lucza Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 (edytowane) Witam,powstała potrzeba przerobienia imprezy na tył,ma to być na stałe więc robota musi być profi. Chodzi oczywiście także o wywalenie wszystkiego co niepotrzebne (waga ma duże znaczenie) . Uprzedzając pytania,nie nie kupimy BMW,a napęd na tył jest potrzebny do motosportu dla młodzików,pozdro. Czy ktoś ma doświadczenie i wie jak to zrobić? dzięki i pozdro. http://watanabe-service.jp/products/dcd/ coś tam znalazłem Edytowane 13 Kwietnia 2013 przez lucza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Z tego co pamiętam to było na forum. W Mysiadle kupuje się takie zaślepki to skrzyni biegów,wywala się przenie półosie i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Chyba zaslepki do piast zeby łożyska nierozwaliło i na pewno pozostaje grzebanko w kompie. Ja mam super ale z przednim nepędem. Wkładam bezpiecznik i mam 2wd, wyjmuje 4wd Lucza jak coś ogarniesz to dawaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 A co ma komp do rozdziału pasywnego napędu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 A co ma komp do rozdziału pasywnego napędu ? zacznijmy jeszcze raz.Lucza dokładnie do czego,po co, na co u mnie ma i daje 100% na przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cianbo Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Zdaje mnie się, że należałoby zaspawać centralny dyfer i pozbyć się półosi przednich a otwory po nich zaślepić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Po wyjęciu półosi daleko nie zajedziesz. Spalisz wiskozę- może już nie potrzebną-ale szkoda jej . Trzeba zablokować-zaspawać satelity w centralnym i możesz wtedy masę obniżyć bo nie potrzeba dyfra przedniego, półosi i wałka atakujacego( chyba,że podtrzymuje łożyska przy centralnym dyfrze. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako69 Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 jest na necie dokłady opis jak to zrobic( z tego co pamietam angielskie forum) jak znajde to wrzuce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2013 Po wyjęciu półosi daleko nie zajedziesz. Spalisz wiskozę http://watanabe-serv...p/products/dcd/ http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=2145517 http://www.rs25.com/forums/f8/t80204-rwd-conversion-pics.html Lucza, możliwe że dasz rade zrobić ten reduktor z dyfra Phase 1 (TY752) bo rzekomo są rozbieralne. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 (edytowane) Trochę tematów jest na forum wystarczy wpisać RWD w wyszukiwarce i się pokazuje multum tematów. @@lucza, napisz jaką metodę wybrałeś bo też kiedyś myślałem o kupieniu drugiej skrzyni i zrobieniu RWD. Edytowane 14 Kwietnia 2013 przez ADK90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako69 Opublikowano 14 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2013 lucza a czy kąt skrętu nie będzie trochę za mały aby fajnie się tym latało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Ja myślę nad żywotnością tylnego dyfra. W takim setupie będzie miał dwa razy więcej roboty i pewnie długo nie pojeździ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Ja myślę nad żywotnością tylnego dyfra. i półosie tylne też bardziej cierpieć będą (przeguby) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2013 Samochód do wyścigów w klasie młodzików o jakieś tam specyfikacji.Subaru dlatego że bardzo łatwo wymienić skrzynię i mieć do wyboru FWD,RWD lub AWD i wtedy można się ścigać w różnych klasach,zawsze to taniej niż utrzymywać trzy auta.Żeby dodać smaczku to klasy te zamykają się pojemnością 1.6.Nie pytajcie o szczegóły bo zielony jestem a to tylko przysługa dla mojego dostawcy części (raczej syna jego). Dzięki za pomoc zdecydujemy się na rozwiązanie które podał maztiz,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 11 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 Odkopuję własny temat,poczytałem o rwd i wszystko fajnie,auto hula ale okazało sie że cały czas latał na zwykłym dyfrze.Teraz chcemy wsadzić tylny dyfer z lsd, i tu moje pytanie powstaje,skoro cent dyfer jest zaspawany to czy teraz możemy wsadzić tylny dyfer o dowolnym przełożeniu czy trzymać się konkretnych przełożeń,dzięki i pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 11 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2017 nie no- chyba teraz działa jak zwykłe rwd, jak np w polonezie podmieniasz mosty na inne żeby regulować osiagi/prędkośćFajnie Lucza modzisz, ja stoje ze spawaniem micry, bo u nas zima mrozi masz gdzieś te rwd wrzucone do netu czy nie masz czasu?pozdrowienia! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Witaj Matiz, ta subaryna z modami opisanymi 3 lata wcześniej juz zakończyła karierę bo młody wyrusł i przeszedł na profi ściganie,teraz honda civik.Wszystkie graty dostałem w spadku w podzięce za "service" . Teraz ja ograniczyłem już ilość subaryn na moim podwórku i posprzedawałem wszystko w cholerę zostały mi tylko trzy,ra do kochania,forester dla rodziny i niebieska dla zabawy i to w niej grzebie.modze i eksperymentuje.Aktualnie silnik 2.5 z legacy i chcę włożyć RWD oraz zjechać jeszcze parę kilo z masy.Auto NIE DO DRIFTU tylko na zabawowy tor a że poleci czasami trochę bokiem , płakać nie będę.A z micrą też miałem przygodę,od kumpla,wsadziliśmy tam 1.5 z jdm-owego pulsara,idzie jak wściekła dzida a wygląda jakbyś ją wczoraj z odchłań szrotu wyciągnął , pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HoQ Opublikowano 12 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 .Aktualnie silnik 2.5 z legacy i chcę włożyć RWD oraz zjechać jeszcze parę kilo z masy A może jakiś wątek z relacją z budowy? IMO mega ciekawe, myślę że nie tylko ja chętnie poczytam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 12 Lutego 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2017 Ta budowa,odbudowa,przebudowa,wybudowa, nabudowa trwa już 10 lat , to jest auto testowe do różnych dziwnych i niekonwencjonalnych pomysłów,było już 1.6 na sterydach elektryczne turbo i wiele innych praktycznych i mniej praktycznych i głupich pomysłów . Komu by to się chciało opisywać ,pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 13 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2017 Lucza, każda Micra tak wygląda. A nawet jak wygląda ładnie z zewnatrz, to wetknij kamere w podłużnice trzymaj sie tam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się