Jump to content

Impreza napęd na tył,jak?


lucza
 Share

Recommended Posts

Witam,powstała potrzeba przerobienia imprezy na tył,ma to być na stałe więc robota musi być profi. Chodzi oczywiście także o wywalenie wszystkiego co niepotrzebne (waga ma duże znaczenie) :) .

 

Uprzedzając pytania,nie nie kupimy BMW,a napęd na tył jest potrzebny do motosportu dla młodzików,pozdro.

 

Czy ktoś ma doświadczenie i wie jak to zrobić? dzięki i pozdro.

 

http://watanabe-service.jp/products/dcd/ coś tam znalazłem

Edited by lucza
Link to comment
Share on other sites

Chyba zaslepki do piast zeby łożyska nierozwaliło i na pewno pozostaje grzebanko w kompie. Ja mam super ale z przednim nepędem. Wkładam bezpiecznik i mam 2wd, wyjmuje 4wd

Lucza jak coś ogarniesz to dawaj :)

Link to comment
Share on other sites

Po wyjęciu półosi daleko nie zajedziesz. Spalisz wiskozę- może już nie potrzebną-ale szkoda jej :). Trzeba zablokować-zaspawać satelity w centralnym i możesz wtedy masę obniżyć bo nie potrzeba dyfra przedniego, półosi i wałka atakujacego( chyba,że podtrzymuje łożyska przy centralnym dyfrze.

 

pozdr.

Link to comment
Share on other sites

Po wyjęciu półosi daleko nie zajedziesz. Spalisz wiskozę

 

 

 

 

 

http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2145517

 

http://www.rs25.com/forums/f8/t80204-rwd-conversion-pics.html

 

Lucza, możliwe że dasz rade zrobić ten reduktor z dyfra Phase 1 (TY752) bo rzekomo są rozbieralne.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Trochę tematów jest na forum wystarczy wpisać RWD w wyszukiwarce i się pokazuje multum tematów.

 

 

@@lucza, napisz jaką metodę wybrałeś bo też kiedyś myślałem o kupieniu drugiej skrzyni i zrobieniu RWD.

Edited by ADK90
Link to comment
Share on other sites

Samochód do wyścigów w klasie młodzików o jakieś tam specyfikacji.Subaru dlatego że bardzo łatwo wymienić skrzynię i mieć do wyboru FWD,RWD lub AWD i wtedy można się ścigać w różnych klasach,zawsze to taniej niż utrzymywać trzy auta.Żeby dodać smaczku to klasy te zamykają się pojemnością 1.6.Nie pytajcie o szczegóły bo zielony jestem a to tylko przysługa dla mojego dostawcy części (raczej syna jego). Dzięki za pomoc zdecydujemy się na rozwiązanie które podał maztiz,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Odkopuję własny temat,poczytałem o rwd i wszystko fajnie,auto hula ale okazało sie że cały czas latał na zwykłym dyfrze.Teraz chcemy wsadzić tylny dyfer z lsd, i tu moje pytanie powstaje,skoro cent dyfer jest zaspawany to czy teraz możemy wsadzić tylny dyfer o dowolnym przełożeniu czy trzymać się konkretnych przełożeń,dzięki i pozdro.

Link to comment
Share on other sites

nie no- chyba teraz działa jak zwykłe rwd, jak np w polonezie podmieniasz mosty na inne żeby regulować osiagi/prędkość

Fajnie Lucza modzisz, ja stoje ze spawaniem micry, bo u nas zima mrozi <_< masz gdzieś te rwd wrzucone do netu czy nie masz czasu?
pozdrowienia!

Link to comment
Share on other sites

Witaj Matiz, ta subaryna z modami opisanymi 3 lata wcześniej juz zakończyła karierę bo młody wyrusł i przeszedł na profi ściganie,teraz honda civik.Wszystkie graty dostałem w spadku w podzięce za "service" :). Teraz ja ograniczyłem już ilość subaryn na moim podwórku i posprzedawałem wszystko w cholerę zostały mi tylko trzy,ra do kochania,forester dla rodziny i niebieska dla zabawy i to w niej grzebie.modze i eksperymentuje.Aktualnie silnik 2.5 z legacy i chcę włożyć RWD oraz zjechać jeszcze parę kilo z masy.Auto NIE DO DRIFTU tylko na zabawowy tor a że poleci czasami trochę bokiem :) , płakać nie będę.A z micrą też miałem przygodę,od kumpla,wsadziliśmy tam 1.5 z jdm-owego pulsara,idzie jak wściekła dzida a wygląda jakbyś ją wczoraj z odchłań szrotu wyciągnął :), pozdro.

Link to comment
Share on other sites

 

 

.Aktualnie silnik 2.5 z legacy i chcę włożyć RWD oraz zjechać jeszcze parę kilo z masy
 

 

A może jakiś wątek z relacją z budowy? IMO mega ciekawe, myślę że nie tylko ja chętnie poczytam :)

Link to comment
Share on other sites

Ta budowa,odbudowa,przebudowa,wybudowa, nabudowa trwa już 10 lat :) , to jest auto testowe do różnych dziwnych i niekonwencjonalnych pomysłów,było już 1.6 na sterydach :) elektryczne turbo i wiele innych praktycznych i mniej praktycznych i głupich pomysłów :). Komu by to się chciało opisywać :) ,pozdro.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...