piotr.kupczak Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Ostatnio zauważyłem, że po odpaleniu auta na zimno na ułamek sekundy zapala sie kontrolka oleju, czy to normalka? Na ciepłym gaśnie natychmiast. I drugi temat, na bagnecie nad oznaczeniami empty i fuel jest taka kropka, i taki mam właśnie poziom oleju, czy to do sprawdzania na zimno? W szukajce znalazłem tylko tyle, że to jest max poziom oleju, ale nigdzie go nie wypluwa wiec zastanawiam się czy to zdrowe dla silnika... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 może smok w misce olejowej (chociaż w GTku o takich sprawach nieczęsto się slyszy) - nie jest szczelny i nie zasysa poprawnie. Z ciśnieneim oleju nie ma żartów, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebachon Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 nad oznaczeniami empty i fuel jest taka kropka U mnie kropka oznacza właśnie full na zimno. Wtedy na gorąco jest do wcięcia, czyli maximum dopuszczalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oki33200 Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 mi jak zamrugała kontrolka oleju i ją zignorowałem, to po kilku dniach kieszeń miałem lżejszą o kilka tyś, a koledzy z forum kupe pracy, sprawdz tego smoka :huh: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRU Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 W moim bugu jest podobnie.Po odpaleniu,na zimnym silniku,kontrolka oleju zapala się i bardzo szybko gaśnie.Chociaż nie zawsze tak bywa.Dzisiaj rano przy -15 stopniach,nie zapaliła się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 a ja zauważyłem że tylko po nocy coś takiego, w ciągu dnia nic. Jutro jadę na pomiar ciśnienia oleju i zamówię sobie uszczelkę miski olejowej i sprawdzę co z tym smokiem. Kolego w 1.8T miał podobnie, pomogło wyczyszczenie smoka bo był zasyfiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeFo555 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 I jak z tym smokiem???? Wogóle powiedzcie mi koledzy o co chodzi? W jakich modelach jest z nim problem? Urywa się czy co? Coś słyszałem kiedyś, od znajomego, że jak zakuwał to obspawywali, ale to było w STI przy mocy ponad 350km. W WRXie 2.5 też jest nim problem, kolejny "urok" silnika, tak jak usczelka pod glowicą i 4 tłok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 (edytowane) I jak z tym smokiem???? Wogóle powiedzcie mi koledzy o co chodzi? W jakich modelach jest z nim problem? Urywa się czy co? Coś słyszałem kiedyś, od znajomego, że jak zakuwał to obspawywali, ale to było w STI przy mocy ponad 350km. W WRXie 2.5 też jest nim problem, kolejny "urok" silnika, tak jak usczelka pod glowicą i 4 tłok? o ile mnie pamiec nie myli, to problem smoka dotyczy wszystkich 2.5T (miska olejowa jest glebsza niz w 2.0T, smok jest dluzszy i bardziej podatny na uszkodzenia) polecam http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1553337&page=3 Edytowane 3 Kwietnia 2013 przez eddie_gt4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Jeżeli to smok to nie wymieniaj go na oryginalny Subaru bo problem powróci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Albo obspawanie, albo jakiś zamiennik, np. killera Ja mam taki, w USA nie kosztuje jakiegoś majątku, ok. 120$ z wkładem miski zapłaciłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeFo555 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Tzn. ja już nie wymienię bo autko sprzedałem tydzień temu, a probolem wyskoczył nowemu właścicielowi, troche siara się zrobiła, bo sprzedawałem auto jako pewne i z forum a tu taki zonk...... Mam nadzieję, że nic więcej oprócz tego się nie podziało i nie podzieje..... Powiem wam szczerze, że po 3 letniej przygodzie z Imprezą włożeniu w nią ponad 13 tyś w sumie na eksploatację i poprawianie fabryki chyba mimo miłości do tego modelu więcej go już nie kupie Szkoda, że FHI robi teraz taką kaszane z tymi autami...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Tzn. ja już nie wymienię bo autko sprzedałem tydzień temu, a probolem wyskoczył nowemu właścicielowi, troche siara się zrobiła, bo sprzedawałem auto jako pewne i z forum a tu taki zonk...... Mam nadzieję, że nic więcej oprócz tego się nie podziało i nie podzieje..... Powiem wam szczerze, że po 3 letniej przygodzie z Imprezą włożeniu w nią ponad 13 tyś w sumie na eksploatację i poprawianie fabryki chyba mimo miłości do tego modelu więcej go już nie kupie Szkoda, że FHI robi teraz taką kaszane z tymi autami...... uuu, sytuacja nie do pozazdroszczenia... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loser Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 i zamówię sobie uszczelkę Uszczelki chyba nie musisz kupować, bo o ile pamiętam, misę montuje się na silikon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 tak, już sie o tym przekonałem.... postanowiłem że sam sie za to nie będę zabierał i auto w niedziele ląduje u doktora i przy okazji wyregulowane zostaną zawory. Jak odbiorę to podam przyczynę i mam nadzieje że po prostu zasyfiony smok bądź uszczelka pomiędzy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Tzn. ja już nie wymienię bo autko sprzedałem tydzień temu, a probolem wyskoczył nowemu właścicielowi, troche siara się zrobiła, bo sprzedawałem auto jako pewne i z forum a tu taki zonk...... Mam nadzieję, że nic więcej oprócz tego się nie podziało i nie podzieje..... Powiem wam szczerze, że po 3 letniej przygodzie z Imprezą włożeniu w nią ponad 13 tyś w sumie na eksploatację i poprawianie fabryki chyba mimo miłości do tego modelu więcej go już nie kupie Szkoda, że FHI robi teraz taką kaszane z tymi autami...... uuu, sytuacja nie do pozazdroszczenia... No nie :] Zwłaszcza, że to mnie się przydarzyła ta mrugająca kontrolka. Dzisiaj auto odstawione na wymianę smoka i odmawiać zdrowaśki żeby nic więcej nie zdechło przez to :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Tzn. ja już nie wymienię bo autko sprzedałem tydzień temu, a probolem wyskoczył nowemu właścicielowi, troche siara się zrobiła, bo sprzedawałem auto jako pewne i z forum a tu taki zonk...... Mam nadzieję, że nic więcej oprócz tego się nie podziało i nie podzieje..... Powiem wam szczerze, że po 3 letniej przygodzie z Imprezą włożeniu w nią ponad 13 tyś w sumie na eksploatację i poprawianie fabryki chyba mimo miłości do tego modelu więcej go już nie kupie Szkoda, że FHI robi teraz taką kaszane z tymi autami...... uuu, sytuacja nie do pozazdroszczenia... No nie :] Zwłaszcza, że to mnie się przydarzyła ta mrugająca kontrolka. Dzisiaj auto odstawione na wymianę smoka i odmawiać zdrowaśki żeby nic więcej nie zdechło przez to :| jezeli auto nie pojezdzilo duzo z mrugajaca kontrolka, to jest szansa, ze do awarii nie doszlo... obaj badzcie w dobrej wierze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako69 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 czy podczas jazdy działo sie cokolwiek z tą kontrolką czy tylko po nocy zaraz po odpaleniu? Pytanie podstawowe na jakim oleju jezdzisz? Moze jest to jakiś gesty oleji zanim po nocy na mrozie zacznie smarowac mija chwilka i jest to wlaśnie to mrugnięcie? Jeżeli coś byłoby nie tak z ciśnieniem to działyby sie cuda np. po upalania w momencie kiedy olej jest bardzo rzadki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 podczas jazdy spokój, nie zaświeciła sie ani razu a sytuacja powtarza się co ranek... olej to motul x-cess 8100 5w40.... niedawno wymieniany z resztą. Ciśnienie zmierzył mi mechanik i mówi że jest ok a że przy 3 tyś jest nawet delikatnie za wysokie.. koleś pracował 10 lat w serwisie subaru wiec wierze we wszystko co mówi A co do upalania to też jest pewien temat, bo czasami przy butowaniu mocno szarpnie na wysokich obrotach tak jakby bost cut ale czy jest to możliwe skoro wymieniłem tylko i wyłącznie końcowy wydech?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 (edytowane) U mnie sytuacja też była np po całej nocy. Nigdy w czasie jazdy. Dodatkowym objawem praktycznie upewniającym że to smok, to zaraz po zgaszeniu auta sprawdzić bagnet od oleju. Ja miałem cały w malutkich pęcherzykach powietrza. Edytowane 8 Kwietnia 2013 przez Piaskos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mako69 Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 a ciśnienei sprawdzane było po nocy w momencie kiedy własnie sie zaświeca czy tylko na rozgrzanym jak do niego podjechałęś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 no właśnie tylko na ciepłym no ale skoro ta kontrolka wariuje, czujnik wymieniłem na nowy a problem jest nadal, wiec faktycznie jakieś dupowate musi być to ciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Tak jak napisałem wyżej. Jak auto będzie ciepłe, zgaś silnik i wyjmij bagnet oleju. Jak na miarce bedzie elej wraz z pęcherzykami powietrza to wszystko staje się jasne a nie gdybanie może to, może tamto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr.kupczak Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 raz tak nawet zrobiłem, ale pęcherzyków jakoś specjalnie nie zauważyłem... z resztą dazynt mader bo fura stoi już u doktora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loser Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 A kontrolka zapala się ponownie po odpaleniu silnika, czy po prostu gaśnie z pewnym opóźnieniem po odpaleniu? Ten drugi temat był już przerabiany na Forum - http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/38124-pozny-start-cisnienia-oleju-po-uruchomieniu-silnika/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Daj znać co było przyczyną jak już mechanior ogarnie U mnie jednak strzał w 10. Smok pęknięty i już nowy założony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się