szfagir Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Witam! Czy Ktoś z Was Szanowni koledzy ma takiego Potwora jak w tytule i jest może z Krakowa? Jeśli tak, to czy byłaby możliwość spotkania i pogadania sobie o samochodziku? Nie chcę się tłuc przez cała Polskę, zęby stwierdzić, że to jednak nie to czego szukam. Będę wdzięczny. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Do salonu w Krakowie nie możesz podjechać na jazdę próbną? Te auta będą wydawane klientom dopiero od końca sierpnia. Chyba, że Tobie o starszy model chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 W Nowym Sączu jest dobre źródło informacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Właśnie chodzi o o modele 2004/2005 Zapomniałem na początku dopisać @RoadRunner, w Nowym Sączu to wiem ze jest nie-ASO o którym ktoś wspominał na forum. Innego źródła nie kojarzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewen Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 W serii to mu daleko do potwora brakowało... Nie wiem, czego oczekujesz, ale osiągi tego auta są na poziomie dzisiejszych 150KM diesli. Jeśli Ci to nie przeszkadza, to OK. Jeśli natomiast oczekujesz lepszej dynamiki, to szukaj 2.5 XT. Można oczywiście wzmocnić 2.0XT, ale wtedy wejdziesz w kwoty, jakie zapłacisz za nowszy model (turbina, wydech, remap, hamulce, szansa że padną panewki itd). PZDR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Można oczywiście wzmocnić 2.0XT, ale wtedy wejdziesz w kwoty, jakie zapłacisz za nowszy model (turbina, wydech, remap, hamulce, szansa że padną panewki itd). PZDR Aby osiągnąć wartości 2,5 xt wystarczyt remap i wydech, a to są dość bezpieczne wartości dla tego silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Aby osiągnąć wartości 2,5 xt wystarczyt remap i wydech, a to są dość bezpieczne wartości dla tego silnika. To pokaż wykres momentu i mocy 2.0XT bo takich zmianach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) Pewnie nie są to identyczne wartości ale dość zbliżone. Edytowane 26 Marca 2013 przez Herostrates Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Herostrates te 3 klocki zapłaciłeś za sam remap? Ile kosztował Cię wydech? W Nowym Sączu za 4kzl masz strojenie i daje to ok 15KM i 35Nm, natomiast podniesienie mocy do 200KM/290Nm już kosztuje więcej (jest w tym downpipe, przelotowy tłumik, indywidualne przeprogramowanie sterownika (z użyciem szerokopasmowej sondy AFR), komplet uszczelek do układu wydechowego, montaż części). Dlatego zapytałem ile Ciebie to kosztowało - jeśli możesz to pisz tutaj albo na PW. Jeśli bym nabyl 2.0XT to rozglądnałbym się za jakimś fachowcem w KrK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mysiu Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 hej Ja jestem z Krk i mam 2.0xt z 2003 jesli Ci to pasuje to zapraszam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szfagir Opublikowano 24 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 @mysiu - poszło PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Red Hood Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 a jakbys chcial sie automatem bryknąć to zapraszam do mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) Wykresik naprawdę zacny. Bałem się, że moment będzie przy wyższych obrotach a tutaj faktycznie niemalże 2.5 XT. Do tej pory byłem pewien, że aby takie parametry załapać trzeba jeszcze turbo zmienić na większe. Edytowane 24 Marca 2013 przez RoadRunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 To pewnie kwestia dobrego stroiciela, dobrych gratów (uppipe, downpipe) oraz sprawnego auta. Widzisz dlatego zrobiłem remap na seryjnej małej turbinie, aby lepiej brała z dołu. Wartości na hamowni były nawet wyższe, ale trzeba było je nieco zredukować. Niemniej zdaniem Łukasza nie ma sensu dla tego silnika robić więcej niż 230 km, przy większej turbinie można jednak iść w jakieś 370-380nm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike-m Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 O jakich gratach mowa ?(tłumik, downpipe ) Na wiosnę (późną) będę się zbierał do wydechu - a ponieważ jestem "świeży", więc zbieram informację a chciałbym uwolnić trochę bulgotu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Wykresik naprawdę zacny. Bałem się, że moment będzie przy wyższych obrotach a tutaj faktycznie niemalże 2.5 XT. Do tej pory byłem pewien, że aby takie parametry załapać trzeba jeszcze turbo zmienić na większe. tzd ma podobnie ale dla 2.0 to już koniec no chyba, że otworzy się znacznie szerzej portel. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Wykresik naprawdę zacny. Bałem się, że moment będzie przy wyższych obrotach a tutaj faktycznie niemalże 2.5 XT. Do tej pory byłem pewien, że aby takie parametry załapać trzeba jeszcze turbo zmienić na większe. tzd ma podobnie ale dla 2.0 to już koniec no chyba, że otworzy się znacznie szerzej portel. pozdrawiam Masz rację, że potencjał 2.5 XT jest znacznie większy. O ile w 2.0 XT czasami brakowało mi mocy przy wyprzedzaniu o tyle nie wyobrażam sobie tego w 2.5 XT Parametry 0-100km, czyli 8.2s vs. 6.6 mówią same za siebie: przepaść. Strasznie mnie korciło aby zmodować 2.0 XT, ale odpuściłem sobie i teraz szukam Spec-B bo i tak prowadzenia szosowego jak w Legasiu bym nie osiągnął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 tzd ma chyba ponad 250 na turbinie td04l, to faktycznie sporo na ten silnik. Oczywiście 2.5xt ma znacznie większe możliwości, bezpieczne mody na 260-270 km są nawet wskazane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 (edytowane) Hmmm jaki ciekawy temat a mi sie właśnie forek 2,5xt przytrafił i miał zostać w serii Edytowane 24 Marca 2013 przez Premo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 wywołany do tablicy, kiedyś miałem zmierzone zdaje sie 258KM i 358NM, ale teraz to już na pewno wiatr hula po tłokach, konie pouciekały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limeryk Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Wykresik naprawdę zacny. Bałem się, że moment będzie przy wyższych obrotach a tutaj faktycznie niemalże 2.5 XT. Do tej pory byłem pewien, że aby takie parametry załapać trzeba jeszcze turbo zmienić na większe. tzd ma podobnie ale dla 2.0 to już koniec no chyba, że otworzy się znacznie szerzej portel. pozdrawiam Masz rację, że potencjał 2.5 XT jest znacznie większy. O ile w 2.0 XT czasami brakowało mi mocy przy wyprzedzaniu o tyle nie wyobrażam sobie tego w 2.5 XT Parametry 0-100km, czyli 8.2s vs. 6.6 mówią same za siebie: przepaść. Strasznie mnie korciło aby zmodować 2.0 XT, ale odpuściłem sobie i teraz szukam Spec-B bo i tak prowadzenia szosowego jak w Legasiu bym nie osiągnął. Coraz mniejsze rezerwy bo siliniki nowszych generacji są podciągane pod max żeby zmniejszyć masę. Ale to ma jakiś limit z wymianą ciepła i wytrzymałością mechaniczną. Ten nowy DIT miał wykres na 400 Nm po fabrycznym i wygląda że to poszło zupełnie bezkarnie. Tego bym się nie spodziewał i że CVT to wytrzymuje. Tyle że wiemy nic o trwałości... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 i teraz szukam Spec-B bo i tak prowadzenia szosowego jak w Legasiu bym nie osiągnął true, forek zawsze pozostanie forkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Stąd myślę, że dla Forka to te 250-260 km to optymalne rozwiązanie, więcej bez większej rzeźby i ingerencji się bym nie bawił. Przy czym tak jak tzd pisze i tak to nie będzie sti. Dla mnie na razie 230km jest odpowiednie i adekwatne do umiejętności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Też tak uważam. Wiele razy powtarzałem, że jak dawno temu pojechałem Forkiem i RA na tor to tak naprawde 100 razy więcej nauczyłem się w forku niż w RA. Ra było dla mnie za szybkie/mocne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drout Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 U mnie 268ps i 422nM i teraz to dopiero się fajnie jeździ No ale mam 2,5xt Zmiana to wolny wydech, pompa i mapa Teraz ograniczeniem jest skrzynia 5mt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się