Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

"Samochód to przedłużenie naszej osobowości. Może dlatego połowa z nas wybiera te modele, których inni będą mogli pozazdrościć, a 40 procent kupuje auta ze względu na "wyraz twarzy". Tylko 10 procent zwraca uwagę na parametry techniczne i wygodę."

 

http://weekend.gazeta.pl/weekend/1,138262,17729675,Lubimy_samochody__ktorych_mozna_nam_zazdroscic__Dla.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Tempomat (zawarte w cenie podstawowej) 0 PLN

 

C 200 4MATIC Estate PLN

Cena całkowita 162 200
 
zakładka wyposażenie, nic nie dodawałem wersja podstawowa auta 

 

 

W konfiguratorze w zakładce wyposażenie jak wół stoi, że za tempomat muszę dopłacić 1414 złociszy.

http://www.mercedes-benz.pl/content/poland/mpc/mpc_poland_website/pl/home_mpc/passengercars/home/new_cars/models/c-class/s205/configurator/configurator_s205.html?tp_ccci=/dsc_pl/globalsessionid/DSC_pl3D2E67303F3F697FFF3D686006055000/dsc_locale/pl_PL/appId/DSC_pl/siteLocale/pl_PL/P3501ViewBean.jam1%3bjsessionid=0000LLnQjjtpPI7tfutvwTJk1ye:186s73bi8#equipment_tag

 

Co jest ważniejsze? Konfigurator czy strona z wyposażeniem? Jakoś pierwszego dnia po przerwie na forum nie chce mi się kłócić o gruszki na wierzbie. Ten merc z  MOIM PODSTAWOWYM wyposażeniem, jest moim zdaniem zbyt drogi. Nie mam wielkich wymagań, awaryjną elektroniką i głupimi szpanerskimi bajerami się trochę brzydzę, ale przecież żyjemy w XXI wieku.

 

Poza tym i tak przynajmniej na razie nie kupię auta o prześwicie poniżej 17 cm, amen.

Edytowane przez ten_Typ_tak_ma
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

czy w tym Mercedesie kierownica jest "drive by wire"?
 

 

M-B-C-Class-1.jpg

"The new C-Class has an electromechanical Direct-Steer system as standard."

http://www.motortrader.com.my/news/all-new-mercedes-benz-c-class-w-205/

 

jest nadzieja, że zwyczajnie "po ludzku"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

podałem dane z konfiguratora

 

A ja podałem dane z portalu Pudelek :question:   :biglol: . Ordnung muss sein :question:  :idea:   :biglol: 


 

 

Niedługo pojawi sie GLC (nastepca GLK)....

 

Chętnie bym kupił, ale jak się domyślam, znowu będzie ten cyrk z konfiguratorem, że za samą nawigację będzie można kupić używany traktor z pługiem śnieżnym (może trochę przesadziłem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... hmmm każdy ma inne preferencje, ale zamiast C 200 4MATIC Estate za 162k wolałbym dopłacić 6k i kupić CLA 250 4MATIC Shooting Brake za 168k.

 

Auto z mocniejszym silnikiem i drzwi bez ramek :-) W porównaniu do sedana CLA jest rewelacyjny.

 

Wygląda pięknie,ale w środku ciasnota straszna.Z tyłu kompletnie nie ma miejsca na głowę.

 

Oprócz tego C klasa to prawdziwe 4x4 w CLA to jest tylko dopinka od 100/0 do 50/50.

Poza tym dwusprzęgłowa skrzynia z CLA nie równa się kulturą pracy z klasycznym 7 biegowym systemem z Cklasy.Jeździłem jednym i drugim i takie mam odczucia.

Podobnie wykończenie wnętrza,Cklasa to inny przedział komfortu i wykończenia,a kasa ta sama ;)

 

Tak czy owak,jest wybór olbrzymi godny pozazdroszczenia.

Edytowane przez stach1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

... hmmm każdy ma inne preferencje, ale zamiast C 200 4MATIC Estate za 162k wolałbym dopłacić 6k i kupić CLA 250 4MATIC Shooting Brake za 168k.

 

Auto z mocniejszym silnikiem i drzwi bez ramek :-) W porównaniu do sedana CLA jest rewelacyjny.

 

Wygląda pięknie,ale w środku ciasnota straszna.Z tyłu kompletnie nie ma miejsca na głowę.

 

Oprócz tego C klasa to prawdziwe 4x4 w CLA to jest tylko dopinka od 100/0 do 50/50.

Poza tym dwusprzęgłowa skrzynia z CLA nie równa się kulturą pracy z klasycznym 7 sprzęgłowym systemem z Cklasy.Jeździłem jednym i drugim i takie mam odczucia.

Podobnie wykończenie wnętrza,Cklasa to inny przedział komfortu i wykończenia,a kasa ta sama ;)

 

Tak czy owak,jest wybór olbrzymi godny pozazdroszczenia.

 

Jak to mądrze ująć, bardziej do mnie przemawia FWD z dołączanym tyłem niż RWD z dołączanym przodem jak to jest u BMW. Subiektywnie oceniam FWD z dołączanym tyłem jako bezpieczniejsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

... hmmm każdy ma inne preferencje, ale zamiast C 200 4MATIC Estate za 162k wolałbym dopłacić 6k i kupić CLA 250 4MATIC Shooting Brake za 168k.

 

Auto z mocniejszym silnikiem i drzwi bez ramek :-) W porównaniu do sedana CLA jest rewelacyjny.

 

Wygląda pięknie,ale w środku ciasnota straszna.Z tyłu kompletnie nie ma miejsca na głowę.

 

Oprócz tego C klasa to prawdziwe 4x4 w CLA to jest tylko dopinka od 100/0 do 50/50.

Poza tym dwusprzęgłowa skrzynia z CLA nie równa się kulturą pracy z klasycznym 7 sprzęgłowym systemem z Cklasy.Jeździłem jednym i drugim i takie mam odczucia.

Podobnie wykończenie wnętrza,Cklasa to inny przedział komfortu i wykończenia,a kasa ta sama ;)

 

Tak czy owak,jest wybór olbrzymi godny pozazdroszczenia.

 

Jak to mądrze ująć, bardziej do mnie przemawia FWD z dołączanym tyłem niż RWD z dołączanym przodem jak to jest u BMW. Subiektywnie oceniam FWD z dołączanym tyłem jako bezpieczniejsze rozwiązanie.

 

 

Ale zdaje mi się,ze rozwiązanie z Cklasy i wyżej ma CMR w odróżnieniu do rozwiązań BMW,ale pewien nie jestem.Ja tam wolękiedy inicjalnie moment obrotowy jest już na obu osiach a nie musi się tam pojawiać od 0.W C klasie masz inicjalnie45/55.Co kto woli,do wyboru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Ale zdaje mi się,ze rozwiązanie z Cklasy i wyżej ma CMR w odróżnieniu do rozwiązań BMW,
Masz rację @@stach1111, tak właśnie jest. Co do CLA równiez masz rację - tam występuje dołaczenie przodu przy starcie i przy poślizgu - był tez test w TVN turbo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie wiem jak Wam, ale mi chłopakowi z prowincji bardzo podobają się takie auta w takich wersjach  :wub:

A co za tym idzie, aby miały w wyposażeniu to co jest niezbędne do czerpania największej radości z prowadzenia, a minimum tego co jest potrzebne do szeroko pojętego lansu z punktu wizualnego i gadżet-owego :)  

poverty-458-54490865a41f0.jpeg

poverty-650s-544908b9659d8.jpeg

stripper_supercar_renderings_mclaren_650

poverty-911-544908f234c91.jpeg

stripper_supercar_renderings_porsche_911

poverty-avenatdor--5449098361b97.jpeg

poverty-gtr-54490ae811adb.jpeg

poverty-veyron-54490cd958e8f.jpeg

stripper_supercar_renderings_porsche_918

stripper_supercar_renderings_mazda_mx-5.

stripper_supercar_renderings_lexus_rc.jp

stripper_supercar_renderings_ford_mustan

1P6zPaa.jpg

stripper_supercar_renderings_chevrolet_c

 stripper_supercar_renderings_bmw_4-serie

stripper_supercar_renderings_audi_tt.jpg

stripper_supercar_renderings_alfa_romeo_

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak Wam, ale mi chłopakowi z prowincji bardzo podobają się takie auta w takich wersjach  :wub:

A co za tym idzie, aby miały w wyposażeniu to co jest niezbędne do czerpania największej radości z prowadzenia, a minimum tego co jest potrzebne do szeroko pojętego lansu z punktu wizualnego i gadżet-owego :)  

poverty-458-54490865a41f0.jpeg

poverty-650s-544908b9659d8.jpeg

stripper_supercar_renderings_mclaren_650

poverty-911-544908f234c91.jpeg

stripper_supercar_renderings_porsche_911

poverty-avenatdor--5449098361b97.jpeg

poverty-gtr-54490ae811adb.jpeg

poverty-veyron-54490cd958e8f.jpeg

stripper_supercar_renderings_porsche_918

stripper_supercar_renderings_mazda_mx-5.

stripper_supercar_renderings_lexus_rc.jp

stripper_supercar_renderings_ford_mustan

1P6zPaa.jpg

stripper_supercar_renderings_chevrolet_c

 stripper_supercar_renderings_bmw_4-serie

stripper_supercar_renderings_audi_tt.jpg

stripper_supercar_renderings_alfa_romeo_

Piękne żelaza :)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zajrzałem dziś na: http://www.auto-swiat.pl/eksploatacja/silniki-volkswagena-spalaja-olej-naprawa-nawet-20-tys-zl/e96s20 i oczom nie wierzę :) Ale jak to tak, że najlepsze silniki najlepszego producenta nie są najlepsze? Oj, po tej naszej, pierwszej turze wyborów wszystko się zmienia, nawet AŚ :D

Edytowane przez msi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość FastAndFurious

Wedlug Warranty Direct silniki VW sa jednymi z najgorszych. Najbardziej awaryjne sa silniki produkcji MG Rover, tuz za nimi silniki Audi. W niechlubnej 10 jest tez BMW, VW i Opel. Godnie reprezentuje niemiecka motoryzacje w kategorii silnikow  tylko Mercedes, zajmujacy trzecia lokate w pierwszej 10 najmniej awaryjnych. Najlepsze ( najmniej awaryjne) sa silniki Hondy, nastepnie Toyoty.

Najlepsza 10 :

1. Honda

2. Toyota

3. Mercedes-Benz

4.Volvo

5. Jaguar

6.Lexus

7. Fiat

8. Ford

9. Nissan

10. Land Rover

 

Najgorsza 10 :

 1. MG Rover

2. Audi

3. MINI

4. Saab

5. Vauxhall ( Opel)

6. Peugeot

7. BMW

8. Renault

9. Volkswagen

10. Mitsubishi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...