Azrael Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Ja też mam to samo u siebie ze spryskiwaczami reflektorów. Ale wyłączenie świateł pomaga. Nietstey to żejest na jeden przycisk zdaje się wynika z tego że sa ksenony u was. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Ja nie mam ksenonów i jest tak samo - jeden przycisk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Starsze miały dwa :-( Cóż dołożenie przełącznika to nie problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbert Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 1. Te prędkości z instrukcji dotyczą chyba wersji XT :roll: 2. Prędkość pokazywana przez licznik jest zwykle wyższa od prędkości rzeczywistej :wink: Nie. Te predkosci sa do 2.0X. Do 2.5XT masz tu: 1 - 46km/h 2 - 83 km/h 3 - 118 km/h 4 - 167 km/h 5 - predkosc swiatla Ksiazke mam przed soba, strona 205 :-) A nikt mi nie powie ze moje 160 na liczniku to 122 w rzeczywistoci. Za dlugo siedze za kolkiem i nawet fakt ze w Foresterze kompletnie nie czuc szybkosci do okolo 130 to i tak az takiego wachanie by nie bylo. Wez pod uwage ze to nie sa szybkosci rekomendowane tylko MAKSYMALNE! REKOMENDOWANE EKONOMIA JAZDY SA TAKIE: 1-2 24 km/h 2-3 40 km/h 3-4 65 km/h 4-5 73 km/h BAHAHHAHAHHAHA suuuuper! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 1. Te prędkości z instrukcji dotyczą chyba wersji XT :roll: 2. Prędkość pokazywana przez licznik jest zwykle wyższa od prędkości rzeczywistej :wink: Nie. Te predkosci sa do 2.0X. Do 2.5XT masz tu: 1 - 46km/h 2 - 83 km/h 3 - 118 km/h 4 - 167 km/h 5 - predkosc swiatla Ksiazke mam przed soba, strona 205 :-) Jestem przekonany, że w mojej książce, dla wersji wolnossącej na drugim biegu było trochę ponad 100 km/h. Jak dorwę książkę to sprawdzę i napiszę. Może masz książkę, albo dane z wersji przedliftingowej? W aktualnym silniku wyższa moc maksymalna (158 KM) uzyskiwana jest przy wyższych obrotach, a więc przy takich samych przełożeniach rosną prędkości maksymalne na poszczególnych biegach. A nikt mi nie powie ze moje 160 na liczniku to 122 w rzeczywistoci. Za dlugo siedze za kolkiem i nawet fakt ze w Foresterze kompletnie nie czuc szybkosci do okolo 130 to i tak az takiego wachanie by nie bylo. Wez pod uwage ze to nie sa szybkosci rekomendowane tylko MAKSYMALNE! Różnica jest podobno do 10 %, nie twierdzę jednak, że to wyłączna przyczyna :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbert Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 10% tez slyszalem. Ale podobno im szybciej jechales tym wiecje szybkosc odbiegala od rzeczywistej. Jakos progresyjnie pokazywalo te procenty wzrastaja czy jak? Nieraz jechalem ponad 120km/h na 110:tce i spy z laserami mnie mierzyly ale nie zatrzymywali. Tylko ze oni kiedys dawali 10 km/h jako "rabacik" z przymruzeniem oka. Moze ktos wie jak to jest z predkosciomierzem? W noncy wtsraczy zmienic opony i juz szlag go trafia i pokazuje co chce.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 10% tez slyszalem. Ale podobno im szybciej jechales tym wiecje szybkosc odbiegala od rzeczywistej. Jakos progresyjnie pokazywalo te procenty wzrastaja czy jak? Nieraz jechalem ponad 120km/h na 110:tce i spy z laserami mnie mierzyly ale nie zatrzymywali. Tylko ze oni kiedys dawali 10 km/h jako "rabacik" z przymruzeniem oka. Moze ktos wie jak to jest z predkosciomierzem? W noncy wtsraczy zmienic opony i juz szlag go trafia i pokazuje co chce.... 10 % * 100 km/h = 10 km/h 10 % * 200 km/h = 20 km/h I już masz progresję :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakistani Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 odnośnie prędkości licznikowej i rzeczywistej - w moim Forku przekłamuje o 9 km/h - oczywiście przy prędkosciach powyzej 50-60/h sprawdzane z GPSem na dłuuugiej trasie. A w ksiażce moga być dane dla wersji poprzedniej, bo kiedy ja swojego odbierałem to jeszcze nie mieli instrukcji do nowych modeli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbert Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Faktycznie, ksiazka na na okladce starsza wersje ale w srodku wszystkie szkice sa juz w nowej budzie. Moze tabelka jest stara? Ja sprawdzam predkosc na austryjackich autobahnach, tam sie wyswietla ile walisz na fajnych displayach...i faktycznie, okolo 9km/h sie rozni jadac okolo 150-160km/h. Niestety dla mnie, prawie zawsze cyknie mi przy okazji fotke bo to i tak za szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakistani Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 na szczęście w PL cześciej jeszze łapią "suszarką" - a tu daję się jeszcze potargować, auto na szczęście w leasingu, ściemniam że samochód szefa, dał się przejechać itp... i zawsze o parę stówek mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Uwag odnosnie uzytkowaine ciag dalszy:) Przebieg 5200 km, przejechanie z v max po autobanie na dystasnie 300km istotnie poprawilo osiagi ,silnik inaczej odpala.Spalanie na poziomie 12L non stop i nizej nie da rady.warto krecic go wyzej bo jak widac silnik lubi wysokie obroty. Na 4biegu 200 licznikowe jedzie JAk dla mnie standardowe Yokohamy nie nadaja sie do tego auta,sa za miekkie. Kiedys jezdzile 2.0xt i wiem ze w zakretach jezdzilismy po 140km/h. Zastanawiam sie na Pirelli P Zero Nero 215/55/16 choc 1tys za sztuke to nie malo ale wiem ze warto.Niesamowice halasuje podlokietnik ,schowek na desce ,cos brzeczy w drzwiach(obu) w szczegolnosci na kostke ale takiej "gladkiej" nawet. No i te hamulce,totalny dramat,kupilem klocki EBC,zobaczymy jak na nich bedzie hamowal. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 ...Ja nie wiem gdzie w Europie nie znajde stacji na 100 km...... na A4 między wrocławiem, a gliwicami (ponad 100km) 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Dalej znalazlem ciekawa tabelke maxymalnych szybkosci...Forester 2.0X manual.Cos mi sie nie zgadza jezeli to sa maxymalne szybkosci. HI 1 bieg - max 51km/h 2 bieg - max 85km/h 3 bieg - max 122km/h 4 bieg - max 162km/h 5 bieg - max MAXIOR Umbert na Haju 2 bieg - 120km/h 3 bieg - ~160km/h 5 bieg - wystarczy LO 1 bieg -35 km/h 2 bieg- 58 km/h 3 bieg- 84 km/h 4 bieg- 111km/h 5 bieg- 140 km/h (z 1500kg na przyczepce za toba! KONKRET!) Według mojej instrukcji maksymalne prędkości na poszczególnych biegach, dla Forstera 2.0 MY’06 MT, są następujące (w nawiasie prędkości z reduktorem): I - 61 (42) km/h II - 104 (72) km/h III - 150 (104) km/h IV - 200 (138) km/h V - max (172) km/h Wygląda więc na to, że masz niezbyt aktualną instrukcję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Takie szybkie pytanie bo szukam opon do Forestera, chciale zostac na 16tkach ,szerokosc 215 tak jak normlanie ale profil 40 zamiast 60. Mysle dokladnie o Pirelli P Zero Nero ,myslicie ze to dobry pomysl ? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Mój Forester po 1200km: spalanie 9,7l/100km zużycie oleju 0 (zero) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Co do spryskiwaczy: niestety wymogi sa takie, ze jak masz ksenony, to musi Ci spryskiwac razem z szyba. A ze tak musi byc w wersjach z tymi ksenonami, to (pewnie zeby zaoszczedzic) dali to odrazu tez do tych bez ksenonow. W WRX 06 predkosciomierz do 70km/h prawie wogole nie klamie - sam bylem zdziwiony :shock: P.S. jesli chodzi o spalanie to to jest calkowicie indywidualna kwestia Jak za sterami Primerci zasiada moja mama, to spalanie w miescie wychodzi jej 9.2, mi wychodzi 8.3, a ociec robi od 6.9 po 7.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszRT Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 To spalanie 9,7l wyszło mi 50/50 miasto/trasa z Vmax 140km/h. Almera pali mi dla porównania 9l w mieście i 7,5 na trasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 Jak za sterami Primerci zasiada moja mama, to spalanie w miescie wychodzi jej 9.2, mi wychodzi 8.3, a ociec robi od 6.9 po 7.5 To mnie by pewnie wyszło 15... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 10 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2006 a ociec robi od 6.9 po 7.5 A potem musi trochę pojeździć Spec B albo STI żeby odreagować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się