stach1111 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 To racja,tyle że koszty strasznie wysokie. Chyba, że wiesz kiedy sprzedać "na krótko" Nie wiem,kompletnie się na tym nie znam,ale przejmować VW z takim "śmierdzącym jajem"? Niemcy właśnie powołali komisję śledczą w tej sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Jeszcze chwilę a się dowiemy że sprawą dotyczy znacznej części "nowoczesnych diesli" Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Oj chyba im nie odpuszczą. Wczoraj minister gospodarki Niemiec mówił że napis Made in Germany coś znaczy i nikt nie będzie podważał ich wiarygodności. Chyba VW przegiął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 A moim zdaniem nie będzie tak źle. Ludzie - VW okłamywał ekologów i księgowych, żeby sprzedać wam szybsze auto ! Moim zdaniem powinni zanotować wzrost sprzedaży. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) A moim zdaniem nie będzie tak źle. Ludzie - VW okłamywał ekologów i księgowych, żeby sprzedać wam szybsze auto ! Moim zdaniem powinni zanotować wzrost sprzedaży. kiedyś miało dobrze jeździć, dzisiaj musi dobrze emitować aut przybywa i taki podejście ma jakiś tam swój sens Edytowane 22 Września 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 A moim zdaniem nie będzie tak źle. Ludzie - VW okłamywał ekologów i księgowych, żeby sprzedać wam szybsze auto ! Moim zdaniem powinni zanotować wzrost sprzedaży. Tyle,że one teraz pójdą do drobnej korekty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 "Wszystkie nowe samochody w całej Unii Europejskiej od 1 września obowiązuje nowy standard emisji Euro 6. Ale niedawny raport związku Transport i Środowisko wskazuje, że tylko co 10. pojazd dieslowski spełnia stare normy zanieczyszczeń w spalinach, obowiązujące jeszcze od 2009 roku. Rzecznik związku powiedział dziennikowi "The Daily Telegraph", że przykład oszustw Volkswagena w Ameryce to zapewne czubek góry lodowej i tego samego można się spodziewać w Europie, również po innych markach diesli" http://wiadomosci.onet.pl/wielka-brytania-i-irlandia/skandal-z-oszustwami-volkswagena-zagraza-wielkiej-brytanii/2g318e Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 A mnie ciekawi co na to EU ? To byłaby zadyma :-) AUDI, VW, SEAT, SKODA - poza modelami wskazanymi w USA, silniki montowane w wielu dostawczakach VW i wielu innych modelach osobowych, SUV, VAN itp ... Kary byłyby astronomiczne, utrata zaufania, problemy ze sprzedażą ( wstrzymanie sprzedaży obecnych silników, konieczność natychmiastowych modyfikacji do obowiązyjących wymogów itp.) Byłoby wielce interesująco :-) Ciekawe czy VW by przetrwało taki cios ?? Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 wspominałem o tym problemie, będącym odrobinę "tajemnicą poliszynela" początkiem sierpnia w tym wątku http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/66810-subaru-levorg/page-101#entry2295158 "z dieslami - w ramach UE - będzie się wiele zmieniało, dokręcenie śruby stało się podobno na tyle problemem, że o ile emisja CO2 "z rury" jest niższa od benzyny to podobno w całość emisji w trakcie realnej eksploatacji (w tym części, obsługa itp. itd.) przewyższa silnik benzynowy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 Ciekawe czy SBD jest "czysty"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2015 (edytowane) http://www.greencarcongress.com/2014/10/20141012-icct.htmlz 15 testowanych jeden się zmieścił w normie od września 2017 Euro 6 przewiduje samoczynną diagnostykę przez system auta, najważniejsza będzie emisja a nie osiągi, które ECU będzie ograniczał jeśli tego będzie wymagała sytuacjanp. w momencie wyprzedzania TIR-a Edytowane 22 Września 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Ludzie - VW okłamywał ekologów i księgowych, żeby sprzedać wam szybsze auto ! Mam na ten temat podobne zdanie. Ekolodzy mordują motoryzacje... emisja z samochodów to naprawdę ułamek zanieczyszczeń... się doczepili bo tu jest kasa, którą można wyrwać i media, które się interesują... kogo obchodzi jakaś fabryka w Chinach, która emituje co chce, co woli, bez ograniczeń i do woli... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abecer Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Ludzie - VW okłamywał ekologów i księgowych, żeby sprzedać wam szybsze auto ! Mam na ten temat podobne zdanie. Ekolodzy mordują motoryzacje... emisja z samochodów to naprawdę ułamek zanieczyszczeń... się doczepili bo tu jest kasa, którą można wyrwać i media, które się interesują... kogo obchodzi jakaś fabryka w Chinach, która emituje co chce, co woli, bez ograniczeń i do woli... Dokładnie tak jak mówisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 VW testuje alternatywne, zielone rozwiązania dla swoich samochodów. ciekawe kiedy akcja serwisowa i wymiana jednostek napędowych 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cOijN Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Ludzie - VW okłamywał ekologów i księgowych, żeby sprzedać wam szybsze auto ! Mam na ten temat podobne zdanie. Ekolodzy mordują motoryzacje... emisja z samochodów to naprawdę ułamek zanieczyszczeń... się doczepili bo tu jest kasa, którą można wyrwać i media, które się interesują... kogo obchodzi jakaś fabryka w Chinach, która emituje co chce, co woli, bez ograniczeń i do woli... nie do końca jest jak mówisz, zanieczyszczenia jednego auta to nie problem, problem to zanieczyszczenie emitowane przez aut tysięcy, dziesiątek i setek tysięcy... nie nazwałbym tego "ułamkiem" http://edition.cnn.com/2015/09/04/asia/china-beijing-blue-sky-disappears-after-military-parade/ Edytowane 23 Września 2015 przez cOijN 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 nie do końca jest jak mówisz, zanieczyszczenia jednego auta to nie problem, problem to zanieczyszczenie emitowane przez aut tysięcy, dziesiątek i setek tysięcy... nie nazwałbym tego "ułamkiem" Raczej jest to ułamek Kiedyś słyszałem wypowiedź jakiegoś profesora, że wszystkie auta emitują rocznie niecałe 2% ilości CO2 jaką wyrzucają do atmosfery wszystkie czynne wulkany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) Transport odpowiada za ok 14%-15% całości emisji gazów cieplarnianych związanej z działalnością człowiekaDo tego jest jeszcze kwestia miejsca emisji np. zagęszczenie w dużych skupiskach miejskichkolejna sprawa to skład spalin to nie tylko CO2dla kawałka częściowo płynnej skały na jakiej mieszkamy zwanej przez nas Ziemią jest to obojętne ile i czego emitujemy ona to przetrwa ;-)gorsza sprawa z nami Edytowane 23 Września 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 nie do końca jest jak mówisz, zanieczyszczenia jednego auta to nie problem, problem to zanieczyszczenie emitowane przez aut tysięcy, dziesiątek i setek tysięcy... nie nazwałbym tego "ułamkiem" Raczej jest to ułamek Kiedyś słyszałem wypowiedź jakiegoś profesora, że wszystkie auta emitują rocznie niecałe 2% ilości CO2 jaką wyrzucają do atmosfery wszystkie czynne wulkany. Chyba czytaliśmy to samo opracowanie. Możemy zupełnie zrezygnować z samochodów a planeta tego generalnie nie odczuje. A ludzie... i tak pędzimy po równi pochyłej ku zagładzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Problemem nie jest skala, ale miejsce wyrzucania tego Co2 i innych. Skupiska ludzkie. Dlatego elektryczny samochód nie zatruwa środowiska w centrum, ale podczas produkcji na obrzeżach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Możemy zupełnie zrezygnować z samochodów a planeta tego generalnie nie odczuje. planeta ma to daleko w ....... cała historia człowieka na niej to mrugnięcie okiem w skali jej istnienia powiedzmy, że nasz gatunek istniej tu od 200 tyś lat, przez większość tego czasu nie miał na klimat ziemi praktycznie żadnego wpływu w pewnym momencie pojawia się widoczny coraz wyraźniejszy wpływ "Czy ta nadwyżka rzeczywiście robi różnicę? By ocenić wrażliwość klimatu na zmiany stężenia CO2, cofnijmy się w przeszłość. Na przestrzeni setek tysięcy lat koncentracja dwutlenku węgla w atmosferze oscylowała w granicach 180-300 ppm – to wystarczało, by Ziemia przeobrażała się gruntownie, przechodząc od zlodowaceń do ciepłych interglacjałów. Dziś ta koncentracja jest bliska 400 ppm i rośnie w ekspresowym tempie 2 ppm rocznie. Nasz eksperyment na klimacie nie ma precedensu w historii planety." http://naukaoklimacie.pl/fakty-i-mity/mit-dwutlenek-wegla-emitowany-przez-czlowieka-nie-ma-znaczenia-31 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 (edytowane) A jak sie ma aktywność np. wulkaniczna na przestrzeni tych ostatnich 200lat. Sprytnie przemilczane Moim zdaniem lidzie maja pikus do zmian klimatu. Klimat sie zmienia i my nic na to nie poradzimy. Edytowane 23 Września 2015 przez kordynator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 A jak sie ma aktywność wulkaniczna na przestrzeni tych ostatnich 200lat. Sprytnie przemilczane "Mit Wulkany emitują więcej CO2 niż ludzie. „Trzeba spojrzeć na ludzki wkład w zasoby atmosferycznego dwutlenku węgla. W ciągu ostatnich 250 lat ludzie dodali do atmosfery tylko jedną cząsteczkę CO2 na 10000 cząstek. Wulkan wyrzuca tyle jednym kaszlnięciem.” "Stanowisko nauki Wulkany wydzielają około 0,3 mld ton CO2 na rok. To około 1% ludzkich emisji, które przekraczają znacznie 30 mld ton na rok." http://naukaoklimacie.pl/fakty-i-mity/mit-wulkany-emituja-wiecej-dwutlenku-wegla-niz-czlowiek-58 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Troche inny punk widzenia: http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/wulkany-mit-globalnego-ocieplenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Na przestrzeni setek tysięcy lat koncentracja dwutlenku węgla w atmosferze oscylowała w granicach 180-300 ppm – to wystarczało, by Ziemia przeobrażała się gruntownie, przechodząc od zlodowaceń do ciepłych interglacjałów. Dziś ta koncentracja jest bliska 400 ppm i rośnie w ekspresowym tempie 2 ppm rocznie. Nasz eksperyment na klimacie nie ma precedensu w historii planety." http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/celem-jest-zdobycie-wladzy-a-nie-troska-o-klimat,118791.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2015 Troche inny punk widzenia: http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/wulkany-mit-globalnego-ocieplenia cytat z artykułu w linku "Erupcja wulkanu Eyjafjallajökull w ciągu zaledwie 4 dni spowodowała, że wszelkie starania w celu zmniejszenia emisji CO2 dokonane w ciągu 5 lat poszły na marne. " to poszukajmy danych "The volcano released approximately 0.15 million tonnes of CO2 each day, but the massive reduction of air travel occurring over European skies caused by the ash cloud, saved an estimated 1.3 to 2.8 million tonnes of carbon dioxide from entering the atmosphere by 19 April 2010" https://en.wikipedia.org/wiki/Effects_of_the_April_2010_Eyjafjallaj%C3%B6kull_eruption erupcja wulkanu Eyjafjallajökull - 5 dni x 0,15 mln/dzień = 0,75 mln ludzkie emisje przekraczają 30 mld ton rocznie tj. 82,2 miliona ton dziennie x 5 dni = 411 mln ton w tym samym czasie szacuje się, że samo wstrzymanie masowego ruchu lotniczego w związku z tą erupcją zaoszczędziło 1.3 to 2.8 mil ton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się