pakistani Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 a ja słyszałem ze do tych pasó mają jeszcze dodawać gratis butelkę Geriavitu..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 pakistani, prosze Cie no, nie rob se jaj :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Jesli wprowadza tez takie pasy w wrx/sti, to pekne ze smiechu piszac MY07 mialem na mysli wszystkie modele, z wyjatkiem Justy No to ciekawy jestem, jak domorośli ściganci, tacy jak ja (), będą mogli zamontować pasy szelkowe... Dziś to jest żaden problem, bo ten standardowy pas przeciąga się za fotelem, albo do zaczepu pasa wpina się samą klamrę. A jak będzie z tym nowym ustrojstwem?!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 A jak będzie z tym nowym ustrojstwem?!? Nie będzie. Ale za to będziesz miał drewnopodobną wykleinę przed oczami i tempomat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Żarty se stroi, a tu prędzej stypę należałoby robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido__ Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 No to ciekawy jestem, jak domorośli ściganci, tacy jak ja (), będą mogli zamontować pasy szelkowe Nie bójmy się tego powiedzieć: uliczni wojownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 No to ciekawy jestem, jak domorośli ściganci, tacy jak ja (), będą mogli zamontować pasy szelkowe Nie bójmy się tego powiedzieć: uliczni wojownicy A wręcz: szybcy i wściekli . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Jesli wprowadza tez takie pasy w wrx/sti, to pekne ze smiechu piszac MY07 mialem na mysli wszystkie modele, z wyjatkiem Justy No to ciekawy jestem, jak domorośli ściganci, tacy jak ja (), będą mogli zamontować pasy szelkowe... Dziś to jest żaden problem, bo ten standardowy pas przeciąga się za fotelem, albo do zaczepu pasa wpina się samą klamrę. A jak będzie z tym nowym ustrojstwem?!? Panowla, czy do dfabrycznych foteli w STI pasuja szelkowe pasy? Czy trzeba wiercic w fotelu dziury wiertarka udarowa, albo kupowac u prywaciarza kubel zrobiony na ftrystakrce? jESLI PASUJA DO tych foteli ktore sa to czy mozna tych pasow uzywac naprzemiennie z tymi ktore sa? to znaczy, czy ludnosc z tylu bedzie mogla siedziec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Panowla, czy do dfabrycznych foteli w STI pasuja szelkowe pasy? Czy trzeba wiercic w fotelu dziury wiertarka udarowa, albo kupowac u prywaciarza kubel zrobiony na ftrystakrce?jESLI PASUJA DO tych foteli ktore sa to czy mozna tych pasow uzywac naprzemiennie z tymi ktore sa? to znaczy, czy ludnosc z tylu bedzie mogla siedziec. Na lunchu w przyszłym tygodniu zaprezentuję wynik i konieczne "przeróbki" 8). W dużym skrócie: słowo "przeróbki" jest w cudzysłowie, bo nie są one konieczne, można używać satandardowych pasów naprzemiennie z szelkowymi, a montaż szelkowych to 15-30 minut i trochę krzepy w łapach (albu dłuższa dźwignia / narzędzie wspomagane silnikiem), żeby odkręcić kilka wrednych śrub 8). A ludność z tyłu przecież zawsze se może pod szelkowymi usiąść, no nie? Tj. na głowę je założyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Przemeq, w opcjonalnym wyposazeniu beda pasy szelkowe, ktore rowniez same sie zapinaja (prawy pas kierowcy ma wtedy prowadnice w podsufitce i analogicznie lewy pas pasazera) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Przemeq, w opcjonalnym wyposazeniu beda pasy szelkowe, ktore rowniez same sie zapinaja (prawy pas kierowcy ma wtedy prowadnice w podsufitce i analogicznie lewy pas pasazera) Serio? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 ...i jeszcze automatyczny zmieniacz pieluch dla pasażerów poproszę. Z prowadnicą w podłodze, i z chwytakiem wykończonym miękką irchą, oczywiście. Serio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 A ludność z tyłu przecież zawsze se może pod szelkowymi usiąść, no nie? Tj. na głowę je założyć Nie szedłeś w końcu w wersję odpinaną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arno Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 A ludność z tyłu przecież zawsze se może pod szelkowymi usiąść, no nie? Tj. na głowę je założyć Nie szedłeś w końcu w wersję odpinaną? to ja chce takoł. Gdzie sie to kupuje i jakie najlepsze? Zauwazylem jakies jedne sparco za 4tysiace. Super lekkie, przeciez kazdy gram sie liczy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 A ludność z tyłu przecież zawsze se może pod szelkowymi usiąść, no nie? Tj. na głowę je założyć Nie szedłeś w końcu w wersję odpinaną? No szedłem i poszedłem. Ale co - dla pasażerów mam swoje śliczne pasy odpinać? Nic z tego. Niech se na głowę założą . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 arno, na pewno Przemeq pomoże. aostatnio mam miłe doświadczenie z firmą "Prince" z poznania kóra ma taki sprzęt bezpieczeństwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2006 arno, na pewno Przemeq pomoże. aostatnio mam miłe doświadczenie z firmą "Prince" z poznania kóra ma taki sprzęt bezpieczeństwa. Oczywiście, że pomoże - czekam na PW 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbert Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Ciag dalszy przygody z Foresterm 2.0X juz 1300km - i ciagle sie dziwie. - mial pic olej, zakupilem flaszke oleju i ja woze jak ten burak. Oczywiscie oleju nie pije ani centylitra, jak zreszta reszta nowych samochodow w moim zyciu a kilka juz katowalem. Nie wiem czy cos jest nie tak ale nie chce bydla jesc "oleum". Pytalem sie na servisie, ma pic! Na forum: podobna ma troche pic. A on nic! Jezdze autostrada do roboty codziennie, po miescie codziennei i w terenie na weekendy...nie pije. Kolor sie lekko przypalil ale nic pozatym. - spalanie benzyny 95 Okt ponizej 10 litrów mimo tego ze sobie czesto depne. Podobno jak sie juz dotrze to ma palic jeszcze mniej. Wiec czekam jeszcze 1700km i mam zamiar spasc do 9 litrow bez zabawy. Oczywiscie moglbym spalic i ponad 20 litrow jak sie zaczne bawic ale pseudo-normalna jazda na codzien to wynik ponizej 10 litrow. Bardzo mi to pasuje . Co mi mniej pasuje to ze rezerw zapal sie jak mam 10 litrow w baku. Co oni stacji nie maja w Japonii? Ja nie wiem gdzie w Europie nie znajde stacji na 100 km...dziwne. A co do beznyny, kazali mi tankowac 95 Okt , nie V-Power. Myslicie ze sie zle bedzie czul na V-Power? - air-cond dziala bezproblemowo a sloneczko dogrzewa calkiem calkiem. Nie wiem tylko po jaka cholere trzeba wciskac ten przyscisk zeby zamrugala dioda. Tego nie kapuje. W kazdym innym aucie mialem zawsze AUTO-AUTO i dzialalo. A co sie stanie jak nie wcisne i dioda nie zamruga? Tez mi wieje chlodniej ale nie tak mocno. Nie kapuje tego. A! Co mnie dziwi. Zawsze lala mi sie pod auto woda z air-cond jak zaparkowalem w garazu a pod moja bestia jest sucho. W takim razie gdzie ta woda sie zbiera? Bo ze latem na air-cond woda skrapla to murowane. Nie chcialbym zeby tam gdzies pod maska plywalo pol litra wody i rdzewialo. -Zamki otwieraja sie za cicho! Serio! Cholera wie czy zamknelo czy nie. Trzeba lookac na kierunkowskazy. Przyjemny problem ale po chwili dosc irytujacy. Alarmu niestety na Szwecje nie mozna bylo dostac w oryginale wiec bede musial zamontowac extra ale i tak nie chce zadnego cwierkania bo to wedlug mnie wiocha. - Rejestracja podklejona gabka i tasma juz nie stuka. Pytanie-dlaczego ja mam w nowym aucie podklejac tablice? Maly problem dla fabryki- ogromna irtytacja uzytkownika. - Sprzeta audio...odbiera Polske na LW spoookoooo ale faktycznie lepsze plyty to masakra. - Spryskiwacze na reflektory mogly by miec osobny przycisk bo jak umyje auto i chce przeplukac szyby to nie chce miec po pól litra plynu na masce z kazdej strony. Juz sie nauczylem lekko pykac zeby te spryskiwacze na reflektory nie wyskakiwaly ale moglo by to byc na osobnych guzikach. - Szyberdach spooooookoooooo! Widac caly swiat! jedno mnie zastanawia. Otwieram- jedzie na pozycje nr 1. Spoiler wyskakuje i mozna jechac okolo 120 km/h dosc spokojnie. Pozycja nr 2- cala otwarta- nadaje sie do lasu i do mista. ALE! Jak zamykam to pozycja nr 1 na zamykaniu jest okolo polowa pozycji nr1 na otwieraniu? Jaki w tym sens? Jak wyjezdzam z miasta na szybsza droge musze wtedy jeszce raz naciskac na otworz zeby pojechala na pozycje nr1 otworz. Ten programista mial zly dzien.... :? To byly moje zdziwka. Pozatym samochod jest zadziwiajaco cichy, silnika wlasciwie nie slychac przy normalnej jezdzie. Kreci sie jednym palcem, parkuje w miescie jak zabawke i na trasie lezy jak zelazko. W terenie mnie zadziwia...troche ciezko wyczuc sprzeglo w ciezkich buciorach na wstecznym i przypalilem sprzeglo kilka razy ale jest super. Po polach jedzie jak traktor a niskie biegi to frajda na 100%. Chyba pojade w ten weekend na poligon to moze walne kilka fotek i wloze pozniej. Forester jest jak narazie de´besciak! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 - Spryskiwacze na reflektory mogly by miec osobny przycisk bo jak umyje auto i chce przeplukac szyby to nie chce miec po pól litra plynu na masce z kazdej strony. Juz sie nauczylem lekko pykac zeby te spryskiwacze na reflektory nie wyskakiwaly ale moglo by to byc na osobnych guzikach. Oj to prawda. U mnie w imprezie też taka fontanna idzie, że fest! Faktycznie, byłoby ok, gdyby było spryskiwanie tylko na szybę na oddzielnym przcisku, czy jakimś innym patencie 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pakistani Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 spryskiwacze reflektorów są do d... a i sprzęgło w terenie lubi sobie popachnieć - ale poza tym ma tylko jedną prawdziwą wadę - że nie jest to 2.5 turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Ciag dalszy przygody z Foresterm 2.0X juz 1300km - i ciagle sie dziwie. - mial pic olej, zakupilem flaszke oleju i ja woze jak ten burak. Oczywiscie oleju nie pije ani centylitra, jak zreszta reszta nowych samochodow w moim zyciu a kilka juz katowalem. Nie wiem czy cos jest nie tak ale nie chce bydla jesc "oleum". Pytalem sie na servisie, ma pic! Na forum: podobna ma troche pic. A on nic! Jezdze autostrada do roboty codziennie, po miescie codziennei i w terenie na weekendy...nie pije. Kolor sie lekko przypalil ale nic pozatym. U mnie też nie bierze oleju. Przy trzech tysiącach km wymieniłem olej. Teraz mam przejechane 11kkm i nic nie trzeba było dolewać. Olej biorą podobno przede wszystkim wersje turbo i to przy ostrym traktowaniu. - spalanie benzyny 95 Okt ponizej 10 litrów mimo tego ze sobie czesto depne. Podobno jak sie juz dotrze to ma palic jeszcze mniej. Wiec czekam jeszcze 1700km i mam zamiar spasc do 9 litrow bez zabawy. Oczywiscie moglbym spalic i ponad 20 litrow jak sie zaczne bawic ale pseudo-normalna jazda na codzien to wynik ponizej 10 litrow. Bardzo mi to pasuje . Co mi mniej pasuje to ze rezerw zapal sie jak mam 10 litrow w baku. Co oni stacji nie maja w Japonii? Ja nie wiem gdzie w Europie nie znajde stacji na 100 km...dziwne. A co do beznyny, kazali mi tankowac 95 Okt , nie V-Power. Myslicie ze sie zle bedzie czul na V-Power? Spalanie potwierdzam. Przy szybkiej jeździe na autostradzie spalanie przekroczy 10 l/100km. Elektronika jest ustawiona pod benzynę 95 okt. Lanie benzyny z wyższą liczbą oktanową nic Ci nie da. - air-cond dziala bezproblemowo a sloneczko dogrzewa calkiem calkiem. Nie wiem tylko po jaka cholere trzeba wciskac ten przyscisk zeby zamrugala dioda. Tego nie kapuje. W kazdym innym aucie mialem zawsze AUTO-AUTO i dzialalo. A co sie stanie jak nie wcisne i dioda nie zamruga? Tez mi wieje chlodniej ale nie tak mocno. Nie kapuje tego. A! Co mnie dziwi. Zawsze lala mi sie pod auto woda z air-cond jak zaparkowalem w garazu a pod moja bestia jest sucho. W takim razie gdzie ta woda sie zbiera? Bo ze latem na air-cond woda skrapla to murowane. Nie chcialbym zeby tam gdzies pod maska plywalo pol litra wody i rdzewialo. Mignięcie diody na przycisku AC potwierdza włączenie takiego trybu, w którym w zależności od temperatury wewnątrz samochodu elektronika decyduje o włączeniu bądź wyłączeniu sprężarki klimy. Jeżeli na zewnątrz jest na tyle zimno, że w tym trybie bez problemów można utrzymać zadaną temperaturę bez włączenia klimy - lampka na przycisku AC powinna zgasnąć. Z moich obserwacji wynika, że działa to tylko przy niskich temperaturach na zewnątrz samochodu. Czyli w lecie, nawet jak na zewnątrz jest kilkanaście stopni C, funkcja ta jest bezużyteczna. Mrugnięcie kontrolki na przycisku obiegu wewnętrznego potwierdza włączenie w tym zakresie trybu AUTO. W tym trybie, jeżeli do schłodzenia wnętrza konieczne jest włączenie obiegu wewnętrznego, to elektronika robi to samoczynnie. Jeżeli obieg wewnętrzny nie jest już potrzebny - elektronika wyłączy obieg wewnętrzny (lampka kontrolna zgaśnie). W praktyce, jak jest ciepło na zewnątrz, na krótkich dystansach obieg wewnętrzny nie będzie miał okazji się wyłączyć. - Spryskiwacze na reflektory mogly by miec osobny przycisk bo jak umyje auto i chce przeplukac szyby to nie chce miec po pól litra plynu na masce z kazdej strony. Juz sie nauczylem lekko pykac zeby te spryskiwacze na reflektory nie wyskakiwaly ale moglo by to byc na osobnych guzikach. Wystarczy przełączyć światła na pozycyjne - Szyberdach spooooookoooooo! Widac caly swiat! jedno mnie zastanawia. Otwieram- jedzie na pozycje nr 1. Spoiler wyskakuje i mozna jechac okolo 120 km/h dosc spokojnie. Pozycja nr 2- cala otwarta- nadaje sie do lasu i do mista. ALE! Jak zamykam to pozycja nr 1 na zamykaniu jest okolo polowa pozycji nr1 na otwieraniu? Jaki w tym sens? Jak wyjezdzam z miasta na szybsza droge musze wtedy jeszce raz naciskac na otworz zeby pojechala na pozycje nr1 otworz. Ten programista mial zly dzien.... :? Ma to na celu bezpieczeństwo użytkowników samochodu, tj. żeby komuś szyberdach czegoś nie przytrzasnął. To byly moje zdziwka. Pozatym samochod jest zadziwiajaco cichy, silnika wlasciwie nie slychac przy normalnej jezdzie. Kreci sie jednym palcem, parkuje w miescie jak zabawke i na trasie lezy jak zelazko. W terenie mnie zadziwia...troche ciezko wyczuc sprzeglo w ciezkich buciorach na wstecznym i przypalilem sprzeglo kilka razy ale jest super. Po polach jedzie jak traktor a niskie biegi to frajda na 100%. Chyba pojade w ten weekend na poligon to moze walne kilka fotek i wloze pozniej. Forester jest jak narazie de´besciak! Czekamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Umbert Opublikowano 9 Czerwca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Az sie pofatygowalem do bryki po ksiazke. OK, rezerwa zapala sie przy 9 litrach, ale gasnie przy conajmniej 14 litrach! TECHNIKA :-) Co do szyberdachu, chodzilo mi o to: Przy otwieraniu zatrzymuje sie na 3/4 otwartego dachu - pozycja nr1. Z otwartej na maximum pozycji przy zamykaniu, zatrzymuje sie na 1/4 przed zaknietym dachem pozycja nr 1. Dlaczego nie na 3/4 otwartego jak przy otwieraniu? Wystarczyloby zeby byla w "nieszumiacej" pozycji. Trzeba nakleic na ten spoilerek jakis text....widoczny tylko od wewnatrz..."death from above" albo cos.. Dalej znalazlem ciekawa tabelke maxymalnych szybkosci...Forester 2.0X manual. Cos mi sie nie zgadza jezeli to sa maxymalne szybkosci. HI 1 bieg - max 51km/h 2 bieg - max 85km/h 3 bieg - max 122km/h 4 bieg - max 162km/h 5 bieg - max MAXIOR Umbert na Haju 2 bieg - 120km/h 3 bieg - ~160km/h 5 bieg - wystarczy LO 1 bieg -35 km/h 2 bieg- 58 km/h 3 bieg- 84 km/h 4 bieg- 111km/h 5 bieg- 140 km/h (z 1500kg na przyczepce za toba! KONKRET!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 Dalej znalazlem ciekawa tabelke maxymalnych szybkosci...Forester 2.0X manual.Cos mi sie nie zgadza jezeli to sa maxymalne szybkosci. HI 1 bieg - max 51km/h 2 bieg - max 85km/h 3 bieg - max 122km/h 4 bieg - max 162km/h 5 bieg - max MAXIOR Umbert na Haju 2 bieg - 120km/h 3 bieg - ~160km/h 5 bieg - wystarczy LO 1 bieg -35 km/h 2 bieg- 58 km/h 3 bieg- 84 km/h 4 bieg- 111km/h 5 bieg- 140 km/h (z 1500kg na przyczepce za toba! KONKRET!) 1. Te prędkości z instrukcji dotyczą chyba wersji XT :roll: 2. Prędkość pokazywana przez licznik jest zwykle wyższa od prędkości rzeczywistej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beben Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 - Spryskiwacze na reflektory mogly by miec osobny przycisk bo jak umyje auto i chce przeplukac szyby to nie chce miec po pól litra plynu na masce z kazdej strony. Juz sie nauczylem lekko pykac zeby te spryskiwacze na reflektory nie wyskakiwaly ale moglo by to byc na osobnych guzikach. Oj to prawda. U mnie w imprezie też taka fontanna idzie, że fest! Faktycznie, byłoby ok, gdyby było spryskiwanie tylko na szybę na oddzielnym przcisku, czy jakimś innym patencie 8). Też mnie to zawsze denerwuje, samochód czysty a szyby troche od robali zabrudzone, ale czy spryskiwacze świateł działają tez przy zgaszonych ? we wszystkich wozach z ksenonami które czasem użytkuje spryskiwacze te nie działają przy zgaszonych światłach. Wyjście jest wiec proste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 9 Czerwca 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2006 - Spryskiwacze na reflektory mogly by miec osobny przycisk bo jak umyje auto i chce przeplukac szyby to nie chce miec po pól litra plynu na masce z kazdej strony. Juz sie nauczylem lekko pykac zeby te spryskiwacze na reflektory nie wyskakiwaly ale moglo by to byc na osobnych guzikach. Oj to prawda. U mnie w imprezie też taka fontanna idzie, że fest! Faktycznie, byłoby ok, gdyby było spryskiwanie tylko na szybę na oddzielnym przcisku, czy jakimś innym patencie 8). Też mnie to zawsze denerwuje, samochód czysty a szyby troche od robali zabrudzone, ale czy spryskiwacze świateł działają tez przy zgaszonych ? we wszystkich wozach z ksenonami które czasem użytkuje spryskiwacze te nie działają przy zgaszonych światłach. Wyjście jest wiec proste Wystarczy przełączyć światła na pozycyjne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się