Skocz do zawartości

Nowy Forester -06 2.0X: pierwsze 160 km


Umbert

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 118
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

ALUMINIUM sie wygina! Uwierz mi

Kup kawal aluminiowej blachy, 4 mm, poloz na 2 ceglach, wez mlot 3kg i przyloz sie raz. Zobaczysz ze sie wygnie a nie peknie. Albo kopnij jakies AUDI A8 Przeciez nie peknie nie?

 

to tak jest bycmoze w przypadku cienkich blach aluminiowych? W przypadku solidniejszych konstrukcji (plyta pod silnik, rama rowerowa) peka po prostu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz wpadlem na forum to pozwole sobie zadac pytanie odnosnie docierania:

nie jest czasem tak, ze autem z turbina powinno sie jezdzic w okresie docierania jeszcze spokojniej niz wolnossacym ? tzn. nie tylko na zimnym silniku i zostawic na wolnych obrotach przed zgaszeniem, ale ogolnie spokojna jazda przez caly okres docierania ? a odnosnie buta porzadnego: outback rodzicow na juz 30tkm a rzadko kiedy przekracza 4.5 tys. obr. to zle ? powinnismy mu przybutowac raz na jakis czas ??

dziekuje z gory za odpowiedzi i przepraszam za glupie pytania :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Galik,

jak ma 30 k km, i nie dostaje buta a jezdzisz przewaznie po miescie, wez go raz na trase , daj mu kopa na 2 biegu a za toba wyskoczy chmura czarnego dymu :-) zobaczysz jaki syf sie zbiera w maszynie jezdzac na niskich obrotach po miecie, czesto na za wysokim biegu. Slychac BUM i pozbywasz sie pol kilo sadzy.

 

Raz na 2 miesiace zawsze udawalo sie zrobic duszka :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Docieranie silnika to wypadkowa właściwości smarnych oleju i odkształceń termicznych w silniku. Zbyt wolno to powierzchnia ochronna oleju sie zmniejsz, zbyt gorąco, elementy nie dotarte się będą bardziej spierać. Wiec wniosek prosty nie przesadzać, ani w jedna ani w drugą.

Subaru na wolnych obrotach cudownie buja budą i jest to rozkoszne. Spytajcie ludzi co maja Harleye, oni podobnie mają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawde mowisz Aflinta. Jednak odczuwam roznice np miedzy Vpower 95 a Vpower Racing 100 i to wyrazna.

 

Było o tym.

 

Vpower racing = paliwo importowane = dużo lepszej jakości.

 

I to jakość wpływa na tę różnicę, nie liczba oktanowa.

 

 

Do tego jeszcze trzeba dodać to że V-power podobnie jak paliwa wycyznowe zawiera trochę tlenu co dodatkowo podbija osiągi o ta odrobinę, któa pozwala się tym chwalić w reklamach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Galik, wg zalecen Dyrekcji powinniscie go wziac na niemiecka autostrade i przedmucha porzadnie, jechac na maksa tak przez jakis czas (godzinka powinna starczyc...). Zauwazysz potem poprawienie osiagow.

 

A co do uturbionego docierania...ja bym tam po prostu z jednym i drugim podczas pierwszego tysiaca ostroznie sie obchodzil. A znow z turbina nie jest tak, ze absolutnie po kazdej jezdzie trzeba dac jej sie ochlodzic. Jak jedziesz spokojnie po miescie albo z normalna predkoscia po autostradzie (130km/h) to nie trzeba. Ale jak sie go ostro traktowalo albo jechalo z duza predkoscia, to jest to konieczne (w STI kiedys po jezdzie non-stop 230km/h turbinka sie ladnie na czerwono swiecila :) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Galik, wg zalecen Dyrekcji powinniscie go wziac na niemiecka autostrade i przedmucha porzadnie, jechac na maksa tak przez jakis czas (godzinka powinna starczyc...). Zauwazysz potem poprawienie osiagow.

Junior, czy Dyrekcja mogłaby się wypowiedzieć (obszernie) na forum odnośnie docierania i eksploatacji boxera (także wolnego ssaka)? Taka fachowa i zebrana w jednym miejscu informacja byłaby bardzo cenna.

Może założyć taki temat w pytaniach do Dyrekcji?

 

PS Jak już było, to przepraszam i poproszę o link.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Tymczasem FHI planuje wprowadzenie w MY07 pasow bezpieczenstwa znanych z niektorych amerykanskich toczydel -takie, co sie automatycznie przesuwaja po slupku A po zamknieciu drzwi i przypinaja kierowce.

 

O Dżizz... :shock: :roll: Porażkowo - nimi się nie da dopiąć jak należy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...