostawcy części (raczej syna jego). Dzięki za pomoc zdecydujemy się na rozwiązanie które podał maztiz,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Odkopuję własny temat,poczytałem o rwd i wszystko fajnie,auto hula ale okazało sie że cały czas latał na zwykłym dyfrze.Teraz chcemy wsadzić tylny dyfer z lsd, i tu moje pytanie powstaje,skoro cent dyfer jest zaspawany to czy teraz możemy wsadzić tylny dyfer o dowolnym przełożeniu czy trzymać się konkretnych przełożeń,dzięki i pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no- chyba teraz działa jak zwykłe rwd, jak np w polonezie podmieniasz mosty na inne żeby regulować osiagi/prędkość

Fajnie Lucza modzisz, ja stoje ze spawaniem micry, bo u nas zima mrozi <_< masz gdzieś te rwd wrzucone do netu czy nie masz czasu?
pozdrowienia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Matiz, ta subaryna z modami opisanymi 3 lata wcześniej juz zakończyła karierę bo młody wyrusł i przeszedł na profi ściganie,teraz honda civik.Wszystkie graty dostałem w spadku w podzięce za "service" :). Teraz ja ograniczyłem już ilość subaryn na moim podwórku i posprzedawałem wszystko w cholerę zostały mi tylko trzy,ra do kochania,forester dla rodziny i niebieska dla zabawy i to w niej grzebie.modze i eksperymentuje.Aktualnie silnik 2.5 z legacy i chcę włożyć RWD oraz zjechać jeszcze parę kilo z masy.Auto NIE DO DRIFTU tylko na zabawowy tor a że poleci czasami trochę bokiem :) , płakać nie będę.A z micrą też miałem przygodę,od kumpla,wsadziliśmy tam 1.5 z jdm-owego pulsara,idzie jak wściekła dzida a wygląda jakbyś ją wczoraj z odchłań szrotu wyciągnął :), pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

.Aktualnie silnik 2.5 z legacy i chcę włożyć RWD oraz zjechać jeszcze parę kilo z masy
 

 

A może jakiś wątek z relacją z budowy? IMO mega ciekawe, myślę że nie tylko ja chętnie poczytam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta budowa,odbudowa,przebudowa,wybudowa, nabudowa trwa już 10 lat :) , to jest auto testowe do różnych dziwnych i niekonwencjonalnych pomysłów,było już 1.6 na sterydach :) elektryczne turbo i wiele innych praktycznych i mniej praktycznych i głupich pomysłów :). Komu by to się chciało opisywać :) ,pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...